-
Dyskursy ciała a problem tożsamościs. 7 - 21CZYSTY TEKST
Izabela Kowalczyk, Dyskursy ciała a problem tożsamości , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2001 / Numer 4 (16), s. 7 - 21
BIBTEX@Article{ authors = " Izabela Kowalczyk", title = "Dyskursy ciała a problem tożsamości ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2001 / Numer 4 (16)", pages = "7 - 21" }
-
Bez kobiecości i męskości? Koncepcja "społeczeństwa niemożliwego" Pierre'a Bourdieu w badaniu problematyki odtwarzania ładu społecznegos. 23 - 37CZYSTY TEKST
Lucyna Kopciewicz, Bez kobiecości i męskości? Koncepcja "społeczeństwa niemożliwego" Pierre'a Bourdieu w badaniu problematyki odtwarzania ładu społecznego , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2001 / Numer 4 (16), s. 23 - 37
BIBTEX@Article{ authors = " Lucyna Kopciewicz", title = "Bez kobiecości i męskości? Koncepcja "społeczeństwa niemożliwego" Pierre'a Bourdieu w badaniu problematyki odtwarzania ładu społecznego ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2001 / Numer 4 (16)", pages = "23 - 37" }
-
O społecznej roli nauczyciela w świetle teorii roli indywidualnej Levinsonas. 39 - 52CZYSTY TEKST
Krzysztof Rubacha, O społecznej roli nauczyciela w świetle teorii roli indywidualnej Levinsona , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2001 / Numer 4 (16), s. 39 - 52
BIBTEX@Article{ authors = " Krzysztof Rubacha", title = "O społecznej roli nauczyciela w świetle teorii roli indywidualnej Levinsona ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2001 / Numer 4 (16)", pages = "39 - 52" }
-
Między indywidualizmem a fatalizmem : z badań nad użytecznością dyrektyw działania praktycznegos. 53 - 68CZYSTY TEKST
Edward Hajduk, Między indywidualizmem a fatalizmem : z badań nad użytecznością dyrektyw działania praktycznego , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2001 / Numer 4 (16), s. 53 - 68
BIBTEX@Article{ authors = " Edward Hajduk", title = "Między indywidualizmem a fatalizmem : z badań nad użytecznością dyrektyw działania praktycznego ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2001 / Numer 4 (16)", pages = "53 - 68" }
-
Obsesja alternatyw?s. 71 - 79CZYSTY TEKST
Aleksander Nalaskowski, Obsesja alternatyw? , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2001 / Numer 4 (16), s. 71 - 79
BIBTEX@Article{ authors = " Aleksander Nalaskowski", title = "Obsesja alternatyw? ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2001 / Numer 4 (16)", pages = "71 - 79" }
-
Odyseja anty-wychowania : czy forma jest kobietą?s. 81 - 87CZYSTY TEKST
Ilona Michno, Odyseja anty-wychowania : czy forma jest kobietą? , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2001 / Numer 4 (16), s. 81 - 87
BIBTEX@Article{ authors = " Ilona Michno", title = "Odyseja anty-wychowania : czy forma jest kobietą? ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2001 / Numer 4 (16)", pages = "81 - 87" }
-
The 3rd International Summer School "The Graduate School in Lifelong Learning". Uniwersytet w Roskilde, Dania, 3-12 sierpnia 2001s. 91 - 101CZYSTY TEKST
Edyta Zierkiewicz, The 3rd International Summer School "The Graduate School in Lifelong Learning". Uniwersytet w Roskilde, Dania, 3-12 sierpnia 2001 , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2001 / Numer 4 (16), s. 91 - 101
BIBTEX@Article{ authors = " Edyta Zierkiewicz", title = "The 3rd International Summer School "The Graduate School in Lifelong Learning". Uniwersytet w Roskilde, Dania, 3-12 sierpnia 2001 ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2001 / Numer 4 (16)", pages = "91 - 101" }
-
Polsko-niemieckie seminarium "Badania podłużne w naukach społecznych". Zielona Góra, 7-8 maja 2001 r.s. 103 - 110CZYSTY TEKST
Edyta Mianowska, Emilia Paprzycka, Polsko-niemieckie seminarium "Badania podłużne w naukach społecznych". Zielona Góra, 7-8 maja 2001 r. , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2001 / Numer 4 (16), s. 103 - 110
BIBTEX@Article{ authors = " Edyta Mianowska, Emilia Paprzycka", title = "Polsko-niemieckie seminarium "Badania podłużne w naukach społecznych". Zielona Góra, 7-8 maja 2001 r. ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2001 / Numer 4 (16)", pages = "103 - 110" }
-
Ogólnopolska Konferencja Naukowa "Narracja jako sposób konstruowania rzeczywistości". Uniwersytet Warszawski, Wydział Psychologii, Śródborów, 18-20 października 2001 r.s. 111 - 116CZYSTY TEKST
Jarosław Klebaniuk, Ogólnopolska Konferencja Naukowa "Narracja jako sposób konstruowania rzeczywistości". Uniwersytet Warszawski, Wydział Psychologii, Śródborów, 18-20 października 2001 r. , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2001 / Numer 4 (16), s. 111 - 116
