-
Wstęps. 5 - 9CZYSTY TEKST
Edward Wiśniewski, Wstęp, Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2012 / Tom 13 / Numer 10, s. 5 - 9
BIBTEX@Article{ authors = " Edward Wiśniewski", title = "Wstęp", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2012 / Tom 13 / Numer 10", pages = "5 - 9" }
-
Sport jako element strategii promocji miastas. 13 - 23CZYSTY TEKST
Stefan Bosiacki, Joanna Śniadek, Sport jako element strategii promocji miasta, Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2012 / Tom 13 / Numer 10, s. 13 - 23
BIBTEX@Article{ authors = " Stefan Bosiacki, Joanna Śniadek", title = "Sport jako element strategii promocji miasta", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2012 / Tom 13 / Numer 10", pages = "13 - 23" }
-
Usługi sportowo-rekreacyjne jako czynnik podnoszenia konkurencyjności obszaru recepcji turystycznej – przykład uzdrowiska Świeradów-Zdrójs. 25 - 42CZYSTY TEKST
Andrzej Rapacz, Daria Elżbieta Jaremen, Usługi sportowo-rekreacyjne jako czynnik podnoszenia konkurencyjności obszaru recepcji turystycznej – przykład uzdrowiska Świeradów-Zdrój , Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2012 / Tom 13 / Numer 10, s. 25 - 42
BIBTEX@Article{ authors = " Andrzej Rapacz, Daria Elżbieta Jaremen", title = "Usługi sportowo-rekreacyjne jako czynnik podnoszenia konkurencyjności obszaru recepcji turystycznej – przykład uzdrowiska Świeradów-Zdrój ", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2012 / Tom 13 / Numer 10", pages = "25 - 42" }
-
Sponsoring sportowy jako skuteczny instrument komunikacji w zarządzaniu wizerunkiems. 43 - 62CZYSTY TEKST
Katarzyna Kolasińska-Morawska, Paweł Morawski, Sponsoring sportowy jako skuteczny instrument komunikacji w zarządzaniu wizerunkiem , Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2012 / Tom 13 / Numer 10, s. 43 - 62
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Kolasińska-Morawska, Paweł Morawski", title = "Sponsoring sportowy jako skuteczny instrument komunikacji w zarządzaniu wizerunkiem ", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2012 / Tom 13 / Numer 10", pages = "43 - 62" }
-
Uwarunkowania klimatyczne a zrównoważony rozwój społeczności lokalnych – w poszukiwaniu wskaźników zrównoważonego rozwoju gmin uzdrowiskowychs. 63 - 72CZYSTY TEKST
Bogusław Stankiewicz, Uwarunkowania klimatyczne a zrównoważony rozwój społeczności lokalnych – w poszukiwaniu wskaźników zrównoważonego rozwoju gmin uzdrowiskowych , Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2012 / Tom 13 / Numer 10, s. 63 - 72
BIBTEX@Article{ authors = " Bogusław Stankiewicz", title = "Uwarunkowania klimatyczne a zrównoważony rozwój społeczności lokalnych – w poszukiwaniu wskaźników zrównoważonego rozwoju gmin uzdrowiskowych ", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2012 / Tom 13 / Numer 10", pages = "63 - 72" }
-
Marketing of sport is not only about sportsground equipment and facilities, but mailny about peoples. 73 - 77CZYSTY TEKST
Martin Svoboda, Marketing of sport is not only about sportsground equipment and facilities, but mailny about people , Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2012 / Tom 13 / Numer 10, s. 73 - 77
BIBTEX@Article{ authors = " Martin Svoboda", title = "Marketing of sport is not only about sportsground equipment and facilities, but mailny about people ", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2012 / Tom 13 / Numer 10", pages = "73 - 77" }
-
Mistrzostwa Europy w piłce nożnej mężczyzn UEFA-EURO 2012 jako wyzwanie dla operatorów stadionów, magistratów miast gospodarzy i rządów Polski i Ukrainys. 81 - 104CZYSTY TEKST
