-
CZYSTY TEKST
Marta Raczek-Bielawa, Martyna Szczotka, Przedszkolaki kochają Mazury : scenariusz zajęć dla dzieci przedzkolnych, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2013 / Numer 1, s. 77 - 81
BIBTEX@Article{ authors = " Marta Raczek-Bielawa, Martyna Szczotka", title = "Przedszkolaki kochają Mazury : scenariusz zajęć dla dzieci przedzkolnych", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2013 / Numer 1", pages = "77 - 81" }
-
Sustainable development as "the light at the end of the tunnel" for contemporary ecology = Zrównoważony rozwój jako "światło w tunelu" współczesnej ekologiis. 13 - 25CZYSTY TEKST
Jolanta Karbowniczek, Sustainable development as "the light at the end of the tunnel" for contemporary ecology = Zrównoważony rozwój jako "światło w tunelu" współczesnej ekologii, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2013 / Numer 1, s. 13 - 25
BIBTEX@Article{ authors = " Jolanta Karbowniczek", title = "Sustainable development as "the light at the end of the tunnel" for contemporary ecology = Zrównoważony rozwój jako "światło w tunelu" współczesnej ekologii", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2013 / Numer 1", pages = "13 - 25" }
-
"Nauka logicznego myślenia i szacunek do przyrody" – wywiad z dr Magdaleną Jarzębowską rozmawia Krystyna Zabawas. 45 - 53CZYSTY TEKST
Magdalena Jarzębowska, Krystyna Zabawa, "Nauka logicznego myślenia i szacunek do przyrody" – wywiad z dr Magdaleną Jarzębowską rozmawia Krystyna Zabawa , Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2013 / Numer 1, s. 45 - 53
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Jarzębowska, Krystyna Zabawa", title = ""Nauka logicznego myślenia i szacunek do przyrody" – wywiad z dr Magdaleną Jarzębowską rozmawia Krystyna Zabawa ", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2013 / Numer 1", pages = "45 - 53" }
-
CZYSTY TEKST
Krystyna Zabawa, Książki i czasopisma dla dzieci w edukacji przyrodniczej , Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2013 / Numer 1, s. 67 - 72
BIBTEX@Article{ authors = " Krystyna Zabawa", title = "Książki i czasopisma dla dzieci w edukacji przyrodniczej ", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2013 / Numer 1", pages = "67 - 72" }
-
"Sprzątanie lasu" : scenariusz przedstawienia ekologicznego dla dzieci 6-letnichs. 73 - 76CZYSTY TEKST
Marta Raczek-Bielawa, Martyna Szczotka, "Sprzątanie lasu" : scenariusz przedstawienia ekologicznego dla dzieci 6-letnich, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2013 / Numer 1, s. 73 - 76
BIBTEX@Article{ authors = " Marta Raczek-Bielawa, Martyna Szczotka", title = ""Sprzątanie lasu" : scenariusz przedstawienia ekologicznego dla dzieci 6-letnich", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2013 / Numer 1", pages = "73 - 76" }
-
CZYSTY TEKST
Anna Michalczyk, Maria Pawlikowska, Anna Żegleń, Joanna Porębska, Woda źródło życia : scenariusz zajęć zintegrowanych dla klasy III, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2013 / Numer 1, s. 83 - 89
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Michalczyk, Maria Pawlikowska, Anna Żegleń, Joanna Porębska", title = "Woda źródło życia : scenariusz zajęć zintegrowanych dla klasy III", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2013 / Numer 1", pages = "83 - 89" }
-
CZYSTY TEKST
Klaudia Kochan, Karolina Kos, Patrycja Kotaba, Magiczny atrament : scenariusz zajęć zintegrowanych dla klasy drugiej, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2013 / Numer 1, s. 91 - 97
BIBTEX@Article{ authors = " Klaudia Kochan, Karolina Kos, Patrycja Kotaba", title = "Magiczny atrament : scenariusz zajęć zintegrowanych dla klasy drugiej", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2013 / Numer 1", pages = "91 - 97" }
-
CZYSTY TEKST
Justyna Tworzydło, Magdalena Tkaczyk, Kamila Turczyńska, Historia powstania nart : scenariusz zajęć zintegrowanych dla klasy III, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2013 / Numer 1, s. 99 - 113
BIBTEX@Article{ authors = " Justyna Tworzydło, Magdalena Tkaczyk, Kamila Turczyńska", title = "Historia powstania nart : scenariusz zajęć zintegrowanych dla klasy III", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2013 / Numer 1", pages = "99 - 113" }
-
Les pauvres animaux – propozycje kontekstualizacji do scenariuszy zajęć z języka francuskiego dla 4-5-latkóws. 115 - 121CZYSTY TEKST
Tatiana Konderak, Les pauvres animaux – propozycje kontekstualizacji do scenariuszy zajęć z języka francuskiego dla 4-5-latków, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2013 / Numer 1, s. 115 - 121
BIBTEX@Article{ authors = " Tatiana Konderak", title = "Les pauvres animaux – propozycje kontekstualizacji do scenariuszy zajęć z języka francuskiego dla 4-5-latków", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2013 / Numer 1", pages = "115 - 121" }
-
CZYSTY TEKST
Joanna Wątróbska, Alicja Świętach, "Chatka Małolatka" miejsce przyjazne dziecku , Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2013 / Numer 1, s. 123 - 127
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Wątróbska, Alicja Świętach", title = ""Chatka Małolatka" miejsce przyjazne dziecku ", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2013 / Numer 1", pages = "123 - 127" }
