Czasopisma
humanistyczne
O projekcie
Lista
czasopism
Lista
autorów
Lista
wydawnictw
Wyszukiwanie
zaawansowane
Tytuł
Sztuka Europy Wschodniej / Искусство Bосточной Европы / Art of Eastern Europe
ISSN
2353-5709
Wydawca
Polski Instytut Studiów nad Sztuką Świata
Inne tytuły
Udostępnij
Liczba artykułów w woluminie: 36
Sztuka Europy Wschodniej / Искусство Bосточной Европы / Art of Eastern Europe
2016, Tom 4
Dostępne tomy
2013, Tom 1
2014, Tom 2
2015, Tom 3
2016, Tom 4
Tytuł artykułu
Autorzy
Strony
Czynności
Od redakcji / От редакции
Jerzy Malinowski
s. 13-17
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Jerzy Malinowski, Od redakcji / От редакции / From the editor, Sztuka Europy Wschodniej / Искусство Bосточной Европы / Art of Eastern Europe, 2016, 4, , s. 13-17
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{606108, author = "Jerzy Malinowski", title = "Od redakcji / От редакции / From the editor", year = 2016, volume = 4, number = , journal = Sztuka Europy Wschodniej / Искусство Bосточной Европы / Art of Eastern Europe, pages = s. 13-17, }
Dirke chrześcijańska i inne tematy all’antica w twórczości Henryka Siemiradzkiego : uwagi i rozważania
Jerzy Miziołek
s. 21-54
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Jerzy Miziołek, Dirke chrześcijańska i inne tematy all’antica w twórczości Henryka Siemiradzkiego : uwagi i rozważania, Sztuka Europy Wschodniej / Искусство Bосточной Европы / Art of Eastern Europe, 2016, 4, , s. 21-54
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{606109, author = "Jerzy Miziołek", title = "Dirke chrześcijańska i inne tematy all’antica w twórczości Henryka Siemiradzkiego : uwagi i rozważania", year = 2016, volume = 4, number = , journal = Sztuka Europy Wschodniej / Искусство Bосточной Европы / Art of Eastern Europe, pages = s. 21-54, }
Monachijski tygiel, włoskie przestrzenie – rok z życia Henryka Siemiradzkiego : rysunki z pobytu w Monachium, pierwszej podróży do Włoch oraz szkice do obrazu Jawnogrzesznica w zbiorach Muzeum Narodowego w Warszawie
Paulina Adamczyk
Aneta Biały
s. 55-75
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Aneta Biały, Paulina Adamczyk, Monachijski tygiel, włoskie przestrzenie – rok z życia Henryka Siemiradzkiego : rysunki z pobytu w Monachium, pierwszej podróży do Włoch oraz szkice do obrazu Jawnogrzesznica w zbiorach Muzeum Narodowego w Warszawie, Sztuka Europy Wschodniej / Искусство Bосточной Европы / Art of Eastern Europe, 2016, 4, , s. 55-75
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{606110, author = "Aneta Biały, Paulina Adamczyk", title = "Monachijski tygiel, włoskie przestrzenie – rok z życia Henryka Siemiradzkiego : rysunki z pobytu w Monachium, pierwszej podróży do Włoch oraz szkice do obrazu Jawnogrzesznica w zbiorach Muzeum Narodowego w Warszawie", year = 2016, volume = 4, number = , journal = Sztuka Europy Wschodniej / Искусство Bосточной Европы / Art of Eastern Europe, pages = s. 55-75, }
Jezus i kobiety Siemiradzkiego : opinie krytyki o Jawnogrzesznicy
Dariusz Pniewski
s. 77-85
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Dariusz Pniewski, Jezus i kobiety Siemiradzkiego : opinie krytyki o Jawnogrzesznicy, Sztuka Europy Wschodniej / Искусство Bосточной Европы / Art of Eastern Europe, 2016, 4, , s. 77-85
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{606111, author = "Dariusz Pniewski", title = "Jezus i kobiety Siemiradzkiego : opinie krytyki o Jawnogrzesznicy", year = 2016, volume = 4, number = , journal = Sztuka Europy Wschodniej / Искусство Bосточной Европы / Art of Eastern Europe, pages = s. 77-85, }
Росписи Г. И. Семирадского в московском храме Христа Спасителя
Павел Ю. Климов
s. 87-94
