-
Polonistyczna lapsologia glottodydaktyczna wczoraj i dzisiajs. 9 - 20CZYSTY TEKST
Grażyna Zarzycka, Polonistyczna lapsologia glottodydaktyczna wczoraj i dzisiaj , Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców, 2015 / Tom 22, s. 9 - 20
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Zarzycka", title = "Polonistyczna lapsologia glottodydaktyczna wczoraj i dzisiaj ", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców", issue = "2015 / Tom 22", pages = "9 - 20" }
-
Błąd językowy – co to takiego? Rozważania o błędzie językowym w glottodydaktyce polonistycznejs. 21 - 47CZYSTY TEKST
Anna Dąbrowska, Małgorzata Pasieka, Błąd językowy – co to takiego? Rozważania o błędzie językowym w glottodydaktyce polonistycznej , Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców, 2015 / Tom 22, s. 21 - 47
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Dąbrowska, Małgorzata Pasieka", title = "Błąd językowy – co to takiego? Rozważania o błędzie językowym w glottodydaktyce polonistycznej ", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców", issue = "2015 / Tom 22", pages = "21 - 47" }
-
Sposoby badania błędów w glottodydaktyce : przegląd wybranych koncepcjis. 49 - 59CZYSTY TEKST
Kamil Szafraniec, Sposoby badania błędów w glottodydaktyce : przegląd wybranych koncepcji , Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców, 2015 / Tom 22, s. 49 - 59
BIBTEX@Article{ authors = " Kamil Szafraniec", title = "Sposoby badania błędów w glottodydaktyce : przegląd wybranych koncepcji ", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców", issue = "2015 / Tom 22", pages = "49 - 59" }
-
Podejścia do błędów i ich poprawy we współczesnej glottodydaktyces. 61 - 73CZYSTY TEKST
Agnieszka Rabiej, Podejścia do błędów i ich poprawy we współczesnej glottodydaktyce , Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców, 2015 / Tom 22, s. 61 - 73
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Rabiej", title = "Podejścia do błędów i ich poprawy we współczesnej glottodydaktyce ", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców", issue = "2015 / Tom 22", pages = "61 - 73" }
-
Udział wykładowcy i studentów w eliminowaniu błędów językowych na zajęciach z niemiecko-polskich tłumaczeń ustnychs. 75 - 86CZYSTY TEKST
Ewa Wojaczek, Udział wykładowcy i studentów w eliminowaniu błędów językowych na zajęciach z niemiecko-polskich tłumaczeń ustnych , Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców, 2015 / Tom 22, s. 75 - 86
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Wojaczek", title = "Udział wykładowcy i studentów w eliminowaniu błędów językowych na zajęciach z niemiecko-polskich tłumaczeń ustnych ", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców", issue = "2015 / Tom 22", pages = "75 - 86" }
-
Norma wzorcowa vs norma użytkowa a glottodydaktykas. 87 - 98CZYSTY TEKST
Beata Grochala, Norma wzorcowa vs norma użytkowa a glottodydaktyka , Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców, 2015 / Tom 22, s. 87 - 98
BIBTEX@Article{ authors = " Beata Grochala", title = "Norma wzorcowa vs norma użytkowa a glottodydaktyka ", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców", issue = "2015 / Tom 22", pages = "87 - 98" }
-
Kupiłem grejpfrut czy grejpfruta? O błędach językowych w glottodydaktyce polonistycznejs. 99 - 105CZYSTY TEKST
Wiesław Tomasz Stefańczyk, Kupiłem grejpfrut czy grejpfruta? O błędach językowych w glottodydaktyce polonistycznej , Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców, 2015 / Tom 22, s. 99 - 105
