-
CZYSTY TEKST
Mirosław Wójcik, Od Redakcji , Nauczyciel i Szkoła, 2007 / Tom 3-4 (36-37), s. 9
BIBTEX@Article{ authors = " Mirosław Wójcik", title = "Od Redakcji ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2007 / Tom 3-4 (36-37)", pages = "9" }
-
CZYSTY TEKST
Justyna Sprutta, Idea kalokagatii w starogreckim wychowaniu , Nauczyciel i Szkoła, 2007 / Tom 3-4 (36-37), s. 13 - 20
BIBTEX@Article{ authors = " Justyna Sprutta", title = "Idea kalokagatii w starogreckim wychowaniu ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2007 / Tom 3-4 (36-37)", pages = "13 - 20" }
-
CZYSTY TEKST
Magdalena Jaworska, Lucyna Sadzikowska, Przemiany cywilizacyjne a edukacja , Nauczyciel i Szkoła, 2007 / Tom 3-4 (36-37), s. 21 - 31
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Jaworska, Lucyna Sadzikowska", title = "Przemiany cywilizacyjne a edukacja ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2007 / Tom 3-4 (36-37)", pages = "21 - 31" }
-
CZYSTY TEKST
Jan Łysek, Bezpieczeństwo dzieci w Internecie , Nauczyciel i Szkoła, 2007 / Tom 3-4 (36-37), s. 33 - 46
BIBTEX@Article{ authors = " Jan Łysek", title = "Bezpieczeństwo dzieci w Internecie ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2007 / Tom 3-4 (36-37)", pages = "33 - 46" }
-
CZYSTY TEKST
Grażyna Cęcelek, Bariery i szanse edukacyjne dziecka z rodziny ubogiej , Nauczyciel i Szkoła, 2007 / Tom 3-4 (36-37), s. 47 - 55
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Cęcelek", title = "Bariery i szanse edukacyjne dziecka z rodziny ubogiej ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2007 / Tom 3-4 (36-37)", pages = "47 - 55" }
-
CZYSTY TEKST
Sonia Kędziora, Wpływ przewlekłej choroby dziecka na funkcjonowanie rodziny , Nauczyciel i Szkoła, 2007 / Tom 3-4 (36-37), s. 57 - 66
BIBTEX@Article{ authors = " Sonia Kędziora", title = "Wpływ przewlekłej choroby dziecka na funkcjonowanie rodziny ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2007 / Tom 3-4 (36-37)", pages = "57 - 66" }
-
CZYSTY TEKST
Dorota Luber, „Pedagogika cierpienia" Jana Pawła II , Nauczyciel i Szkoła, 2007 / Tom 3-4 (36-37), s. 67 - 79
BIBTEX@Article{ authors = " Dorota Luber", title = "„Pedagogika cierpienia" Jana Pawła II ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2007 / Tom 3-4 (36-37)", pages = "67 - 79" }
-
CZYSTY TEKST
Anatol Bodanko, Piotr Kowolik, Konflikty w świetle teorii psychologicznych , Nauczyciel i Szkoła, 2007 / Tom 3-4 (36-37), s. 81 - 98
BIBTEX@Article{ authors = " Anatol Bodanko, Piotr Kowolik", title = "Konflikty w świetle teorii psychologicznych ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2007 / Tom 3-4 (36-37)", pages = "81 - 98" }
-
CZYSTY TEKST
Konstantinos Tsirigotis, Struktura i organizacja osobowości w koncepcji Hansa J. Eysencka , Nauczyciel i Szkoła, 2007 / Tom 3-4 (36-37), s. 99 - 115
BIBTEX@Article{ authors = " Konstantinos Tsirigotis", title = "Struktura i organizacja osobowości w koncepcji Hansa J. Eysencka ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2007 / Tom 3-4 (36-37)", pages = "99 - 115" }
-
CZYSTY TEKST
Maria Vańutová, Przemoc w szkole – rozwijanie zachowania prosocjalnego , Nauczyciel i Szkoła, 2007 / Tom 3-4 (36-37), s. 119 - 130
