-
Komiks jako nośnik reklamy / Daniel Gizicki.s. 171 - 181CZYSTY TEKST
Daniel Gizicki, Komiks jako nośnik reklamy / Daniel Gizicki., Świat i Słowo : filologia, nauki społeczne, filozofia, teologia, 2006 / Numer 2(7), s. 171 - 181
BIBTEX@Article{ authors = " Daniel Gizicki", title = "Komiks jako nośnik reklamy / Daniel Gizicki.", journal = "Świat i Słowo : filologia, nauki społeczne, filozofia, teologia", issue = "2006 / Numer 2(7)", pages = "171 - 181" }
-
Reklama nasza powszednia : wstęp / Jacek Warchala, Sławomir Zawada.s. 9 - 14CZYSTY TEKST
Jacek Warchala, Sławomir Zawada, Reklama nasza powszednia : wstęp / Jacek Warchala, Sławomir Zawada., Świat i Słowo : filologia, nauki społeczne, filozofia, teologia, 2006 / Numer 2(7), s. 9 - 14
BIBTEX@Article{ authors = " Jacek Warchala, Sławomir Zawada", title = "Reklama nasza powszednia : wstęp / Jacek Warchala, Sławomir Zawada.", journal = "Świat i Słowo : filologia, nauki społeczne, filozofia, teologia", issue = "2006 / Numer 2(7)", pages = "9 - 14" }
-
Antropologiczno-etyczne podstawy pracy socjalnej w ujęciu Grzegorza Grzybka / Marek Studenski.s. 251 - 255CZYSTY TEKST
Marek Studenski, Grzegorz Grzybek, Antropologiczno-etyczne podstawy pracy socjalnej w ujęciu Grzegorza Grzybka / Marek Studenski., Świat i Słowo : filologia, nauki społeczne, filozofia, teologia, 2006 / Numer 2(7), s. 251 - 255
BIBTEX@Article{ authors = " Marek Studenski, Grzegorz Grzybek", title = "Antropologiczno-etyczne podstawy pracy socjalnej w ujęciu Grzegorza Grzybka / Marek Studenski.", journal = "Świat i Słowo : filologia, nauki społeczne, filozofia, teologia", issue = "2006 / Numer 2(7)", pages = "251 - 255" }
-
Wyobraźnia poetycka jako siła sprawcza w społeczeństwie postindustrialnym / Marek Bernacki.s. 219 - 224CZYSTY TEKST
Marek Bernacki, Wyobraźnia poetycka jako siła sprawcza w społeczeństwie postindustrialnym / Marek Bernacki., Świat i Słowo : filologia, nauki społeczne, filozofia, teologia, 2006 / Numer 2(7), s. 219 - 224
BIBTEX@Article{ authors = " Marek Bernacki", title = "Wyobraźnia poetycka jako siła sprawcza w społeczeństwie postindustrialnym / Marek Bernacki.", journal = "Świat i Słowo : filologia, nauki społeczne, filozofia, teologia", issue = "2006 / Numer 2(7)", pages = "219 - 224" }
-
Akwizycja terminologii angielskiej w polskiej praktyce "public relations" / Jolanta Ćwiklińska.s. 109 - 122CZYSTY TEKST
Jolanta Ćwilklińska, Akwizycja terminologii angielskiej w polskiej praktyce "public relations" / Jolanta Ćwiklińska., Świat i Słowo : filologia, nauki społeczne, filozofia, teologia, 2006 / Numer 2(7), s. 109 - 122
BIBTEX@Article{ authors = " Jolanta Ćwilklińska", title = "Akwizycja terminologii angielskiej w polskiej praktyce "public relations" / Jolanta Ćwiklińska.", journal = "Świat i Słowo : filologia, nauki społeczne, filozofia, teologia", issue = "2006 / Numer 2(7)", pages = "109 - 122" }
-
Analysis of the advertising market in Poland / Wojciech Seligman.s. 267 - 280CZYSTY TEKST
Wojciech Seligman, Analysis of the advertising market in Poland / Wojciech Seligman., Świat i Słowo : filologia, nauki społeczne, filozofia, teologia, 2006 / Numer 2(7), s. 267 - 280