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Павел Ю. Климов, Росписи Г. И. Семирадского в московском храме Христа Спасителя, Sztuka Europy Wschodniej / Искусство Bосточной Европы / Art of Eastern Europe, 2016, 4, , s. 87-94
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{606112, author = "Павел Ю. Климов", title = "Росписи Г. И. Семирадского в московском храме Христа Спасителя", year = 2016, volume = 4, number = , journal = Sztuka Europy Wschodniej / Искусство Bосточной Европы / Art of Eastern Europe, pages = s. 87-94, }
Pochodnie Nerona – nowe spojrzenie na dzieło Henryka Siemiradzkiego : warsztat malarza akademika
Dominika Sarkowicz
Marzena Sieklucka
s. 95-104
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Dominika Sarkowicz, Marzena Sieklucka, Pochodnie Nerona – nowe spojrzenie na dzieło Henryka Siemiradzkiego : warsztat malarza akademika, Sztuka Europy Wschodniej / Искусство Bосточной Европы / Art of Eastern Europe, 2016, 4, , s. 95-104
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{606113, author = "Dominika Sarkowicz, Marzena Sieklucka", title = "Pochodnie Nerona – nowe spojrzenie na dzieło Henryka Siemiradzkiego : warsztat malarza akademika", year = 2016, volume = 4, number = , journal = Sztuka Europy Wschodniej / Искусство Bосточной Европы / Art of Eastern Europe, pages = s. 95-104, }
„Obraz to bezmyślny, czczy i pusty”: za co Marian Sokołowski krytykuje Henryka Siemiradzkiego
Magdalena Kunińska
s. 105-112
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Magdalena Kunińska, „Obraz to bezmyślny, czczy i pusty”: za co Marian Sokołowski krytykuje Henryka Siemiradzkiego, Sztuka Europy Wschodniej / Искусство Bосточной Европы / Art of Eastern Europe, 2016, 4, , s. 105-112
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{606114, author = "Magdalena Kunińska", title = "„Obraz to bezmyślny, czczy i pusty”: za co Marian Sokołowski krytykuje Henryka Siemiradzkiego", year = 2016, volume = 4, number = , journal = Sztuka Europy Wschodniej / Искусство Bосточной Европы / Art of Eastern Europe, pages = s. 105-112, }
Славянский цикл Генриха Семирадского
Ольга Морозова
s. 113-127
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Ольга Морозова, Славянский цикл Генриха Семирадского, Sztuka Europy Wschodniej / Искусство Bосточной Европы / Art of Eastern Europe, 2016, 4, , s. 113-127
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{606115, author = "Ольга Морозова", title = "Славянский цикл Генриха Семирадского", year = 2016, volume = 4, number = , journal = Sztuka Europy Wschodniej / Искусство Bосточной Европы / Art of Eastern Europe, pages = s. 113-127, }
Dzieje pewnej kompozycji : plafon Henryka Siemiradzkiego w pałacu Przebendowskich w Warszawie
Marzena Królikowska-Dziubecka
s. 129-141
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Marzena Królikowska-Dziubecka, Dzieje pewnej kompozycji : plafon Henryka Siemiradzkiego w pałacu Przebendowskich w Warszawie, Sztuka Europy Wschodniej / Искусство Bосточной Европы / Art of Eastern Europe, 2016, 4, , s. 129-141
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{606116, author = "Marzena Królikowska-Dziubecka", title = "Dzieje pewnej kompozycji : plafon Henryka Siemiradzkiego w pałacu Przebendowskich w Warszawie", year = 2016, volume = 4, number = , journal = Sztuka Europy Wschodniej / Искусство Bосточной Европы / Art of Eastern Europe, pages = s. 129-141, }
Idylliczność akademizmu – wybrane obrazy i studia rysunkowe do „sielanek” i „idylli” Henryka Siemiradzkiego ze zbiorów Muzeum Narodowego w Warszawie
Paulina Adamczyk
s. 143-154
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Paulina Adamczyk, Idylliczność akademizmu – wybrane obrazy i studia rysunkowe do „sielanek” i „idylli” Henryka Siemiradzkiego ze zbiorów Muzeum Narodowego w Warszawie, Sztuka Europy Wschodniej / Искусство Bосточной Европы / Art of Eastern Europe, 2016, 4, , s. 143-154