BIBTEX@Article{ authors = " Wiesław Tomasz Stefańczyk", title = "Kupiłem grejpfrut czy grejpfruta? O błędach językowych w glottodydaktyce polonistycznej ", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców", issue = "2015 / Tom 22", pages = "99 - 105" }
-
Taiwanese English learners’ perceptions of errors in speakings. 107 - 124CZYSTY TEKST
Natalia Tsal, Taiwanese English learners’ perceptions of errors in speaking , Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców, 2015 / Tom 22, s. 107 - 124
BIBTEX@Article{ authors = " Natalia Tsal", title = "Taiwanese English learners’ perceptions of errors in speaking ", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców", issue = "2015 / Tom 22", pages = "107 - 124" }
-
Pomiędzy słowem a gestem – błędy glottodydaktyczne wynikające z braku kompatybilności między językiem a mową ciałas. 125 - 141CZYSTY TEKST
Barbara Morcinek-Abramczyk, Pomiędzy słowem a gestem – błędy glottodydaktyczne wynikające z braku kompatybilności między językiem a mową ciała , Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców, 2015 / Tom 22, s. 125 - 141
BIBTEX@Article{ authors = " Barbara Morcinek-Abramczyk", title = "Pomiędzy słowem a gestem – błędy glottodydaktyczne wynikające z braku kompatybilności między językiem a mową ciała ", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców", issue = "2015 / Tom 22", pages = "125 - 141" }
-
Błąd w interjęzyku uczących się języka polskiego jako obcego a zakłócenia w komunikacji międzykulturowejs. 143 - 154CZYSTY TEKST
Elżbieta Łątka-Likh, Błąd w interjęzyku uczących się języka polskiego jako obcego a zakłócenia w komunikacji międzykulturowej , Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców, 2015 / Tom 22, s. 143 - 154
BIBTEX@Article{ authors = " Elżbieta Łątka-Likh", title = "Błąd w interjęzyku uczących się języka polskiego jako obcego a zakłócenia w komunikacji międzykulturowej ", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców", issue = "2015 / Tom 22", pages = "143 - 154" }
-
Błędy metodyczne w planowaniu i prowadzeniu lekcjis. 155 - 171CZYSTY TEKST
Iwona Janowska, Błędy metodyczne w planowaniu i prowadzeniu lekcji , Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców, 2015 / Tom 22, s. 155 - 171
BIBTEX@Article{ authors = " Iwona Janowska", title = "Błędy metodyczne w planowaniu i prowadzeniu lekcji ", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców", issue = "2015 / Tom 22", pages = "155 - 171" }
-
Błędy metodyczne w planowaniu i prowadzeniu lekcjis. 155 - 171CZYSTY TEKST
Iwona Janowska, Błędy metodyczne w planowaniu i prowadzeniu lekcji , Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców, 2015 / Tom 22, s. 155 - 171
BIBTEX@Article{ authors = " Iwona Janowska", title = "Błędy metodyczne w planowaniu i prowadzeniu lekcji ", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców", issue = "2015 / Tom 22", pages = "155 - 171" }
-
Błędy nauczycieli na kursach języka polskiego jako obcego w biznesies. 173 - 187CZYSTY TEKST
Ewa Komorowska, Błędy nauczycieli na kursach języka polskiego jako obcego w biznesie , Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców, 2015 / Tom 22, s. 173 - 187
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Komorowska", title = "Błędy nauczycieli na kursach języka polskiego jako obcego w biznesie ", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców", issue = "2015 / Tom 22", pages = "173 - 187" }
-
Trafność i rzetelność testu jako miary jego poprawności, czyli o błędach w konstruowaniu językowych testów osiągnięćs. 189 - 209CZYSTY TEKST
Ewa lipińska, Anna Seretny, Trafność i rzetelność testu jako miary jego poprawności, czyli o błędach w konstruowaniu językowych testów osiągnięć , Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców, 2015 / Tom 22, s. 189 - 209
