-
Strategie nauczyciela/i kształcących uczniów zdolnych : komunikat z badańs. 283 - 297CZYSTY TEKST
Strategie nauczyciela/i kształcących uczniów zdolnych : komunikat z badań , Forum Oświatowe, 2018 / Tom 30 / Numer 2(60), s. 283 - 297
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Strategie nauczyciela/i kształcących uczniów zdolnych : komunikat z badań ", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2018 / Tom 30 / Numer 2(60)", pages = "283 - 297" }
-
Pożegnanie zasłużonej dla Rozwoju Polskiej Pedagogiki prof. dr hab. Marii Dudzikowejs. 311 - 314CZYSTY TEKST
Bogusław Śliwerski, Pożegnanie zasłużonej dla Rozwoju Polskiej Pedagogiki prof. dr hab. Marii Dudzikowej , Forum Oświatowe, 2018 / Tom 30 / Numer 2(60), s. 311 - 314
BIBTEX@Article{ authors = " Bogusław Śliwerski", title = "Pożegnanie zasłużonej dla Rozwoju Polskiej Pedagogiki prof. dr hab. Marii Dudzikowej ", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2018 / Tom 30 / Numer 2(60)", pages = "311 - 314" }
-
Pożegnanie dr Haliny Rotkiewiczs. 315 - 316CZYSTY TEKST
Joanna Madalińska-Michalak, Pożegnanie dr Haliny Rotkiewicz , Forum Oświatowe, 2018 / Tom 30 / Numer 2(60), s. 315 - 316
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Madalińska-Michalak", title = "Pożegnanie dr Haliny Rotkiewicz ", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2018 / Tom 30 / Numer 2(60)", pages = "315 - 316" }
-
Wprowadzenies. 11 - 13CZYSTY TEKST
Grażyna Szyling, Wprowadzenie , Forum Oświatowe, 2018 / Tom 30 / Numer 2(60), s. 11 - 13
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Szyling", title = "Wprowadzenie ", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2018 / Tom 30 / Numer 2(60)", pages = "11 - 13" }
-
O naukowym statusie dydaktyków przedmiotowych : głos w dyskusjis. 15 - 28CZYSTY TEKST
Maria Groenwald, O naukowym statusie dydaktyków przedmiotowych : głos w dyskusji, Forum Oświatowe, 2018 / Tom 30 / Numer 2(60), s. 15 - 28
BIBTEX@Article{ authors = " Maria Groenwald", title = "O naukowym statusie dydaktyków przedmiotowych : głos w dyskusji", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2018 / Tom 30 / Numer 2(60)", pages = "15 - 28" }
-
Rola reprezentacji zewnętrznych w rozpoznianiu osobistych koncepcji dzieci na temat bakterii : przesłanki dla dydaktycznej użyteczności drobnoustrojóws. 29 - 49CZYSTY TEKST
Rola reprezentacji zewnętrznych w rozpoznianiu osobistych koncepcji dzieci na temat bakterii : przesłanki dla dydaktycznej użyteczności drobnoustrojów , Forum Oświatowe, 2018 / Tom 30 / Numer 2(60), s. 29 - 49
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Rola reprezentacji zewnętrznych w rozpoznianiu osobistych koncepcji dzieci na temat bakterii : przesłanki dla dydaktycznej użyteczności drobnoustrojów ", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2018 / Tom 30 / Numer 2(60)", pages = "29 - 49" }
-
Matematyczne kompetencje przyszłych nauczycieli wczesnej edukacji jako potencjalne źródło realizowanej przez nich metodyki : perspektywa konstruktywnas. 51 - 66CZYSTY TEKST
Matematyczne kompetencje przyszłych nauczycieli wczesnej edukacji jako potencjalne źródło realizowanej przez nich metodyki : perspektywa konstruktywna , Forum Oświatowe, 2018 / Tom 30 / Numer 2(60), s. 51 - 66
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Matematyczne kompetencje przyszłych nauczycieli wczesnej edukacji jako potencjalne źródło realizowanej przez nich metodyki : perspektywa konstruktywna ", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2018 / Tom 30 / Numer 2(60)", pages = "51 - 66" }
-
Pomysł i rozumowanie w procesie rozwiązywania nietypowych zadań matematycznych : krytyczna metoda pracy z wykorzystaniem ITs. 67 - 85CZYSTY TEKST
Pomysł i rozumowanie w procesie rozwiązywania nietypowych zadań matematycznych : krytyczna metoda pracy z wykorzystaniem IT, Forum Oświatowe, 2018 / Tom 30 / Numer 2(60), s. 67 - 85