Janusz Klisiński, Mistrzostwa Europy w piłce nożnej mężczyzn UEFA-EURO 2012 jako wyzwanie dla operatorów stadionów, magistratów miast gospodarzy i rządów Polski i Ukrainy , Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2012 / Tom 13 / Numer 10, s. 81 - 104
BIBTEX@Article{ authors = " Janusz Klisiński", title = "Mistrzostwa Europy w piłce nożnej mężczyzn UEFA-EURO 2012 jako wyzwanie dla operatorów stadionów, magistratów miast gospodarzy i rządów Polski i Ukrainy ", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2012 / Tom 13 / Numer 10", pages = "81 - 104" }
-
Zarys metodyki budowy programu komunikacyjnego na EURO 2012 na tle czynników rozwoju i przewagi konkurencyjnej miastas. 105 - 114CZYSTY TEKST
Jerzy Kuczyński, Zarys metodyki budowy programu komunikacyjnego na EURO 2012 na tle czynników rozwoju i przewagi konkurencyjnej miasta , Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2012 / Tom 13 / Numer 10, s. 105 - 114
BIBTEX@Article{ authors = " Jerzy Kuczyński", title = "Zarys metodyki budowy programu komunikacyjnego na EURO 2012 na tle czynników rozwoju i przewagi konkurencyjnej miasta ", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2012 / Tom 13 / Numer 10", pages = "105 - 114" }
-
Ocena stanu zaawansowania polskiej infrastruktury wspomagającej EURO 2012s. 115 - 125CZYSTY TEKST
Agnieszka Łyczko, Ocena stanu zaawansowania polskiej infrastruktury wspomagającej EURO 2012 , Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2012 / Tom 13 / Numer 10, s. 115 - 125
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Łyczko", title = "Ocena stanu zaawansowania polskiej infrastruktury wspomagającej EURO 2012 ", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2012 / Tom 13 / Numer 10", pages = "115 - 125" }
-
Stadion im. Sebastiana Karpiniuka jako produkt marketingowy Kołobrzegus. 127 - 138CZYSTY TEKST
Edward Wiśniewski, Stadion im. Sebastiana Karpiniuka jako produkt marketingowy Kołobrzegu , Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2012 / Tom 13 / Numer 10, s. 127 - 138
BIBTEX@Article{ authors = " Edward Wiśniewski", title = "Stadion im. Sebastiana Karpiniuka jako produkt marketingowy Kołobrzegu ", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2012 / Tom 13 / Numer 10", pages = "127 - 138" }
-
Logistyka – czynnik organizacji zawodów sportowychs. 141 - 156CZYSTY TEKST
Joanna Dyczkowska, Logistyka – czynnik organizacji zawodów sportowych , Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2012 / Tom 13 / Numer 10, s. 141 - 156
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Dyczkowska", title = "Logistyka – czynnik organizacji zawodów sportowych ", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2012 / Tom 13 / Numer 10", pages = "141 - 156" }
-
Kołobrzeg miejscem organizacji ważnych imprez i obozów sportowych poza sezonem letnims. 157 - 166CZYSTY TEKST
Tomasz Stępień, Edward Wiśniewski, Ryszard Woźniak, Kołobrzeg miejscem organizacji ważnych imprez i obozów sportowych poza sezonem letnim, Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2012 / Tom 13 / Numer 10, s. 157 - 166
BIBTEX@Article{ authors = " Tomasz Stępień, Edward Wiśniewski, Ryszard Woźniak", title = "Kołobrzeg miejscem organizacji ważnych imprez i obozów sportowych poza sezonem letnim", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2012 / Tom 13 / Numer 10", pages = "157 - 166" }
-
Aktywność turystyczna osób niepełnosprawnych – wyniki badańs. 169 - 187CZYSTY TEKST
Marlena Prochorowicz, Aktywność turystyczna osób niepełnosprawnych – wyniki badań, Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2012 / Tom 13 / Numer 10, s. 169 - 187
