-
CZYSTY TEKST
Monika Modrzejewska-Świgulska, Krzysztof Szmidt, Wprowadzenie : Zdolności - talent - twórczość : Bardzo "obecne" dyskursy, Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne, 2023 / Numer 16, s. 8 - 16
BIBTEX@Article{ authors = "Monika Modrzejewska-Świgulska, Krzysztof Szmidt", title = "Wprowadzenie : Zdolności - talent - twórczość : Bardzo "obecne" dyskursy", journal = "Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne", issue = "2023 / Numer 16", pages = "8 - 16" }
-
Outstanding Artists as Educational Models - the Dilemma of the Pedagogy of Abilitiess. 17 - 34CZYSTY TEKST
Krzysztof Szmidt, Outstanding Artists as Educational Models - the Dilemma of the Pedagogy of Abilities, Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne, 2023 / Numer 16, s. 17 - 34
BIBTEX@Article{ authors = "Krzysztof Szmidt", title = "Outstanding Artists as Educational Models - the Dilemma of the Pedagogy of Abilities", journal = "Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne", issue = "2023 / Numer 16", pages = "17 - 34" }
-
Dobrostan uczniów uzdolnionych : co mówią badania naukowe? : systematyczny przegląd literaturys. 35 - 56CZYSTY TEKST
Marcin Gierczyk, Joseph S. Renzulli, Dobrostan uczniów uzdolnionych : co mówią badania naukowe? : systematyczny przegląd literatury, Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne, 2023 / Numer 16, s. 35 - 56
BIBTEX@Article{ authors = "Marcin Gierczyk, Joseph S. Renzulli", title = "Dobrostan uczniów uzdolnionych : co mówią badania naukowe? : systematyczny przegląd literatury", journal = "Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne", issue = "2023 / Numer 16", pages = "35 - 56" }
-
CZYSTY TEKST
Teresa Giza, Teoria i praktyka edukacji inkluzyjnej uczniów zdolnych, Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne, 2023 / Numer 16, s. 57 - 74
BIBTEX@Article{ authors = "Teresa Giza", title = "Teoria i praktyka edukacji inkluzyjnej uczniów zdolnych", journal = "Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne", issue = "2023 / Numer 16", pages = "57 - 74" }
-
CZYSTY TEKST
Magdalena Sasin, The Gifted Student in the Post-Pandemic Situation, Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne, 2023 / Numer 16, s. 75 - 91
BIBTEX@Article{ authors = "Magdalena Sasin", title = "The Gifted Student in the Post-Pandemic Situation", journal = "Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne", issue = "2023 / Numer 16", pages = "75 - 91" }
-
How to Study the Childhood of the Prominent? : The Conceptual Framework of the Projects. 92 - 107CZYSTY TEKST
Iwona Czaja-Chudyba, How to Study the Childhood of the Prominent? : The Conceptual Framework of the Project, Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne, 2023 / Numer 16, s. 92 - 107
BIBTEX@Article{ authors = "Iwona Czaja-Chudyba", title = "How to Study the Childhood of the Prominent? : The Conceptual Framework of the Project", journal = "Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne", issue = "2023 / Numer 16", pages = "92 - 107" }
-
The Factors Influencing Sports Talent Development in tne Opinion of Rhythmic Gymnastics Coachess. 108 - 125CZYSTY TEKST
Magdalena Siekańska, The Factors Influencing Sports Talent Development in tne Opinion of Rhythmic Gymnastics Coaches, Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne, 2023 / Numer 16, s. 108 - 125
BIBTEX@Article{ authors = "Magdalena Siekańska", title = "The Factors Influencing Sports Talent Development in tne Opinion of Rhythmic Gymnastics Coaches", journal = "Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne", issue = "2023 / Numer 16", pages = "108 - 125" }
-
Kobiety w szachach : problemy związane z rodziną w procesie rozwoju talentus. 126 - 143CZYSTY TEKST
Alicja Baum, Kobiety w szachach : problemy związane z rodziną w procesie rozwoju talentu, Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne, 2023 / Numer 16, s. 126 - 143
BIBTEX@Article{ authors = "Alicja Baum", title = "Kobiety w szachach : problemy związane z rodziną w procesie rozwoju talentu", journal = "Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne", issue = "2023 / Numer 16", pages = "126 - 143" }