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa lipińska, Anna Seretny", title = "Trafność i rzetelność testu jako miary jego poprawności, czyli o błędach w konstruowaniu językowych testów osiągnięć ", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców", issue = "2015 / Tom 22", pages = "189 - 209" }
-
Nauczyciel (nie)doskonały – wypowiedzi lektora a zakłócenia na lekcji języka polskiego jako obcegos. 211 - 222CZYSTY TEKST
Kamila Kubacka, Magdalena Wojenka-Karasek, Nauczyciel (nie)doskonały – wypowiedzi lektora a zakłócenia na lekcji języka polskiego jako obcego , Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców, 2015 / Tom 22, s. 211 - 222
BIBTEX@Article{ authors = " Kamila Kubacka, Magdalena Wojenka-Karasek", title = "Nauczyciel (nie)doskonały – wypowiedzi lektora a zakłócenia na lekcji języka polskiego jako obcego ", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców", issue = "2015 / Tom 22", pages = "211 - 222" }
-
Błędy językowe w pracach pisemnych przyszłych lektorów języka polskiego jako obcegos. 223 - 236CZYSTY TEKST
Iwona Dembowska-Wosik, Błędy językowe w pracach pisemnych przyszłych lektorów języka polskiego jako obcego , Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców, 2015 / Tom 22, s. 223 - 236
BIBTEX@Article{ authors = " Iwona Dembowska-Wosik", title = "Błędy językowe w pracach pisemnych przyszłych lektorów języka polskiego jako obcego ", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców", issue = "2015 / Tom 22", pages = "223 - 236" }
-
Błędy w adaptacjach tekstów literackich : na podstawie prac studentów specjalizacji Nauczanie Języka Polskiego Jako Obcegos. 237 - 249CZYSTY TEKST
Mateusz Gaze, Paula Góralczyk-Mowczan, Błędy w adaptacjach tekstów literackich : na podstawie prac studentów specjalizacji Nauczanie Języka Polskiego Jako Obcego, Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców, 2015 / Tom 22, s. 237 - 249
BIBTEX@Article{ authors = " Mateusz Gaze, Paula Góralczyk-Mowczan", title = "Błędy w adaptacjach tekstów literackich : na podstawie prac studentów specjalizacji Nauczanie Języka Polskiego Jako Obcego", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców", issue = "2015 / Tom 22", pages = "237 - 249" }
-
Trudności w nauczaniu wymowy polskiej cudzoziemców w świetle wyników badań ankietowychs. 251 - 265CZYSTY TEKST
Michalina Biernacka, Trudności w nauczaniu wymowy polskiej cudzoziemców w świetle wyników badań ankietowych , Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców, 2015 / Tom 22, s. 251 - 265
BIBTEX@Article{ authors = " Michalina Biernacka", title = "Trudności w nauczaniu wymowy polskiej cudzoziemców w świetle wyników badań ankietowych ", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców", issue = "2015 / Tom 22", pages = "251 - 265" }
-
Analiza sposobu zapisu polskich liter w pracach pisemnych studentów koreańskich, hiszpańskich i niemieckichs. 267 - 282CZYSTY TEKST
Joanna Zawadka, Analiza sposobu zapisu polskich liter w pracach pisemnych studentów koreańskich, hiszpańskich i niemieckich , Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców, 2015 / Tom 22, s. 267 - 282
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Zawadka", title = "Analiza sposobu zapisu polskich liter w pracach pisemnych studentów koreańskich, hiszpańskich i niemieckich ", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców", issue = "2015 / Tom 22", pages = "267 - 282" }
-
Kompetencja składniowa i jej niedostatki w polszczyźnie mówionej cudzoziemców uczących się języka polskiego jako obcegos. 283 - 294CZYSTY TEKST
