-
Zewnętrzny wizerunek uczelni w roli pracodawcy a płeć młodych potencjalnych pracownikóws. 1 - 17CZYSTY TEKST
Agnieszka Izabela Baruk, Anna Goliszek, Zewnętrzny wizerunek uczelni w roli pracodawcy a płeć młodych potencjalnych pracowników , Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2017 / Numer 3(25), s. 1 - 17
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Izabela Baruk, Anna Goliszek", title = "Zewnętrzny wizerunek uczelni w roli pracodawcy a płeć młodych potencjalnych pracowników ", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2017 / Numer 3(25)", pages = "1 - 17" }
-
Marketingowe aspekty konsolidacji szkół wyższychs. 19 - 40CZYSTY TEKST
Jan Walczak, Marketingowe aspekty konsolidacji szkół wyższych , Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2017 / Numer 3(25), s. 19 - 40
BIBTEX@Article{ authors = " Jan Walczak", title = "Marketingowe aspekty konsolidacji szkół wyższych ", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2017 / Numer 3(25)", pages = "19 - 40" }
-
Marketingowe determinanty wyboru kierunku studióws. 41 - 57CZYSTY TEKST
Piotr Halemba, Marketingowe determinanty wyboru kierunku studiów , Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2017 / Numer 3(25), s. 41 - 57
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Halemba", title = "Marketingowe determinanty wyboru kierunku studiów ", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2017 / Numer 3(25)", pages = "41 - 57" }
-
Model współpracy nauki z przemysłem (S2B - Science to Business) w zakresie poprawy warunków pracy - doświadczenia Centralnego Instytutu Ochrony Pracy PIBs. 59 - 80CZYSTY TEKST
Alfred Brzozowski, Model współpracy nauki z przemysłem (S2B - Science to Business) w zakresie poprawy warunków pracy - doświadczenia Centralnego Instytutu Ochrony Pracy PIB , Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2017 / Numer 3(25), s. 59 - 80
BIBTEX@Article{ authors = " Alfred Brzozowski", title = "Model współpracy nauki z przemysłem (S2B - Science to Business) w zakresie poprawy warunków pracy - doświadczenia Centralnego Instytutu Ochrony Pracy PIB ", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2017 / Numer 3(25)", pages = "59 - 80" }
-
Udana komercjalizacja technologii - tak czy nie? : zwiększenie szans - proces i metodologia «quick look»s. 81 - 102CZYSTY TEKST
Brad Zehner, Gary Pletcher, Udana komercjalizacja technologii - tak czy nie? : zwiększenie szans - proces i metodologia «quick look», Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2017 / Numer 3(25), s. 81 - 102
BIBTEX@Article{ authors = " Brad Zehner, Gary Pletcher", title = "Udana komercjalizacja technologii - tak czy nie? : zwiększenie szans - proces i metodologia «quick look»", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2017 / Numer 3(25)", pages = "81 - 102" }
-
Innowacyjność w rozwoju społecznogospodarczym Polski : instytutu badawcze jako podmioty i wykonawcy działań innowacyjnych w Polsces. 103 - 116CZYSTY TEKST
Renata Barcikowska, Innowacyjność w rozwoju społecznogospodarczym Polski : instytutu badawcze jako podmioty i wykonawcy działań innowacyjnych w Polsce , Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2017 / Numer 3(25), s. 103 - 116
BIBTEX@Article{ authors = " Renata Barcikowska", title = "Innowacyjność w rozwoju społecznogospodarczym Polski : instytutu badawcze jako podmioty i wykonawcy działań innowacyjnych w Polsce ", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2017 / Numer 3(25)", pages = "103 - 116" }
-
Zastosowanie technologii chmury obliczeniowej wśród małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP) w Rumunii Lus. 117 - 133CZYSTY TEKST
Luminiţa Pistol, Rocsana Bucea-Monea-Ţoniş, Radu Bucea-Monea-Ţoniş, Zastosowanie technologii chmury obliczeniowej wśród małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP) w Rumunii Lu, Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2017 / Numer 3(25), s. 117 - 133
BIBTEX@Article{ authors = " Luminiţa Pistol, Rocsana Bucea-Monea-Ţoniş, Radu Bucea-Monea-Ţoniş", title = "Zastosowanie technologii chmury obliczeniowej wśród małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP) w Rumunii Lu", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2017 / Numer 3(25)", pages = "117 - 133" }
-
Rola zarządzania wiedzą w marketingu mobilnyms. 135 - 155CZYSTY TEKST
Wojciech Łukowski, Rola zarządzania wiedzą w marketingu mobilnym , Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2017 / Numer 3(25), s. 135 - 155
BIBTEX@Article{ authors = " Wojciech Łukowski", title = "Rola zarządzania wiedzą w marketingu mobilnym ", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2017 / Numer 3(25)", pages = "135 - 155" }