-
"Edukacja przez obraz – słowo – dźwięk". red. Justyna Hanna Budzik, Ilona Copik, Katowice 2015 : [recenzja]CZYSTY TEKST
Olimpia Gogolin, Eugeniusz Szymik, "Edukacja przez obraz – słowo – dźwięk". red. Justyna Hanna Budzik, Ilona Copik, Katowice 2015 : [recenzja], Nauczyciel i Szkoła, 2016 / Tom 2 (60), s.
BIBTEX@Article{ authors = " Olimpia Gogolin, Eugeniusz Szymik", title = ""Edukacja przez obraz – słowo – dźwięk". red. Justyna Hanna Budzik, Ilona Copik, Katowice 2015 : [recenzja]", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2016 / Tom 2 (60)", pages = "" }
-
Słowo od Redaktora Naczelnegos. 11 - 13CZYSTY TEKST
Piotr Kowolik, Słowo od Redaktora Naczelnego, Nauczyciel i Szkoła, 2016 / Tom 2 (60), s. 11 - 13
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Kowolik", title = "Słowo od Redaktora Naczelnego", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2016 / Tom 2 (60)", pages = "11 - 13" }
-
Procedury ewaluacyjne na rzecz poprawy jakości kształcenias. 17 - 32CZYSTY TEKST
Bogdan Urbanek, Procedury ewaluacyjne na rzecz poprawy jakości kształcenia, Nauczyciel i Szkoła, 2016 / Tom 2 (60), s. 17 - 32
BIBTEX@Article{ authors = " Bogdan Urbanek", title = "Procedury ewaluacyjne na rzecz poprawy jakości kształcenia", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2016 / Tom 2 (60)", pages = "17 - 32" }
-
Struktura okresu niemowlęcegos. 33 - 40CZYSTY TEKST
Yuri Karandashev, Struktura okresu niemowlęcego, Nauczyciel i Szkoła, 2016 / Tom 2 (60), s. 33 - 40
BIBTEX@Article{ authors = " Yuri Karandashev", title = "Struktura okresu niemowlęcego", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2016 / Tom 2 (60)", pages = "33 - 40" }
-
Ochrona praw dziecka w polskiej szkole : teoria i praktykas. 41 - 73CZYSTY TEKST
Piotr Kowolik, Ochrona praw dziecka w polskiej szkole : teoria i praktyka, Nauczyciel i Szkoła, 2016 / Tom 2 (60), s. 41 - 73
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Kowolik", title = "Ochrona praw dziecka w polskiej szkole : teoria i praktyka", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2016 / Tom 2 (60)", pages = "41 - 73" }
-
Klimat szkoły a osiągnięcia uczniów : od badań w działaniu do poprawy jakości szkolnego środowiska nauczania-uczenia sięs. 75 - 94CZYSTY TEKST
Urszula Dernowska, Klimat szkoły a osiągnięcia uczniów : od badań w działaniu do poprawy jakości szkolnego środowiska nauczania-uczenia się, Nauczyciel i Szkoła, 2016 / Tom 2 (60), s. 75 - 94
BIBTEX@Article{ authors = " Urszula Dernowska", title = "Klimat szkoły a osiągnięcia uczniów : od badań w działaniu do poprawy jakości szkolnego środowiska nauczania-uczenia się", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2016 / Tom 2 (60)", pages = "75 - 94" }
-
School as a factor integrating a student with an environments. 95 - 101CZYSTY TEKST
Edith Aiken, School as a factor integrating a student with an environment, Nauczyciel i Szkoła, 2016 / Tom 2 (60), s. 95 - 101
BIBTEX@Article{ authors = " Edith Aiken", title = "School as a factor integrating a student with an environment", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2016 / Tom 2 (60)", pages = "95 - 101" }
-
Generacja Z w szkoles. 103 - 113CZYSTY TEKST
Jan Łysek, Generacja Z w szkole, Nauczyciel i Szkoła, 2016 / Tom 2 (60), s. 103 - 113
BIBTEX@Article{ authors = " Jan Łysek", title = "Generacja Z w szkole", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2016 / Tom 2 (60)", pages = "103 - 113" }
-
Możliwości diagnozowania zachowań osobowościowych w kształceniu psychologóws. 115 - 134CZYSTY TEKST