Edyta Wojtczak, Kompetencja składniowa i jej niedostatki w polszczyźnie mówionej cudzoziemców uczących się języka polskiego jako obcego , Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców, 2015 / Tom 22, s. 283 - 294
BIBTEX@Article{ authors = " Edyta Wojtczak", title = "Kompetencja składniowa i jej niedostatki w polszczyźnie mówionej cudzoziemców uczących się języka polskiego jako obcego ", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców", issue = "2015 / Tom 22", pages = "283 - 294" }
-
Błędy interferencyjne spowodowane wpływem innego języka obcego w wypowiedziach pisemnych Słoweńców uczących się języka polskiegos. 295 - 305CZYSTY TEKST
Katarzyna Bednarska, Błędy interferencyjne spowodowane wpływem innego języka obcego w wypowiedziach pisemnych Słoweńców uczących się języka polskiego , Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców, 2015 / Tom 22, s. 295 - 305
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Bednarska", title = "Błędy interferencyjne spowodowane wpływem innego języka obcego w wypowiedziach pisemnych Słoweńców uczących się języka polskiego ", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców", issue = "2015 / Tom 22", pages = "295 - 305" }
-
Interferencja językowa w tworzeniu konstrukcji warunkowych przez polskich studentów, uczących się języka serbskiego jako języka obcegos. 307 - 318CZYSTY TEKST
Sanja Miletić, Interferencja językowa w tworzeniu konstrukcji warunkowych przez polskich studentów, uczących się języka serbskiego jako języka obcego , Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców, 2015 / Tom 22, s. 307 - 318
BIBTEX@Article{ authors = " Sanja Miletić", title = "Interferencja językowa w tworzeniu konstrukcji warunkowych przez polskich studentów, uczących się języka serbskiego jako języka obcego ", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców", issue = "2015 / Tom 22", pages = "307 - 318" }
-
Glottodydaktyczne błędy analogiczne na przykładzie języka polskiego i języka białoruskiegos. 319 - 335CZYSTY TEKST
Radosław Kaleta, Glottodydaktyczne błędy analogiczne na przykładzie języka polskiego i języka białoruskiego , Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców, 2015 / Tom 22, s. 319 - 335
BIBTEX@Article{ authors = " Radosław Kaleta", title = "Glottodydaktyczne błędy analogiczne na przykładzie języka polskiego i języka białoruskiego ", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców", issue = "2015 / Tom 22", pages = "319 - 335" }
-
Dlaczego popełniłeś ten błąd? Próba glottodydaktycznego opisu i klasyfikacji błędów popełnianych przez uczących się języka polskiego jako obcego na Ukrainies. 337 - 355CZYSTY TEKST
Jerzy Kowalewski, Dlaczego popełniłeś ten błąd? Próba glottodydaktycznego opisu i klasyfikacji błędów popełnianych przez uczących się języka polskiego jako obcego na Ukrainie , Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców, 2015 / Tom 22, s. 337 - 355
BIBTEX@Article{ authors = " Jerzy Kowalewski", title = "Dlaczego popełniłeś ten błąd? Próba glottodydaktycznego opisu i klasyfikacji błędów popełnianych przez uczących się języka polskiego jako obcego na Ukrainie ", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców", issue = "2015 / Tom 22", pages = "337 - 355" }
-
Błędy studentów z Ukrainy – zapobieganie i eliminacja w grupach o zróżnicowanych możliwościach : na podstawie doświadczeń Centrum Partnerstwa Wschodniego Uniwersytetu Opolskiegos. 357 - 370CZYSTY TEKST
Agnieszka Górska, Błędy studentów z Ukrainy – zapobieganie i eliminacja w grupach o zróżnicowanych możliwościach : na podstawie doświadczeń Centrum Partnerstwa Wschodniego Uniwersytetu Opolskiego, Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców, 2015 / Tom 22, s. 357 - 370