BIBTEX@Article{ authors = " Maria Vańutová", title = "Przemoc w szkole – rozwijanie zachowania prosocjalnego ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2007 / Tom 3-4 (36-37)", pages = "119 - 130" }
-
CZYSTY TEKST
Michał Pindera, Narkomania wśród uczniów szkół gimnazjalnych , Nauczyciel i Szkoła, 2007 / Tom 3-4 (36-37), s. 131 - 135
BIBTEX@Article{ authors = " Michał Pindera", title = "Narkomania wśród uczniów szkół gimnazjalnych ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2007 / Tom 3-4 (36-37)", pages = "131 - 135" }
-
CZYSTY TEKST
Monika Jaworska, Agresja wśród uczniów klas IV–VI , Nauczyciel i Szkoła, 2007 / Tom 3-4 (36-37), s. 137 - 147
BIBTEX@Article{ authors = " Monika Jaworska", title = "Agresja wśród uczniów klas IV–VI ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2007 / Tom 3-4 (36-37)", pages = "137 - 147" }
-
CZYSTY TEKST
Tomasz Hauza, Zakażenie wirusem HIV jako krytyczne wydarzenie życia - Tomasz Hauza., Nauczyciel i Szkoła, 2007 / Tom 3-4 (36-37), s. 149 - 171
BIBTEX@Article{ authors = " Tomasz Hauza", title = "Zakażenie wirusem HIV jako krytyczne wydarzenie życia - Tomasz Hauza.", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2007 / Tom 3-4 (36-37)", pages = "149 - 171" }
-
Nałóg palenia tytoniu a wiedza na temat jego szkodliwości u młodzieży gimnazjalnejs. 173 - 180CZYSTY TEKST
Henryk Jaskólecki, Leokadia Klupś, Nałóg palenia tytoniu a wiedza na temat jego szkodliwości u młodzieży gimnazjalnej , Nauczyciel i Szkoła, 2007 / Tom 3-4 (36-37), s. 173 - 180
BIBTEX@Article{ authors = " Henryk Jaskólecki, Leokadia Klupś", title = "Nałóg palenia tytoniu a wiedza na temat jego szkodliwości u młodzieży gimnazjalnej ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2007 / Tom 3-4 (36-37)", pages = "173 - 180" }
-
Nabywanie i utrwalanie postaw wychowawczych w toku oddziaływań behawioralnychs. 181 - 192CZYSTY TEKST
Kazimierz Ostrowski, Nabywanie i utrwalanie postaw wychowawczych w toku oddziaływań behawioralnych , Nauczyciel i Szkoła, 2007 / Tom 3-4 (36-37), s. 181 - 192
BIBTEX@Article{ authors = " Kazimierz Ostrowski", title = "Nabywanie i utrwalanie postaw wychowawczych w toku oddziaływań behawioralnych ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2007 / Tom 3-4 (36-37)", pages = "181 - 192" }
-
Efekty kompleksowej rehabilitacji osób niepełnosprawnych umysłowo na podstawie działalności PZOL w Grójcus. 193 - 199CZYSTY TEKST
Iwona Gołdynia, Henryk Jaskólecki, Efekty kompleksowej rehabilitacji osób niepełnosprawnych umysłowo na podstawie działalności PZOL w Grójcu , Nauczyciel i Szkoła, 2007 / Tom 3-4 (36-37), s. 193 - 199
BIBTEX@Article{ authors = " Iwona Gołdynia, Henryk Jaskólecki", title = "Efekty kompleksowej rehabilitacji osób niepełnosprawnych umysłowo na podstawie działalności PZOL w Grójcu ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2007 / Tom 3-4 (36-37)", pages = "193 - 199" }
-
Diagnostyka niektórych cech osobowych u dzieci ze specyficznymi zaburzeniami uczenia się i zachowania na podstawie recepcji koloróws. 201 - 214CZYSTY TEKST
Maria Vańutová, Diagnostyka niektórych cech osobowych u dzieci ze specyficznymi zaburzeniami uczenia się i zachowania na podstawie recepcji kolorów , Nauczyciel i Szkoła, 2007 / Tom 3-4 (36-37), s. 201 - 214
