-
Od redakcji : Pogranicza pedeutologicznych dyskursóws. 9 - 11CZYSTY TEKST
Hanna Kędzierska, Monika Maciejewska, Od redakcji : Pogranicza pedeutologicznych dyskursów , Forum Oświatowe, 2015 / Tom 27 / Numer 2(54), s. 9 - 11
BIBTEX@Article{ authors = " Hanna Kędzierska, Monika Maciejewska", title = "Od redakcji : Pogranicza pedeutologicznych dyskursów ", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2015 / Tom 27 / Numer 2(54)", pages = "9 - 11" }
-
Nauczyciel we współczesnej rzeczywistości edukacyjnej : menadżer, urzędnik czy obywatel?s. 15 - 24CZYSTY TEKST
Astrid Męczkowska-Christiansen, Nauczyciel we współczesnej rzeczywistości edukacyjnej : menadżer, urzędnik czy obywatel?, Forum Oświatowe, 2015 / Tom 27 / Numer 2(54), s. 15 - 24
BIBTEX@Article{ authors = " Astrid Męczkowska-Christiansen", title = "Nauczyciel we współczesnej rzeczywistości edukacyjnej : menadżer, urzędnik czy obywatel?", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2015 / Tom 27 / Numer 2(54)", pages = "15 - 24" }
-
Evidence-Based Practice in Education : Premises, Dilemmas, Prospectss. 25 - 40CZYSTY TEKST
Henryk Mizerek, Evidence-Based Practice in Education : Premises, Dilemmas, Prospects , Forum Oświatowe, 2015 / Tom 27 / Numer 2(54), s. 25 - 40
BIBTEX@Article{ authors = " Henryk Mizerek", title = "Evidence-Based Practice in Education : Premises, Dilemmas, Prospects ", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2015 / Tom 27 / Numer 2(54)", pages = "25 - 40" }
-
Tutoring rówieśniczy w edukacji, czyli jak uczniowie uczą się od siebie wzajemnie i co z tego wynikas. 41 - 56CZYSTY TEKST
Małgorzata Sławińska, Tutoring rówieśniczy w edukacji, czyli jak uczniowie uczą się od siebie wzajemnie i co z tego wynika , Forum Oświatowe, 2015 / Tom 27 / Numer 2(54), s. 41 - 56
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Sławińska", title = "Tutoring rówieśniczy w edukacji, czyli jak uczniowie uczą się od siebie wzajemnie i co z tego wynika ", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2015 / Tom 27 / Numer 2(54)", pages = "41 - 56" }
-
Novice Teachers : The Process of "Anchoring" in the Teaaching Professions. 59 - 73CZYSTY TEKST
Hanna Kędzierska, Novice Teachers : The Process of "Anchoring" in the Teaaching Profession, Forum Oświatowe, 2015 / Tom 27 / Numer 2(54), s. 59 - 73
BIBTEX@Article{ authors = " Hanna Kędzierska", title = "Novice Teachers : The Process of "Anchoring" in the Teaaching Profession", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2015 / Tom 27 / Numer 2(54)", pages = "59 - 73" }
-
Przygotowanie do zawodu nauczyciela wczesnej edukacji w perspektywie studentów Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynies. 75 - 94CZYSTY TEKST
Małgorzata Suświłło, Przygotowanie do zawodu nauczyciela wczesnej edukacji w perspektywie studentów Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie , Forum Oświatowe, 2015 / Tom 27 / Numer 2(54), s. 75 - 94
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Suświłło", title = "Przygotowanie do zawodu nauczyciela wczesnej edukacji w perspektywie studentów Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie ", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2015 / Tom 27 / Numer 2(54)", pages = "75 - 94" }
-
Miejsce nauczyciela w kulturze szkołys. 95 - 102CZYSTY TEKST
Beata Adrjan, Miejsce nauczyciela w kulturze szkoły , Forum Oświatowe, 2015 / Tom 27 / Numer 2(54), s. 95 - 102
