-
Rekomendowanie organizacji naukowej przez pracowników jako przykład ich aktywności prosumpcyjnejs. 1 - 21CZYSTY TEKST
Agnieszka Izabela Baruk, Rekomendowanie organizacji naukowej przez pracowników jako przykład ich aktywności prosumpcyjnej , Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2015 / Numer 3(17), s. 1 - 21
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Izabela Baruk", title = "Rekomendowanie organizacji naukowej przez pracowników jako przykład ich aktywności prosumpcyjnej ", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2015 / Numer 3(17)", pages = "1 - 21" }
-
Badania wartości społecznej przedsiębiorczości postrzeganej jako siła napędowa społecznej innowacji w sektorze prywatnyms. 23 - 36CZYSTY TEKST
Oana-Maria Fotea, Badania wartości społecznej przedsiębiorczości postrzeganej jako siła napędowa społecznej innowacji w sektorze prywatnym , Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2015 / Numer 3(17), s. 23 - 36
BIBTEX@Article{ authors = " Oana-Maria Fotea", title = "Badania wartości społecznej przedsiębiorczości postrzeganej jako siła napędowa społecznej innowacji w sektorze prywatnym ", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2015 / Numer 3(17)", pages = "23 - 36" }
-
Rola marketingu kadrowego w procesie budowania strategii społecznej odpowiedzialności naukowejs. 37 - 53CZYSTY TEKST
Sylwia Jarosławska-Sobór, Rola marketingu kadrowego w procesie budowania strategii społecznej odpowiedzialności naukowej , Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2015 / Numer 3(17), s. 37 - 53
BIBTEX@Article{ authors = " Sylwia Jarosławska-Sobór", title = "Rola marketingu kadrowego w procesie budowania strategii społecznej odpowiedzialności naukowej ", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2015 / Numer 3(17)", pages = "37 - 53" }
-
Zarządzanie wiedzą w ośrodkach R&D, w obszarze biomedycyny przy wykorzystaniu współczesnej technologii informacyjno-komunikacyjnej i metodologii ciągłego doskonalenias. 55 - 102CZYSTY TEKST
Ryszard Depta, Zarządzanie wiedzą w ośrodkach R&D, w obszarze biomedycyny przy wykorzystaniu współczesnej technologii informacyjno-komunikacyjnej i metodologii ciągłego doskonalenia , Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2015 / Numer 3(17), s. 55 - 102
BIBTEX@Article{ authors = " Ryszard Depta", title = "Zarządzanie wiedzą w ośrodkach R&D, w obszarze biomedycyny przy wykorzystaniu współczesnej technologii informacyjno-komunikacyjnej i metodologii ciągłego doskonalenia ", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2015 / Numer 3(17)", pages = "55 - 102" }
-
Rola platformy technologicznej w procesie komercjalizacji wyników prac B+Rs. 103 - 119CZYSTY TEKST
Marzena Walasik, Rola platformy technologicznej w procesie komercjalizacji wyników prac B+R, Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2015 / Numer 3(17), s. 103 - 119
BIBTEX@Article{ authors = " Marzena Walasik", title = "Rola platformy technologicznej w procesie komercjalizacji wyników prac B+R", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2015 / Numer 3(17)", pages = "103 - 119" }
-
Zarządzanie działalnością innowacyjną w organizacjach naukowych i badawczo-rozwojowychs. 121 - 145CZYSTY TEKST
Jerzy Baruk, Zarządzanie działalnością innowacyjną w organizacjach naukowych i badawczo-rozwojowych , Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2015 / Numer 3(17), s. 121 - 145
BIBTEX@Article{ authors = " Jerzy Baruk", title = "Zarządzanie działalnością innowacyjną w organizacjach naukowych i badawczo-rozwojowych ", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2015 / Numer 3(17)", pages = "121 - 145" }