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Pomysł i rozumowanie w procesie rozwiązywania nietypowych zadań matematycznych : krytyczna metoda pracy z wykorzystaniem IT", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2018 / Tom 30 / Numer 2(60)", pages = "67 - 85" }
-
Samodzielne myślenie uczniowskie w rozpoznaniach badawczo-innowacyjnych w dydaktyce chemiis. 87 - 102CZYSTY TEKST
Aleksandra Zahorska, Samodzielne myślenie uczniowskie w rozpoznaniach badawczo-innowacyjnych w dydaktyce chemii , Forum Oświatowe, 2018 / Tom 30 / Numer 2(60), s. 87 - 102
BIBTEX@Article{ authors = " Aleksandra Zahorska", title = "Samodzielne myślenie uczniowskie w rozpoznaniach badawczo-innowacyjnych w dydaktyce chemii ", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2018 / Tom 30 / Numer 2(60)", pages = "87 - 102" }
-
Wykorzystanie klocków w matematycznej edukacji przedszkolnejs. 103 - 114CZYSTY TEKST
Wykorzystanie klocków w matematycznej edukacji przedszkolnej , Forum Oświatowe, 2018 / Tom 30 / Numer 2(60), s. 103 - 114
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Wykorzystanie klocków w matematycznej edukacji przedszkolnej ", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2018 / Tom 30 / Numer 2(60)", pages = "103 - 114" }
-
Critical Thinking : Tightening the Link between Business and Educations. 117 - 133CZYSTY TEKST
Mariusz Baranowski, Critical Thinking : Tightening the Link between Business and Education , Forum Oświatowe, 2018 / Tom 30 / Numer 2(60), s. 117 - 133
BIBTEX@Article{ authors = " Mariusz Baranowski", title = "Critical Thinking : Tightening the Link between Business and Education ", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2018 / Tom 30 / Numer 2(60)", pages = "117 - 133" }
-
Antropologia edukacji jako odpowiedź na wyzwania nowej wielokulturowościs. 135 - 151CZYSTY TEKST
Jarema Drozdowicz, Antropologia edukacji jako odpowiedź na wyzwania nowej wielokulturowości , Forum Oświatowe, 2018 / Tom 30 / Numer 2(60), s. 135 - 151
BIBTEX@Article{ authors = " Jarema Drozdowicz", title = "Antropologia edukacji jako odpowiedź na wyzwania nowej wielokulturowości ", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2018 / Tom 30 / Numer 2(60)", pages = "135 - 151" }
-
"Iconologia" as an alternative look at the education of people with hearing impairmentss. 153 - 165CZYSTY TEKST
"Iconologia" as an alternative look at the education of people with hearing impairments , Forum Oświatowe, 2018 / Tom 30 / Numer 2(60), s. 153 - 165
BIBTEX@Article{ authors = "", title = ""Iconologia" as an alternative look at the education of people with hearing impairments ", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2018 / Tom 30 / Numer 2(60)", pages = "153 - 165" }
-
Cultural-historical theory by Lev S. Vygotsky : Stretegies of Studies on Children's Learning and Development : From Theory to Change in Practices. 169 - 182CZYSTY TEKST
Ewa Filipiak, Cultural-historical theory by Lev S. Vygotsky : Stretegies of Studies on Children's Learning and Development : From Theory to Change in Practice , Forum Oświatowe, 2018 / Tom 30 / Numer 2(60), s. 169 - 182
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Filipiak", title = "Cultural-historical theory by Lev S. Vygotsky : Stretegies of Studies on Children's Learning and Development : From Theory to Change in Practice ", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2018 / Tom 30 / Numer 2(60)", pages = "169 - 182" }
-
Typowe zachowania studentów wychowania fizycznego na zajęciach dydaktycznych na uczelni i podczas zajęć w szkoles. 183 - 197CZYSTY TEKST
Typowe zachowania studentów wychowania fizycznego na zajęciach dydaktycznych na uczelni i podczas zajęć w szkole , Forum Oświatowe, 2018 / Tom 30 / Numer 2(60), s. 183 - 197