BIBTEX@Article{ authors = " Marlena Prochorowicz", title = "Aktywność turystyczna osób niepełnosprawnych – wyniki badań", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2012 / Tom 13 / Numer 10", pages = "169 - 187" }
-
Przystosowanie infrastruktury turystycznej do potrzeb osób niepełnosprawnychs. 189 - 197CZYSTY TEKST
Ilona Ślężyńska, Marzena Ślężyńska, Przystosowanie infrastruktury turystycznej do potrzeb osób niepełnosprawnych , Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2012 / Tom 13 / Numer 10, s. 189 - 197
BIBTEX@Article{ authors = " Ilona Ślężyńska, Marzena Ślężyńska", title = "Przystosowanie infrastruktury turystycznej do potrzeb osób niepełnosprawnych ", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2012 / Tom 13 / Numer 10", pages = "189 - 197" }
-
Przystosowanie infrastruktury turystycznej do potrzeb osób niepełnosprawnychs. 189 - 197CZYSTY TEKST
Ilona Ślężyńska, Marzena Ślężyńska, Przystosowanie infrastruktury turystycznej do potrzeb osób niepełnosprawnych , Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2012 / Tom 13 / Numer 10, s. 189 - 197
BIBTEX@Article{ authors = " Ilona Ślężyńska, Marzena Ślężyńska", title = "Przystosowanie infrastruktury turystycznej do potrzeb osób niepełnosprawnych ", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2012 / Tom 13 / Numer 10", pages = "189 - 197" }
-
Media, wizerunek, popularność – kariera sportowa w XXI w. : analiza przypadkus. 201 - 215CZYSTY TEKST
Barbara Sommerfeld, Media, wizerunek, popularność – kariera sportowa w XXI w. : analiza przypadku, Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2012 / Tom 13 / Numer 10, s. 201 - 215
BIBTEX@Article{ authors = " Barbara Sommerfeld", title = "Media, wizerunek, popularność – kariera sportowa w XXI w. : analiza przypadku", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2012 / Tom 13 / Numer 10", pages = "201 - 215" }
-
„Pudzian” jako znacząca marka w marketingu sportowym w Polsce i na świecies. 217 - 227CZYSTY TEKST
Mariusz Pudzianowski, „Pudzian” jako znacząca marka w marketingu sportowym w Polsce i na świecie , Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2012 / Tom 13 / Numer 10, s. 217 - 227
BIBTEX@Article{ authors = " Mariusz Pudzianowski", title = "„Pudzian” jako znacząca marka w marketingu sportowym w Polsce i na świecie ", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2012 / Tom 13 / Numer 10", pages = "217 - 227" }
-
Ekonomiczne, społeczne i etyczne skutki kariery Michaela Jordanas. 229 - 242CZYSTY TEKST
Włodzimierz Deluga, Ekonomiczne, społeczne i etyczne skutki kariery Michaela Jordana , Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2012 / Tom 13 / Numer 10, s. 229 - 242
BIBTEX@Article{ authors = " Włodzimierz Deluga", title = "Ekonomiczne, społeczne i etyczne skutki kariery Michaela Jordana ", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2012 / Tom 13 / Numer 10", pages = "229 - 242" }
-
Komunikat 1s. 245CZYSTY TEKST
Edward Wiśniewski, Komunikat 1 , Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2012 / Tom 13 / Numer 10, s. 245
BIBTEX@Article{ authors = " Edward Wiśniewski", title = "Komunikat 1 ", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2012 / Tom 13 / Numer 10", pages = "245" }
-
Komunikat 2 Euro 2012 w Kołobrzegus. 247 - 248CZYSTY TEKST
Edward Wiśniewski, Komunikat 2 Euro 2012 w Kołobrzegu , Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2012 / Tom 13 / Numer 10, s. 247 - 248
BIBTEX@Article{ authors = " Edward Wiśniewski", title = "Komunikat 2 Euro 2012 w Kołobrzegu ", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2012 / Tom 13 / Numer 10", pages = "247 - 248" }