Tatiana Senko, Możliwości diagnozowania zachowań osobowościowych w kształceniu psychologów, Nauczyciel i Szkoła, 2016 / Tom 2 (60), s. 115 - 134
BIBTEX@Article{ authors = " Tatiana Senko", title = "Możliwości diagnozowania zachowań osobowościowych w kształceniu psychologów", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2016 / Tom 2 (60)", pages = "115 - 134" }
-
Трансформация богословской концепции чуда и католический модернизмs. 135 - 149CZYSTY TEKST
Гавро Шкриванић, Трансформация богословской концепции чуда и католический модернизм, Nauczyciel i Szkoła, 2016 / Tom 2 (60), s. 135 - 149
BIBTEX@Article{ authors = " Гавро Шкриванић", title = "Трансформация богословской концепции чуда и католический модернизм", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2016 / Tom 2 (60)", pages = "135 - 149" }
-
Media i komunikacja w orędziach papieskich na Światowe Dni Środków Społecznego Przekazu (2011-2016)s. 151 - 164CZYSTY TEKST
Pelagia Bojko, Media i komunikacja w orędziach papieskich na Światowe Dni Środków Społecznego Przekazu (2011-2016), Nauczyciel i Szkoła, 2016 / Tom 2 (60), s. 151 - 164
BIBTEX@Article{ authors = " Pelagia Bojko", title = "Media i komunikacja w orędziach papieskich na Światowe Dni Środków Społecznego Przekazu (2011-2016)", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2016 / Tom 2 (60)", pages = "151 - 164" }
-
Dziecko bez rodziny : przyczynek do dyskusji na podstawie powieści "Sekretny język kwiatów" Vanessy Diffenbaughs. 167 - 172CZYSTY TEKST
Jolanta Bujak-Lechowicz, Dziecko bez rodziny : przyczynek do dyskusji na podstawie powieści "Sekretny język kwiatów" Vanessy Diffenbaugh, Nauczyciel i Szkoła, 2016 / Tom 2 (60), s. 167 - 172
BIBTEX@Article{ authors = " Jolanta Bujak-Lechowicz", title = "Dziecko bez rodziny : przyczynek do dyskusji na podstawie powieści "Sekretny język kwiatów" Vanessy Diffenbaugh", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2016 / Tom 2 (60)", pages = "167 - 172" }
-
Schola liturgiczna formą pozaszkolnego wychowania muzycznego dzieci i młodzieży w okresie adolescencjis. 173 - 197CZYSTY TEKST
Dagmara Chlasta-Obłąk, Schola liturgiczna formą pozaszkolnego wychowania muzycznego dzieci i młodzieży w okresie adolescencji, Nauczyciel i Szkoła, 2016 / Tom 2 (60), s. 173 - 197
BIBTEX@Article{ authors = " Dagmara Chlasta-Obłąk", title = "Schola liturgiczna formą pozaszkolnego wychowania muzycznego dzieci i młodzieży w okresie adolescencji", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2016 / Tom 2 (60)", pages = "173 - 197" }
-
Теорія і практика музичного виховання дітей Едвіна Гордонаs. 199 - 208CZYSTY TEKST
Гавро Шкриванић, Теорія і практика музичного виховання дітей Едвіна Гордона, Nauczyciel i Szkoła, 2016 / Tom 2 (60), s. 199 - 208
BIBTEX@Article{ authors = " Гавро Шкриванић", title = "Теорія і практика музичного виховання дітей Едвіна Гордона", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2016 / Tom 2 (60)", pages = "199 - 208" }
-
Сучасна система фізичного виховання школярів у Великій Британіїs. 209 - 222CZYSTY TEKST
Гавро Шкриванић, Сучасна система фізичного виховання школярів у Великій Британії, Nauczyciel i Szkoła, 2016 / Tom 2 (60), s. 209 - 222
BIBTEX@Article{ authors = " Гавро Шкриванић", title = "Сучасна система фізичного виховання школярів у Великій Британії", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2016 / Tom 2 (60)", pages = "209 - 222" }
-
Сучасна історіографія Києво-Могилянської академіїs. 223 - 237CZYSTY TEKST
Гавро Шкриванић, Сучасна історіографія Києво-Могилянської академії, Nauczyciel i Szkoła, 2016 / Tom 2 (60), s. 223 - 237
