-
Wprowadzenies. 59 - 9CZYSTY TEKST
Joanna Aksman, Krystyna Grzesiak, Wprowadzenie, Państwo i Społeczeństwo : półrocznik Krakowskiej Wyższej Szkoły im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego, 2016 / Tom 16 / Numer 2, s. 59 - 9
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Aksman, Krystyna Grzesiak", title = "Wprowadzenie", journal = "Państwo i Społeczeństwo : półrocznik Krakowskiej Wyższej Szkoły im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego", issue = "2016 / Tom 16 / Numer 2", pages = "59 - 9" }
-
Zmiany w polityce oświatowej a jakość wsparcia dla uczniów zdolnychs. 13 - 25CZYSTY TEKST
Teresa Giza, Zmiany w polityce oświatowej a jakość wsparcia dla uczniów zdolnych, Państwo i Społeczeństwo : półrocznik Krakowskiej Wyższej Szkoły im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego, 2016 / Tom 16 / Numer 2, s. 13 - 25
BIBTEX@Article{ authors = " Teresa Giza", title = "Zmiany w polityce oświatowej a jakość wsparcia dla uczniów zdolnych", journal = "Państwo i Społeczeństwo : półrocznik Krakowskiej Wyższej Szkoły im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego", issue = "2016 / Tom 16 / Numer 2", pages = "13 - 25" }
-
Edukacja domowa - alternatywa dla nauczania zinstytucjonalizowanegos. 27 - 38CZYSTY TEKST
Teresa Olearczyk, Edukacja domowa - alternatywa dla nauczania zinstytucjonalizowanego , Państwo i Społeczeństwo : półrocznik Krakowskiej Wyższej Szkoły im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego, 2016 / Tom 16 / Numer 2, s. 27 - 38
BIBTEX@Article{ authors = " Teresa Olearczyk", title = "Edukacja domowa - alternatywa dla nauczania zinstytucjonalizowanego ", journal = "Państwo i Społeczeństwo : półrocznik Krakowskiej Wyższej Szkoły im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego", issue = "2016 / Tom 16 / Numer 2", pages = "27 - 38" }
-
Kreatywność jako niezbędny element kompetencji nauczania w edukacji alternatywnejs. 39 - 54CZYSTY TEKST
Anna Kožuh, Kreatywność jako niezbędny element kompetencji nauczania w edukacji alternatywnej , Państwo i Społeczeństwo : półrocznik Krakowskiej Wyższej Szkoły im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego, 2016 / Tom 16 / Numer 2, s. 39 - 54
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Kožuh", title = "Kreatywność jako niezbędny element kompetencji nauczania w edukacji alternatywnej ", journal = "Państwo i Społeczeństwo : półrocznik Krakowskiej Wyższej Szkoły im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego", issue = "2016 / Tom 16 / Numer 2", pages = "39 - 54" }
-
The Reggio Emilia Educational Concepts. 55 - 64CZYSTY TEKST
The Reggio Emilia Educational Concept, Państwo i Społeczeństwo : półrocznik Krakowskiej Wyższej Szkoły im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego, 2016 / Tom 16 / Numer 2, s. 55 - 64
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "The Reggio Emilia Educational Concept", journal = "Państwo i Społeczeństwo : półrocznik Krakowskiej Wyższej Szkoły im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego", issue = "2016 / Tom 16 / Numer 2", pages = "55 - 64" }
-
On the Way to Literacys. 65 - 73CZYSTY TEKST
On the Way to Literacy, Państwo i Społeczeństwo : półrocznik Krakowskiej Wyższej Szkoły im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego, 2016 / Tom 16 / Numer 2, s. 65 - 73
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "On the Way to Literacy", journal = "Państwo i Społeczeństwo : półrocznik Krakowskiej Wyższej Szkoły im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego", issue = "2016 / Tom 16 / Numer 2", pages = "65 - 73" }
-
Praca projektowa w dydaktyce języków obcych - alternatywa czy codzienność?s. 75 - 84CZYSTY TEKST
Monika Kusiak-Pisowacka, Praca projektowa w dydaktyce języków obcych - alternatywa czy codzienność?, Państwo i Społeczeństwo : półrocznik Krakowskiej Wyższej Szkoły im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego, 2016 / Tom 16 / Numer 2, s. 75 - 84
BIBTEX@Article{ authors = " Monika Kusiak-Pisowacka", title = "Praca projektowa w dydaktyce języków obcych - alternatywa czy codzienność?", journal = "Państwo i Społeczeństwo : półrocznik Krakowskiej Wyższej Szkoły im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego", issue = "2016 / Tom 16 / Numer 2", pages = "75 - 84" }