BIBTEX@Article{ authors = " Beata Adrjan", title = "Miejsce nauczyciela w kulturze szkoły ", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2015 / Tom 27 / Numer 2(54)", pages = "95 - 102" }
-
Temporalne porządkowanie codzienności szkolnej w gimnazjum - perspektywa nauczycielis. 103 - 114CZYSTY TEKST
Alicja Korzeniecka-Bondar, Temporalne porządkowanie codzienności szkolnej w gimnazjum - perspektywa nauczycieli , Forum Oświatowe, 2015 / Tom 27 / Numer 2(54), s. 103 - 114
BIBTEX@Article{ authors = " Alicja Korzeniecka-Bondar", title = "Temporalne porządkowanie codzienności szkolnej w gimnazjum - perspektywa nauczycieli ", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2015 / Tom 27 / Numer 2(54)", pages = "103 - 114" }
-
Ewaluacja własnej pracy nauczycieli - obszar, rozumienie, współpracas. 115 - 130CZYSTY TEKST
Joanna Kołodziejczyk, Jakub Kołodziejczyk, Ewaluacja własnej pracy nauczycieli - obszar, rozumienie, współpraca , Forum Oświatowe, 2015 / Tom 27 / Numer 2(54), s. 115 - 130
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Kołodziejczyk, Jakub Kołodziejczyk", title = "Ewaluacja własnej pracy nauczycieli - obszar, rozumienie, współpraca ", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2015 / Tom 27 / Numer 2(54)", pages = "115 - 130" }
-
Współpraca środowiska szkolnego i rodzinnego w opinii nauczycieli z małych szkół wiejskichs. 131 - 151CZYSTY TEKST
Małgorzata Stańczak, Współpraca środowiska szkolnego i rodzinnego w opinii nauczycieli z małych szkół wiejskich, Forum Oświatowe, 2015 / Tom 27 / Numer 2(54), s. 131 - 151
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Stańczak", title = "Współpraca środowiska szkolnego i rodzinnego w opinii nauczycieli z małych szkół wiejskich", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2015 / Tom 27 / Numer 2(54)", pages = "131 - 151" }
-
Warsztaw pracy nauczyciela wczesnej edukacji a jego świadomości zawodowas. 155 - 168CZYSTY TEKST
Jolanta Kruk, Warsztaw pracy nauczyciela wczesnej edukacji a jego świadomości zawodowa , Forum Oświatowe, 2015 / Tom 27 / Numer 2(54), s. 155 - 168
BIBTEX@Article{ authors = " Jolanta Kruk", title = "Warsztaw pracy nauczyciela wczesnej edukacji a jego świadomości zawodowa ", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2015 / Tom 27 / Numer 2(54)", pages = "155 - 168" }
-
Idea edukacji holistycznej a gotowość do zmiany wśród nauczycieli, biorących udział w projekcie "Umiem się uczyć" - refleksja krytycznas. 169 - 191CZYSTY TEKST
Monika Grochalska, Idea edukacji holistycznej a gotowość do zmiany wśród nauczycieli, biorących udział w projekcie "Umiem się uczyć" - refleksja krytyczna , Forum Oświatowe, 2015 / Tom 27 / Numer 2(54), s. 169 - 191
BIBTEX@Article{ authors = " Monika Grochalska", title = "Idea edukacji holistycznej a gotowość do zmiany wśród nauczycieli, biorących udział w projekcie "Umiem się uczyć" - refleksja krytyczna ", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2015 / Tom 27 / Numer 2(54)", pages = "169 - 191" }
-
Zabawa, rozmowa, a może rysunek - nauczycielskie badania świata dzieckas. 193 - 207CZYSTY TEKST
Kamila Zdanowicz-Kucharczyk, Zabawa, rozmowa, a może rysunek - nauczycielskie badania świata dziecka , Forum Oświatowe, 2015 / Tom 27 / Numer 2(54), s. 193 - 207
BIBTEX@Article{ authors = " Kamila Zdanowicz-Kucharczyk", title = "Zabawa, rozmowa, a może rysunek - nauczycielskie badania świata dziecka ", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2015 / Tom 27 / Numer 2(54)", pages = "193 - 207" }
-