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{606117, author = "Paulina Adamczyk", title = "Idylliczność akademizmu – wybrane obrazy i studia rysunkowe do „sielanek” i „idylli” Henryka Siemiradzkiego ze zbiorów Muzeum Narodowego w Warszawie", year = 2016, volume = 4, number = , journal = Sztuka Europy Wschodniej / Искусство Bосточной Европы / Art of Eastern Europe, pages = s. 143-154, }
Wizja antycznej Grecji w obrazie Henryka Hektora Siemiradzkiego "Fryne na święcie Posejdona w Eleusis"
Katarzyna Anna Czajkowska
s. 155-164
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Katarzyna Anna Czajkowska, Wizja antycznej Grecji w obrazie Henryka Hektora Siemiradzkiego "Fryne na święcie Posejdona w Eleusis", Sztuka Europy Wschodniej / Искусство Bосточной Европы / Art of Eastern Europe, 2016, 4, , s. 155-164
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{606118, author = "Katarzyna Anna Czajkowska", title = "Wizja antycznej Grecji w obrazie Henryka Hektora Siemiradzkiego "Fryne na święcie Posejdona w Eleusis"", year = 2016, volume = 4, number = , journal = Sztuka Europy Wschodniej / Искусство Bосточной Европы / Art of Eastern Europe, pages = s. 155-164, }
Фрина Генриха Семирадского – манифестация идеи Красоты в художественной атмосфере 1880-х годов
Татьяна Л. Карпова
s. 165-176
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Татьяна Л. Карпова, Фрина Генриха Семирадского – манифестация идеи Красоты в художественной атмосфере 1880-х годов, Sztuka Europy Wschodniej / Искусство Bосточной Европы / Art of Eastern Europe, 2016, 4, , s. 165-176
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{606119, author = "Татьяна Л. Карпова", title = "Фрина Генриха Семирадского – манифестация идеи Красоты в художественной атмосфере 1880-х годов", year = 2016, volume = 4, number = , journal = Sztuka Europy Wschodniej / Искусство Bосточной Европы / Art of Eastern Europe, pages = s. 165-176, }
Triumf Wenus Henryka Siemiradzkiego
Witold Dobrowolski
s. 177-191
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Witold Dobrowolski, Triumf Wenus Henryka Siemiradzkiego, Sztuka Europy Wschodniej / Искусство Bосточной Европы / Art of Eastern Europe, 2016, 4, , s. 177-191
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{606120, author = "Witold Dobrowolski", title = "Triumf Wenus Henryka Siemiradzkiego", year = 2016, volume = 4, number = , journal = Sztuka Europy Wschodniej / Искусство Bосточной Европы / Art of Eastern Europe, pages = s. 177-191, }
Последний замысел Генриха Семирадского
Маргарита Б. Аксененко
s. 193-198
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Маргарита Б. Аксененко, Последний замысел Генриха Семирадского, Sztuka Europy Wschodniej / Искусство Bосточной Европы / Art of Eastern Europe, 2016, 4, , s. 193-198
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{606122, author = "Маргарита Б. Аксененко", title = "Последний замысел Генриха Семирадского", year = 2016, volume = 4, number = , journal = Sztuka Europy Wschodniej / Искусство Bосточной Европы / Art of Eastern Europe, pages = s. 193-198, }
Путь к картине : Фотография в творческом методе Г. И. Семирадского
Светлана Л. Капырина
s. 199-209
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Светлана Л. Капырина, Путь к картине : Фотография в творческом методе Г. И. Семирадского, Sztuka Europy Wschodniej / Искусство Bосточной Европы / Art of Eastern Europe, 2016, 4, , s. 199-209
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{606123, author = "Светлана Л. Капырина", title = "Путь к картине : Фотография в творческом методе Г. И. Семирадского", year = 2016, volume = 4, number = , journal = Sztuka Europy Wschodniej / Искусство Bосточной Европы / Art of Eastern Europe, pages = s. 199-209, }