-
"Do You Think The Painting is Finished?" : The Function of Correction/Conversation in Developing Painting Skills on the Example of Outdoor Paintings. 144 - 161CZYSTY TEKST
Monika Modrzejewska-Świgulska, "Do You Think The Painting is Finished?" : The Function of Correction/Conversation in Developing Painting Skills on the Example of Outdoor Painting, Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne, 2023 / Numer 16, s. 144 - 161
BIBTEX@Article{ authors = "Monika Modrzejewska-Świgulska", title = ""Do You Think The Painting is Finished?" : The Function of Correction/Conversation in Developing Painting Skills on the Example of Outdoor Painting", journal = "Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne", issue = "2023 / Numer 16", pages = "144 - 161" }
-
Codzienne życie rodzin dzieci uzdolnionych w obszarach: akademickim, artystycznym i sportowyms. 162 - 174CZYSTY TEKST
Małgorzata Stańczak, Codzienne życie rodzin dzieci uzdolnionych w obszarach: akademickim, artystycznym i sportowym, Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne, 2023 / Numer 16, s. 162 - 174
BIBTEX@Article{ authors = "Małgorzata Stańczak", title = "Codzienne życie rodzin dzieci uzdolnionych w obszarach: akademickim, artystycznym i sportowym", journal = "Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne", issue = "2023 / Numer 16", pages = "162 - 174" }
-
CZYSTY TEKST
Joanna Łukasiewicz-Wieleba, Rodzice wobec rozwoju potencjału twórczego swoich dzieci, Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne, 2023 / Numer 16, s. 175 - 190
BIBTEX@Article{ authors = "Joanna Łukasiewicz-Wieleba", title = "Rodzice wobec rozwoju potencjału twórczego swoich dzieci", journal = "Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne", issue = "2023 / Numer 16", pages = "175 - 190" }
-
Zaangażowanie rodziców w rozwój zdolności dziecka w rodzinach edukacji domowej w Polsces. 191 - 205CZYSTY TEKST
Magdalena Giercarz-Borkowska, Zaangażowanie rodziców w rozwój zdolności dziecka w rodzinach edukacji domowej w Polsce, Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne, 2023 / Numer 16, s. 191 - 205
BIBTEX@Article{ authors = "Magdalena Giercarz-Borkowska", title = "Zaangażowanie rodziców w rozwój zdolności dziecka w rodzinach edukacji domowej w Polsce", journal = "Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne", issue = "2023 / Numer 16", pages = "191 - 205" }
-
Wspieranie zdolności twórczych dzieci w edukacji domowej - wskazania dla przyszłych badańs. 206 - 219CZYSTY TEKST
Martyna Justyńska, Anna Alina Majewska-Owczarek, Wspieranie zdolności twórczych dzieci w edukacji domowej - wskazania dla przyszłych badań, Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne, 2023 / Numer 16, s. 206 - 219
BIBTEX@Article{ authors = "Martyna Justyńska, Anna Alina Majewska-Owczarek", title = "Wspieranie zdolności twórczych dzieci w edukacji domowej - wskazania dla przyszłych badań", journal = "Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne", issue = "2023 / Numer 16", pages = "206 - 219" }
-
Rodzinna zabawa w kodowanie, czyli o roli rodziców w rozwijaniu zainteresowań i predyspozycji dziecis. 220 - 237CZYSTY TEKST
Małgorzata Jabłonowska, Justyna Wiśniewska, Rodzinna zabawa w kodowanie, czyli o roli rodziców w rozwijaniu zainteresowań i predyspozycji dzieci, Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne, 2023 / Numer 16, s. 220 - 237
BIBTEX@Article{ authors = "Małgorzata Jabłonowska, Justyna Wiśniewska", title = "Rodzinna zabawa w kodowanie, czyli o roli rodziców w rozwijaniu zainteresowań i predyspozycji dzieci", journal = "Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne", issue = "2023 / Numer 16", pages = "220 - 237" }
-
Postrzeganie uczniów zdolnych przez nauczycieli klas I-III w Polsce : wstępne wyniki badań empirycznychs. 238 - 257CZYSTY TEKST
