-
Poradnictwo w(y)pisane w neoliberalizms. 7 - 21CZYSTY TEKST
Alicja Kargulowa, Poradnictwo w(y)pisane w neoliberalizm , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2015 / Numer 2 (70), s. 7 - 21
BIBTEX@Article{ authors = " Alicja Kargulowa", title = "Poradnictwo w(y)pisane w neoliberalizm ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2015 / Numer 2 (70)", pages = "7 - 21" }
-
Edukacja w czasach popkultury : pedagogika kultury popularnej we współczesnej praktyce edukacyjnejs. 23 - 36CZYSTY TEKST
Paulina Wierzba, Edukacja w czasach popkultury : pedagogika kultury popularnej we współczesnej praktyce edukacyjnej , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2015 / Numer 2 (70), s. 23 - 36
BIBTEX@Article{ authors = " Paulina Wierzba", title = "Edukacja w czasach popkultury : pedagogika kultury popularnej we współczesnej praktyce edukacyjnej ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2015 / Numer 2 (70)", pages = "23 - 36" }
-
Chłopcy - nowi opresjonowani? : zwrot w «genderowych» badaniach edukacyjnychs. 37 - 53CZYSTY TEKST
Lucyna Kopciewicz, Chłopcy - nowi opresjonowani? : zwrot w «genderowych» badaniach edukacyjnych , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2015 / Numer 2 (70), s. 37 - 53
BIBTEX@Article{ authors = " Lucyna Kopciewicz", title = "Chłopcy - nowi opresjonowani? : zwrot w «genderowych» badaniach edukacyjnych ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2015 / Numer 2 (70)", pages = "37 - 53" }
-
Osiągnięcia szkolne i kreatywność - w poszukiwaniu przyczyn zróżnicowania relacjis. 55 - 78CZYSTY TEKST
Aleksandra Gajda, Osiągnięcia szkolne i kreatywność - w poszukiwaniu przyczyn zróżnicowania relacji , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2015 / Numer 2 (70), s. 55 - 78
BIBTEX@Article{ authors = " Aleksandra Gajda", title = "Osiągnięcia szkolne i kreatywność - w poszukiwaniu przyczyn zróżnicowania relacji ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2015 / Numer 2 (70)", pages = "55 - 78" }
-
Za dużo twórczości? : pułapki twórczości codziennej i amatorskiej w kulturze nadmiaru, kiczu i braku smakus. 79 - 95CZYSTY TEKST
Krzysztof J. Szmidt, Za dużo twórczości? : pułapki twórczości codziennej i amatorskiej w kulturze nadmiaru, kiczu i braku smaku , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2015 / Numer 2 (70), s. 79 - 95
BIBTEX@Article{ authors = " Krzysztof J. Szmidt", title = "Za dużo twórczości? : pułapki twórczości codziennej i amatorskiej w kulturze nadmiaru, kiczu i braku smaku ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2015 / Numer 2 (70)", pages = "79 - 95" }
-
Między performansem a działaniem - o pewnym wariancie badań posługujących się sztuką : (na marginesie projektu poświęconego matkom wykluczonym)s. 97 - 105CZYSTY TEKST
Martyna Pryszmont-Ciesielska, Między performansem a działaniem - o pewnym wariancie badań posługujących się sztuką : (na marginesie projektu poświęconego matkom wykluczonym) , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2015 / Numer 2 (70), s. 97 - 105
BIBTEX@Article{ authors = " Martyna Pryszmont-Ciesielska", title = "Między performansem a działaniem - o pewnym wariancie badań posługujących się sztuką : (na marginesie projektu poświęconego matkom wykluczonym) ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2015 / Numer 2 (70)", pages = "97 - 105" }
-
Empatia a postawy wobec ustroju ekonomicznego i kwestii socjalnychs. 109 - 117CZYSTY TEKST
Mirosława Czerniawska, Empatia a postawy wobec ustroju ekonomicznego i kwestii socjalnych , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2015 / Numer 2 (70), s. 109 - 117
BIBTEX@Article{ authors = " Mirosława Czerniawska", title = "Empatia a postawy wobec ustroju ekonomicznego i kwestii socjalnych ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2015 / Numer 2 (70)", pages = "109 - 117" }
-
Sprawdzian w klasie szóstej w krzywym zwierciadle?s. 119 - 130CZYSTY TEKST
Mirosław Dąbrowski, Sprawdzian w klasie szóstej w krzywym zwierciadle? , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2015 / Numer 2 (70), s. 119 - 130
BIBTEX@Article{ authors = " Mirosław Dąbrowski", title = "Sprawdzian w klasie szóstej w krzywym zwierciadle? ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2015 / Numer 2 (70)", pages = "119 - 130" }
-
Zmieńmy uniwersytet w lepszą fabrykęs. 133 - 147CZYSTY TEKST
Tomasz Zarębski, Zmieńmy uniwersytet w lepszą fabrykę , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2015 / Numer 2 (70), s. 133 - 147
BIBTEX@Article{ authors = " Tomasz Zarębski", title = "Zmieńmy uniwersytet w lepszą fabrykę ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2015 / Numer 2 (70)", pages = "133 - 147" }
-
Internet i jego wpływ na procesy pamięciowes. 149 - 156CZYSTY TEKST
Magdalena Szpunar, Internet i jego wpływ na procesy pamięciowe , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2015 / Numer 2 (70), s. 149 - 156
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Szpunar", title = "Internet i jego wpływ na procesy pamięciowe ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2015 / Numer 2 (70)", pages = "149 - 156" }
-
"Współczesna filozofia edukacji : kluczowe kwestie", Andrzej Murzyn, Kraków 2015 : [recenzja]s. 159 - 162CZYSTY TEKST
Dariusz Stępkowski, Andrzej Murzyn, "Współczesna filozofia edukacji : kluczowe kwestie", Andrzej Murzyn, Kraków 2015 : [recenzja] , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2015 / Numer 2 (70), s. 159 - 162
BIBTEX@Article{ authors = " Dariusz Stępkowski, Andrzej Murzyn", title = ""Współczesna filozofia edukacji : kluczowe kwestie", Andrzej Murzyn, Kraków 2015 : [recenzja] ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2015 / Numer 2 (70)", pages = "159 - 162" }