О графическом наследии Генриха Семирадского
Нина К. Маркова
s. 211-223
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Нина К. Маркова, О графическом наследии Генриха Семирадского, Sztuka Europy Wschodniej / Искусство Bосточной Европы / Art of Eastern Europe, 2016, 4, , s. 211-223
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{606124, author = "Нина К. Маркова", title = "О графическом наследии Генриха Семирадского", year = 2016, volume = 4, number = , journal = Sztuka Europy Wschodniej / Искусство Bосточной Европы / Art of Eastern Europe, pages = s. 211-223, }
Via Gaeta numero primo! – pracownia Henryka Siemiradzkiego w Rzymie
Agnieszka Bagińska
s. 225-233
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Agnieszka Bagińska, Via Gaeta numero primo! – pracownia Henryka Siemiradzkiego w Rzymie, Sztuka Europy Wschodniej / Искусство Bосточной Европы / Art of Eastern Europe, 2016, 4, , s. 225-233
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{606125, author = "Agnieszka Bagińska", title = "Via Gaeta numero primo! – pracownia Henryka Siemiradzkiego w Rzymie", year = 2016, volume = 4, number = , journal = Sztuka Europy Wschodniej / Искусство Bосточной Европы / Art of Eastern Europe, pages = s. 225-233, }
Henryk Siemiradzki w ocenie rosyjskiej krytyki artystycznej
Lejła Chasjanowa
s. 235-241
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Lejła Chasjanowa, Henryk Siemiradzki w ocenie rosyjskiej krytyki artystycznej, Sztuka Europy Wschodniej / Искусство Bосточной Европы / Art of Eastern Europe, 2016, 4, , s. 235-241
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{606126, author = "Lejła Chasjanowa", title = "Henryk Siemiradzki w ocenie rosyjskiej krytyki artystycznej", year = 2016, volume = 4, number = , journal = Sztuka Europy Wschodniej / Искусство Bосточной Европы / Art of Eastern Europe, pages = s. 235-241, }
Twórczość Henryka Siemiradzkiego w świetle badań do dziejów rynku sztuki w Polsce
Ewa Skotniczna
s. 243-250
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Ewa Skotniczna, Twórczość Henryka Siemiradzkiego w świetle badań do dziejów rynku sztuki w Polsce, Sztuka Europy Wschodniej / Искусство Bосточной Европы / Art of Eastern Europe, 2016, 4, , s. 243-250
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{606127, author = "Ewa Skotniczna", title = "Twórczość Henryka Siemiradzkiego w świetle badań do dziejów rynku sztuki w Polsce", year = 2016, volume = 4, number = , journal = Sztuka Europy Wschodniej / Искусство Bосточной Европы / Art of Eastern Europe, pages = s. 243-250, }
Zagraniczne stypendium Rafała Hadziewicza (1803–1886) w latach 1829–1832 w rysunkach ze zbiorów Muzeum Narodowego w Warszawie
Magdalena Tarnowska
s. 253-270
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Magdalena Tarnowska, Zagraniczne stypendium Rafała Hadziewicza (1803–1886) w latach 1829–1832 w rysunkach ze zbiorów Muzeum Narodowego w Warszawie, Sztuka Europy Wschodniej / Искусство Bосточной Европы / Art of Eastern Europe, 2016, 4, , s. 253-270
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{606128, author = "Magdalena Tarnowska", title = "Zagraniczne stypendium Rafała Hadziewicza (1803–1886) w latach 1829–1832 w rysunkach ze zbiorów Muzeum Narodowego w Warszawie", year = 2016, volume = 4, number = , journal = Sztuka Europy Wschodniej / Искусство Bосточной Европы / Art of Eastern Europe, pages = s. 253-270, }
Художники Царства Польского на страницах альбома П. И. Кривцова
Людмила Маркина
s. 271-279
