-
HR Excellence in Research jako atrybut konkurencyjności jednostki naukowejs. 1 - 20CZYSTY TEKST
Sylwia Jarosławska-Sobór, HR Excellence in Research jako atrybut konkurencyjności jednostki naukowej , Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2017 / Numer 1(23), s. 1 - 20
BIBTEX@Article{ authors = " Sylwia Jarosławska-Sobór", title = "HR Excellence in Research jako atrybut konkurencyjności jednostki naukowej ", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2017 / Numer 1(23)", pages = "1 - 20" }
-
Staże przemysłowe i praktyki zawodowe jako skuteczny mechanizm marketingu instytucji naukowych i badawczychs. 21 - 36CZYSTY TEKST
Staże przemysłowe i praktyki zawodowe jako skuteczny mechanizm marketingu instytucji naukowych i badawczych , Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2017 / Numer 1(23), s. 21 - 36
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Staże przemysłowe i praktyki zawodowe jako skuteczny mechanizm marketingu instytucji naukowych i badawczych ", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2017 / Numer 1(23)", pages = "21 - 36" }
-
Kooperacja uczelni wyższych sposobem budowania silnych jednostek biznesowych i naukowychs. 37 - 52CZYSTY TEKST
Kooperacja uczelni wyższych sposobem budowania silnych jednostek biznesowych i naukowych , Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2017 / Numer 1(23), s. 37 - 52
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Kooperacja uczelni wyższych sposobem budowania silnych jednostek biznesowych i naukowych ", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2017 / Numer 1(23)", pages = "37 - 52" }
-
Kadra wykładowców jako element marketingu szkoły wyższejs. 53 - 77CZYSTY TEKST
Mirosława Pluta-Olearnik, Kadra wykładowców jako element marketingu szkoły wyższej , Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2017 / Numer 1(23), s. 53 - 77
BIBTEX@Article{ authors = " Mirosława Pluta-Olearnik", title = "Kadra wykładowców jako element marketingu szkoły wyższej ", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2017 / Numer 1(23)", pages = "53 - 77" }
-
Zewnęrztny wizerunek uczelni w roli pracodawcy jako podstawa segmentacji młodych potencjanych pracownikóws. 79 - 95CZYSTY TEKST
Agnieszka Izabela Baruk, Anna Goliszek, Zewnęrztny wizerunek uczelni w roli pracodawcy jako podstawa segmentacji młodych potencjanych pracowników , Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2017 / Numer 1(23), s. 79 - 95
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Izabela Baruk, Anna Goliszek", title = "Zewnęrztny wizerunek uczelni w roli pracodawcy jako podstawa segmentacji młodych potencjanych pracowników ", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2017 / Numer 1(23)", pages = "79 - 95" }
-
Komunikacja marketingowa portów lotnicznychjako determinanta wyboru lotniska przez polskich i zagranicznych pasażeróws. 97 - 126CZYSTY TEKST
Zbigniew Spyra, Olgierd Witczak, Komunikacja marketingowa portów lotnicznychjako determinanta wyboru lotniska przez polskich i zagranicznych pasażerów , Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2017 / Numer 1(23), s. 97 - 126
BIBTEX@Article{ authors = " Zbigniew Spyra, Olgierd Witczak", title = "Komunikacja marketingowa portów lotnicznychjako determinanta wyboru lotniska przez polskich i zagranicznych pasażerów ", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2017 / Numer 1(23)", pages = "97 - 126" }