-
Formy współpracy przedszkola z rodzicami na przykładzie Przedszkola Sióstr Misjonarek Świętej Rodziny nr 10 w Zakopanems. 129 - 134CZYSTY TEKST
Katarzyna Galica, Formy współpracy przedszkola z rodzicami na przykładzie Przedszkola Sióstr Misjonarek Świętej Rodziny nr 10 w Zakopanem, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2013 / Numer 1, s. 129 - 134
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Galica", title = "Formy współpracy przedszkola z rodzicami na przykładzie Przedszkola Sióstr Misjonarek Świętej Rodziny nr 10 w Zakopanem", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2013 / Numer 1", pages = "129 - 134" }
-
Praktyczne wskazówki w zakresie edukacji polonistycznej : recenzja książki: Danuta Czelakowska, "Metodyka edukacji polonistycznej dzieci w wieku wczesnoszkolnym", Impuls, Kraków 2012s. 135 - 136CZYSTY TEKST
Danuta Czelakowska, Aneta Kamińska, Praktyczne wskazówki w zakresie edukacji polonistycznej : recenzja książki: Danuta Czelakowska, "Metodyka edukacji polonistycznej dzieci w wieku wczesnoszkolnym", Impuls, Kraków 2012, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2013 / Numer 1, s. 135 - 136
BIBTEX@Article{ authors = " Danuta Czelakowska, Aneta Kamińska", title = "Praktyczne wskazówki w zakresie edukacji polonistycznej : recenzja książki: Danuta Czelakowska, "Metodyka edukacji polonistycznej dzieci w wieku wczesnoszkolnym", Impuls, Kraków 2012", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2013 / Numer 1", pages = "135 - 136" }
-
Problemy współczesnego nauczyciela : recenzja książki: Reinhold Miller, "Jak przeżyć w szkole. Poradnik dla nauczycieli i wychowawców", Wyd. WAM, Kraków 2012s. 137 - 141CZYSTY TEKST
Reinhold Miller, Renata Spyrka-Chlipała, Problemy współczesnego nauczyciela : recenzja książki: Reinhold Miller, "Jak przeżyć w szkole. Poradnik dla nauczycieli i wychowawców", Wyd. WAM, Kraków 2012, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2013 / Numer 1, s. 137 - 141
BIBTEX@Article{ authors = " Reinhold Miller, Renata Spyrka-Chlipała", title = "Problemy współczesnego nauczyciela : recenzja książki: Reinhold Miller, "Jak przeżyć w szkole. Poradnik dla nauczycieli i wychowawców", Wyd. WAM, Kraków 2012", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2013 / Numer 1", pages = "137 - 141" }
-
Znaczenie edukacji przyrodniczej w edukacji elementarnej : zestawienie bibliograficzne w wyborze sporządzone w oparciu o zbiory Publicznej Biblioteki Pedagogicznej RODN "WOM" w Częstochowie i jej filiis. 149 - 155CZYSTY TEKST
Agata Arkabus, Znaczenie edukacji przyrodniczej w edukacji elementarnej : zestawienie bibliograficzne w wyborze sporządzone w oparciu o zbiory Publicznej Biblioteki Pedagogicznej RODN "WOM" w Częstochowie i jej filii, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2013 / Numer 1, s. 149 - 155
BIBTEX@Article{ authors = " Agata Arkabus", title = "Znaczenie edukacji przyrodniczej w edukacji elementarnej : zestawienie bibliograficzne w wyborze sporządzone w oparciu o zbiory Publicznej Biblioteki Pedagogicznej RODN "WOM" w Częstochowie i jej filii", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2013 / Numer 1", pages = "149 - 155" }
-
Edukacja w systemie Marii Montessori – wychowaniem do wartości : sprawozdanie z Polskich Dni Montessoris. 143 - 147CZYSTY TEKST
Barbara Surma, Edukacja w systemie Marii Montessori – wychowaniem do wartości : sprawozdanie z Polskich Dni Montessori, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2013 / Numer 1, s. 143 - 147
BIBTEX@Article{ authors = " Barbara Surma", title = "Edukacja w systemie Marii Montessori – wychowaniem do wartości : sprawozdanie z Polskich Dni Montessori", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2013 / Numer 1", pages = "143 - 147" }
-
CZYSTY TEKST
Wstęp, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2013 / Numer 1, s. 9 - 11
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Wstęp", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2013 / Numer 1", pages = "9 - 11" }
-
Mali badacze – doświadczenia przyrodnicze w edukacji wczesnoszkolnej = Small explorers – nature experiments in early primary school educations. 27 - 43CZYSTY TEKST
Katarzyna Szewczuk, Mali badacze – doświadczenia przyrodnicze w edukacji wczesnoszkolnej = Small explorers – nature experiments in early primary school education, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2013 / Numer 1, s. 27 - 43
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Szewczuk", title = "Mali badacze – doświadczenia przyrodnicze w edukacji wczesnoszkolnej = Small explorers – nature experiments in early primary school education", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2013 / Numer 1", pages = "27 - 43" }
-
CZYSTY TEKST
Martyna Szczotka, Dziecko aktywnym odkrywcą i badaczem w procesie edukacji przyrodniczej, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2013 / Numer 1, s. 55 - 65
BIBTEX@Article{ authors = " Martyna Szczotka", title = "Dziecko aktywnym odkrywcą i badaczem w procesie edukacji przyrodniczej", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2013 / Numer 1", pages = "55 - 65" }