-
"Poradnictwo kariery : systemy i sieci", Marcin Szumigraj, Warszawa 2011 : [recenzja] / Anna Bilon.s. 157 - 160CZYSTY TEKST
Anna Bilon, Marcin Szumigraj, "Poradnictwo kariery : systemy i sieci", Marcin Szumigraj, Warszawa 2011 : [recenzja] / Anna Bilon., Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2011 / Numer 3 (55), s. 157 - 160
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Bilon, Marcin Szumigraj", title = ""Poradnictwo kariery : systemy i sieci", Marcin Szumigraj, Warszawa 2011 : [recenzja] / Anna Bilon.", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2011 / Numer 3 (55)", pages = "157 - 160" }
-
Edukacja akademicka w pułapce pozornego egalitaryzmu / Mieczysław Malewski.s. 109 - 127CZYSTY TEKST
Mieczysław Malewski, Edukacja akademicka w pułapce pozornego egalitaryzmu / Mieczysław Malewski., Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2011 / Numer 3 (55), s. 109 - 127
BIBTEX@Article{ authors = " Mieczysław Malewski", title = "Edukacja akademicka w pułapce pozornego egalitaryzmu / Mieczysław Malewski.", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2011 / Numer 3 (55)", pages = "109 - 127" }
-
CZYSTY TEKST
Barbara Skałbania, Przestrzeń jako tekst w sytuacji poradniczej / Barbara Skałbania., Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2011 / Numer 3 (55), s. 87 - 96
BIBTEX@Article{ authors = " Barbara Skałbania", title = "Przestrzeń jako tekst w sytuacji poradniczej / Barbara Skałbania.", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2011 / Numer 3 (55)", pages = "87 - 96" }
-
Narracja – Tożsamość – Wychowanie : perspektywa przejścia i zmiany / Mirosława Nowak-Dziemianowicz.s. 37 - 53CZYSTY TEKST
Mirosława Nowak-Dziemianowicz, Narracja – Tożsamość – Wychowanie : perspektywa przejścia i zmiany / Mirosława Nowak-Dziemianowicz., Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2011 / Numer 3 (55), s. 37 - 53
BIBTEX@Article{ authors = " Mirosława Nowak-Dziemianowicz", title = "Narracja – Tożsamość – Wychowanie : perspektywa przejścia i zmiany / Mirosława Nowak-Dziemianowicz.", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2011 / Numer 3 (55)", pages = "37 - 53" }
-
Etyka dyskursu w resocjalizacji : nowe metody pracy z grupami podwyższonego ryzyka / Adrianna Urbańska-Krusik.s. 97 - 106CZYSTY TEKST
Adrianna Urbańska-Krusik, Etyka dyskursu w resocjalizacji : nowe metody pracy z grupami podwyższonego ryzyka / Adrianna Urbańska-Krusik., Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2011 / Numer 3 (55), s. 97 - 106
BIBTEX@Article{ authors = " Adrianna Urbańska-Krusik", title = "Etyka dyskursu w resocjalizacji : nowe metody pracy z grupami podwyższonego ryzyka / Adrianna Urbańska-Krusik.", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2011 / Numer 3 (55)", pages = "97 - 106" }
-
Podejście biograficzne do całożyciowego uczenia się / Peter Alheit ; przekł. z jęz. ang. Patrycja Poniatowska.s. 7 - 21CZYSTY TEKST
Peter Alheit, Patrycja Poniatowska, Podejście biograficzne do całożyciowego uczenia się / Peter Alheit ; przekł. z jęz. ang. Patrycja Poniatowska., Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2011 / Numer 3 (55), s. 7 - 21
BIBTEX@Article{ authors = " Peter Alheit, Patrycja Poniatowska", title = "Podejście biograficzne do całożyciowego uczenia się / Peter Alheit ; przekł. z jęz. ang. Patrycja Poniatowska.", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2011 / Numer 3 (55)", pages = "7 - 21" }
-
Kobiety w akademickiej pedagogice - negocjowanie znaczeń profesjonalizmu i "gender" / Lucyna Kopciewicz (z zespołem badawczym).s. 55 - 68CZYSTY TEKST
Lucyna Kopciewicz, Kobiety w akademickiej pedagogice - negocjowanie znaczeń profesjonalizmu i "gender" / Lucyna Kopciewicz (z zespołem badawczym)., Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2011 / Numer 3 (55), s. 55 - 68
BIBTEX@Article{ authors = " Lucyna Kopciewicz", title = "Kobiety w akademickiej pedagogice - negocjowanie znaczeń profesjonalizmu i "gender" / Lucyna Kopciewicz (z zespołem badawczym).", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2011 / Numer 3 (55)", pages = "55 - 68" }
-
CZYSTY TEKST
Justyna Nowotniak, Społeczne światy pokoi nauczycielskich / Justyna Nowotniak., Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2011 / Numer 3 (55), s. 71 - 86
BIBTEX@Article{ authors = " Justyna Nowotniak", title = "Społeczne światy pokoi nauczycielskich / Justyna Nowotniak.", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2011 / Numer 3 (55)", pages = "71 - 86" }
-
CZYSTY TEKST
Marina Noske, Problematyczna uniwersalność wartości uniwersalnych / Marina Noske., Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2011 / Numer 3 (55), s. 129 - 148
BIBTEX@Article{ authors = " Marina Noske", title = "Problematyczna uniwersalność wartości uniwersalnych / Marina Noske.", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2011 / Numer 3 (55)", pages = "129 - 148" }
-
Sprawozdanie z "II Ogólnopolskich Warsztatów Metodologii Jakościowych". Olsztyn, 7-8 kwietnia 2011 r. / Anna Józefowicz.s. 151 - 153CZYSTY TEKST
Anna Józefowicz, Sprawozdanie z "II Ogólnopolskich Warsztatów Metodologii Jakościowych". Olsztyn, 7-8 kwietnia 2011 r. / Anna Józefowicz., Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2011 / Numer 3 (55), s. 151 - 153
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Józefowicz", title = "Sprawozdanie z "II Ogólnopolskich Warsztatów Metodologii Jakościowych". Olsztyn, 7-8 kwietnia 2011 r. / Anna Józefowicz.", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2011 / Numer 3 (55)", pages = "151 - 153" }
-
CZYSTY TEKST
Iwona Koczanowicz-Dehnel, Hermeneutyka a narracja / Iwona Koczanowicz-Dehnel., Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2011 / Numer 3 (55), s. 23 - 35
BIBTEX@Article{ authors = " Iwona Koczanowicz-Dehnel", title = "Hermeneutyka a narracja / Iwona Koczanowicz-Dehnel.", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2011 / Numer 3 (55)", pages = "23 - 35" }