-
"Codzienność jako miejsce i źródło uczenia się". Ogólnopolska Konferencja Naukowa, DSWE TWP, Lądek-Zdrój, 29-31 maja 2003 r. / Roman Leppert.s. 167 - 176CZYSTY TEKST
Roman Leppert, "Codzienność jako miejsce i źródło uczenia się". Ogólnopolska Konferencja Naukowa, DSWE TWP, Lądek-Zdrój, 29-31 maja 2003 r. / Roman Leppert., Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2003 / Numer 2 (22), s. 167 - 176
BIBTEX@Article{ authors = " Roman Leppert", title = ""Codzienność jako miejsce i źródło uczenia się". Ogólnopolska Konferencja Naukowa, DSWE TWP, Lądek-Zdrój, 29-31 maja 2003 r. / Roman Leppert.", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2003 / Numer 2 (22)", pages = "167 - 176" }
-
"O zmianach w edukacji. Konteksty, zagrożenia i możliwości", Teresa Hejnicka-Bezwińska, Bydgoszcz 2000 : [recenzja] / Roman Leppert.s. 211 - 219CZYSTY TEKST
Roman Leppert, Teresa Hejnicka-Bezwińska, "O zmianach w edukacji. Konteksty, zagrożenia i możliwości", Teresa Hejnicka-Bezwińska, Bydgoszcz 2000 : [recenzja] / Roman Leppert., Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2003 / Numer 2 (22), s. 211 - 219
BIBTEX@Article{ authors = " Roman Leppert, Teresa Hejnicka-Bezwińska", title = ""O zmianach w edukacji. Konteksty, zagrożenia i możliwości", Teresa Hejnicka-Bezwińska, Bydgoszcz 2000 : [recenzja] / Roman Leppert.", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2003 / Numer 2 (22)", pages = "211 - 219" }
-
Seniorzy w restauracjach "Fast Food" : interakcje w wieku starszym / Ada Haynes, Deborah Harris ; tł. Jadwiga Dołżycka.s. 145 - 163CZYSTY TEKST
Ada Haynes, Deborah Harris, Jadwiga Dołżycka, Seniorzy w restauracjach "Fast Food" : interakcje w wieku starszym / Ada Haynes, Deborah Harris ; tł. Jadwiga Dołżycka., Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2003 / Numer 2 (22), s. 145 - 163
BIBTEX@Article{ authors = " Ada Haynes, Deborah Harris, Jadwiga Dołżycka", title = "Seniorzy w restauracjach "Fast Food" : interakcje w wieku starszym / Ada Haynes, Deborah Harris ; tł. Jadwiga Dołżycka.", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2003 / Numer 2 (22)", pages = "145 - 163" }
-
"Doświadczenia komunikacyjne uczniów w czasie lekcji", Renata Wawrzyniak-Beszterda, Kraków 2002 : [recenzja] / Maria Czerepaniak-Walczak.s. 193 - 196CZYSTY TEKST
Maria Czerepaniak-Walczak, Renata Wawrzyniak-Beszterda, "Doświadczenia komunikacyjne uczniów w czasie lekcji", Renata Wawrzyniak-Beszterda, Kraków 2002 : [recenzja] / Maria Czerepaniak-Walczak., Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2003 / Numer 2 (22), s. 193 - 196
BIBTEX@Article{ authors = " Maria Czerepaniak-Walczak, Renata Wawrzyniak-Beszterda", title = ""Doświadczenia komunikacyjne uczniów w czasie lekcji", Renata Wawrzyniak-Beszterda, Kraków 2002 : [recenzja] / Maria Czerepaniak-Walczak.", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2003 / Numer 2 (22)", pages = "193 - 196" }
-
Szkoła przeciw myśleniu pytajnemu uczniów : próba określenia problemu, sugestie rozwiązania / Krzysztof J. Szmidt.s. 21 - 44CZYSTY TEKST
Krzysztof J. Szmidt, Szkoła przeciw myśleniu pytajnemu uczniów : próba określenia problemu, sugestie rozwiązania / Krzysztof J. Szmidt., Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2003 / Numer 2 (22), s. 21 - 44
BIBTEX@Article{ authors = " Krzysztof J. Szmidt", title = "Szkoła przeciw myśleniu pytajnemu uczniów : próba określenia problemu, sugestie rozwiązania / Krzysztof J. Szmidt.", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2003 / Numer 2 (22)", pages = "21 - 44" }
-
"Doświadczenia rodzinne w narracjach. Interpretacje sensów i znaczeń", Mirosława Nowak-Dziemianowicz, Wrocław 2002 : [recenzja] / Tomasz Leszniewski.s. 197 - 203CZYSTY TEKST
