Czasopisma
humanistyczne
O projekcie
Lista
czasopism
Lista
autorów
Lista
wydawnictw
Wyszukiwanie
zaawansowane
Tytuł
Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych
ISSN
2391-9973
Wydawca
Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego
Inne tytuły
Udostępnij
Liczba artykułów w woluminie: 13
Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych
2016, Tom 23, Numer 2
Dostępne tomy
2014, Tom 18, Numer 1
2014, Tom 19, Numer 2
2015, Tom 20, Numer 1
2015, Tom 21, Numer 2
2016, Tom 22, Numer 1
2016, Tom 23, Numer 2
Tytuł artykułu
Autorzy
Strony
Czynności
Wprowadzenie
Magdalena Bełza
Zenon Gajdzica
Dorota Prysak
s. 9-11
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Zenon Gajdzica, Magdalena Bełza, Dorota Prysak, Wprowadzenie, Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych, 2016, 23, 2, s. 9-11
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{557853, author = "Zenon Gajdzica, Magdalena Bełza, Dorota Prysak", title = "Wprowadzenie", year = 2016, volume = 23, number = 2, journal = Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych, pages = s. 9-11, }
Introduction
Magdalena Bełza
Zenon Gajdzica
Dorota Prysak
s. 12-14
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Zenon Gajdzica, Magdalena Bełza, Dorota Prysak, Introduction, Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych, 2016, 23, 2, s. 12-14
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{557854, author = "Zenon Gajdzica, Magdalena Bełza, Dorota Prysak", title = "Introduction", year = 2016, volume = 23, number = 2, journal = Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych, pages = s. 12-14, }
O splocie problemów i badań pedagogiki specjalnej z refleksją metodologiczną, aksjologiczną i antropologiczną
Marek Rembierz
s. 15-38
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Marek Rembierz, O splocie problemów i badań pedagogiki specjalnej z refleksją metodologiczną, aksjologiczną i antropologiczną, Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych, 2016, 23, 2, s. 15-38
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{557855, author = "Marek Rembierz", title = "O splocie problemów i badań pedagogiki specjalnej z refleksją metodologiczną, aksjologiczną i antropologiczną", year = 2016, volume = 23, number = 2, journal = Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych, pages = s. 15-38, }
Metodologiczne podobieństwa i rozbieżności między pedagogiką specjalną i studiami nad niepełnosprawnością
Marcin Wlazło
s. 39-47
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Marcin Wlazło, Metodologiczne podobieństwa i rozbieżności między pedagogiką specjalną i studiami nad niepełnosprawnością, Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych, 2016, 23, 2, s. 39-47
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{557856, author = "Marcin Wlazło", title = "Metodologiczne podobieństwa i rozbieżności między pedagogiką specjalną i studiami nad niepełnosprawnością", year = 2016, volume = 23, number = 2, journal = Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych, pages = s. 39-47, }
Analiza antropologiczna jako transformacja: problemy i techniki generowania tematów kulturowych
Beata Borowska-Beszta
s. 49-64
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Beata Borowska-Beszta, Analiza antropologiczna jako transformacja: problemy i techniki generowania tematów kulturowych, Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych, 2016, 23, 2, s. 49-64
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{557857, author = "Beata Borowska-Beszta", title = "Analiza antropologiczna jako transformacja: problemy i techniki generowania tematów kulturowych", year = 2016, volume = 23, number = 2, journal = Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych, pages = s. 49-64, }
Interdyscyplinarne studia nad niepełnosprawnością – sprzymierzeniec czy wróg pedagogiki specjalnej?
