-
Badanie wstępne nad przeciążeniem informacyjnym w wyniku wyszukiwania informacji oraz sledzenia informacjis. 1 - 20CZYSTY TEKST
Tingting He, Badanie wstępne nad przeciążeniem informacyjnym w wyniku wyszukiwania informacji oraz sledzenia informacji , Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2020 / Numer 4(38), s. 1 - 20
BIBTEX@Article{ authors = " Tingting He", title = "Badanie wstępne nad przeciążeniem informacyjnym w wyniku wyszukiwania informacji oraz sledzenia informacji ", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2020 / Numer 4(38)", pages = "1 - 20" }
-
Wielkość i dynamika krajowych wydatków na badania i rozwój w Unii Europejskiejs. 21 - 50CZYSTY TEKST
Jerzy Baruk, Wielkość i dynamika krajowych wydatków na badania i rozwój w Unii Europejskiej , Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2020 / Numer 4(38), s. 21 - 50
BIBTEX@Article{ authors = " Jerzy Baruk", title = "Wielkość i dynamika krajowych wydatków na badania i rozwój w Unii Europejskiej ", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2020 / Numer 4(38)", pages = "21 - 50" }
-
Wpływ potencjału kompetencyjnego zmiann w szkolnictwie wyższym na szkolenie specjalistów dla przedsiębiorczościs. 51 - 71CZYSTY TEKST
Nataliya Vnukova, Svitlana Achkasova, Maryna Us, Vasyl Pyvovarov, Wpływ potencjału kompetencyjnego zmiann w szkolnictwie wyższym na szkolenie specjalistów dla przedsiębiorczości , Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2020 / Numer 4(38), s. 51 - 71
BIBTEX@Article{ authors = " Nataliya Vnukova, Svitlana Achkasova, Maryna Us, Vasyl Pyvovarov", title = "Wpływ potencjału kompetencyjnego zmiann w szkolnictwie wyższym na szkolenie specjalistów dla przedsiębiorczości ", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2020 / Numer 4(38)", pages = "51 - 71" }
-
Instrumenty zarządzania przyszłościąs. 72 - 91CZYSTY TEKST
Nataliya Yudina, Instrumenty zarządzania przyszłością , Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2020 / Numer 4(38), s. 72 - 91
BIBTEX@Article{ authors = " Nataliya Yudina", title = "Instrumenty zarządzania przyszłością ", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2020 / Numer 4(38)", pages = "72 - 91" }
-
Dyskusyjne kwestie wartości osobistych w kontekście harmonizacji standardów edukacyjnych Ukrainy i UEs. 92 - 110CZYSTY TEKST
Liudmyla Shulhina, Hanna Zhaldak, Dyskusyjne kwestie wartości osobistych w kontekście harmonizacji standardów edukacyjnych Ukrainy i UE, Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2020 / Numer 4(38), s. 92 - 110
BIBTEX@Article{ authors = " Liudmyla Shulhina, Hanna Zhaldak", title = "Dyskusyjne kwestie wartości osobistych w kontekście harmonizacji standardów edukacyjnych Ukrainy i UE", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2020 / Numer 4(38)", pages = "92 - 110" }
-
Postawy konsumentów wobec innowacyjnej żywności z uwzględnieniem produktów funkcjonalnych - implikacje dla komunikacji marketingowej w zakresie oświadczeń żywieniowych i zdrowotnychs. 111 - 134CZYSTY TEKST
Krystyna Gutkowska, Jacek Czarnecki, Postawy konsumentów wobec innowacyjnej żywności z uwzględnieniem produktów funkcjonalnych - implikacje dla komunikacji marketingowej w zakresie oświadczeń żywieniowych i zdrowotnych , Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2020 / Numer 4(38), s. 111 - 134
BIBTEX@Article{ authors = " Krystyna Gutkowska, Jacek Czarnecki", title = "Postawy konsumentów wobec innowacyjnej żywności z uwzględnieniem produktów funkcjonalnych - implikacje dla komunikacji marketingowej w zakresie oświadczeń żywieniowych i zdrowotnych ", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2020 / Numer 4(38)", pages = "111 - 134" }
-
Ewolucja roli form komunikacji marketingowej w oddziaływaniu na zachowania zakupowe konsumentów na podstawie wyników badań ankietowych w latach 1995-2018s. 135 - 156CZYSTY TEKST
Krystyna Mazurek-Łopacińska, Ewolucja roli form komunikacji marketingowej w oddziaływaniu na zachowania zakupowe konsumentów na podstawie wyników badań ankietowych w latach 1995-2018, Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2020 / Numer 4(38), s. 135 - 156
BIBTEX@Article{ authors = " Krystyna Mazurek-Łopacińska", title = "Ewolucja roli form komunikacji marketingowej w oddziaływaniu na zachowania zakupowe konsumentów na podstawie wyników badań ankietowych w latach 1995-2018", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2020 / Numer 4(38)", pages = "135 - 156" }