Tomasz Leszniewski, Mirosława Nowak-Dziemianowicz, "Doświadczenia rodzinne w narracjach. Interpretacje sensów i znaczeń", Mirosława Nowak-Dziemianowicz, Wrocław 2002 : [recenzja] / Tomasz Leszniewski., Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2003 / Numer 2 (22), s. 197 - 203
BIBTEX@Article{ authors = " Tomasz Leszniewski, Mirosława Nowak-Dziemianowicz", title = ""Doświadczenia rodzinne w narracjach. Interpretacje sensów i znaczeń", Mirosława Nowak-Dziemianowicz, Wrocław 2002 : [recenzja] / Tomasz Leszniewski.", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2003 / Numer 2 (22)", pages = "197 - 203" }
-
Aspekty edukacyjne swobody przepływu osób w Unii Europejskiej / Dobrochna Hildebrandt.s. 121 - 142CZYSTY TEKST
Dobrochna Hildebrandt, Aspekty edukacyjne swobody przepływu osób w Unii Europejskiej / Dobrochna Hildebrandt., Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2003 / Numer 2 (22), s. 121 - 142
BIBTEX@Article{ authors = " Dobrochna Hildebrandt", title = "Aspekty edukacyjne swobody przepływu osób w Unii Europejskiej / Dobrochna Hildebrandt.", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2003 / Numer 2 (22)", pages = "121 - 142" }
-
Odpowiedzialność uniwersytetu wobec społeczeństwa - interpretacje i inicjatywy / Anna Krajewska.s. 79 - 86CZYSTY TEKST
Anna Krajewska, Odpowiedzialność uniwersytetu wobec społeczeństwa - interpretacje i inicjatywy / Anna Krajewska., Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2003 / Numer 2 (22), s. 79 - 86
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Krajewska", title = "Odpowiedzialność uniwersytetu wobec społeczeństwa - interpretacje i inicjatywy / Anna Krajewska.", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2003 / Numer 2 (22)", pages = "79 - 86" }
-
O zrozumiałym europocentryzmie Europejczyków, Amerykanów i niezrozumiałej globalizacji / Adam Nobis.s. 7 - 19CZYSTY TEKST
Adam Nobis, O zrozumiałym europocentryzmie Europejczyków, Amerykanów i niezrozumiałej globalizacji / Adam Nobis., Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2003 / Numer 2 (22), s. 7 - 19
BIBTEX@Article{ authors = " Adam Nobis", title = "O zrozumiałym europocentryzmie Europejczyków, Amerykanów i niezrozumiałej globalizacji / Adam Nobis.", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2003 / Numer 2 (22)", pages = "7 - 19" }
-
System kształcenia ogólnego w RFN do 1990 r. - zarys problemu z perspektywy równouprawnienia / Krzysztof Szewior.s. 55 - 78CZYSTY TEKST
Krzysztof Szewior, System kształcenia ogólnego w RFN do 1990 r. - zarys problemu z perspektywy równouprawnienia / Krzysztof Szewior., Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2003 / Numer 2 (22), s. 55 - 78
BIBTEX@Article{ authors = " Krzysztof Szewior", title = "System kształcenia ogólnego w RFN do 1990 r. - zarys problemu z perspektywy równouprawnienia / Krzysztof Szewior.", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2003 / Numer 2 (22)", pages = "55 - 78" }
-
"Ethics, politics, education and the future of civil society" : poszukiwanie wspólnoty czy celebracja różnicy? Międzynarodowa Szkoła Letnia, DSWE TWP, Polanica Zdrój, 12-19 lipca 2003 r. / Adrianna Niżniowska.s. 177 - 183CZYSTY TEKST
Adrianna Niżniowska, "Ethics, politics, education and the future of civil society" : poszukiwanie wspólnoty czy celebracja różnicy? Międzynarodowa Szkoła Letnia, DSWE TWP, Polanica Zdrój, 12-19 lipca 2003 r. / Adrianna Niżniowska., Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2003 / Numer 2 (22), s. 177 - 183
BIBTEX@Article{ authors = " Adrianna Niżniowska", title = ""Ethics, politics, education and the future of civil society" : poszukiwanie wspólnoty czy celebracja różnicy? Międzynarodowa Szkoła Letnia, DSWE TWP, Polanica Zdrój, 12-19 lipca 2003 r. / Adrianna Niżniowska.", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2003 / Numer 2 (22)", pages = "177 - 183" }