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Людмила Маркина, Художники Царства Польского на страницах альбома П. И. Кривцова, Sztuka Europy Wschodniej / Искусство Bосточной Европы / Art of Eastern Europe, 2016, 4, , s. 271-279
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{606129, author = "Людмила Маркина", title = "Художники Царства Польского на страницах альбома П. И. Кривцова", year = 2016, volume = 4, number = , journal = Sztuka Europy Wschodniej / Искусство Bосточной Европы / Art of Eastern Europe, pages = s. 271-279, }
Pod skrzydłami Akademii : Wileńscy malarze w Petersburgu w okresie międzypowstaniowym
Agnieszka Świętosławska
s. 281-292
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Agnieszka Świętosławska, Pod skrzydłami Akademii : Wileńscy malarze w Petersburgu w okresie międzypowstaniowym, Sztuka Europy Wschodniej / Искусство Bосточной Европы / Art of Eastern Europe, 2016, 4, , s. 281-292
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{606130, author = "Agnieszka Świętosławska", title = "Pod skrzydłami Akademii : Wileńscy malarze w Petersburgu w okresie międzypowstaniowym", year = 2016, volume = 4, number = , journal = Sztuka Europy Wschodniej / Искусство Bосточной Европы / Art of Eastern Europe, pages = s. 281-292, }
Юлиус Деринг: проездом в Познани
Эдварда Шмите
s. 293-302
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Эдварда Шмите, Юлиус Деринг: проездом в Познани, Sztuka Europy Wschodniej / Искусство Bосточной Европы / Art of Eastern Europe, 2016, 4, , s. 293-302
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{606131, author = "Эдварда Шмите", title = "Юлиус Деринг: проездом в Познани", year = 2016, volume = 4, number = , journal = Sztuka Europy Wschodniej / Искусство Bосточной Европы / Art of Eastern Europe, pages = s. 293-302, }
С. К. Зарянко – эталон салонного искусства или чистый живописец?
Елена Ю. Хлопина
s. 303-310
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Елена Ю. Хлопина, С. К. Зарянко – эталон салонного искусства или чистый живописец?, Sztuka Europy Wschodniej / Искусство Bосточной Европы / Art of Eastern Europe, 2016, 4, , s. 303-310
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{606132, author = "Елена Ю. Хлопина", title = "С. К. Зарянко – эталон салонного искусства или чистый живописец?", year = 2016, volume = 4, number = , journal = Sztuka Europy Wschodniej / Искусство Bосточной Европы / Art of Eastern Europe, pages = s. 303-310, }
Феноменология моря в творчестве Айвазовского
Татьяна Л. Карпова
s. 311-325
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Татьяна Л. Карпова, Феноменология моря в творчестве Айвазовского, Sztuka Europy Wschodniej / Искусство Bосточной Европы / Art of Eastern Europe, 2016, 4, , s. 311-325
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{606133, author = "Татьяна Л. Карпова", title = "Феноменология моря в творчестве Айвазовского", year = 2016, volume = 4, number = , journal = Sztuka Europy Wschodniej / Искусство Bосточной Европы / Art of Eastern Europe, pages = s. 311-325, }
Jan Matejko at the World Exposition 1873 Vienna
Caroline Kaiser
s. 327-333
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Caroline Kaiser, Jan Matejko at the World Exposition 1873 Vienna, Sztuka Europy Wschodniej / Искусство Bосточной Европы / Art of Eastern Europe, 2016, 4, , s. 327-333
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{606134, author = "Caroline Kaiser", title = "Jan Matejko at the World Exposition 1873 Vienna", year = 2016, volume = 4, number = , journal = Sztuka Europy Wschodniej / Искусство Bосточной Европы / Art of Eastern Europe, pages = s. 327-333, }
Polacy na Pierwszej Międzynarodowej Wystawie Sztuk Pięknych w Rzymie w 1883 roku : Scuola romana po zjednoczeniu Włoch
Maria Nitka
s. 335-340
