-
Wprowadzenies. 5 - 8CZYSTY TEKST
Muzahim Al‐Noorachi, Wprowadzenie, Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2012 / Tom 13 / Numer 2, s. 5 - 8
BIBTEX@Article{ authors = " Muzahim Al‐Noorachi", title = "Wprowadzenie", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2012 / Tom 13 / Numer 2", pages = "5 - 8" }
-
Organizacja jako przedmiot badań nauk o zarządzanius. 9 - 20CZYSTY TEKST
Łukasz Sułkowski, Organizacja jako przedmiot badań nauk o zarządzaniu , Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2012 / Tom 13 / Numer 2, s. 9 - 20
BIBTEX@Article{ authors = " Łukasz Sułkowski", title = "Organizacja jako przedmiot badań nauk o zarządzaniu ", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2012 / Tom 13 / Numer 2", pages = "9 - 20" }
-
Znaczenie systemu informacji marketingowej dla działalności innowacyjnej w sektorze MŚPs. 21 - 43CZYSTY TEKST
Danuta Janczewska, Znaczenie systemu informacji marketingowej dla działalności innowacyjnej w sektorze MŚP , Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2012 / Tom 13 / Numer 2, s. 21 - 43
BIBTEX@Article{ authors = " Danuta Janczewska", title = "Znaczenie systemu informacji marketingowej dla działalności innowacyjnej w sektorze MŚP ", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2012 / Tom 13 / Numer 2", pages = "21 - 43" }
-
Współpraca jako warunek efektywnego budowania przewagi konkurencyjnej destynacjis. 45 - 65CZYSTY TEKST
Maciej Dębski, Współpraca jako warunek efektywnego budowania przewagi konkurencyjnej destynacji , Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2012 / Tom 13 / Numer 2, s. 45 - 65
BIBTEX@Article{ authors = " Maciej Dębski", title = "Współpraca jako warunek efektywnego budowania przewagi konkurencyjnej destynacji ", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2012 / Tom 13 / Numer 2", pages = "45 - 65" }
-
Merchandising sensoryczny zintegrowanym instrumentarium wspomagającym oddziaływanie przedsiębiorstw na zachowania klientów w placówkach handlowychs. 67 - 97CZYSTY TEKST
Katarzyna Kolasińska‐Morawska, Merchandising sensoryczny zintegrowanym instrumentarium wspomagającym oddziaływanie przedsiębiorstw na zachowania klientów w placówkach handlowych , Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2012 / Tom 13 / Numer 2, s. 67 - 97
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Kolasińska‐Morawska", title = "Merchandising sensoryczny zintegrowanym instrumentarium wspomagającym oddziaływanie przedsiębiorstw na zachowania klientów w placówkach handlowych ", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2012 / Tom 13 / Numer 2", pages = "67 - 97" }
-
Satysfakcja a obsługa klientas. 99 - 112CZYSTY TEKST
Muzahim Al‐Noorachi, Satysfakcja a obsługa klienta , Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2012 / Tom 13 / Numer 2, s. 99 - 112
BIBTEX@Article{ authors = " Muzahim Al‐Noorachi", title = "Satysfakcja a obsługa klienta ", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2012 / Tom 13 / Numer 2", pages = "99 - 112" }
-
Rola społeczności internetowych w zarządzaniu marketingowyms. 113 - 130CZYSTY TEKST
Dominika Kaczorowska-Spychalska, Rola społeczności internetowych w zarządzaniu marketingowym , Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2012 / Tom 13 / Numer 2, s. 113 - 130
BIBTEX@Article{ authors = " Dominika Kaczorowska-Spychalska", title = "Rola społeczności internetowych w zarządzaniu marketingowym ", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2012 / Tom 13 / Numer 2", pages = "113 - 130" }
-
Narzędzia promocji w handlu internetowyms. 131 - 162CZYSTY TEKST
Paweł Morawski, Narzędzia promocji w handlu internetowym , Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2012 / Tom 13 / Numer 2, s. 131 - 162
BIBTEX@Article{ authors = " Paweł Morawski", title = "Narzędzia promocji w handlu internetowym ", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2012 / Tom 13 / Numer 2", pages = "131 - 162" }
-
Zasady przyczepności przekazu w marketingu wirusowym − Analiza porównawcza efektów naśladownictwa kampanii promocyjnych firmy Apple Inc.s. 163 - 184CZYSTY TEKST
Michał Turniak, Zasady przyczepności przekazu w marketingu wirusowym − Analiza porównawcza efektów naśladownictwa kampanii promocyjnych firmy Apple Inc. , Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2012 / Tom 13 / Numer 2, s. 163 - 184
BIBTEX@Article{ authors = " Michał Turniak", title = "Zasady przyczepności przekazu w marketingu wirusowym − Analiza porównawcza efektów naśladownictwa kampanii promocyjnych firmy Apple Inc. ", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2012 / Tom 13 / Numer 2", pages = "163 - 184" }
-
Szkoła wyższa niepubliczna – wizerunek i PRs. 185 - 197CZYSTY TEKST
Roman Patora, Szkoła wyższa niepubliczna – wizerunek i PR , Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2012 / Tom 13 / Numer 2, s. 185 - 197
BIBTEX@Article{ authors = " Roman Patora", title = "Szkoła wyższa niepubliczna – wizerunek i PR ", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2012 / Tom 13 / Numer 2", pages = "185 - 197" }
-
Wykorzystanie narzędzi marketingu relacji w działalności e-learningowej uczelni wyższejs. 199 - 214CZYSTY TEKST
Robert Seliga, Wykorzystanie narzędzi marketingu relacji w działalności e-learningowej uczelni wyższej , Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2012 / Tom 13 / Numer 2, s. 199 - 214
BIBTEX@Article{ authors = " Robert Seliga", title = "Wykorzystanie narzędzi marketingu relacji w działalności e-learningowej uczelni wyższej ", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2012 / Tom 13 / Numer 2", pages = "199 - 214" }
-
Zastosowanie współczesnych modeli marketingu partnerskiego w działalności edukacyjnejs. 215 - 221CZYSTY TEKST
Robert Seliga, Zastosowanie współczesnych modeli marketingu partnerskiego w działalności edukacyjnej , Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2012 / Tom 13 / Numer 2, s. 215 - 221
BIBTEX@Article{ authors = " Robert Seliga", title = "Zastosowanie współczesnych modeli marketingu partnerskiego w działalności edukacyjnej ", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2012 / Tom 13 / Numer 2", pages = "215 - 221" }
-
Marketingowe dylematy na marginesie „Planu rozwoju lokalnego miasta na lata 2007 − 2013”s. 223 - 231CZYSTY TEKST
Maciej Trippner, Marketingowe dylematy na marginesie „Planu rozwoju lokalnego miasta na lata 2007 − 2013” , Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2012 / Tom 13 / Numer 2, s. 223 - 231
BIBTEX@Article{ authors = " Maciej Trippner", title = "Marketingowe dylematy na marginesie „Planu rozwoju lokalnego miasta na lata 2007 − 2013” ", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2012 / Tom 13 / Numer 2", pages = "223 - 231" }