Marcin Wlazło
s. 65-74
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Marcin Wlazło, Interdyscyplinarne studia nad niepełnosprawnością – sprzymierzeniec czy wróg pedagogiki specjalnej?, Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych, 2016, 23, 2, s. 65-74
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{557858, author = "Marcin Wlazło", title = "Interdyscyplinarne studia nad niepełnosprawnością – sprzymierzeniec czy wróg pedagogiki specjalnej?", year = 2016, volume = 23, number = 2, journal = Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych, pages = s. 65-74, }
Od analizy sekwencji do rekonstrukcji dialogiczności – wykorzystanie metody dokumentarnej w analizie narracyjno-biograficznej
Sławomir Krzychała
s. 75-92
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Sławomir Krzychała, Od analizy sekwencji do rekonstrukcji dialogiczności – wykorzystanie metody dokumentarnej w analizie narracyjno-biograficznej, Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych, 2016, 23, 2, s. 75-92
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{557859, author = "Sławomir Krzychała", title = "Od analizy sekwencji do rekonstrukcji dialogiczności – wykorzystanie metody dokumentarnej w analizie narracyjno-biograficznej", year = 2016, volume = 23, number = 2, journal = Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych, pages = s. 75-92, }
Miejsce metod jakościowych w diagnozie i praktyce logopedycznej
Elżbieta M. Minczakiewicz
s. 93-108
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Elżbieta M. Minczakiewicz, Miejsce metod jakościowych w diagnozie i praktyce logopedycznej, Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych, 2016, 23, 2, s. 93-108
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{557860, author = "Elżbieta M. Minczakiewicz", title = "Miejsce metod jakościowych w diagnozie i praktyce logopedycznej", year = 2016, volume = 23, number = 2, journal = Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych, pages = s. 93-108, }
Grounded theory and its application in studies on disabled students’ reality
Magdalena Bełza
Katerina Janku
s. 109-119
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Magdalena Bełza, Katerina Janku, Grounded theory and its application in studies on disabled students’ reality, Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych, 2016, 23, 2, s. 109-119
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{557861, author = "Magdalena Bełza, Katerina Janku", title = "Grounded theory and its application in studies on disabled students’ reality", year = 2016, volume = 23, number = 2, journal = Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych, pages = s. 109-119, }
Refleksje wokół studium indywidualnego przypadku : z doświadczeń własnych o (nie)poprawnościach i dobrych zwyczajach
Krystyna Moczia
s. 121-132
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Krystyna Moczia, Refleksje wokół studium indywidualnego przypadku : z doświadczeń własnych o (nie)poprawnościach i dobrych zwyczajach, Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych, 2016, 23, 2, s. 121-132
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{557862, author = "Krystyna Moczia", title = "Refleksje wokół studium indywidualnego przypadku : z doświadczeń własnych o (nie)poprawnościach i dobrych zwyczajach", year = 2016, volume = 23, number = 2, journal = Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych, pages = s. 121-132, }
Traps of incommensurability in the case study of a person with disability
Zenon Gajdzica
s. 133-144
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Zenon Gajdzica, Traps of incommensurability in the case study of a person with disability, Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych, 2016, 23, 2, s. 133-144
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{557863, author = "Zenon Gajdzica", title = "Traps of incommensurability in the case study of a person with disability", year = 2016, volume = 23, number = 2, journal = Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych, pages = s. 133-144, }
Doświadczanie sytuacji trudnych na przykładzie prowadzenia badań w działaniu
Dorota Prysak
s. 145-160
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Dorota Prysak, Doświadczanie sytuacji trudnych na przykładzie prowadzenia badań w działaniu, Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych, 2016, 23, 2, s. 145-160
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{557864, author = "Dorota Prysak", title = "Doświadczanie sytuacji trudnych na przykładzie prowadzenia badań w działaniu", year = 2016, volume = 23, number = 2, journal = Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych, pages = s. 145-160, }
Ogólne informacje dla autorów oraz przebieg i zasady procedury recenzowania
s. 161-162
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
, Ogólne informacje dla autorów oraz przebieg i zasady procedury recenzowania, Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych, 2016, 23, 2, s. 161-162
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{557865, author = "", title = "Ogólne informacje dla autorów oraz przebieg i zasady procedury recenzowania", year = 2016, volume = 23, number = 2, journal = Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych, pages = s. 161-162, }