Ewa Kruszyńska, Postrzeganie uczniów zdolnych przez nauczycieli klas I-III w Polsce : wstępne wyniki badań empirycznych, Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne, 2023 / Numer 16, s. 238 - 257
BIBTEX@Article{ authors = "Ewa Kruszyńska", title = "Postrzeganie uczniów zdolnych przez nauczycieli klas I-III w Polsce : wstępne wyniki badań empirycznych", journal = "Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne", issue = "2023 / Numer 16", pages = "238 - 257" }
-
"Gifted, But What's Next?" : A Prioprietary Program of Recognizing Students' Pesonal Resources and Ways of Using Them to Choose Their Further Educational and Life Paths. 258 - 274CZYSTY TEKST
Beata Kunat, Janina Uszyńska-Jarmoc, "Gifted, But What's Next?" : A Prioprietary Program of Recognizing Students' Pesonal Resources and Ways of Using Them to Choose Their Further Educational and Life Path, Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne, 2023 / Numer 16, s. 258 - 274
BIBTEX@Article{ authors = "Beata Kunat, Janina Uszyńska-Jarmoc", title = ""Gifted, But What's Next?" : A Prioprietary Program of Recognizing Students' Pesonal Resources and Ways of Using Them to Choose Their Further Educational and Life Path", journal = "Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne", issue = "2023 / Numer 16", pages = "258 - 274" }
-
Wydostać się z cienia ograniczeń ciała i umysłu - zespół sawanta w optyce twórców filmowychs. 275 - 288CZYSTY TEKST
Katarzyna Krasoń, Wydostać się z cienia ograniczeń ciała i umysłu - zespół sawanta w optyce twórców filmowych, Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne, 2023 / Numer 16, s. 275 - 288
BIBTEX@Article{ authors = "Katarzyna Krasoń", title = "Wydostać się z cienia ograniczeń ciała i umysłu - zespół sawanta w optyce twórców filmowych", journal = "Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne", issue = "2023 / Numer 16", pages = "275 - 288" }
-
Co może blokować wykorzystanie potencjału twórczego? : psychologiczne inhibitory samorealizacjis. 289 - 302CZYSTY TEKST
Agnieszka Janiszewska, Co może blokować wykorzystanie potencjału twórczego? : psychologiczne inhibitory samorealizacji, Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne, 2023 / Numer 16, s. 289 - 302
BIBTEX@Article{ authors = "Agnieszka Janiszewska", title = "Co może blokować wykorzystanie potencjału twórczego? : psychologiczne inhibitory samorealizacji", journal = "Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne", issue = "2023 / Numer 16", pages = "289 - 302" }
-
"Creativity in the Classroom, School of Curious Delight", Alane Jordan Starko, New York - London 2022 : [recenzja]s. 303 - 308CZYSTY TEKST
Alane Jordan Starko, Krzysztof Szmidt, "Creativity in the Classroom, School of Curious Delight", Alane Jordan Starko, New York - London 2022 : [recenzja], Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne, 2023 / Numer 16, s. 303 - 308
BIBTEX@Article{ authors = "Alane Jordan Starko, Krzysztof Szmidt", title = ""Creativity in the Classroom, School of Curious Delight", Alane Jordan Starko, New York - London 2022 : [recenzja]", journal = "Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne", issue = "2023 / Numer 16", pages = "303 - 308" }
-
Gdzie jeszcze dyskutuje się o rozwoju zdolności, samorealizacji i twórczości...? : projekt "Obiecane inspiracje. Z przedstawicielami kultury, nauki i sztuki" pod patronatem Rektor Uniwersytetu Łódzkiegos. 309 - 313CZYSTY TEKST
Agnieszka Janiszewska, Gdzie jeszcze dyskutuje się o rozwoju zdolności, samorealizacji i twórczości...? : projekt "Obiecane inspiracje. Z przedstawicielami kultury, nauki i sztuki" pod patronatem Rektor Uniwersytetu Łódzkiego, Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne, 2023 / Numer 16, s. 309 - 313
BIBTEX@Article{ authors = "Agnieszka Janiszewska", title = "Gdzie jeszcze dyskutuje się o rozwoju zdolności, samorealizacji i twórczości...? : projekt "Obiecane inspiracje. Z przedstawicielami kultury, nauki i sztuki" pod patronatem Rektor Uniwersytetu Łódzkiego", journal = "Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne", issue = "2023 / Numer 16", pages = "309 - 313" }