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Typowe zachowania studentów wychowania fizycznego na zajęciach dydaktycznych na uczelni i podczas zajęć w szkole ", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2018 / Tom 30 / Numer 2(60)", pages = "183 - 197" }
-
technologie własne czy szkolne? : podział cyfrowy i jego skutki w kontekście nauczania i uczenia się wzbogaconego technoogicznies. 199 - 218CZYSTY TEKST
Hussein Bougsiaa, Lucyna Kopciewicz, technologie własne czy szkolne? : podział cyfrowy i jego skutki w kontekście nauczania i uczenia się wzbogaconego technoogicznie , Forum Oświatowe, 2018 / Tom 30 / Numer 2(60), s. 199 - 218
BIBTEX@Article{ authors = " Hussein Bougsiaa, Lucyna Kopciewicz", title = "technologie własne czy szkolne? : podział cyfrowy i jego skutki w kontekście nauczania i uczenia się wzbogaconego technoogicznie ", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2018 / Tom 30 / Numer 2(60)", pages = "199 - 218" }
-
Etyka i religia jako przedmioty nauczania : konkurencyjność czy komplementarność?s. 219 - 241CZYSTY TEKST
Joanna Madalińska-Michalak, Etyka i religia jako przedmioty nauczania : konkurencyjność czy komplementarność? , Forum Oświatowe, 2018 / Tom 30 / Numer 2(60), s. 219 - 241
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Madalińska-Michalak", title = "Etyka i religia jako przedmioty nauczania : konkurencyjność czy komplementarność? ", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2018 / Tom 30 / Numer 2(60)", pages = "219 - 241" }
-
Multimedialne adaptacje podręczników z serii "Nasz elementarz" i "Nasza szkoła" jako pomoc w nauczaniu polskiego języka migowego (PJM)s. 245 - 266CZYSTY TEKST
Paweł Rutkowski, Multimedialne adaptacje podręczników z serii "Nasz elementarz" i "Nasza szkoła" jako pomoc w nauczaniu polskiego języka migowego (PJM), Forum Oświatowe, 2018 / Tom 30 / Numer 2(60), s. 245 - 266
BIBTEX@Article{ authors = " Paweł Rutkowski", title = "Multimedialne adaptacje podręczników z serii "Nasz elementarz" i "Nasza szkoła" jako pomoc w nauczaniu polskiego języka migowego (PJM)", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2018 / Tom 30 / Numer 2(60)", pages = "245 - 266" }
-
Krytyczna analiza codziennej pracy kuratora społecznego w świetle koncepcji władzy i rządomyślności Foucaultas. 267 - 281CZYSTY TEKST
Krytyczna analiza codziennej pracy kuratora społecznego w świetle koncepcji władzy i rządomyślności Foucaulta , Forum Oświatowe, 2018 / Tom 30 / Numer 2(60), s. 267 - 281
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Krytyczna analiza codziennej pracy kuratora społecznego w świetle koncepcji władzy i rządomyślności Foucaulta ", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2018 / Tom 30 / Numer 2(60)", pages = "267 - 281" }
-
Sprawozdanie z II Ogólnopolskiego Seminarium Dydaktyk Szczegółowych "Wokół pytań o naukowy status dydaktyk szczegółowych", Gdańsk, 12-13 października 2018s. 301 - 304CZYSTY TEKST
Maria Groenwald, Sprawozdanie z II Ogólnopolskiego Seminarium Dydaktyk Szczegółowych "Wokół pytań o naukowy status dydaktyk szczegółowych", Gdańsk, 12-13 października 2018 , Forum Oświatowe, 2018 / Tom 30 / Numer 2(60), s. 301 - 304
BIBTEX@Article{ authors = " Maria Groenwald", title = "Sprawozdanie z II Ogólnopolskiego Seminarium Dydaktyk Szczegółowych "Wokół pytań o naukowy status dydaktyk szczegółowych", Gdańsk, 12-13 października 2018 ", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2018 / Tom 30 / Numer 2(60)", pages = "301 - 304" }
-
Pożegnanie prof. dr hab. Roberta Kwaśnicys. 307 - 309CZYSTY TEKST
Zbigniew Kwieciński, Pożegnanie prof. dr hab. Roberta Kwaśnicy , Forum Oświatowe, 2018 / Tom 30 / Numer 2(60), s. 307 - 309
BIBTEX@Article{ authors = " Zbigniew Kwieciński", title = "Pożegnanie prof. dr hab. Roberta Kwaśnicy ", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2018 / Tom 30 / Numer 2(60)", pages = "307 - 309" }