BIBTEX@Article{ authors = " Wojciech Seligman", title = "Analysis of the advertising market in Poland / Wojciech Seligman.", journal = "Świat i Słowo : filologia, nauki społeczne, filozofia, teologia", issue = "2006 / Numer 2(7)", pages = "267 - 280" }
-
O użytecznym publicznie wizerunku / Adam Warzecha.s. 227 - 243CZYSTY TEKST
Adam Warzecha, Ewa Hope, O użytecznym publicznie wizerunku / Adam Warzecha., Świat i Słowo : filologia, nauki społeczne, filozofia, teologia, 2006 / Numer 2(7), s. 227 - 243
BIBTEX@Article{ authors = " Adam Warzecha, Ewa Hope", title = "O użytecznym publicznie wizerunku / Adam Warzecha.", journal = "Świat i Słowo : filologia, nauki społeczne, filozofia, teologia", issue = "2006 / Numer 2(7)", pages = "227 - 243" }
-
Czy polska reklama się zmienia? Próba refleksji na przykładzie wybranych reklam piwa od końca XIX w. do współczesności / Ewelina Gajewska.s. 183 - 196CZYSTY TEKST
Ewelina Gajewska, Czy polska reklama się zmienia? Próba refleksji na przykładzie wybranych reklam piwa od końca XIX w. do współczesności / Ewelina Gajewska., Świat i Słowo : filologia, nauki społeczne, filozofia, teologia, 2006 / Numer 2(7), s. 183 - 196
BIBTEX@Article{ authors = " Ewelina Gajewska", title = "Czy polska reklama się zmienia? Próba refleksji na przykładzie wybranych reklam piwa od końca XIX w. do współczesności / Ewelina Gajewska.", journal = "Świat i Słowo : filologia, nauki społeczne, filozofia, teologia", issue = "2006 / Numer 2(7)", pages = "183 - 196" }
-
Reklama jako wyzwanie dla Katolickiej Nauki Społecznej / Marek Łuczak.s. 149 - 158CZYSTY TEKST
Marek Łuczak, Reklama jako wyzwanie dla Katolickiej Nauki Społecznej / Marek Łuczak., Świat i Słowo : filologia, nauki społeczne, filozofia, teologia, 2006 / Numer 2(7), s. 149 - 158
BIBTEX@Article{ authors = " Marek Łuczak", title = "Reklama jako wyzwanie dla Katolickiej Nauki Społecznej / Marek Łuczak.", journal = "Świat i Słowo : filologia, nauki społeczne, filozofia, teologia", issue = "2006 / Numer 2(7)", pages = "149 - 158" }
-
Tematyka moralno-religijna i społeczna w programach telewizyjnych "Fronda" / Tomasz Kornecki.s. 205 - 218CZYSTY TEKST
Tomasz Kornecki, Tematyka moralno-religijna i społeczna w programach telewizyjnych "Fronda" / Tomasz Kornecki., Świat i Słowo : filologia, nauki społeczne, filozofia, teologia, 2006 / Numer 2(7), s. 205 - 218
BIBTEX@Article{ authors = " Tomasz Kornecki", title = "Tematyka moralno-religijna i społeczna w programach telewizyjnych "Fronda" / Tomasz Kornecki.", journal = "Świat i Słowo : filologia, nauki społeczne, filozofia, teologia", issue = "2006 / Numer 2(7)", pages = "205 - 218" }
-
"Sacrum" reklamy - reklama "sacrum" / Andrzej Turek.s. 75 - 92CZYSTY TEKST
Andrzej Turek, "Sacrum" reklamy - reklama "sacrum" / Andrzej Turek., Świat i Słowo : filologia, nauki społeczne, filozofia, teologia, 2006 / Numer 2(7), s. 75 - 92
BIBTEX@Article{ authors = " Andrzej Turek", title = ""Sacrum" reklamy - reklama "sacrum" / Andrzej Turek.", journal = "Świat i Słowo : filologia, nauki społeczne, filozofia, teologia", issue = "2006 / Numer 2(7)", pages = "75 - 92" }
-
(Na) słowo honoru : rzecz o pojedynku we współczesnej reklamie / Aleksandra Zalewska.s. 197 - 204CZYSTY TEKST
