-
Dylematy edukacji na przełęczy wiekówp. 7 - 16Plain Text
Zbigniew Kwieciński, Dylematy edukacji na przełęczy wieków , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2000 / Numer 1 (9), s. 7 - 16
BIBTEX@Article{ authors = " Zbigniew Kwieciński", title = "Dylematy edukacji na przełęczy wieków ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2000 / Numer 1 (9)", pages = "7 - 16" }
-
"Udomowienie" i "zadomowienie" jako kategorie krytycznego opisu relacji szkoły i domu rodzinnego uczniap. 17 - 27Plain Text
Joanna Rutkowiak, "Udomowienie" i "zadomowienie" jako kategorie krytycznego opisu relacji szkoły i domu rodzinnego ucznia , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2000 / Numer 1 (9), s. 17 - 27
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Rutkowiak", title = ""Udomowienie" i "zadomowienie" jako kategorie krytycznego opisu relacji szkoły i domu rodzinnego ucznia ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2000 / Numer 1 (9)", pages = "17 - 27" }
-
Czy zmiany edukacyjne w szkole wyższej odpowiadają potrzebom zmian w szkole niższej?p. 29 - 46Plain Text
Wiesława Kubiak, Czy zmiany edukacyjne w szkole wyższej odpowiadają potrzebom zmian w szkole niższej? , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2000 / Numer 1 (9), s. 29 - 46
BIBTEX@Article{ authors = " Wiesława Kubiak", title = "Czy zmiany edukacyjne w szkole wyższej odpowiadają potrzebom zmian w szkole niższej? ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2000 / Numer 1 (9)", pages = "29 - 46" }
-
Modele pracy edukacyjnej z ludźmi dorosłymip. 47 - 63Plain Text
Mieczysław Malewski, Modele pracy edukacyjnej z ludźmi dorosłymi , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2000 / Numer 1 (9), s. 47 - 63
BIBTEX@Article{ authors = " Mieczysław Malewski", title = "Modele pracy edukacyjnej z ludźmi dorosłymi ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2000 / Numer 1 (9)", pages = "47 - 63" }
-
Muzyka popularna i edukacja, czyli "wszystko jest jazzem"p. 65 - 81Plain Text
Witold Jakubowski, Muzyka popularna i edukacja, czyli "wszystko jest jazzem" , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2000 / Numer 1 (9), s. 65 - 81
BIBTEX@Article{ authors = " Witold Jakubowski", title = "Muzyka popularna i edukacja, czyli "wszystko jest jazzem" ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2000 / Numer 1 (9)", pages = "65 - 81" }
-
Bóg, miłość, wolność, Kaczor Donald, Enter : tradycyjne wartości i kultura popularnap. 83 - 89Plain Text
Piotr Zwierzchowski, Bóg, miłość, wolność, Kaczor Donald, Enter : tradycyjne wartości i kultura popularna , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2000 / Numer 1 (9), s. 83 - 89
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Zwierzchowski", title = "Bóg, miłość, wolność, Kaczor Donald, Enter : tradycyjne wartości i kultura popularna ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2000 / Numer 1 (9)", pages = "83 - 89" }
-
Czytanie ciałap. 91 - 96Plain Text
Izabela Kowalczyk, Czytanie ciała , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2000 / Numer 1 (9), s. 91 - 96
BIBTEX@Article{ authors = " Izabela Kowalczyk", title = "Czytanie ciała ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2000 / Numer 1 (9)", pages = "91 - 96" }
-
"Bycie obywatelem" - nowe wyzwanie dla edukacjip. 99 - 107Plain Text
Alicja Jurgiel, "Bycie obywatelem" - nowe wyzwanie dla edukacji , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2000 / Numer 1 (9), s. 99 - 107
BIBTEX@Article{ authors = " Alicja Jurgiel", title = ""Bycie obywatelem" - nowe wyzwanie dla edukacji ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2000 / Numer 1 (9)", pages = "99 - 107" }
-
Różne postacie dobroci człowiekap. 111 - 116Plain Text
Edward Hajduk, Różne postacie dobroci człowieka , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2000 / Numer 1 (9), s. 111 - 116
BIBTEX@Article{ authors = " Edward Hajduk", title = "Różne postacie dobroci człowieka ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2000 / Numer 1 (9)", pages = "111 - 116" }
-
Myśli o samobójstwie a osiągnięcia i niepowodzenia w naucep. 119 - 132Plain Text
Maja Urzędowska, Myśli o samobójstwie a osiągnięcia i niepowodzenia w nauce , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2000 / Numer 1 (9), s. 119 - 132
BIBTEX@Article{ authors = " Maja Urzędowska", title = "Myśli o samobójstwie a osiągnięcia i niepowodzenia w nauce ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2000 / Numer 1 (9)", pages = "119 - 132" }
-
"Sozialarbeit, Sozialpädagogik, Soziale Arbeit. Begrüffsbestimmungen in einem unübersichtlichen Feld", red. Roland Merten, Freiburg im Breisgau 1998 : [recenzja]p. 135 - 140Plain Text
Roland Merten, Danuta Urbaniak-Zając, "Sozialarbeit, Sozialpädagogik, Soziale Arbeit. Begrüffsbestimmungen in einem unübersichtlichen Feld", red. Roland Merten, Freiburg im Breisgau 1998 : [recenzja] , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2000 / Numer 1 (9), s. 135 - 140
BIBTEX@Article{ authors = " Roland Merten, Danuta Urbaniak-Zając", title = ""Sozialarbeit, Sozialpädagogik, Soziale Arbeit. Begrüffsbestimmungen in einem unübersichtlichen Feld", red. Roland Merten, Freiburg im Breisgau 1998 : [recenzja] ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2000 / Numer 1 (9)", pages = "135 - 140" }
-
"Wielcy filozofowie polscy", Warszawa 1997 : [recenzja]p. 141 - 143Plain Text
Wojciech Słomski, "Wielcy filozofowie polscy", Warszawa 1997 : [recenzja] , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2000 / Numer 1 (9), s. 141 - 143
BIBTEX@Article{ authors = " Wojciech Słomski", title = ""Wielcy filozofowie polscy", Warszawa 1997 : [recenzja] ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2000 / Numer 1 (9)", pages = "141 - 143" }