BIBTEX@Article{ authors = " Гавро Шкриванић", title = "Сучасна історіографія Києво-Могилянської академії", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2016 / Tom 2 (60)", pages = "223 - 237" }
-
Wykorzystanie metody sytuacyjnej w przygotowaniu nauczycieli do radzenia sobie z przemocą rówieśniczą wśród ucznióws. 241 - 256CZYSTY TEKST
Aleksandra Tłuściak-Deliowska, Wykorzystanie metody sytuacyjnej w przygotowaniu nauczycieli do radzenia sobie z przemocą rówieśniczą wśród uczniów, Nauczyciel i Szkoła, 2016 / Tom 2 (60), s. 241 - 256
BIBTEX@Article{ authors = " Aleksandra Tłuściak-Deliowska", title = "Wykorzystanie metody sytuacyjnej w przygotowaniu nauczycieli do radzenia sobie z przemocą rówieśniczą wśród uczniów", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2016 / Tom 2 (60)", pages = "241 - 256" }
-
Kompetencje nauczycieli edukacji dwujęzycznejs. 257 - 267CZYSTY TEKST
Justyna Sala-Suszyńska, Kompetencje nauczycieli edukacji dwujęzycznej, Nauczyciel i Szkoła, 2016 / Tom 2 (60), s. 257 - 267
BIBTEX@Article{ authors = " Justyna Sala-Suszyńska", title = "Kompetencje nauczycieli edukacji dwujęzycznej", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2016 / Tom 2 (60)", pages = "257 - 267" }
-
Bajki Ezopa, przysłowia i wypowiedzi pisarzy jako znakomity budulec przyjaźnis. 269 - 276CZYSTY TEKST
Ryszard Radwiłowicz, Bajki Ezopa, przysłowia i wypowiedzi pisarzy jako znakomity budulec przyjaźni, Nauczyciel i Szkoła, 2016 / Tom 2 (60), s. 269 - 276
BIBTEX@Article{ authors = " Ryszard Radwiłowicz", title = "Bajki Ezopa, przysłowia i wypowiedzi pisarzy jako znakomity budulec przyjaźni", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2016 / Tom 2 (60)", pages = "269 - 276" }
-
"Wychowanie przedszkolne i edukacja wczesnoszkolna w dobie przemian", red. Marzena Chrost, Anna Królikowska, Kraków 2014 : [recenzja]s. 279 - 282CZYSTY TEKST
Marzena Chrost, Anna Królikowska, Gabriela Paprotna, "Wychowanie przedszkolne i edukacja wczesnoszkolna w dobie przemian", red. Marzena Chrost, Anna Królikowska, Kraków 2014 : [recenzja], Nauczyciel i Szkoła, 2016 / Tom 2 (60), s. 279 - 282
BIBTEX@Article{ authors = " Marzena Chrost, Anna Królikowska, Gabriela Paprotna", title = ""Wychowanie przedszkolne i edukacja wczesnoszkolna w dobie przemian", red. Marzena Chrost, Anna Królikowska, Kraków 2014 : [recenzja]", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2016 / Tom 2 (60)", pages = "279 - 282" }
-
"Edukacja przez obraz – słowo – dźwięk". red. Justyna Hanna Budzik, Ilona Copik, Katowice 2015 : [recenzja]s. 283 - 285CZYSTY TEKST
Justyna Hanna Budzik, Ilona Copik, Olimpia Gogolin, Eugeniusz Szymik, "Edukacja przez obraz – słowo – dźwięk". red. Justyna Hanna Budzik, Ilona Copik, Katowice 2015 : [recenzja], Nauczyciel i Szkoła, 2016 / Tom 2 (60), s. 283 - 285
BIBTEX@Article{ authors = " Justyna Hanna Budzik, Ilona Copik, Olimpia Gogolin, Eugeniusz Szymik", title = ""Edukacja przez obraz – słowo – dźwięk". red. Justyna Hanna Budzik, Ilona Copik, Katowice 2015 : [recenzja]", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2016 / Tom 2 (60)", pages = "283 - 285" }
-
"Kultura szkoły : studium teoretyczno-empiryczne", red. Urszula Dernowska, Aleksandra Tłuściak-Deliowska, Kraków 2015 : [recenzja]s. 287 - 289CZYSTY TEKST
Urszula Dernowska, Piotr Kowolik, Aleksandra Tłuściak-Deliowska, "Kultura szkoły : studium teoretyczno-empiryczne", red. Urszula Dernowska, Aleksandra Tłuściak-Deliowska, Kraków 2015 : [recenzja], Nauczyciel i Szkoła, 2016 / Tom 2 (60), s. 287 - 289
