-
CZYSTY TEKST
Dariusz Stępkowski, Od redakcji, Forum Pedagogiczne, 2014 / Tom 2, s. 1 - 4
BIBTEX@Article{ authors = " Dariusz Stępkowski", title = "Od redakcji", journal = "Forum Pedagogiczne", issue = "2014 / Tom 2", pages = "1 - 4" }
-
O niektórych uwarunkowaniach współczesnej recepcji arystotelizmu w perspektywie wychowania moralnegos. 15 - 25CZYSTY TEKST
Jan Rutkowski, O niektórych uwarunkowaniach współczesnej recepcji arystotelizmu w perspektywie wychowania moralnego, Forum Pedagogiczne, 2014 / Tom 2, s. 15 - 25
BIBTEX@Article{ authors = " Jan Rutkowski", title = "O niektórych uwarunkowaniach współczesnej recepcji arystotelizmu w perspektywie wychowania moralnego", journal = "Forum Pedagogiczne", issue = "2014 / Tom 2", pages = "15 - 25" }
-
CZYSTY TEKST
Anna Bystrzycka, Janusz Korczak a pieniądze, Forum Pedagogiczne, 2014 / Tom 2, s. 27 - 44
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Bystrzycka", title = "Janusz Korczak a pieniądze", journal = "Forum Pedagogiczne", issue = "2014 / Tom 2", pages = "27 - 44" }
-
Wczesne wspomaganie rozwoju dzieci niewidomych i edukacja tyflopedagogiczna ich rodzin na przykładzie projektu "Międzynarodowa Szkoła Matek"s. 45 - 59CZYSTY TEKST
Jadwiga Kuczyńska-Kwapisz, Wczesne wspomaganie rozwoju dzieci niewidomych i edukacja tyflopedagogiczna ich rodzin na przykładzie projektu "Międzynarodowa Szkoła Matek" , Forum Pedagogiczne, 2014 / Tom 2, s. 45 - 59
BIBTEX@Article{ authors = " Jadwiga Kuczyńska-Kwapisz", title = "Wczesne wspomaganie rozwoju dzieci niewidomych i edukacja tyflopedagogiczna ich rodzin na przykładzie projektu "Międzynarodowa Szkoła Matek" ", journal = "Forum Pedagogiczne", issue = "2014 / Tom 2", pages = "45 - 59" }
-
Психологические основы организации инклюзивного пространства для людей с нарушениями зренияs. 61 - 72CZYSTY TEKST
Гавро Шкриванић, Психологические основы организации инклюзивного пространства для людей с нарушениями зрения, Forum Pedagogiczne, 2014 / Tom 2, s. 61 - 72
BIBTEX@Article{ authors = " Гавро Шкриванић", title = "Психологические основы организации инклюзивного пространства для людей с нарушениями зрения", journal = "Forum Pedagogiczne", issue = "2014 / Tom 2", pages = "61 - 72" }
-
Роль идентификации в процессе интеграции молодежи с особыми образовательными потребностями в обществоs. 73 - 80CZYSTY TEKST
Гавро Шкриванић, Роль идентификации в процессе интеграции молодежи с особыми образовательными потребностями в общество, Forum Pedagogiczne, 2014 / Tom 2, s. 73 - 80
BIBTEX@Article{ authors = " Гавро Шкриванић", title = "Роль идентификации в процессе интеграции молодежи с особыми образовательными потребностями в общество", journal = "Forum Pedagogiczne", issue = "2014 / Tom 2", pages = "73 - 80" }
-
CZYSTY TEKST
Lidia Marszałek, Practical Perspective of Integral Vision of Pre-School Education, Forum Pedagogiczne, 2014 / Tom 2, s. 81 - 91
BIBTEX@Article{ authors = " Lidia Marszałek", title = "Practical Perspective of Integral Vision of Pre-School Education", journal = "Forum Pedagogiczne", issue = "2014 / Tom 2", pages = "81 - 91" }
-
"Sweet girls and naughty boys" : aggression and gender: differences, interdependence, the consequencess. 93 - 103CZYSTY TEKST