BIBTEX@Article{ authors = " Maria Vańutová", title = "Diagnostyka niektórych cech osobowych u dzieci ze specyficznymi zaburzeniami uczenia się i zachowania na podstawie recepcji kolorów ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2007 / Tom 3-4 (36-37)", pages = "201 - 214" }
-
CZYSTY TEKST
Agata Pindera, Zajęcia pozalekcyjne uczniów szkół gimnazjalnych , Nauczyciel i Szkoła, 2007 / Tom 3-4 (36-37), s. 215 - 220
BIBTEX@Article{ authors = " Agata Pindera", title = "Zajęcia pozalekcyjne uczniów szkół gimnazjalnych ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2007 / Tom 3-4 (36-37)", pages = "215 - 220" }
-
CZYSTY TEKST
Marzena Oświęcimska, Formy spędzania czasu wolnego przez uczniów gimnazjum – wyniki badań , Nauczyciel i Szkoła, 2007 / Tom 3-4 (36-37), s. 221 - 227
BIBTEX@Article{ authors = " Marzena Oświęcimska", title = "Formy spędzania czasu wolnego przez uczniów gimnazjum – wyniki badań ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2007 / Tom 3-4 (36-37)", pages = "221 - 227" }
-
CZYSTY TEKST
Sławomir Cudak, Postawy rodzicielskie wobec dziecka niepełnosprawnego w rodzinie , Nauczyciel i Szkoła, 2007 / Tom 3-4 (36-37), s. 229 - 237
BIBTEX@Article{ authors = " Sławomir Cudak", title = "Postawy rodzicielskie wobec dziecka niepełnosprawnego w rodzinie ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2007 / Tom 3-4 (36-37)", pages = "229 - 237" }
-
CZYSTY TEKST
Zofia Malec, Justyna Modrzejewska, Jolanta Walaszek, Sprawność ruchowa dzieci otyłych , Nauczyciel i Szkoła, 2007 / Tom 3-4 (36-37), s. 239 - 243
BIBTEX@Article{ authors = " Zofia Malec, Justyna Modrzejewska, Jolanta Walaszek", title = "Sprawność ruchowa dzieci otyłych ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2007 / Tom 3-4 (36-37)", pages = "239 - 243" }
-
CZYSTY TEKST
Bogdan Urbanek, Motywowanie do jakości , Nauczyciel i Szkoła, 2007 / Tom 3-4 (36-37), s. 247 - 258
BIBTEX@Article{ authors = " Bogdan Urbanek", title = "Motywowanie do jakości ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2007 / Tom 3-4 (36-37)", pages = "247 - 258" }
-
Znaczenie samodzielnej pracy studentów kierunku filologicznego w trakcie ich zawodowego przygotowanias. 259 - 264CZYSTY TEKST
I. I. Barichaszwili, Znaczenie samodzielnej pracy studentów kierunku filologicznego w trakcie ich zawodowego przygotowania , Nauczyciel i Szkoła, 2007 / Tom 3-4 (36-37), s. 259 - 264
BIBTEX@Article{ authors = " I. I. Barichaszwili", title = "Znaczenie samodzielnej pracy studentów kierunku filologicznego w trakcie ich zawodowego przygotowania ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2007 / Tom 3-4 (36-37)", pages = "259 - 264" }
-
CZYSTY TEKST
Henryk Moroz, Rola zabaw i gier dydaktycznych w nauczaniu początkowym matematyki , Nauczyciel i Szkoła, 2007 / Tom 3-4 (36-37), s. 265 - 268
BIBTEX@Article{ authors = " Henryk Moroz", title = "Rola zabaw i gier dydaktycznych w nauczaniu początkowym matematyki ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2007 / Tom 3-4 (36-37)", pages = "265 - 268" }
-
CZYSTY TEKST
Ilja Starykow, Mama, kupi , Nauczyciel i Szkoła, 2007 / Tom 3-4 (36-37), s. 269 - 272