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Maria Nitka, Polacy na Pierwszej Międzynarodowej Wystawie Sztuk Pięknych w Rzymie w 1883 roku : Scuola romana po zjednoczeniu Włoch, Sztuka Europy Wschodniej / Искусство Bосточной Европы / Art of Eastern Europe, 2016, 4, , s. 335-340
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{606135, author = "Maria Nitka", title = "Polacy na Pierwszej Międzynarodowej Wystawie Sztuk Pięknych w Rzymie w 1883 roku : Scuola romana po zjednoczeniu Włoch", year = 2016, volume = 4, number = , journal = Sztuka Europy Wschodniej / Искусство Bосточной Европы / Art of Eastern Europe, pages = s. 335-340, }
Образ Христа в творчестве И. Н. Крамского: от иконы к картине
Татьяна В. Юденкова
s. 341-347
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Татьяна В. Юденкова, Образ Христа в творчестве И. Н. Крамского: от иконы к картине, Sztuka Europy Wschodniej / Искусство Bосточной Европы / Art of Eastern Europe, 2016, 4, , s. 341-347
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{606136, author = "Татьяна В. Юденкова", title = "Образ Христа в творчестве И. Н. Крамского: от иконы к картине", year = 2016, volume = 4, number = , journal = Sztuka Europy Wschodniej / Искусство Bосточной Европы / Art of Eastern Europe, pages = s. 341-347, }
Позднеакадемическая живопись в России : Исторический жанр: тенденции, направления, имена
Елена В. Нестерова
s. 349-362
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Елена В. Нестерова, Позднеакадемическая живопись в России : Исторический жанр: тенденции, направления, имена, Sztuka Europy Wschodniej / Искусство Bосточной Европы / Art of Eastern Europe, 2016, 4, , s. 349-362
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{606137, author = "Елена В. Нестерова", title = "Позднеакадемическая живопись в России : Исторический жанр: тенденции, направления, имена", year = 2016, volume = 4, number = , journal = Sztuka Europy Wschodniej / Искусство Bосточной Европы / Art of Eastern Europe, pages = s. 349-362, }
«Очарованные Римом» : Русские итальянцы – художники А. А. и П. А. Сведомские
Нина Казаринова
s. 363-377
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Нина Казаринова, «Очарованные Римом» : Русские итальянцы – художники А. А. и П. А. Сведомские, Sztuka Europy Wschodniej / Искусство Bосточной Европы / Art of Eastern Europe, 2016, 4, , s. 363-377
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{606138, author = "Нина Казаринова", title = "«Очарованные Римом» : Русские итальянцы – художники А. А. и П. А. Сведомские", year = 2016, volume = 4, number = , journal = Sztuka Europy Wschodniej / Искусство Bосточной Европы / Art of Eastern Europe, pages = s. 363-377, }
Recepcja „rzymskich” obrazów Wilhelma Kotarbińskiego na polskim rynku aukcyjnym
Marcin Goch
s. 379-383
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Marcin Goch, Recepcja „rzymskich” obrazów Wilhelma Kotarbińskiego na polskim rynku aukcyjnym, Sztuka Europy Wschodniej / Искусство Bосточной Европы / Art of Eastern Europe, 2016, 4, , s. 379-383
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{606139, author = "Marcin Goch", title = "Recepcja „rzymskich” obrazów Wilhelma Kotarbińskiego na polskim rynku aukcyjnym", year = 2016, volume = 4, number = , journal = Sztuka Europy Wschodniej / Искусство Bосточной Европы / Art of Eastern Europe, pages = s. 379-383, }
Малоизвестные страницы жизни и творчества С. Бакаловича по материалам российской и польской прессы
Ирина Богословская
s. 385-399
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Ирина Богословская, Малоизвестные страницы жизни и творчества С. Бакаловича по материалам российской и польской прессы, Sztuka Europy Wschodniej / Искусство Bосточной Европы / Art of Eastern Europe, 2016, 4, , s. 385-399