BIBTEX@Article{ authors = " Urszula Dernowska, Piotr Kowolik, Aleksandra Tłuściak-Deliowska", title = ""Kultura szkoły : studium teoretyczno-empiryczne", red. Urszula Dernowska, Aleksandra Tłuściak-Deliowska, Kraków 2015 : [recenzja]", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2016 / Tom 2 (60)", pages = "287 - 289" }
-
"Zagrożenia dla rozwoju współczesnej młodzieży", red. Wiesława Walc, Rzeszów 2015 : [recenzja]s. 291 - 295CZYSTY TEKST
Piotr Kowolik, Wiesława Walc, "Zagrożenia dla rozwoju współczesnej młodzieży", red. Wiesława Walc, Rzeszów 2015 : [recenzja], Nauczyciel i Szkoła, 2016 / Tom 2 (60), s. 291 - 295
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Kowolik, Wiesława Walc", title = ""Zagrożenia dla rozwoju współczesnej młodzieży", red. Wiesława Walc, Rzeszów 2015 : [recenzja]", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2016 / Tom 2 (60)", pages = "291 - 295" }
-
"Wychowanie fizyczne uczniów w różnych państwach świata (historia i współczesność) : monografia", Edward S. Wilczkowski, Anastazje E. Wilczkowska, Władimir R. Pasiecznik, Piotrków Trybunalski 2016 : [recenzja]s. 297 - 300CZYSTY TEKST
Piotr Kowolik, Władimir R. Pasiecznik, Anastazja E. Wilczkowska, Edward S. Wilczkowski, "Wychowanie fizyczne uczniów w różnych państwach świata (historia i współczesność) : monografia", Edward S. Wilczkowski, Anastazje E. Wilczkowska, Władimir R. Pasiecznik, Piotrków Trybunalski 2016 : [recenzja], Nauczyciel i Szkoła, 2016 / Tom 2 (60), s. 297 - 300
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Kowolik, Władimir R. Pasiecznik, Anastazja E. Wilczkowska, Edward S. Wilczkowski", title = ""Wychowanie fizyczne uczniów w różnych państwach świata (historia i współczesność) : monografia", Edward S. Wilczkowski, Anastazje E. Wilczkowska, Władimir R. Pasiecznik, Piotrków Trybunalski 2016 : [recenzja]", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2016 / Tom 2 (60)", pages = "297 - 300" }
-
Sprawozdanie z Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej nt. "Poradnictwo zawodowe otwarte na kształtowanie świadomości ekologicznej społeczeństwa" zorganizowanej w Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie w dniu 21 maja 2016 rokus. 301 - 304CZYSTY TEKST
Piotr Kowolik, Eugenia Iwona Laska, Sprawozdanie z Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej nt. "Poradnictwo zawodowe otwarte na kształtowanie świadomości ekologicznej społeczeństwa" zorganizowanej w Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie w dniu 21 maja 2016 roku, Nauczyciel i Szkoła, 2016 / Tom 2 (60), s. 301 - 304
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Kowolik, Eugenia Iwona Laska", title = "Sprawozdanie z Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej nt. "Poradnictwo zawodowe otwarte na kształtowanie świadomości ekologicznej społeczeństwa" zorganizowanej w Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie w dniu 21 maja 2016 roku", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2016 / Tom 2 (60)", pages = "301 - 304" }
-
Edmund Bojanowski (1814-1871) : pedagog i wychowawca, działacz oświatowo-narodowy i społeczno-religijnys. 307 - 311CZYSTY TEKST
Piotr Kowolik, Edmund Bojanowski (1814-1871) : pedagog i wychowawca, działacz oświatowo-narodowy i społeczno-religijny, Nauczyciel i Szkoła, 2016 / Tom 2 (60), s. 307 - 311
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Kowolik", title = "Edmund Bojanowski (1814-1871) : pedagog i wychowawca, działacz oświatowo-narodowy i społeczno-religijny", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2016 / Tom 2 (60)", pages = "307 - 311" }