Aleksandra Zalewska, (Na) słowo honoru : rzecz o pojedynku we współczesnej reklamie / Aleksandra Zalewska., Świat i Słowo : filologia, nauki społeczne, filozofia, teologia, 2006 / Numer 2(7), s. 197 - 204
BIBTEX@Article{ authors = " Aleksandra Zalewska", title = "(Na) słowo honoru : rzecz o pojedynku we współczesnej reklamie / Aleksandra Zalewska.", journal = "Świat i Słowo : filologia, nauki społeczne, filozofia, teologia", issue = "2006 / Numer 2(7)", pages = "197 - 204" }
-
Granice prawdy i wolności w reklamie / Sławomir Zawada.s. 31 - 43CZYSTY TEKST
Sławomir Zawada, Granice prawdy i wolności w reklamie / Sławomir Zawada., Świat i Słowo : filologia, nauki społeczne, filozofia, teologia, 2006 / Numer 2(7), s. 31 - 43
BIBTEX@Article{ authors = " Sławomir Zawada", title = "Granice prawdy i wolności w reklamie / Sławomir Zawada.", journal = "Świat i Słowo : filologia, nauki społeczne, filozofia, teologia", issue = "2006 / Numer 2(7)", pages = "31 - 43" }
-
W poszukiwaniu utraconej magii - problematyka magii w reklamie / Maria Czempka.s. 159 - 169CZYSTY TEKST
Maria Czempka, W poszukiwaniu utraconej magii - problematyka magii w reklamie / Maria Czempka., Świat i Słowo : filologia, nauki społeczne, filozofia, teologia, 2006 / Numer 2(7), s. 159 - 169
BIBTEX@Article{ authors = " Maria Czempka", title = "W poszukiwaniu utraconej magii - problematyka magii w reklamie / Maria Czempka.", journal = "Świat i Słowo : filologia, nauki społeczne, filozofia, teologia", issue = "2006 / Numer 2(7)", pages = "159 - 169" }
-
O frazeologii w reklamie słów kilka... : (wybrane zagadnienia) / Maria Wacławek.s. 137 - 148CZYSTY TEKST
Maria Wacławek, O frazeologii w reklamie słów kilka... : (wybrane zagadnienia) / Maria Wacławek., Świat i Słowo : filologia, nauki społeczne, filozofia, teologia, 2006 / Numer 2(7), s. 137 - 148
BIBTEX@Article{ authors = " Maria Wacławek", title = "O frazeologii w reklamie słów kilka... : (wybrane zagadnienia) / Maria Wacławek.", journal = "Świat i Słowo : filologia, nauki społeczne, filozofia, teologia", issue = "2006 / Numer 2(7)", pages = "137 - 148" }
-
Kulturowe uwarunkowania współczesnej działalności "public relations" / Anna Adamus-Matuszyńska.s. 123 - 135CZYSTY TEKST
Anna Adamus-Matuszyńska, Kulturowe uwarunkowania współczesnej działalności "public relations" / Anna Adamus-Matuszyńska., Świat i Słowo : filologia, nauki społeczne, filozofia, teologia, 2006 / Numer 2(7), s. 123 - 135
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Adamus-Matuszyńska", title = "Kulturowe uwarunkowania współczesnej działalności "public relations" / Anna Adamus-Matuszyńska.", journal = "Świat i Słowo : filologia, nauki społeczne, filozofia, teologia", issue = "2006 / Numer 2(7)", pages = "123 - 135" }
-
W stronę "Nowego Humanizmu" : (sprawozdanie z rzymskiego sympozjum) / Marek Bernacki.s. 265 - 266CZYSTY TEKST
Marek Bernacki, W stronę "Nowego Humanizmu" : (sprawozdanie z rzymskiego sympozjum) / Marek Bernacki., Świat i Słowo : filologia, nauki społeczne, filozofia, teologia, 2006 / Numer 2(7), s. 265 - 266
BIBTEX@Article{ authors = " Marek Bernacki", title = "W stronę "Nowego Humanizmu" : (sprawozdanie z rzymskiego sympozjum) / Marek Bernacki.", journal = "Świat i Słowo : filologia, nauki społeczne, filozofia, teologia", issue = "2006 / Numer 2(7)", pages = "265 - 266" }
