-
Miejsce działalności badawczo-rozwojowej w polityce rozwojowej przedsiębiorstws. 57 - 77CZYSTY TEKST
Jerzy Baruk, Miejsce działalności badawczo-rozwojowej w polityce rozwojowej przedsiębiorstw , Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2016 / Numer 2(20), s. 57 - 77
BIBTEX@Article{ authors = " Jerzy Baruk", title = "Miejsce działalności badawczo-rozwojowej w polityce rozwojowej przedsiębiorstw ", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2016 / Numer 2(20)", pages = "57 - 77" }
-
Korzyści relacyjne i jakości relacji - w kierunku zrozumienia powiązań nauki i biznesus. 1 - 15CZYSTY TEKST
Korzyści relacyjne i jakości relacji - w kierunku zrozumienia powiązań nauki i biznesu , Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2016 / Numer 2(20), s. 1 - 15
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Korzyści relacyjne i jakości relacji - w kierunku zrozumienia powiązań nauki i biznesu ", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2016 / Numer 2(20)", pages = "1 - 15" }
-
Technologia tworzy bogactwo XXI - procesy, problemy, prognozys. 17 - 38CZYSTY TEKST
William Bradley Zehner II, Gary Pletcher, Technologia tworzy bogactwo XXI - procesy, problemy, prognozy , Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2016 / Numer 2(20), s. 17 - 38
BIBTEX@Article{ authors = " William Bradley Zehner II, Gary Pletcher", title = "Technologia tworzy bogactwo XXI - procesy, problemy, prognozy ", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2016 / Numer 2(20)", pages = "17 - 38" }
-
Platforma zarządzania jakością w instytucjach badawczych : (Część 1)s. 39 - 55CZYSTY TEKST
Platforma zarządzania jakością w instytucjach badawczych : (Część 1) , Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2016 / Numer 2(20), s. 39 - 55
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Platforma zarządzania jakością w instytucjach badawczych : (Część 1) ", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2016 / Numer 2(20)", pages = "39 - 55" }
-
Public relations - narzędzia jednostronnego komunikowania i dialogu w internecies. 79 - 90CZYSTY TEKST
Dariusz Tworzydło, Public relations - narzędzia jednostronnego komunikowania i dialogu w internecie , Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2016 / Numer 2(20), s. 79 - 90
BIBTEX@Article{ authors = " Dariusz Tworzydło", title = "Public relations - narzędzia jednostronnego komunikowania i dialogu w internecie ", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2016 / Numer 2(20)", pages = "79 - 90" }