-
Wprowadzenies. 7CZYSTY TEKST
Katarzyna Dormus, Wprowadzenie, Biblioteka Współczesnej Myśli Pedagogicznej, 2015 / Tom 4, s. 7
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Dormus", title = "Wprowadzenie", journal = "Biblioteka Współczesnej Myśli Pedagogicznej", issue = "2015 / Tom 4", pages = "7" }
-
Elementy fabuły baśni w rysunkach dzieci sześcioletnichs. 11 - 22CZYSTY TEKST
Urszula Dworska-Kaczmarczyk, Elementy fabuły baśni w rysunkach dzieci sześcioletnich, Biblioteka Współczesnej Myśli Pedagogicznej, 2015 / Tom 4, s. 11 - 22
BIBTEX@Article{ authors = " Urszula Dworska-Kaczmarczyk", title = "Elementy fabuły baśni w rysunkach dzieci sześcioletnich", journal = "Biblioteka Współczesnej Myśli Pedagogicznej", issue = "2015 / Tom 4", pages = "11 - 22" }
-
Badacz czy nauczyciel? Uwarunkowania uczenia się roli zawodowej przez początkujących nauczycieli akademickichs. 23 - 31CZYSTY TEKST
Magdalena Grochowalska, Badacz czy nauczyciel? Uwarunkowania uczenia się roli zawodowej przez początkujących nauczycieli akademickich, Biblioteka Współczesnej Myśli Pedagogicznej, 2015 / Tom 4, s. 23 - 31
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Grochowalska", title = "Badacz czy nauczyciel? Uwarunkowania uczenia się roli zawodowej przez początkujących nauczycieli akademickich", journal = "Biblioteka Współczesnej Myśli Pedagogicznej", issue = "2015 / Tom 4", pages = "23 - 31" }
-
Edukacyjne walory ruchu esperantystóws. 32 - 40CZYSTY TEKST
Wanda Jakubaszek, Edukacyjne walory ruchu esperantystów, Biblioteka Współczesnej Myśli Pedagogicznej, 2015 / Tom 4, s. 32 - 40
BIBTEX@Article{ authors = " Wanda Jakubaszek", title = "Edukacyjne walory ruchu esperantystów", journal = "Biblioteka Współczesnej Myśli Pedagogicznej", issue = "2015 / Tom 4", pages = "32 - 40" }
-
Przegląd i zakres badań nad zdolnościami i uzdolnieniamis. 41 - 52CZYSTY TEKST
Monika Kowalska, Przegląd i zakres badań nad zdolnościami i uzdolnieniami, Biblioteka Współczesnej Myśli Pedagogicznej, 2015 / Tom 4, s. 41 - 52
BIBTEX@Article{ authors = " Monika Kowalska", title = "Przegląd i zakres badań nad zdolnościami i uzdolnieniami", journal = "Biblioteka Współczesnej Myśli Pedagogicznej", issue = "2015 / Tom 4", pages = "41 - 52" }
-
Moc wartości w wychowaniu : analiza dokonana na bazie ujęcia Nicolaia Hartmannas. 53 - 60CZYSTY TEKST
Andrzej Ryk, Moc wartości w wychowaniu : analiza dokonana na bazie ujęcia Nicolaia Hartmanna, Biblioteka Współczesnej Myśli Pedagogicznej, 2015 / Tom 4, s. 53 - 60
BIBTEX@Article{ authors = " Andrzej Ryk", title = "Moc wartości w wychowaniu : analiza dokonana na bazie ujęcia Nicolaia Hartmanna", journal = "Biblioteka Współczesnej Myśli Pedagogicznej", issue = "2015 / Tom 4", pages = "53 - 60" }
-
Działania zespołowe nauczycieli w perspektywie zarządzania edukacjąs. 61 - 70CZYSTY TEKST
Jolanta Sajdera, Działania zespołowe nauczycieli w perspektywie zarządzania edukacją, Biblioteka Współczesnej Myśli Pedagogicznej, 2015 / Tom 4, s. 61 - 70
BIBTEX@Article{ authors = " Jolanta Sajdera", title = "Działania zespołowe nauczycieli w perspektywie zarządzania edukacją", journal = "Biblioteka Współczesnej Myśli Pedagogicznej", issue = "2015 / Tom 4", pages = "61 - 70" }
-
Kultura i literatura : o genezie i rozwoju polskiej literatury dla najmłodszychs. 71 - 80CZYSTY TEKST
Aneta Wojnarowska, Kultura i literatura : o genezie i rozwoju polskiej literatury dla najmłodszych, Biblioteka Współczesnej Myśli Pedagogicznej, 2015 / Tom 4, s. 71 - 80
