-
Wstęps. 7 - 9CZYSTY TEKST
Dorota Zdybel, Wstęp, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2018 / Numer 1, s. 7 - 9
BIBTEX@Article{ authors = " Dorota Zdybel", title = "Wstęp", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2018 / Numer 1", pages = "7 - 9" }
-
Introductions. 11 - 13CZYSTY TEKST
Dorota Zdybel, Introduction, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2018 / Numer 1, s. 11 - 13
BIBTEX@Article{ authors = " Dorota Zdybel", title = "Introduction", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2018 / Numer 1", pages = "11 - 13" }
-
Maria Montessori in the Role of a Teacher = Maria Montessori w roli nauczycielkis. 17 - 28CZYSTY TEKST
Paola Trabalzini, Maria Montessori in the Role of a Teacher = Maria Montessori w roli nauczycielki, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2018 / Numer 1, s. 17 - 28
BIBTEX@Article{ authors = " Paola Trabalzini", title = "Maria Montessori in the Role of a Teacher = Maria Montessori w roli nauczycielki", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2018 / Numer 1", pages = "17 - 28" }
-
Teachers Who Do Not Teach : To Be a Teacher in the Montessori Elementary Learning Environment = Nauczyciele, którzy nie uczą : Być nauczycielem w przygotowanym do uczenia się otoczeniu elementarnej szkoły Montessoris. 29 - 67CZYSTY TEKST
Monica Salassa, Teachers Who Do Not Teach : To Be a Teacher in the Montessori Elementary Learning Environment = Nauczyciele, którzy nie uczą : Być nauczycielem w przygotowanym do uczenia się otoczeniu elementarnej szkoły Montessori, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2018 / Numer 1, s. 29 - 67
BIBTEX@Article{ authors = " Monica Salassa", title = "Teachers Who Do Not Teach : To Be a Teacher in the Montessori Elementary Learning Environment = Nauczyciele, którzy nie uczą : Być nauczycielem w przygotowanym do uczenia się otoczeniu elementarnej szkoły Montessori", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2018 / Numer 1", pages = "29 - 67" }
-
Dlaczego w przedszkolach Montessori dzieci pracują, a nie bawią się? = Why do Children in Montessori Kindergartens Work and Not Play?s. 69 - 87CZYSTY TEKST
Barbara Surma, Dlaczego w przedszkolach Montessori dzieci pracują, a nie bawią się? = Why do Children in Montessori Kindergartens Work and Not Play?, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2018 / Numer 1, s. 69 - 87
BIBTEX@Article{ authors = " Barbara Surma", title = "Dlaczego w przedszkolach Montessori dzieci pracują, a nie bawią się? = Why do Children in Montessori Kindergartens Work and Not Play?", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2018 / Numer 1", pages = "69 - 87" }
-
Autonomia poznawcza dziecka w koncepcji Marii Montessori – współczesne (re)interpretacje = The Child’s Cognitive Autonomy in Montessori Pedagogy – Contemporary (Re)Interpretationss. 89 - 103CZYSTY TEKST
Dorota Zdybel, Autonomia poznawcza dziecka w koncepcji Marii Montessori – współczesne (re)interpretacje = The Child’s Cognitive Autonomy in Montessori Pedagogy – Contemporary (Re)Interpretations, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2018 / Numer 1, s. 89 - 103
BIBTEX@Article{ authors = " Dorota Zdybel", title = "Autonomia poznawcza dziecka w koncepcji Marii Montessori – współczesne (re)interpretacje = The Child’s Cognitive Autonomy in Montessori Pedagogy – Contemporary (Re)Interpretations", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2018 / Numer 1", pages = "89 - 103" }
-
Człowiek upodmiotowiony : Właściwości osobowości autorskiej absolwentów klas Montessori : Raport z badań = The Empowered Human-Being : Self-Authoring Personality Characteristics of Graduates of Montessori Classes : A Research Reports. 105 - 120CZYSTY TEKST
Beata Bednarczuk, Człowiek upodmiotowiony : Właściwości osobowości autorskiej absolwentów klas Montessori : Raport z badań = The Empowered Human-Being : Self-Authoring Personality Characteristics of Graduates of Montessori Classes : A Research Report, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2018 / Numer 1, s. 105 - 120
BIBTEX@Article{ authors = " Beata Bednarczuk", title = "Człowiek upodmiotowiony : Właściwości osobowości autorskiej absolwentów klas Montessori : Raport z badań = The Empowered Human-Being : Self-Authoring Personality Characteristics of Graduates of Montessori Classes : A Research Report", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2018 / Numer 1", pages = "105 - 120" }
-
Włoskie koncepcje wychowania i edukacji dziecka w wieku przedszkolnym : Metoda Marii Montessori i podejście Reggio Emilia = Italian Approaches to Early Childhood Education: The Montessori Method and the Reggio Emilia Approachs. 121 - 144CZYSTY TEKST
Aleksandra Maj, Joanna Sosnowska, Włoskie koncepcje wychowania i edukacji dziecka w wieku przedszkolnym : Metoda Marii Montessori i podejście Reggio Emilia = Italian Approaches to Early Childhood Education: The Montessori Method and the Reggio Emilia Approach, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2018 / Numer 1, s. 121 - 144
