-
"Architektura wiedzy w szkole", Stanisław Dylak, Warszawa 2013 : [recenzja]s. 157 - 160CZYSTY TEKST
Marek Banaszak, Stanisław Dylak, "Architektura wiedzy w szkole", Stanisław Dylak, Warszawa 2013 : [recenzja] , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2016 / Numer 2 (74), s. 157 - 160
BIBTEX@Article{ authors = " Marek Banaszak, Stanisław Dylak", title = ""Architektura wiedzy w szkole", Stanisław Dylak, Warszawa 2013 : [recenzja] ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2016 / Numer 2 (74)", pages = "157 - 160" }
-
Neomarksizm jako fundament radykalnej teorii edukacji : (Część II) : Henry Giroux - rewizje marksizmu dla filozofii edukacjis. 7 - 30CZYSTY TEKST
Wojciech Kruszelnicki, Neomarksizm jako fundament radykalnej teorii edukacji : (Część II) : Henry Giroux - rewizje marksizmu dla filozofii edukacji , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2016 / Numer 2 (74), s. 7 - 30
BIBTEX@Article{ authors = " Wojciech Kruszelnicki", title = "Neomarksizm jako fundament radykalnej teorii edukacji : (Część II) : Henry Giroux - rewizje marksizmu dla filozofii edukacji ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2016 / Numer 2 (74)", pages = "7 - 30" }
-
Interesy, ekonomia i emancypacja : o powrocie pedagogiki krytycznej do zagadnień społeczno-ekonomicznych i pojęciu interwencjis. 31 - 52CZYSTY TEKST
Piotr Stańczyk, Interesy, ekonomia i emancypacja : o powrocie pedagogiki krytycznej do zagadnień społeczno-ekonomicznych i pojęciu interwencji , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2016 / Numer 2 (74), s. 31 - 52
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Stańczyk", title = "Interesy, ekonomia i emancypacja : o powrocie pedagogiki krytycznej do zagadnień społeczno-ekonomicznych i pojęciu interwencji ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2016 / Numer 2 (74)", pages = "31 - 52" }
-
Technologiczne transpozycje podmiotu i pracys. 53 - 66CZYSTY TEKST
Tomasz Nowicki, Technologiczne transpozycje podmiotu i pracy, Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2016 / Numer 2 (74), s. 53 - 66
BIBTEX@Article{ authors = " Tomasz Nowicki", title = "Technologiczne transpozycje podmiotu i pracy", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2016 / Numer 2 (74)", pages = "53 - 66" }
-
Osoby z niepełnosprawnością a etyka troski Michela Foucaultas. 67 - 75CZYSTY TEKST
Krzysztof Pezdek, Osoby z niepełnosprawnością a etyka troski Michela Foucaulta , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2016 / Numer 2 (74), s. 67 - 75
BIBTEX@Article{ authors = " Krzysztof Pezdek", title = "Osoby z niepełnosprawnością a etyka troski Michela Foucaulta ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2016 / Numer 2 (74)", pages = "67 - 75" }
-
Ableism a zjawisko infrahumanizacji "obcych"s. 77 - 87CZYSTY TEKST
Magdalena Bełza, Ableism a zjawisko infrahumanizacji "obcych" , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2016 / Numer 2 (74), s. 77 - 87
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Bełza", title = "Ableism a zjawisko infrahumanizacji "obcych" ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2016 / Numer 2 (74)", pages = "77 - 87" }
-
Droga do integracji społecznej jako zadanie dla edukacjis. 91 - 108CZYSTY TEKST
Marzanna Frarnicka, Droga do integracji społecznej jako zadanie dla edukacji , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2016 / Numer 2 (74), s. 91 - 108
BIBTEX@Article{ authors = " Marzanna Frarnicka", title = "Droga do integracji społecznej jako zadanie dla edukacji ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2016 / Numer 2 (74)", pages = "91 - 108" }
-
Wypalenie zawodowe wśród nauczycieli w Polsce i Angliis. 109 - 121CZYSTY TEKST
Aleksandra Jędryszek, Marcin Jurczyk, Wypalenie zawodowe wśród nauczycieli w Polsce i Anglii , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2016 / Numer 2 (74), s. 109 - 121
BIBTEX@Article{ authors = " Aleksandra Jędryszek, Marcin Jurczyk", title = "Wypalenie zawodowe wśród nauczycieli w Polsce i Anglii ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2016 / Numer 2 (74)", pages = "109 - 121" }
-
Model kontinuum środowiska edukacyjnego nauczycieli (chmura - silos)s. 125 - 138CZYSTY TEKST
Eunika Baron-Polańczyk, Model kontinuum środowiska edukacyjnego nauczycieli (chmura - silos), Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2016 / Numer 2 (74), s. 125 - 138
BIBTEX@Article{ authors = " Eunika Baron-Polańczyk", title = "Model kontinuum środowiska edukacyjnego nauczycieli (chmura - silos)", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2016 / Numer 2 (74)", pages = "125 - 138" }
-
Cyborgizacja - emancypacja? : kulturowe wyobrażenia techniki i postępu w czasach posthumanizmus. 139 - 153CZYSTY TEKST
Lucyna Kopciewicz, Cyborgizacja - emancypacja? : kulturowe wyobrażenia techniki i postępu w czasach posthumanizmu , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2016 / Numer 2 (74), s. 139 - 153
BIBTEX@Article{ authors = " Lucyna Kopciewicz", title = "Cyborgizacja - emancypacja? : kulturowe wyobrażenia techniki i postępu w czasach posthumanizmu ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2016 / Numer 2 (74)", pages = "139 - 153" }