-
Rola placówek wychowania pozaszkolnego w wychowaniu do wartościs. 85 - 98CZYSTY TEKST
Krystyna Grzesiak, Rola placówek wychowania pozaszkolnego w wychowaniu do wartości , Państwo i Społeczeństwo : półrocznik Krakowskiej Wyższej Szkoły im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego, 2016 / Tom 16 / Numer 2, s. 85 - 98
BIBTEX@Article{ authors = " Krystyna Grzesiak", title = "Rola placówek wychowania pozaszkolnego w wychowaniu do wartości ", journal = "Państwo i Społeczeństwo : półrocznik Krakowskiej Wyższej Szkoły im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego", issue = "2016 / Tom 16 / Numer 2", pages = "85 - 98" }
-
Primary, Teacher's Professional Qualification for Teaching Mathss. 101 - 110CZYSTY TEKST
Primary, Teacher's Professional Qualification for Teaching Maths , Państwo i Społeczeństwo : półrocznik Krakowskiej Wyższej Szkoły im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego, 2016 / Tom 16 / Numer 2, s. 101 - 110
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Primary, Teacher's Professional Qualification for Teaching Maths ", journal = "Państwo i Społeczeństwo : półrocznik Krakowskiej Wyższej Szkoły im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego", issue = "2016 / Tom 16 / Numer 2", pages = "101 - 110" }
-
Działalność naukowo-badawcza laboratorium rozwoju zdolności studentóws. 111 - 120CZYSTY TEKST
Olena Bocharova, Działalność naukowo-badawcza laboratorium rozwoju zdolności studentów , Państwo i Społeczeństwo : półrocznik Krakowskiej Wyższej Szkoły im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego, 2016 / Tom 16 / Numer 2, s. 111 - 120
BIBTEX@Article{ authors = " Olena Bocharova", title = "Działalność naukowo-badawcza laboratorium rozwoju zdolności studentów ", journal = "Państwo i Społeczeństwo : półrocznik Krakowskiej Wyższej Szkoły im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego", issue = "2016 / Tom 16 / Numer 2", pages = "111 - 120" }
-
Ukraiński katolicki uniwersytet : między tradycją a alternatywąs. 121 - 130CZYSTY TEKST
Ukraiński katolicki uniwersytet : między tradycją a alternatywą, Państwo i Społeczeństwo : półrocznik Krakowskiej Wyższej Szkoły im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego, 2016 / Tom 16 / Numer 2, s. 121 - 130
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Ukraiński katolicki uniwersytet : między tradycją a alternatywą", journal = "Państwo i Społeczeństwo : półrocznik Krakowskiej Wyższej Szkoły im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego", issue = "2016 / Tom 16 / Numer 2", pages = "121 - 130" }
-
Analysis of Language Needs for Effective ESP Syllbaus Developments. 131 - 142CZYSTY TEKST
Analysis of Language Needs for Effective ESP Syllbaus Development, Państwo i Społeczeństwo : półrocznik Krakowskiej Wyższej Szkoły im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego, 2016 / Tom 16 / Numer 2, s. 131 - 142
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Analysis of Language Needs for Effective ESP Syllbaus Development", journal = "Państwo i Społeczeństwo : półrocznik Krakowskiej Wyższej Szkoły im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego", issue = "2016 / Tom 16 / Numer 2", pages = "131 - 142" }
-
Innowacje w aktywizowaniu seniorów w Polsces. 143 - 154CZYSTY TEKST
Innowacje w aktywizowaniu seniorów w Polsce, Państwo i Społeczeństwo : półrocznik Krakowskiej Wyższej Szkoły im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego, 2016 / Tom 16 / Numer 2, s. 143 - 154
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Innowacje w aktywizowaniu seniorów w Polsce", journal = "Państwo i Społeczeństwo : półrocznik Krakowskiej Wyższej Szkoły im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego", issue = "2016 / Tom 16 / Numer 2", pages = "143 - 154" }
-
Projektowanie interaktywnych szkoleń na potrzeby kształcenia na odległośćs. 155 - 170CZYSTY TEKST
Marta Woźniak-Zapór, Mariusz Grzyb, Sebastian Rymarczyk, Projektowanie interaktywnych szkoleń na potrzeby kształcenia na odległość , Państwo i Społeczeństwo : półrocznik Krakowskiej Wyższej Szkoły im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego, 2016 / Tom 16 / Numer 2, s. 155 - 170