-
Reklama jako komunikat globalny / Jacek Warchala.s. 45 - 55CZYSTY TEKST
Jacek Warchala, Reklama jako komunikat globalny / Jacek Warchala., Świat i Słowo : filologia, nauki społeczne, filozofia, teologia, 2006 / Numer 2(7), s. 45 - 55
BIBTEX@Article{ authors = " Jacek Warchala", title = "Reklama jako komunikat globalny / Jacek Warchala.", journal = "Świat i Słowo : filologia, nauki społeczne, filozofia, teologia", issue = "2006 / Numer 2(7)", pages = "45 - 55" }
-
Wokół Sœrena Kierkegaarda / Leszek Łysień.s. 257 - 263CZYSTY TEKST
Leszek Łysień, Antoni Szwed, Wokół Sœrena Kierkegaarda / Leszek Łysień., Świat i Słowo : filologia, nauki społeczne, filozofia, teologia, 2006 / Numer 2(7), s. 257 - 263
BIBTEX@Article{ authors = " Leszek Łysień, Antoni Szwed", title = "Wokół Sœrena Kierkegaarda / Leszek Łysień.", journal = "Świat i Słowo : filologia, nauki społeczne, filozofia, teologia", issue = "2006 / Numer 2(7)", pages = "257 - 263" }
-
Czy nowa forma cenzury? Komercjalizacja informacji telewizyjnej / Jacek Skorus.s. 57 - 73CZYSTY TEKST
Jacek Skorus, Czy nowa forma cenzury? Komercjalizacja informacji telewizyjnej / Jacek Skorus., Świat i Słowo : filologia, nauki społeczne, filozofia, teologia, 2006 / Numer 2(7), s. 57 - 73
BIBTEX@Article{ authors = " Jacek Skorus", title = "Czy nowa forma cenzury? Komercjalizacja informacji telewizyjnej / Jacek Skorus.", journal = "Świat i Słowo : filologia, nauki społeczne, filozofia, teologia", issue = "2006 / Numer 2(7)", pages = "57 - 73" }
-
Reklama i okolice. Z Jerzym Bralczykiem rozmawia Jacek Warchala.s. 17 - 27CZYSTY TEKST
Jerzy Bralczyk, Jacek Warchala, Reklama i okolice. Z Jerzym Bralczykiem rozmawia Jacek Warchala., Świat i Słowo : filologia, nauki społeczne, filozofia, teologia, 2006 / Numer 2(7), s. 17 - 27
BIBTEX@Article{ authors = " Jerzy Bralczyk, Jacek Warchala", title = "Reklama i okolice. Z Jerzym Bralczykiem rozmawia Jacek Warchala.", journal = "Świat i Słowo : filologia, nauki społeczne, filozofia, teologia", issue = "2006 / Numer 2(7)", pages = "17 - 27" }
-
"Finis modernae" według Gianni Vattimo / Marek Bernacki.s. 245 - 250CZYSTY TEKST
Marek Bernacki, Gianni Vattimo, "Finis modernae" według Gianni Vattimo / Marek Bernacki., Świat i Słowo : filologia, nauki społeczne, filozofia, teologia, 2006 / Numer 2(7), s. 245 - 250
BIBTEX@Article{ authors = " Marek Bernacki, Gianni Vattimo", title = ""Finis modernae" według Gianni Vattimo / Marek Bernacki.", journal = "Świat i Słowo : filologia, nauki społeczne, filozofia, teologia", issue = "2006 / Numer 2(7)", pages = "245 - 250" }
-
Właściwa antropologia jako fundament twórczości reklamowej / Łukasz Koba.s. 93 - 108CZYSTY TEKST
Łukasz Koba, Właściwa antropologia jako fundament twórczości reklamowej / Łukasz Koba., Świat i Słowo : filologia, nauki społeczne, filozofia, teologia, 2006 / Numer 2(7), s. 93 - 108
BIBTEX@Article{ authors = " Łukasz Koba", title = "Właściwa antropologia jako fundament twórczości reklamowej / Łukasz Koba.", journal = "Świat i Słowo : filologia, nauki społeczne, filozofia, teologia", issue = "2006 / Numer 2(7)", pages = "93 - 108" }