Justyna Tomczyk, "Sweet girls and naughty boys" : aggression and gender: differences, interdependence, the consequences, Forum Pedagogiczne, 2014 / Tom 2, s. 93 - 103
BIBTEX@Article{ authors = " Justyna Tomczyk", title = ""Sweet girls and naughty boys" : aggression and gender: differences, interdependence, the consequences", journal = "Forum Pedagogiczne", issue = "2014 / Tom 2", pages = "93 - 103" }
-
CZYSTY TEKST
Klaudia Korzeniecka, Samodzielne macierzyństwo – wybór czy konieczność, Forum Pedagogiczne, 2014 / Tom 2, s. 105 - 116
BIBTEX@Article{ authors = " Klaudia Korzeniecka", title = "Samodzielne macierzyństwo – wybór czy konieczność", journal = "Forum Pedagogiczne", issue = "2014 / Tom 2", pages = "105 - 116" }
-
"Wkład Matki Elżbiety Róży Czackiej w rozwój tyflologii w kontekście współczesnej recepcji jej myśli", J. Kuczyńska-Kwapisz, Warszawa 2011 : [recenzja]s. 117 - 120CZYSTY TEKST
J. Kuczyńska-Kwapisz, "Wkład Matki Elżbiety Róży Czackiej w rozwój tyflologii w kontekście współczesnej recepcji jej myśli", J. Kuczyńska-Kwapisz, Warszawa 2011 : [recenzja], Forum Pedagogiczne, 2014 / Tom 2, s. 117 - 120
BIBTEX@Article{ authors = " J. Kuczyńska-Kwapisz", title = ""Wkład Matki Elżbiety Róży Czackiej w rozwój tyflologii w kontekście współczesnej recepcji jej myśli", J. Kuczyńska-Kwapisz, Warszawa 2011 : [recenzja]", journal = "Forum Pedagogiczne", issue = "2014 / Tom 2", pages = "117 - 120" }
-
"Wychowawca w pedagogice ignacjańskiej", Ewa Dybowska, Kraków 2013 : [recenzja]s. 123 - 125CZYSTY TEKST
Anna Błasiak, Ewa Dybowska, "Wychowawca w pedagogice ignacjańskiej", Ewa Dybowska, Kraków 2013 : [recenzja], Forum Pedagogiczne, 2014 / Tom 2, s. 123 - 125
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Błasiak, Ewa Dybowska", title = ""Wychowawca w pedagogice ignacjańskiej", Ewa Dybowska, Kraków 2013 : [recenzja]", journal = "Forum Pedagogiczne", issue = "2014 / Tom 2", pages = "123 - 125" }
-
"Edukacja a włączenie społeczne : konteksty socjalne i pedagogiczne", (red.) T. Biernat, J.A. Malinowski, Toruń 2013 : [recenzja]s. 127 - 131CZYSTY TEKST
T. Biernat, Beata Krajewska, J.A. Malinowski, "Edukacja a włączenie społeczne : konteksty socjalne i pedagogiczne", (red.) T. Biernat, J.A. Malinowski, Toruń 2013 : [recenzja], Forum Pedagogiczne, 2014 / Tom 2, s. 127 - 131
BIBTEX@Article{ authors = " T. Biernat, Beata Krajewska, J.A. Malinowski", title = ""Edukacja a włączenie społeczne : konteksty socjalne i pedagogiczne", (red.) T. Biernat, J.A. Malinowski, Toruń 2013 : [recenzja]", journal = "Forum Pedagogiczne", issue = "2014 / Tom 2", pages = "127 - 131" }
-
Nowe trendy w zakresie technologii informacyjno-komunikacyjnej (TIK) w edukacji wyższej na świecies. 133 - 143CZYSTY TEKST
Tomasz Barszczewski, Wojciech H. Duranowski, Arkadiusz Durasiewicz, Nowe trendy w zakresie technologii informacyjno-komunikacyjnej (TIK) w edukacji wyższej na świecie, Forum Pedagogiczne, 2014 / Tom 2, s. 133 - 143
BIBTEX@Article{ authors = " Tomasz Barszczewski, Wojciech H. Duranowski, Arkadiusz Durasiewicz", title = "Nowe trendy w zakresie technologii informacyjno-komunikacyjnej (TIK) w edukacji wyższej na świecie", journal = "Forum Pedagogiczne", issue = "2014 / Tom 2", pages = "133 - 143" }
-