Kolegia nauczycielskie jako alternatywna forma kształcenia nauczycieli - idee założycielskie, oczekiwania, niepokojes. 211 - 229CZYSTY TEKST
Anna Strzelecka-Ristow, Kolegia nauczycielskie jako alternatywna forma kształcenia nauczycieli - idee założycielskie, oczekiwania, niepokoje , Forum Oświatowe, 2015 / Tom 27 / Numer 2(54), s. 211 - 229
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Strzelecka-Ristow", title = "Kolegia nauczycielskie jako alternatywna forma kształcenia nauczycieli - idee założycielskie, oczekiwania, niepokoje ", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2015 / Tom 27 / Numer 2(54)", pages = "211 - 229" }
-
Sympozjum naukowe "Človek človeku. K prameňom etickej výchovy", Trnava/Słowacja, 23 października 2015 r.s. 233 - 238CZYSTY TEKST
Dariusz Stępkowski, Sympozjum naukowe "Človek človeku. K prameňom etickej výchovy", Trnava/Słowacja, 23 października 2015 r. , Forum Oświatowe, 2015 / Tom 27 / Numer 2(54), s. 233 - 238
BIBTEX@Article{ authors = " Dariusz Stępkowski", title = "Sympozjum naukowe "Človek človeku. K prameňom etickej výchovy", Trnava/Słowacja, 23 października 2015 r. ", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2015 / Tom 27 / Numer 2(54)", pages = "233 - 238" }
-
Uniwersytet - fabryka - maszyna : uniwersytet w perspektywie radykalnej", Oskar Szwabowski, Warszawa 2014 : [recenzja]s. 241 - 244CZYSTY TEKST
Marian Janusz Tagliber, Oskar Szwabowski, Uniwersytet - fabryka - maszyna : uniwersytet w perspektywie radykalnej", Oskar Szwabowski, Warszawa 2014 : [recenzja] , Forum Oświatowe, 2015 / Tom 27 / Numer 2(54), s. 241 - 244
BIBTEX@Article{ authors = " Marian Janusz Tagliber, Oskar Szwabowski", title = "Uniwersytet - fabryka - maszyna : uniwersytet w perspektywie radykalnej", Oskar Szwabowski, Warszawa 2014 : [recenzja] ", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2015 / Tom 27 / Numer 2(54)", pages = "241 - 244" }
-
Przesadny pesymizm czy przesadny optymizm?s. 245 - 248CZYSTY TEKST
Michał Wachowski, Zbigniew Brzeziński, Krzysztof Skonieczny, Przesadny pesymizm czy przesadny optymizm?, Forum Oświatowe, 2015 / Tom 27 / Numer 2(54), s. 245 - 248
BIBTEX@Article{ authors = " Michał Wachowski, Zbigniew Brzeziński, Krzysztof Skonieczny", title = "Przesadny pesymizm czy przesadny optymizm?", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2015 / Tom 27 / Numer 2(54)", pages = "245 - 248" }
-
"Learning Strategies and Study Approaches of Postsecondary Students with Dyslexia", J.R. Kirby, R. Silvestri, B.H. Allingham, R. Parrila, C.B. La Fave, [w:] „Journal of Learning Disabilities”, R. 2008, Nr 41(1), s. 85-96 : [recenzja]s. 249 - 251CZYSTY TEKST
Izabela Piotrowska, J.R. Kirby, R. Silvestri, B.H. Allingham, R. Parrila, C.B. La Fave, "Learning Strategies and Study Approaches of Postsecondary Students with Dyslexia", J.R. Kirby, R. Silvestri, B.H. Allingham, R. Parrila, C.B. La Fave, [w:] „Journal of Learning Disabilities”, R. 2008, Nr 41(1), s. 85-96 : [recenzja], Forum Oświatowe, 2015 / Tom 27 / Numer 2(54), s. 249 - 251
BIBTEX@Article{ authors = " Izabela Piotrowska, J.R. Kirby, R. Silvestri, B.H. Allingham, R. Parrila, C.B. La Fave", title = ""Learning Strategies and Study Approaches of Postsecondary Students with Dyslexia", J.R. Kirby, R. Silvestri, B.H. Allingham, R. Parrila, C.B. La Fave, [w:] „Journal of Learning Disabilities”, R. 2008, Nr 41(1), s. 85-96 : [recenzja]", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2015 / Tom 27 / Numer 2(54)", pages = "249 - 251" }