BIBTEX@Article{ authors = " Aneta Wojnarowska", title = "Kultura i literatura : o genezie i rozwoju polskiej literatury dla najmłodszych", journal = "Biblioteka Współczesnej Myśli Pedagogicznej", issue = "2015 / Tom 4", pages = "71 - 80" }
-
Prawne i organizacyjne uwarunkowania kształcenia osób ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w polskim systemie oświatys. 81 - 99CZYSTY TEKST
Justyna Wojniak, Prawne i organizacyjne uwarunkowania kształcenia osób ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w polskim systemie oświaty, Biblioteka Współczesnej Myśli Pedagogicznej, 2015 / Tom 4, s. 81 - 99
BIBTEX@Article{ authors = " Justyna Wojniak", title = "Prawne i organizacyjne uwarunkowania kształcenia osób ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w polskim systemie oświaty", journal = "Biblioteka Współczesnej Myśli Pedagogicznej", issue = "2015 / Tom 4", pages = "81 - 99" }
-
Pogranicze kulturowe - balast czy dobrodziejstwo?s. 100 - 112CZYSTY TEKST
Ewa Żmijewska, Pogranicze kulturowe - balast czy dobrodziejstwo?, Biblioteka Współczesnej Myśli Pedagogicznej, 2015 / Tom 4, s. 100 - 112
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Żmijewska", title = "Pogranicze kulturowe - balast czy dobrodziejstwo?", journal = "Biblioteka Współczesnej Myśli Pedagogicznej", issue = "2015 / Tom 4", pages = "100 - 112" }
-
Podróż w świat wartości - poszukiwanie i odkrywanies. 115 - 132CZYSTY TEKST
Maria Janas, Podróż w świat wartości - poszukiwanie i odkrywanie , Biblioteka Współczesnej Myśli Pedagogicznej, 2015 / Tom 4, s. 115 - 132
BIBTEX@Article{ authors = " Maria Janas", title = "Podróż w świat wartości - poszukiwanie i odkrywanie ", journal = "Biblioteka Współczesnej Myśli Pedagogicznej", issue = "2015 / Tom 4", pages = "115 - 132" }
-
Wzniosła idea a tragiczne skutki, czyli reforma dotycząca 6-latkóws. 133 - 143CZYSTY TEKST
Anna Jurczak, Wzniosła idea a tragiczne skutki, czyli reforma dotycząca 6-latków, Biblioteka Współczesnej Myśli Pedagogicznej, 2015 / Tom 4, s. 133 - 143
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Jurczak", title = "Wzniosła idea a tragiczne skutki, czyli reforma dotycząca 6-latków", journal = "Biblioteka Współczesnej Myśli Pedagogicznej", issue = "2015 / Tom 4", pages = "133 - 143" }
-
Stosunek młodzieży z dwóch krakowskich liceów do wychowania fizycznegos. 144 - 152CZYSTY TEKST
Michał Karasiński, Stosunek młodzieży z dwóch krakowskich liceów do wychowania fizycznego, Biblioteka Współczesnej Myśli Pedagogicznej, 2015 / Tom 4, s. 144 - 152
BIBTEX@Article{ authors = " Michał Karasiński", title = "Stosunek młodzieży z dwóch krakowskich liceów do wychowania fizycznego", journal = "Biblioteka Współczesnej Myśli Pedagogicznej", issue = "2015 / Tom 4", pages = "144 - 152" }
-
Czasopisma uczennic szkół w Mariówce Opoczyńskiejs. 153 - 181CZYSTY TEKST
Grażyna Wójcik, Czasopisma uczennic szkół w Mariówce Opoczyńskiej, Biblioteka Współczesnej Myśli Pedagogicznej, 2015 / Tom 4, s. 153 - 181
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Wójcik", title = "Czasopisma uczennic szkół w Mariówce Opoczyńskiej", journal = "Biblioteka Współczesnej Myśli Pedagogicznej", issue = "2015 / Tom 4", pages = "153 - 181" }
-
Sytuacja spotkania w perspektywie społecznej, filozoficznej i pedagogicznejs. 182 - 189CZYSTY TEKST
Paulina Żydek, Sytuacja spotkania w perspektywie społecznej, filozoficznej i pedagogicznej, Biblioteka Współczesnej Myśli Pedagogicznej, 2015 / Tom 4, s. 182 - 189
BIBTEX@Article{ authors = " Paulina Żydek", title = "Sytuacja spotkania w perspektywie społecznej, filozoficznej i pedagogicznej", journal = "Biblioteka Współczesnej Myśli Pedagogicznej", issue = "2015 / Tom 4", pages = "182 - 189" }