O zespole FAS. Z prof. UKSW, dr hab. Marią Ryś – Kierownikiem Podyplomowego Studium Relacji Interpersonalnych i Profilaktyki Uzależnień rozmawiają Agnieszka Kubiak i Marta Sobocińskas. 145 - 149CZYSTY TEKST
Agnieszka Kubiak, Maria Ryś, Marta Sobocińska, O zespole FAS. Z prof. UKSW, dr hab. Marią Ryś – Kierownikiem Podyplomowego Studium Relacji Interpersonalnych i Profilaktyki Uzależnień rozmawiają Agnieszka Kubiak i Marta Sobocińska, Forum Pedagogiczne, 2014 / Tom 2, s. 145 - 149
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Kubiak, Maria Ryś, Marta Sobocińska", title = "O zespole FAS. Z prof. UKSW, dr hab. Marią Ryś – Kierownikiem Podyplomowego Studium Relacji Interpersonalnych i Profilaktyki Uzależnień rozmawiają Agnieszka Kubiak i Marta Sobocińska", journal = "Forum Pedagogiczne", issue = "2014 / Tom 2", pages = "145 - 149" }
-
Konsekwencje restrukturyzacji sieci krakowskich szkół specjalnych i integracyjnychs. 151 - 160CZYSTY TEKST
Agnieszka Wątorek, Konsekwencje restrukturyzacji sieci krakowskich szkół specjalnych i integracyjnych, Forum Pedagogiczne, 2014 / Tom 2, s. 151 - 160
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Wątorek", title = "Konsekwencje restrukturyzacji sieci krakowskich szkół specjalnych i integracyjnych", journal = "Forum Pedagogiczne", issue = "2014 / Tom 2", pages = "151 - 160" }
-
Międzynarodowa konferencja naukowa „Local change, social actions and adult learning: challanges and responses”, Lizbona 26-28 czerwca 2014 r.s. 161 - 163CZYSTY TEKST
Aleksandra Kulpa-Puczyńska, Międzynarodowa konferencja naukowa „Local change, social actions and adult learning: challanges and responses”, Lizbona 26-28 czerwca 2014 r., Forum Pedagogiczne, 2014 / Tom 2, s. 161 - 163
BIBTEX@Article{ authors = " Aleksandra Kulpa-Puczyńska", title = "Międzynarodowa konferencja naukowa „Local change, social actions and adult learning: challanges and responses”, Lizbona 26-28 czerwca 2014 r.", journal = "Forum Pedagogiczne", issue = "2014 / Tom 2", pages = "161 - 163" }
-
Seminarium metodyczne „Kształtowanie umiejętności pedagogicznych przez praktyki studenckie”, Warszawa 10 kwietnia 2014 r.s. 165 - 169CZYSTY TEKST
Aleksandra Spiżarna, Seminarium metodyczne „Kształtowanie umiejętności pedagogicznych przez praktyki studenckie”, Warszawa 10 kwietnia 2014 r., Forum Pedagogiczne, 2014 / Tom 2, s. 165 - 169
BIBTEX@Article{ authors = " Aleksandra Spiżarna", title = "Seminarium metodyczne „Kształtowanie umiejętności pedagogicznych przez praktyki studenckie”, Warszawa 10 kwietnia 2014 r.", journal = "Forum Pedagogiczne", issue = "2014 / Tom 2", pages = "165 - 169" }
-
Seminarium naukowe „Możliwości wspierania osób wykluczonych i zagrożonych wykluczeniem społecznym”, Warszawa 7 stycznia 2014 r.s. 171 - 172CZYSTY TEKST
Ewelina Ligęza, Seminarium naukowe „Możliwości wspierania osób wykluczonych i zagrożonych wykluczeniem społecznym”, Warszawa 7 stycznia 2014 r., Forum Pedagogiczne, 2014 / Tom 2, s. 171 - 172
BIBTEX@Article{ authors = " Ewelina Ligęza", title = "Seminarium naukowe „Możliwości wspierania osób wykluczonych i zagrożonych wykluczeniem społecznym”, Warszawa 7 stycznia 2014 r.", journal = "Forum Pedagogiczne", issue = "2014 / Tom 2", pages = "171 - 172" }