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Górska", title = "Błędy studentów z Ukrainy – zapobieganie i eliminacja w grupach o zróżnicowanych możliwościach : na podstawie doświadczeń Centrum Partnerstwa Wschodniego Uniwersytetu Opolskiego", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców", issue = "2015 / Tom 22", pages = "357 - 370" }
-
„Co warto wiedzieć : poradnik metodyczny dla nauczycieli języka polskiego jako obcego na Wschodzie”, Anna Dąbrowska, Urszula Dobesz, M. Pasieka, Warszawa 2010 : [recenzja]s. 371 - 373CZYSTY TEKST
Anna Dąbrowska, Urszula Dobesz, Radosław Kaleta, M. Pasieka, „Co warto wiedzieć : poradnik metodyczny dla nauczycieli języka polskiego jako obcego na Wschodzie”, Anna Dąbrowska, Urszula Dobesz, M. Pasieka, Warszawa 2010 : [recenzja], Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców, 2015 / Tom 22, s. 371 - 373
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Dąbrowska, Urszula Dobesz, Radosław Kaleta, M. Pasieka", title = "„Co warto wiedzieć : poradnik metodyczny dla nauczycieli języka polskiego jako obcego na Wschodzie”, Anna Dąbrowska, Urszula Dobesz, M. Pasieka, Warszawa 2010 : [recenzja]", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców", issue = "2015 / Tom 22", pages = "371 - 373" }
-
„Aforyzm w nauczaniu języka polskiego jako obcego”, Anna Trębska-Kerntopf, Lublin 2015 : [recenzja]s. 374 - 376CZYSTY TEKST
Edyta Pałuszyńska, Anna Trębska-Kerntopf, „Aforyzm w nauczaniu języka polskiego jako obcego”, Anna Trębska-Kerntopf, Lublin 2015 : [recenzja], Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców, 2015 / Tom 22, s. 374 - 376
BIBTEX@Article{ authors = " Edyta Pałuszyńska, Anna Trębska-Kerntopf", title = "„Aforyzm w nauczaniu języka polskiego jako obcego”, Anna Trębska-Kerntopf, Lublin 2015 : [recenzja]", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców", issue = "2015 / Tom 22", pages = "374 - 376" }
-
„Polsko-białoruska lapsologia glottodydaktyczna”, Radosław Kaleta, Warszawa 2015 : [recenzja]s. 377 - 380CZYSTY TEKST
Radosław Kaleta, Grażyna Zarzycka, „Polsko-białoruska lapsologia glottodydaktyczna”, Radosław Kaleta, Warszawa 2015 : [recenzja], Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców, 2015 / Tom 22, s. 377 - 380
BIBTEX@Article{ authors = " Radosław Kaleta, Grażyna Zarzycka", title = "„Polsko-białoruska lapsologia glottodydaktyczna”, Radosław Kaleta, Warszawa 2015 : [recenzja]", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców", issue = "2015 / Tom 22", pages = "377 - 380" }
-
Seria materiałów do nauki języka polskiego jako obcego na poziomie A1: Ewa PiotrowskaRola, Marzena Porębska, Polski jest cool, Szkoła Języka i Kultury Polskiej KuL i Wydawnictwo „Episteme”, Lublin 2013s. 381 - 383CZYSTY TEKST
Iwona Dembowska-Wosik, Ewa Piotrowska-Rola, Marzena Porębska, Seria materiałów do nauki języka polskiego jako obcego na poziomie A1: Ewa PiotrowskaRola, Marzena Porębska, Polski jest cool, Szkoła Języka i Kultury Polskiej KuL i Wydawnictwo „Episteme”, Lublin 2013, Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców, 2015 / Tom 22, s. 381 - 383
BIBTEX@Article{ authors = " Iwona Dembowska-Wosik, Ewa Piotrowska-Rola, Marzena Porębska", title = "Seria materiałów do nauki języka polskiego jako obcego na poziomie A1: Ewa PiotrowskaRola, Marzena Porębska, Polski jest cool, Szkoła Języka i Kultury Polskiej KuL i Wydawnictwo „Episteme”, Lublin 2013", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców", issue = "2015 / Tom 22", pages = "381 - 383" }