BIBTEX@Article{ authors = " Ilja Starykow", title = "Mama, kupi ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2007 / Tom 3-4 (36-37)", pages = "269 - 272" }
-
CZYSTY TEKST
N. Ł. Ruda, Problem oceniania wiadomości i osiągnięć szkolnych uczniów , Nauczyciel i Szkoła, 2007 / Tom 3-4 (36-37), s. 273 - 282
BIBTEX@Article{ authors = " N. Ł. Ruda", title = "Problem oceniania wiadomości i osiągnięć szkolnych uczniów ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2007 / Tom 3-4 (36-37)", pages = "273 - 282" }
-
Trudności w uczeniu się na lekcjach języka polskiego w perspektywie przetwarzania sensorycznego – wybrane zagadnienias. 283 - 296CZYSTY TEKST
Olga Przybyła, Trudności w uczeniu się na lekcjach języka polskiego w perspektywie przetwarzania sensorycznego – wybrane zagadnienia , Nauczyciel i Szkoła, 2007 / Tom 3-4 (36-37), s. 283 - 296
BIBTEX@Article{ authors = " Olga Przybyła", title = "Trudności w uczeniu się na lekcjach języka polskiego w perspektywie przetwarzania sensorycznego – wybrane zagadnienia ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2007 / Tom 3-4 (36-37)", pages = "283 - 296" }
-
CZYSTY TEKST
Ewa Nowicka, Współpraca szkoły i środowiska rodzinnego gwarancją sukcesu ucznia , Nauczyciel i Szkoła, 2007 / Tom 3-4 (36-37), s. 297 - 302
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Nowicka", title = "Współpraca szkoły i środowiska rodzinnego gwarancją sukcesu ucznia ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2007 / Tom 3-4 (36-37)", pages = "297 - 302" }
-
"Idee, słowa, czyny", Stanisław Gawlik, Grzegorz Piramowicz, Opole 2006 : [recenzja]s. 305 - 306CZYSTY TEKST
Stanisław Gawlik, Piotr Kowolik, Grzegorz Piramowicz, "Idee, słowa, czyny", Stanisław Gawlik, Grzegorz Piramowicz, Opole 2006 : [recenzja] , Nauczyciel i Szkoła, 2007 / Tom 3-4 (36-37), s. 305 - 306
BIBTEX@Article{ authors = " Stanisław Gawlik, Piotr Kowolik, Grzegorz Piramowicz", title = ""Idee, słowa, czyny", Stanisław Gawlik, Grzegorz Piramowicz, Opole 2006 : [recenzja] ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2007 / Tom 3-4 (36-37)", pages = "305 - 306" }
-
Sprawozdanie z obrad I Sekcji Pedagogów VII Międzynarodowej Konferencji Naukowej w Krakowskiej Szkole Wyższej im. Andrzeja Frycza-Modrzewskiego pt. Pedagogia i pedagogika: wybrane kwestie ponadczasowe i aktualne. Kraków, 28–29 maja 2007 r.s. 307 - 311CZYSTY TEKST
Justyna Sikora, Sprawozdanie z obrad I Sekcji Pedagogów VII Międzynarodowej Konferencji Naukowej w Krakowskiej Szkole Wyższej im. Andrzeja Frycza-Modrzewskiego pt. Pedagogia i pedagogika: wybrane kwestie ponadczasowe i aktualne. Kraków, 28–29 maja 2007 r. , Nauczyciel i Szkoła, 2007 / Tom 3-4 (36-37), s. 307 - 311
BIBTEX@Article{ authors = " Justyna Sikora", title = "Sprawozdanie z obrad I Sekcji Pedagogów VII Międzynarodowej Konferencji Naukowej w Krakowskiej Szkole Wyższej im. Andrzeja Frycza-Modrzewskiego pt. Pedagogia i pedagogika: wybrane kwestie ponadczasowe i aktualne. Kraków, 28–29 maja 2007 r. ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2007 / Tom 3-4 (36-37)", pages = "307 - 311" }
-
"Szkic do portretu Ślązaczki. Refleksja feministyczna", Elżbieta Górnikowska-Zwolak, Katowice 2004 : [recenzja]s. 312 - 314CZYSTY TEKST