BIBTEX@Article{ authors = " Aleksandra Maj, Joanna Sosnowska", title = "Włoskie koncepcje wychowania i edukacji dziecka w wieku przedszkolnym : Metoda Marii Montessori i podejście Reggio Emilia = Italian Approaches to Early Childhood Education: The Montessori Method and the Reggio Emilia Approach", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2018 / Numer 1", pages = "121 - 144" }
-
Związek leśnych przedszkoli z metodą Marii Montessori = The Interconnection Between Forest Kindergartens and the Montessori Methods. 145 - 162CZYSTY TEKST
Magdalena Christ, Agata Preuss, Związek leśnych przedszkoli z metodą Marii Montessori = The Interconnection Between Forest Kindergartens and the Montessori Method, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2018 / Numer 1, s. 145 - 162
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Christ, Agata Preuss", title = "Związek leśnych przedszkoli z metodą Marii Montessori = The Interconnection Between Forest Kindergartens and the Montessori Method", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2018 / Numer 1", pages = "145 - 162" }
-
W poszukiwaniu modelu edukacji matematycznej : W stronę pedagogiki Marii Montessori = Searching for a Model of Mathematical Education: Towards Maria Montessori’s Pedagogys. 163 - 181CZYSTY TEKST
Izabella Kaiser, W poszukiwaniu modelu edukacji matematycznej : W stronę pedagogiki Marii Montessori = Searching for a Model of Mathematical Education: Towards Maria Montessori’s Pedagogy, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2018 / Numer 1, s. 163 - 181
BIBTEX@Article{ authors = " Izabella Kaiser", title = "W poszukiwaniu modelu edukacji matematycznej : W stronę pedagogiki Marii Montessori = Searching for a Model of Mathematical Education: Towards Maria Montessori’s Pedagogy", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2018 / Numer 1", pages = "163 - 181" }
-
Wolność oczami dziecka – poznawcza reprezentacja wolności w średnim i późnym dzieciństwie = Freedom Through the Eyes of Children – The Cognitive Representation of Freedom in Middle and Late Childhoods. 183 - 207CZYSTY TEKST
Anna Chałupczak, Anita Duplaga, Ewelina Dziechciowska, Maciej Grątkowski, Justyna Krawiec, Wolność oczami dziecka – poznawcza reprezentacja wolności w średnim i późnym dzieciństwie = Freedom Through the Eyes of Children – The Cognitive Representation of Freedom in Middle and Late Childhood, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2018 / Numer 1, s. 183 - 207
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Chałupczak, Anita Duplaga, Ewelina Dziechciowska, Maciej Grątkowski, Justyna Krawiec", title = "Wolność oczami dziecka – poznawcza reprezentacja wolności w średnim i późnym dzieciństwie = Freedom Through the Eyes of Children – The Cognitive Representation of Freedom in Middle and Late Childhood", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2018 / Numer 1", pages = "183 - 207" }
-
The Good Start Method for English – odpowiednik Metody Dobrego Startu w nauczaniu języka angielskiego = The Good Start Method for English – An Equivalent to the Good Start Method in Teaching Englishs. 211 - 220CZYSTY TEKST
Agnieszka Wierzchosławska, The Good Start Method for English – odpowiednik Metody Dobrego Startu w nauczaniu języka angielskiego = The Good Start Method for English – An Equivalent to the Good Start Method in Teaching English, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2018 / Numer 1, s. 211 - 220
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Wierzchosławska", title = "The Good Start Method for English – odpowiednik Metody Dobrego Startu w nauczaniu języka angielskiego = The Good Start Method for English – An Equivalent to the Good Start Method in Teaching English", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2018 / Numer 1", pages = "211 - 220" }
-
Le lapin de Pâques – scenariusze wielkanocnych zajęć dla przedszkolaków = Le lapin de Pâques – Plans of Easter Classes for Preschoolerss. 223 - 234CZYSTY TEKST
Tatiana Konderak, Natalia Mierzwa, Le lapin de Pâques – scenariusze wielkanocnych zajęć dla przedszkolaków = Le lapin de Pâques – Plans of Easter Classes for Preschoolers, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2018 / Numer 1, s. 223 - 234
BIBTEX@Article{ authors = " Tatiana Konderak, Natalia Mierzwa", title = "Le lapin de Pâques – scenariusze wielkanocnych zajęć dla przedszkolaków = Le lapin de Pâques – Plans of Easter Classes for Preschoolers", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2018 / Numer 1", pages = "223 - 234" }
-
Załączniks. 235CZYSTY TEKST
Załącznik, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2018 / Numer 1, s. 235
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Załącznik", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2018 / Numer 1", pages = "235" }
-
Czy każdy jest geniuszem?s. 243 - 245CZYSTY TEKST
Aneta Kamińska, Michael J. Gelb, Czy każdy jest geniuszem?, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2018 / Numer 1, s. 243 - 245
BIBTEX@Article{ authors = " Aneta Kamińska, Michael J. Gelb", title = "Czy każdy jest geniuszem?", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2018 / Numer 1", pages = "243 - 245" }