BIBTEX@Article{ authors = " Marta Woźniak-Zapór, Mariusz Grzyb, Sebastian Rymarczyk", title = "Projektowanie interaktywnych szkoleń na potrzeby kształcenia na odległość ", journal = "Państwo i Społeczeństwo : półrocznik Krakowskiej Wyższej Szkoły im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego", issue = "2016 / Tom 16 / Numer 2", pages = "155 - 170" }
-
Alternatywne metody nauczania w szkole, poza szkołą i nauczelni - naprzykładzie współpracy Uniwersytetu Dzieci i Krakowskiej Akademii im. Andrzeja Frycza Modrzewskiegos. 173 - 184CZYSTY TEKST
Joanna Aksman, Alternatywne metody nauczania w szkole, poza szkołą i nauczelni - naprzykładzie współpracy Uniwersytetu Dzieci i Krakowskiej Akademii im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego, Państwo i Społeczeństwo : półrocznik Krakowskiej Wyższej Szkoły im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego, 2016 / Tom 16 / Numer 2, s. 173 - 184
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Aksman", title = "Alternatywne metody nauczania w szkole, poza szkołą i nauczelni - naprzykładzie współpracy Uniwersytetu Dzieci i Krakowskiej Akademii im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego", journal = "Państwo i Społeczeństwo : półrocznik Krakowskiej Wyższej Szkoły im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego", issue = "2016 / Tom 16 / Numer 2", pages = "173 - 184" }
-
Innowacyjny model "Nauka-sztuka-edukacja" w praktyce wczesnoszkolnego kształcenia plastycznegos. 185 - 206CZYSTY TEKST
Jolanta Gabzdyl, Joanna Aksman, Lenka Kosáčová, Innowacyjny model "Nauka-sztuka-edukacja" w praktyce wczesnoszkolnego kształcenia plastycznego, Państwo i Społeczeństwo : półrocznik Krakowskiej Wyższej Szkoły im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego, 2016 / Tom 16 / Numer 2, s. 185 - 206
BIBTEX@Article{ authors = " Jolanta Gabzdyl, Joanna Aksman, Lenka Kosáčová", title = "Innowacyjny model "Nauka-sztuka-edukacja" w praktyce wczesnoszkolnego kształcenia plastycznego", journal = "Państwo i Społeczeństwo : półrocznik Krakowskiej Wyższej Szkoły im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego", issue = "2016 / Tom 16 / Numer 2", pages = "185 - 206" }
-
Program "Przyjaciel Parku Narodowego" - konceptualizacja, operacjonalizacja i realizacjas. 207 - 221CZYSTY TEKST
Jolanta Pułka, Marcin Guzik, Magdalena Frączek, Program "Przyjaciel Parku Narodowego" - konceptualizacja, operacjonalizacja i realizacja , Państwo i Społeczeństwo : półrocznik Krakowskiej Wyższej Szkoły im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego, 2016 / Tom 16 / Numer 2, s. 207 - 221
BIBTEX@Article{ authors = " Jolanta Pułka, Marcin Guzik, Magdalena Frączek", title = "Program "Przyjaciel Parku Narodowego" - konceptualizacja, operacjonalizacja i realizacja ", journal = "Państwo i Społeczeństwo : półrocznik Krakowskiej Wyższej Szkoły im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego", issue = "2016 / Tom 16 / Numer 2", pages = "207 - 221" }
-
Realizacja koncepcji "Porozumienia bez przemocy" jako przykład edukacji alternatywnejs. 223 - 235CZYSTY TEKST
Agnieszka Misiuk, Realizacja koncepcji "Porozumienia bez przemocy" jako przykład edukacji alternatywnej , Państwo i Społeczeństwo : półrocznik Krakowskiej Wyższej Szkoły im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego, 2016 / Tom 16 / Numer 2, s. 223 - 235
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Misiuk", title = "Realizacja koncepcji "Porozumienia bez przemocy" jako przykład edukacji alternatywnej ", journal = "Państwo i Społeczeństwo : półrocznik Krakowskiej Wyższej Szkoły im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego", issue = "2016 / Tom 16 / Numer 2", pages = "223 - 235" }
-
Lekcje muzealne - forma alternatywnej edukacjis. 237 - 250CZYSTY TEKST
Kinga Sorkowska-Cieślak, Lekcje muzealne - forma alternatywnej edukacji, Państwo i Społeczeństwo : półrocznik Krakowskiej Wyższej Szkoły im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego, 2016 / Tom 16 / Numer 2, s. 237 - 250