Elżbieta Górnikowska-Zwolak, Joanna Popielarczyk, "Szkic do portretu Ślązaczki. Refleksja feministyczna", Elżbieta Górnikowska-Zwolak, Katowice 2004 : [recenzja] , Nauczyciel i Szkoła, 2007 / Tom 3-4 (36-37), s. 312 - 314
BIBTEX@Article{ authors = " Elżbieta Górnikowska-Zwolak, Joanna Popielarczyk", title = ""Szkic do portretu Ślązaczki. Refleksja feministyczna", Elżbieta Górnikowska-Zwolak, Katowice 2004 : [recenzja] ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2007 / Tom 3-4 (36-37)", pages = "312 - 314" }
-
CZYSTY TEKST
Jurij Aleksejew, Michał Pindera, "Historia Ukrainy", Jurij Aleksejew, Kijów 2006 : [recenzja] , Nauczyciel i Szkoła, 2007 / Tom 3-4 (36-37), s. 316
BIBTEX@Article{ authors = " Jurij Aleksejew, Michał Pindera", title = ""Historia Ukrainy", Jurij Aleksejew, Kijów 2006 : [recenzja] ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2007 / Tom 3-4 (36-37)", pages = "316" }
-
"Integrowanie komponentów dydaktyki szkoły wyższej i pedeutologii", Krystyna Duraj-Nowakowa, Kielce 2006 : [recenzja]s. 317 - 320CZYSTY TEKST
Mariola Brzoza, Krystyna Duraj-Nowakowa Krystyna Duraj-Nowakowa,, "Integrowanie komponentów dydaktyki szkoły wyższej i pedeutologii", Krystyna Duraj-Nowakowa, Kielce 2006 : [recenzja] , Nauczyciel i Szkoła, 2007 / Tom 3-4 (36-37), s. 317 - 320
BIBTEX@Article{ authors = " Mariola Brzoza, Krystyna Duraj-Nowakowa Krystyna Duraj-Nowakowa,", title = ""Integrowanie komponentów dydaktyki szkoły wyższej i pedeutologii", Krystyna Duraj-Nowakowa, Kielce 2006 : [recenzja] ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2007 / Tom 3-4 (36-37)", pages = "317 - 320" }
-
Prof. dr hab. Jan Konior (1935–2007) wybitny dydaktyk matematyki, wspaniały człowiek – wspomnienies. 323 - 325CZYSTY TEKST
Henryk Moroz, Prof. dr hab. Jan Konior (1935–2007) wybitny dydaktyk matematyki, wspaniały człowiek – wspomnienie , Nauczyciel i Szkoła, 2007 / Tom 3-4 (36-37), s. 323 - 325
BIBTEX@Article{ authors = " Henryk Moroz", title = "Prof. dr hab. Jan Konior (1935–2007) wybitny dydaktyk matematyki, wspaniały człowiek – wspomnienie ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2007 / Tom 3-4 (36-37)", pages = "323 - 325" }
-
Niektóre nurty naukowo-badawcze profesora Jana Koniora (1935–2007) w zakresie dydaktyki matematykis. 326 - 331CZYSTY TEKST
Piotr Kowolik, Niektóre nurty naukowo-badawcze profesora Jana Koniora (1935–2007) w zakresie dydaktyki matematyki , Nauczyciel i Szkoła, 2007 / Tom 3-4 (36-37), s. 326 - 331
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Kowolik", title = "Niektóre nurty naukowo-badawcze profesora Jana Koniora (1935–2007) w zakresie dydaktyki matematyki ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2007 / Tom 3-4 (36-37)", pages = "326 - 331" }
-
CZYSTY TEKST
Informacje o autorach., Nauczyciel i Szkoła, 2007 / Tom 3-4 (36-37), s. 333 - 334
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Informacje o autorach.", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2007 / Tom 3-4 (36-37)", pages = "333 - 334" }
-
CZYSTY TEKST
Wskazówki dla autorów., Nauczyciel i Szkoła, 2007 / Tom 3-4 (36-37), s. 335
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Wskazówki dla autorów.", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2007 / Tom 3-4 (36-37)", pages = "335" }