-
Plain Text
Autor Nieznany, Od Redakcji., Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2010 / Numer 2 (50), s. 1
BIBTEX@Article{ authors = "Autor Nieznany", title = "Od Redakcji.", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2010 / Numer 2 (50)", pages = "1" }
-
"Teraźniejszość Człowiek Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej" : spis publikacji.p. 1 - 40Plain Text
"Teraźniejszość Człowiek Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej" : spis publikacji., Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2010 / Numer 2 (50), s. 1 - 40
BIBTEX@Article{ authors = "", title = ""Teraźniejszość Człowiek Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej" : spis publikacji.", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2010 / Numer 2 (50)", pages = "1 - 40" }
-
Plain Text
Alicja Kargulowa, O poradnictwie społeczeństwa sieci , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2010 / Numer 2 (50), s. 7 - 22
BIBTEX@Article{ authors = " Alicja Kargulowa", title = "O poradnictwie społeczeństwa sieci ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2010 / Numer 2 (50)", pages = "7 - 22" }
-
Plain Text
Jarosław Marzec, O samorealizacji w epoce "instant" , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2010 / Numer 2 (50), s. 23 - 34
BIBTEX@Article{ authors = " Jarosław Marzec", title = "O samorealizacji w epoce "instant" ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2010 / Numer 2 (50)", pages = "23 - 34" }
-
Pogranicze jako artefakt (homogenicznego) centrum : kontekst geopolityczny, ekonomiczno-kulturowy i symbolicznyp. 35 - 55Plain Text
Adela Kożyczkowska, Pogranicze jako artefakt (homogenicznego) centrum : kontekst geopolityczny, ekonomiczno-kulturowy i symboliczny , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2010 / Numer 2 (50), s. 35 - 55
BIBTEX@Article{ authors = " Adela Kożyczkowska", title = "Pogranicze jako artefakt (homogenicznego) centrum : kontekst geopolityczny, ekonomiczno-kulturowy i symboliczny ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2010 / Numer 2 (50)", pages = "35 - 55" }
-
Plain Text
Małgorzata Skibińska, "Edutainment" jako metoda edukacji przyszłości (teraźniejszości) , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2010 / Numer 2 (50), s. 57 - 64
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Skibińska", title = ""Edutainment" jako metoda edukacji przyszłości (teraźniejszości) ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2010 / Numer 2 (50)", pages = "57 - 64" }
-
Plain Text
Wiesława Martyniuk, Uczniowskie metafory szkoły , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2010 / Numer 2 (50), s. 67 - 78
BIBTEX@Article{ authors = " Wiesława Martyniuk", title = "Uczniowskie metafory szkoły ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2010 / Numer 2 (50)", pages = "67 - 78" }
-
Demokratyczna szkoła z perspektywy toruńskich gimnazjalistów - definicje, oceny, postulatyp. 79 - 96Plain Text
Violetta Kopińska, Demokratyczna szkoła z perspektywy toruńskich gimnazjalistów - definicje, oceny, postulaty , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2010 / Numer 2 (50), s. 79 - 96
BIBTEX@Article{ authors = " Violetta Kopińska", title = "Demokratyczna szkoła z perspektywy toruńskich gimnazjalistów - definicje, oceny, postulaty ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2010 / Numer 2 (50)", pages = "79 - 96" }
-
Hierarchia w pracy zawodowej - kulturowe i psychologiczne aspekty relacji między przełożonym i podwładnymp. 97 - 110Plain Text
Anna Cieślik, Barbara Zimoń-Dubowik, Hierarchia w pracy zawodowej - kulturowe i psychologiczne aspekty relacji między przełożonym i podwładnym , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2010 / Numer 2 (50), s. 97 - 110
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Cieślik, Barbara Zimoń-Dubowik", title = "Hierarchia w pracy zawodowej - kulturowe i psychologiczne aspekty relacji między przełożonym i podwładnym ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2010 / Numer 2 (50)", pages = "97 - 110" }
-
Plain Text
Małgorzata Kunicka, Godność w interakcjach edukacyjnych , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2010 / Numer 2 (50), s. 113 - 123
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Kunicka", title = "Godność w interakcjach edukacyjnych ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2010 / Numer 2 (50)", pages = "113 - 123" }
-
Konstruktywizm w poradnictwie dla dorosłych : refleksje po spotkaniu z profesorem Spyrosem Kriwasem w Dolnośląskiej Szkole Wyższejp. 127 - 131Plain Text
Joanna Kłodkowska, Konstruktywizm w poradnictwie dla dorosłych : refleksje po spotkaniu z profesorem Spyrosem Kriwasem w Dolnośląskiej Szkole Wyższej , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2010 / Numer 2 (50), s. 127 - 131
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Kłodkowska", title = "Konstruktywizm w poradnictwie dla dorosłych : refleksje po spotkaniu z profesorem Spyrosem Kriwasem w Dolnośląskiej Szkole Wyższej ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2010 / Numer 2 (50)", pages = "127 - 131" }
-
"Filozofia nauczania wychowującego J. F. Herbarta", Andrzej Murzyn, Kraków 2010 : [recenzja]p. 135 - 141Plain Text
Andrzej Murzyn, Dariusz Stępkowski, "Filozofia nauczania wychowującego J. F. Herbarta", Andrzej Murzyn, Kraków 2010 : [recenzja] , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2010 / Numer 2 (50), s. 135 - 141
BIBTEX@Article{ authors = " Andrzej Murzyn, Dariusz Stępkowski", title = ""Filozofia nauczania wychowującego J. F. Herbarta", Andrzej Murzyn, Kraków 2010 : [recenzja] ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2010 / Numer 2 (50)", pages = "135 - 141" }