-
Integralna czy komplementarna? : "archeologia" transformacji polskiej pedagogiki ogólnej w XX wiekus. 7 - 26CZYSTY TEKST
Dariusz Stępkowski, Integralna czy komplementarna? : "archeologia" transformacji polskiej pedagogiki ogólnej w XX wieku , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2019 / Numer 3 (87), s. 7 - 26
BIBTEX@Article{ authors = " Dariusz Stępkowski", title = "Integralna czy komplementarna? : "archeologia" transformacji polskiej pedagogiki ogólnej w XX wieku ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2019 / Numer 3 (87)", pages = "7 - 26" }
-
Autonarracyjna (re)konstrukcja historii życia poprzaz "odkrywanie siebie z powrotem"s. 27 - 44CZYSTY TEKST
Amelia Krawczyk-Bocian, Autonarracyjna (re)konstrukcja historii życia poprzaz "odkrywanie siebie z powrotem" , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2019 / Numer 3 (87), s. 27 - 44
BIBTEX@Article{ authors = " Amelia Krawczyk-Bocian", title = "Autonarracyjna (re)konstrukcja historii życia poprzaz "odkrywanie siebie z powrotem" ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2019 / Numer 3 (87)", pages = "27 - 44" }
-
Czy pojawienie się mobilnych technologii w klasie szkolnej oznacza zmianę? : cyfrowe projektowanie dydaktyczne jako rama badań wdrażania technologii edukacyjnychs. 47 - 69CZYSTY TEKST
Lucyna Kopciewicz, Czy pojawienie się mobilnych technologii w klasie szkolnej oznacza zmianę? : cyfrowe projektowanie dydaktyczne jako rama badań wdrażania technologii edukacyjnych , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2019 / Numer 3 (87), s. 47 - 69
BIBTEX@Article{ authors = " Lucyna Kopciewicz", title = "Czy pojawienie się mobilnych technologii w klasie szkolnej oznacza zmianę? : cyfrowe projektowanie dydaktyczne jako rama badań wdrażania technologii edukacyjnych ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2019 / Numer 3 (87)", pages = "47 - 69" }
-
Kształtowanie środowiska dźwiękowego jako przejaw kreatywności dzieci : perspektywa ekologii akustycznejs. 71 - 83CZYSTY TEKST
Magdalena Sasin, Kształtowanie środowiska dźwiękowego jako przejaw kreatywności dzieci : perspektywa ekologii akustycznej , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2019 / Numer 3 (87), s. 71 - 83
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Sasin", title = "Kształtowanie środowiska dźwiękowego jako przejaw kreatywności dzieci : perspektywa ekologii akustycznej ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2019 / Numer 3 (87)", pages = "71 - 83" }
-
Doświadczanie emancypacji w procesie pisania pracy magisterskiejs. 87 - 100CZYSTY TEKST
Martyna Piechowska, Doświadczanie emancypacji w procesie pisania pracy magisterskiej , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2019 / Numer 3 (87), s. 87 - 100
BIBTEX@Article{ authors = " Martyna Piechowska", title = "Doświadczanie emancypacji w procesie pisania pracy magisterskiej ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2019 / Numer 3 (87)", pages = "87 - 100" }
-
25-lecie Polskiego Uniwersytetu Trzeciego Wieku we Lwowies. 105 - 110CZYSTY TEKST
Adam A. Zych, 25-lecie Polskiego Uniwersytetu Trzeciego Wieku we Lwowie , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2019 / Numer 3 (87), s. 105 - 110
BIBTEX@Article{ authors = " Adam A. Zych", title = "25-lecie Polskiego Uniwersytetu Trzeciego Wieku we Lwowie ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2019 / Numer 3 (87)", pages = "105 - 110" }
-
"Kultury oporu w szkole : działania - motywacje - pzestrzeń", Anna Babicka-Wirkus, Warszawa 2019 : [recenzja]s. 113 - 118CZYSTY TEKST
Jolanta Zwiernik, Anna Babicka-Wirkus, "Kultury oporu w szkole : działania - motywacje - pzestrzeń", Anna Babicka-Wirkus, Warszawa 2019 : [recenzja] , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2019 / Numer 3 (87), s. 113 - 118
BIBTEX@Article{ authors = " Jolanta Zwiernik, Anna Babicka-Wirkus", title = ""Kultury oporu w szkole : działania - motywacje - pzestrzeń", Anna Babicka-Wirkus, Warszawa 2019 : [recenzja] ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2019 / Numer 3 (87)", pages = "113 - 118" }