BIBTEX@Article{ authors = " Jarosław Klebaniuk", title = "Ogólnopolska Konferencja Naukowa "Narracja jako sposób konstruowania rzeczywistości". Uniwersytet Warszawski, Wydział Psychologii, Śródborów, 18-20 października 2001 r. ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2001 / Numer 4 (16)", pages = "111 - 116" }
-
Polsko-brytyjska konferencja naukowa "Filozofia - psychoanaliza - literatura. Punkty zbieżne". Dolnośląska Szkoła Wyższa Edukacji, Szkoła Nauk Społecznych, Polska Akademia Nauk, Manchester Metropolitan University, Wrocław 2-5 lipca 2001 r.s. 117 - 119CZYSTY TEKST
Leszek Koczanowicz, Agnieszka Zembrzuska, Polsko-brytyjska konferencja naukowa "Filozofia - psychoanaliza - literatura. Punkty zbieżne". Dolnośląska Szkoła Wyższa Edukacji, Szkoła Nauk Społecznych, Polska Akademia Nauk, Manchester Metropolitan University, Wrocław 2-5 lipca 2001 r. , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2001 / Numer 4 (16), s. 117 - 119
BIBTEX@Article{ authors = " Leszek Koczanowicz, Agnieszka Zembrzuska", title = "Polsko-brytyjska konferencja naukowa "Filozofia - psychoanaliza - literatura. Punkty zbieżne". Dolnośląska Szkoła Wyższa Edukacji, Szkoła Nauk Społecznych, Polska Akademia Nauk, Manchester Metropolitan University, Wrocław 2-5 lipca 2001 r. ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2001 / Numer 4 (16)", pages = "117 - 119" }
-
Warsztaty Integracji Sensorycznej. Dolnośląska Szkoła Wyższa Edukacji, Wrocław, 15-19 października 2001 r.s. 121 - 128CZYSTY TEKST
Małgorzata Sekułowicz, Warsztaty Integracji Sensorycznej. Dolnośląska Szkoła Wyższa Edukacji, Wrocław, 15-19 października 2001 r. , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2001 / Numer 4 (16), s. 121 - 128
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Sekułowicz", title = "Warsztaty Integracji Sensorycznej. Dolnośląska Szkoła Wyższa Edukacji, Wrocław, 15-19 października 2001 r. ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2001 / Numer 4 (16)", pages = "121 - 128" }
-
"O demokracji", Robert Alan Dahl, tł. Marcin Król, Kraków-Warszawa 2000 : [recenzja]s. 131 - 138CZYSTY TEKST
Robert Alan Dahl, Marcin Król, Damian Leszczyński, "O demokracji", Robert Alan Dahl, tł. Marcin Król, Kraków-Warszawa 2000 : [recenzja] , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2001 / Numer 4 (16), s. 131 - 138
BIBTEX@Article{ authors = " Robert Alan Dahl, Marcin Król, Damian Leszczyński", title = ""O demokracji", Robert Alan Dahl, tł. Marcin Król, Kraków-Warszawa 2000 : [recenzja] ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2001 / Numer 4 (16)", pages = "131 - 138" }
-
"Wizje zbawienia. Demokracja, nacjonalizm i mit w postkomunistycznej Europie", Vladimir Tismaneanu, tł. Hanna Jankowska, Warszawa 2000 : [recenzja]s. 139 - 142CZYSTY TEKST
Hanna Jankowska, Magda Lejzerowicz, Vladimir Tismaneanu, "Wizje zbawienia. Demokracja, nacjonalizm i mit w postkomunistycznej Europie", Vladimir Tismaneanu, tł. Hanna Jankowska, Warszawa 2000 : [recenzja] , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2001 / Numer 4 (16), s. 139 - 142
BIBTEX@Article{ authors = " Hanna Jankowska, Magda Lejzerowicz, Vladimir Tismaneanu", title = ""Wizje zbawienia. Demokracja, nacjonalizm i mit w postkomunistycznej Europie", Vladimir Tismaneanu, tł. Hanna Jankowska, Warszawa 2000 : [recenzja] ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2001 / Numer 4 (16)", pages = "139 - 142" }
-
"O zmianach w edukacji", Teresa Hejnicka-Bezwińska, Bydgoszcz 2000 : [recenzja]s. 143 - 151CZYSTY TEKST
Teresa Hejnicka-Bezwińska, Roman Leppert, "O zmianach w edukacji", Teresa Hejnicka-Bezwińska, Bydgoszcz 2000 : [recenzja] , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2001 / Numer 4 (16), s. 143 - 151
BIBTEX@Article{ authors = " Teresa Hejnicka-Bezwińska, Roman Leppert", title = ""O zmianach w edukacji", Teresa Hejnicka-Bezwińska, Bydgoszcz 2000 : [recenzja] ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2001 / Numer 4 (16)", pages = "143 - 151" }
-
"The Witch Must Die. The Hidden Meaning of Fairy Tales", Sheldon Cashdan, New York 1999 : [recenzja]s. 153 - 160CZYSTY TEKST
Sheldon Cashdan, Edyta Zierkiewicz, "The Witch Must Die. The Hidden Meaning of Fairy Tales", Sheldon Cashdan, New York 1999 : [recenzja] , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2001 / Numer 4 (16), s. 153 - 160
BIBTEX@Article{ authors = " Sheldon Cashdan, Edyta Zierkiewicz", title = ""The Witch Must Die. The Hidden Meaning of Fairy Tales", Sheldon Cashdan, New York 1999 : [recenzja] ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2001 / Numer 4 (16)", pages = "153 - 160" }