BIBTEX@Article{ authors = " Kinga Sorkowska-Cieślak", title = "Lekcje muzealne - forma alternatywnej edukacji", journal = "Państwo i Społeczeństwo : półrocznik Krakowskiej Wyższej Szkoły im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego", issue = "2016 / Tom 16 / Numer 2", pages = "237 - 250" }
-
"Socjalizacja dzieci z zaburzeniami rozwoju intelektualnego", Irina Tatjańczykowa, Słowiask 2014 : [recenzja]s. 253 - 256CZYSTY TEKST
Olena Bocharova, "Socjalizacja dzieci z zaburzeniami rozwoju intelektualnego", Irina Tatjańczykowa, Słowiask 2014 : [recenzja], Państwo i Społeczeństwo : półrocznik Krakowskiej Wyższej Szkoły im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego, 2016 / Tom 16 / Numer 2, s. 253 - 256
BIBTEX@Article{ authors = " Olena Bocharova", title = ""Socjalizacja dzieci z zaburzeniami rozwoju intelektualnego", Irina Tatjańczykowa, Słowiask 2014 : [recenzja]", journal = "Państwo i Społeczeństwo : półrocznik Krakowskiej Wyższej Szkoły im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego", issue = "2016 / Tom 16 / Numer 2", pages = "253 - 256" }
-
"Reflexia a hodnotienie v primárnom vdelávaní", Lenka Kosáčová, Alena Doušková,Banská Bystrica 2014 : [recenzja]s. 257 - 259CZYSTY TEKST
Lenka Kosáčová, Alena Doušková, "Reflexia a hodnotienie v primárnom vdelávaní", Lenka Kosáčová, Alena Doušková,Banská Bystrica 2014 : [recenzja] , Państwo i Społeczeństwo : półrocznik Krakowskiej Wyższej Szkoły im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego, 2016 / Tom 16 / Numer 2, s. 257 - 259
BIBTEX@Article{ authors = " Lenka Kosáčová, Alena Doušková", title = ""Reflexia a hodnotienie v primárnom vdelávaní", Lenka Kosáčová, Alena Doušková,Banská Bystrica 2014 : [recenzja] ", journal = "Państwo i Społeczeństwo : półrocznik Krakowskiej Wyższej Szkoły im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego", issue = "2016 / Tom 16 / Numer 2", pages = "257 - 259" }
-
"Az esélyteremtés missziója / tanulmányok a Roma közösségi kultúra hagyományairól és a tehetséggondozásról", red. Magdolna Láczay, Debrecen 2015 : [recenzja]s. 261 - 263CZYSTY TEKST
Péter Horváth, Magdolna Láczay, "Az esélyteremtés missziója / tanulmányok a Roma közösségi kultúra hagyományairól és a tehetséggondozásról", red. Magdolna Láczay, Debrecen 2015 : [recenzja] , Państwo i Społeczeństwo : półrocznik Krakowskiej Wyższej Szkoły im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego, 2016 / Tom 16 / Numer 2, s. 261 - 263
BIBTEX@Article{ authors = " Péter Horváth, Magdolna Láczay", title = ""Az esélyteremtés missziója / tanulmányok a Roma közösségi kultúra hagyományairól és a tehetséggondozásról", red. Magdolna Láczay, Debrecen 2015 : [recenzja] ", journal = "Państwo i Społeczeństwo : półrocznik Krakowskiej Wyższej Szkoły im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego", issue = "2016 / Tom 16 / Numer 2", pages = "261 - 263" }
-
Sprawozdanie z konferencji dla nauczycieli pt. "Cisza w przestrzeni szkoły", 2016, zorganizowanej przez Wydział Psychologii i Nauk Humanistycznych Krakowskiej Akademii i. Andrzeja Frycza Modrzewskiego oraz Kuratorium Oświaty w Krakowie i Burmistrza Miasta Niepołomices. 267 - 270CZYSTY TEKST
Agnieszka Misiuk, Sprawozdanie z konferencji dla nauczycieli pt. "Cisza w przestrzeni szkoły", 2016, zorganizowanej przez Wydział Psychologii i Nauk Humanistycznych Krakowskiej Akademii i. Andrzeja Frycza Modrzewskiego oraz Kuratorium Oświaty w Krakowie i Burmistrza Miasta Niepołomice, Państwo i Społeczeństwo : półrocznik Krakowskiej Wyższej Szkoły im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego, 2016 / Tom 16 / Numer 2, s. 267 - 270
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Misiuk", title = "Sprawozdanie z konferencji dla nauczycieli pt. "Cisza w przestrzeni szkoły", 2016, zorganizowanej przez Wydział Psychologii i Nauk Humanistycznych Krakowskiej Akademii i. Andrzeja Frycza Modrzewskiego oraz Kuratorium Oświaty w Krakowie i Burmistrza Miasta Niepołomice", journal = "Państwo i Społeczeństwo : półrocznik Krakowskiej Wyższej Szkoły im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego", issue = "2016 / Tom 16 / Numer 2", pages = "267 - 270" }