-
"Filozofia XX wieku - próba podsumowania". Ogólnopolska Konferencja Naukowa, Katolicki Uniwersytet Lubelski, Kazimierz Dolny n. Wisłą, 8-11 listopada 2002 r. / Rafał Włodarczyk.s. 185 - 189CZYSTY TEKST
Rafał Włodarczyk, "Filozofia XX wieku - próba podsumowania". Ogólnopolska Konferencja Naukowa, Katolicki Uniwersytet Lubelski, Kazimierz Dolny n. Wisłą, 8-11 listopada 2002 r. / Rafał Włodarczyk., Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2003 / Numer 2 (22), s. 185 - 189
BIBTEX@Article{ authors = " Rafał Włodarczyk", title = ""Filozofia XX wieku - próba podsumowania". Ogólnopolska Konferencja Naukowa, Katolicki Uniwersytet Lubelski, Kazimierz Dolny n. Wisłą, 8-11 listopada 2002 r. / Rafał Włodarczyk.", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2003 / Numer 2 (22)", pages = "185 - 189" }
-
Koncepcja "sfery publicznej" Jürgena Habermasa i jej zastosowanie we współczesnych badaniach nad komunikowaniem i mediami / Magdalena Parus-Jaskułowska.s. 105 - 117CZYSTY TEKST
Magdalena Parus-Jaskułowska, Koncepcja "sfery publicznej" Jürgena Habermasa i jej zastosowanie we współczesnych badaniach nad komunikowaniem i mediami / Magdalena Parus-Jaskułowska., Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2003 / Numer 2 (22), s. 105 - 117
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Parus-Jaskułowska", title = "Koncepcja "sfery publicznej" Jürgena Habermasa i jej zastosowanie we współczesnych badaniach nad komunikowaniem i mediami / Magdalena Parus-Jaskułowska.", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2003 / Numer 2 (22)", pages = "105 - 117" }
-
Bycie i posiadanie - dwie możliwe ontologie pedagogiki, jako przyczynek do namysłu pedeutologicznego / Piotr Zamojski.s. 89 - 104CZYSTY TEKST
Piotr Zamojski, Bycie i posiadanie - dwie możliwe ontologie pedagogiki, jako przyczynek do namysłu pedeutologicznego / Piotr Zamojski., Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2003 / Numer 2 (22), s. 89 - 104
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Zamojski", title = "Bycie i posiadanie - dwie możliwe ontologie pedagogiki, jako przyczynek do namysłu pedeutologicznego / Piotr Zamojski.", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2003 / Numer 2 (22)", pages = "89 - 104" }
-
"Nationalism. A critical introduction", Philip Spencer, Howard Wollman, London 2002 : [recenzja] / Krzysztof Jaskułowski.s. 205 - 210CZYSTY TEKST
Krzysztof Jaskułowski, Philip Spencer, Howard Wollman, "Nationalism. A critical introduction", Philip Spencer, Howard Wollman, London 2002 : [recenzja] / Krzysztof Jaskułowski., Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2003 / Numer 2 (22), s. 205 - 210
BIBTEX@Article{ authors = " Krzysztof Jaskułowski, Philip Spencer, Howard Wollman", title = ""Nationalism. A critical introduction", Philip Spencer, Howard Wollman, London 2002 : [recenzja] / Krzysztof Jaskułowski.", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2003 / Numer 2 (22)", pages = "205 - 210" }
-
Edukacja ustawiczna w polityce oświatowej Republiki Federalnej Niemiec / Ewa Przybylska.s. 45 - 54CZYSTY TEKST
Ewa Przybylska, Edukacja ustawiczna w polityce oświatowej Republiki Federalnej Niemiec / Ewa Przybylska., Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2003 / Numer 2 (22), s. 45 - 54
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Przybylska", title = "Edukacja ustawiczna w polityce oświatowej Republiki Federalnej Niemiec / Ewa Przybylska.", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2003 / Numer 2 (22)", pages = "45 - 54" }