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{606140, author = "Ирина Богословская", title = "Малоизвестные страницы жизни и творчества С. Бакаловича по материалам российской и польской прессы", year = 2016, volume = 4, number = , journal = Sztuka Europy Wschodniej / Искусство Bосточной Европы / Art of Eastern Europe, pages = s. 385-399, }
Akademickie prace Jana Ciąglińskiego (1858–1913)
Maria A. Górenowicz
s. 401-409
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Maria A. Górenowicz, Akademickie prace Jana Ciąglińskiego (1858–1913), Sztuka Europy Wschodniej / Искусство Bосточной Европы / Art of Eastern Europe, 2016, 4, , s. 401-409
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{606141, author = "Maria A. Górenowicz", title = "Akademickie prace Jana Ciąglińskiego (1858–1913)", year = 2016, volume = 4, number = , journal = Sztuka Europy Wschodniej / Искусство Bосточной Европы / Art of Eastern Europe, pages = s. 401-409, }
Malarstwo rosyjskie srebrnego wieku w zbiorach Muzeum Sztuki w Łodzi
Dariusz Kacprzak
s. 411-426
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Dariusz Kacprzak, Malarstwo rosyjskie srebrnego wieku w zbiorach Muzeum Sztuki w Łodzi, Sztuka Europy Wschodniej / Искусство Bосточной Европы / Art of Eastern Europe, 2016, 4, , s. 411-426
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{606142, author = "Dariusz Kacprzak", title = "Malarstwo rosyjskie srebrnego wieku w zbiorach Muzeum Sztuki w Łodzi", year = 2016, volume = 4, number = , journal = Sztuka Europy Wschodniej / Искусство Bосточной Европы / Art of Eastern Europe, pages = s. 411-426, }
Recenzja książki dr Marii Nitki "Twórczość malarzy polskich w papieskim Rzymie w XIX wieku", Polski Instytut Studiów nad Sztuką Świata & Wydawnictwo Tako, Warszawa – Toruń 2014
Maria Poprzęcka
Maria Nitka (aut. dzieła rec.)
s. 429-430
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Maria Poprzęcka, Recenzja książki dr Marii Nitki "Twórczość malarzy polskich w papieskim Rzymie w XIX wieku", Polski Instytut Studiów nad Sztuką Świata & Wydawnictwo Tako, Warszawa – Toruń 2014, Sztuka Europy Wschodniej / Искусство Bосточной Европы / Art of Eastern Europe, 2016, 4, , s. 429-430
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{606143, author = "Maria Poprzęcka", title = "Recenzja książki dr Marii Nitki "Twórczość malarzy polskich w papieskim Rzymie w XIX wieku", Polski Instytut Studiów nad Sztuką Świata & Wydawnictwo Tako, Warszawa – Toruń 2014", year = 2016, volume = 4, number = , journal = Sztuka Europy Wschodniej / Искусство Bосточной Европы / Art of Eastern Europe, pages = s. 429-430, }
Recenzja książki dr Agnieszki Świętosławskiej "Obrazy codzienności. Polskie malarstwo rodzajowe pierwszej połowy XIX wieku", Polski Instytut Studiów nad Sztuką Świata & Wydawnictwo Tako, Warszawa – Toruń 2015
Lechosław Lameński
Agnieszka Świętosławska (aut. dzieła rec.)
s. 431-433
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Lechosław Lameński, Recenzja książki dr Agnieszki Świętosławskiej "Obrazy codzienności. Polskie malarstwo rodzajowe pierwszej połowy XIX wieku", Polski Instytut Studiów nad Sztuką Świata & Wydawnictwo Tako, Warszawa – Toruń 2015, Sztuka Europy Wschodniej / Искусство Bосточной Европы / Art of Eastern Europe, 2016, 4, , s. 431-433
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{606144, author = "Lechosław Lameński", title = "Recenzja książki dr Agnieszki Świętosławskiej "Obrazy codzienności. Polskie malarstwo rodzajowe pierwszej połowy XIX wieku", Polski Instytut Studiów nad Sztuką Świata & Wydawnictwo Tako, Warszawa – Toruń 2015", year = 2016, volume = 4, number = , journal = Sztuka Europy Wschodniej / Искусство Bосточной Европы / Art of Eastern Europe, pages = s. 431-433, }