-
CZYSTY TEKST
Jolanta Bonar, Monika Wiśniewska-Kin, Dyskursywnie o dziecku i dzieciństwie - wprowadzenie w problematykę, Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne, 2023 / Numer 17, s. 8 - 16
BIBTEX@Article{ authors = "Jolanta Bonar, Monika Wiśniewska-Kin", title = "Dyskursywnie o dziecku i dzieciństwie - wprowadzenie w problematykę", journal = "Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne", issue = "2023 / Numer 17", pages = "8 - 16" }
-
CZYSTY TEKST
Monika Wiśniewska-Kin, Metaphorical Visual Imagery from the Perspective of Children, Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne, 2023 / Numer 17, s. 17 - 28
BIBTEX@Article{ authors = "Monika Wiśniewska-Kin", title = "Metaphorical Visual Imagery from the Perspective of Children", journal = "Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne", issue = "2023 / Numer 17", pages = "17 - 28" }
-
CZYSTY TEKST
Angela Enders, Christian Göβinger, Rudolf Hitzler, Current Challenges for Preschool Primary Education, Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne, 2023 / Numer 17, s. 29 - 45
BIBTEX@Article{ authors = "Angela Enders, Christian Göβinger, Rudolf Hitzler", title = "Current Challenges for Preschool Primary Education", journal = "Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne", issue = "2023 / Numer 17", pages = "29 - 45" }
-
Identification of a Child's Creative Potential : Test Observation, or Dialogue? : Main Themes of the Discourses. 46 - 57CZYSTY TEKST
Krzysztof Szmidt, Identification of a Child's Creative Potential : Test Observation, or Dialogue? : Main Themes of the Discourse, Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne, 2023 / Numer 17, s. 46 - 57
BIBTEX@Article{ authors = "Krzysztof Szmidt", title = "Identification of a Child's Creative Potential : Test Observation, or Dialogue? : Main Themes of the Discourse", journal = "Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne", issue = "2023 / Numer 17", pages = "46 - 57" }
-
Posthuman Pedagogy of the Common World's of Children and Animals - From Independence to Rationalitys. 58 - 70CZYSTY TEKST
Małgorzata Kowalik-Olubińska, Posthuman Pedagogy of the Common World's of Children and Animals - From Independence to Rationality, Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne, 2023 / Numer 17, s. 58 - 70
BIBTEX@Article{ authors = "Małgorzata Kowalik-Olubińska", title = "Posthuman Pedagogy of the Common World's of Children and Animals - From Independence to Rationality", journal = "Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne", issue = "2023 / Numer 17", pages = "58 - 70" }
-
Piosenki dziecięce o szkole i przedszkolu jako narzędzia konstruowania "dzieci organizacji"s. 71 - 87CZYSTY TEKST
Małgorzata Pilecka, Piosenki dziecięce o szkole i przedszkolu jako narzędzia konstruowania "dzieci organizacji", Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne, 2023 / Numer 17, s. 71 - 87
BIBTEX@Article{ authors = "Małgorzata Pilecka", title = "Piosenki dziecięce o szkole i przedszkolu jako narzędzia konstruowania "dzieci organizacji"", journal = "Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne", issue = "2023 / Numer 17", pages = "71 - 87" }
-
Everyday Educational Life of Younger School Age Students During the SARS-CoV-2 Pandemics. 88 - 102CZYSTY TEKST
Jolanta Bonar, Everyday Educational Life of Younger School Age Students During the SARS-CoV-2 Pandemic, Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne, 2023 / Numer 17, s. 88 - 102
BIBTEX@Article{ authors = "Jolanta Bonar", title = "Everyday Educational Life of Younger School Age Students During the SARS-CoV-2 Pandemic", journal = "Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne", issue = "2023 / Numer 17", pages = "88 - 102" }
-
The Experience of Participating in Digital Community as the Essence of Children's Everyday Life : Research Reports. 103 - 117CZYSTY TEKST
Joanna Dziekońska, The Experience of Participating in Digital Community as the Essence of Children's Everyday Life : Research Report, Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne, 2023 / Numer 17, s. 103 - 117
BIBTEX@Article{ authors = "Joanna Dziekońska", title = "The Experience of Participating in Digital Community as the Essence of Children's Everyday Life : Research Report", journal = "Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne", issue = "2023 / Numer 17", pages = "103 - 117" }
-
The Power of Words - An Example of Action Supporting Children's Self-Esteems. 118 - 126CZYSTY TEKST
Magdalena Bartoszewicz, The Power of Words - An Example of Action Supporting Children's Self-Esteem, Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne, 2023 / Numer 17, s. 118 - 126
BIBTEX@Article{ authors = "Magdalena Bartoszewicz", title = "The Power of Words - An Example of Action Supporting Children's Self-Esteem", journal = "Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne", issue = "2023 / Numer 17", pages = "118 - 126" }
-
Dziecko w kulturze edukacji alternatywnej na przykładzie Planu Daltońskiegos. 127 - 142CZYSTY TEKST
Marta Kwella, Renata Michalak, Dziecko w kulturze edukacji alternatywnej na przykładzie Planu Daltońskiego, Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne, 2023 / Numer 17, s. 127 - 142
BIBTEX@Article{ authors = "Marta Kwella, Renata Michalak", title = "Dziecko w kulturze edukacji alternatywnej na przykładzie Planu Daltońskiego", journal = "Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne", issue = "2023 / Numer 17", pages = "127 - 142" }
-
O niebezpieczeństwie korzystania z urządzeń mobilnych w wychowaniu małych dzieci : wyniki badań i wnioskis. 143 - 157CZYSTY TEKST
Edyta Gruszczyk-Kolczyńska, O niebezpieczeństwie korzystania z urządzeń mobilnych w wychowaniu małych dzieci : wyniki badań i wnioski, Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne, 2023 / Numer 17, s. 143 - 157
BIBTEX@Article{ authors = "Edyta Gruszczyk-Kolczyńska", title = "O niebezpieczeństwie korzystania z urządzeń mobilnych w wychowaniu małych dzieci : wyniki badań i wnioski", journal = "Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne", issue = "2023 / Numer 17", pages = "143 - 157" }
-
Preschool as a Shared Place : About the Fundamental Values of the University Preschool in Gdansks. 158 - 185CZYSTY TEKST
Katarzyna Kmita-Zaniewska, Aleksandra Maj, Preschool as a Shared Place : About the Fundamental Values of the University Preschool in Gdansk, Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne, 2023 / Numer 17, s. 158 - 185
BIBTEX@Article{ authors = "Katarzyna Kmita-Zaniewska, Aleksandra Maj", title = "Preschool as a Shared Place : About the Fundamental Values of the University Preschool in Gdansk", journal = "Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne", issue = "2023 / Numer 17", pages = "158 - 185" }
-
CZYSTY TEKST
Jolanta Gałecka, Rola nauczyciela a opresyjność wobec uczniów, Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne, 2023 / Numer 17, s. 186 - 201
BIBTEX@Article{ authors = "Jolanta Gałecka", title = "Rola nauczyciela a opresyjność wobec uczniów", journal = "Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne", issue = "2023 / Numer 17", pages = "186 - 201" }
-
CZYSTY TEKST
Monika Wiśniewska-Kin, Nauka czytania wyzwalająca myślenie - radość z uczenia się, Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne, 2023 / Numer 17, s. 202 - 207
BIBTEX@Article{ authors = "Monika Wiśniewska-Kin", title = "Nauka czytania wyzwalająca myślenie - radość z uczenia się", journal = "Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne", issue = "2023 / Numer 17", pages = "202 - 207" }