-
O prawdzie, "Znak", 1947, nr 4 : [przedruk]s. 7 - 19CZYSTY TEKST
Bogdan Suchodolski, O prawdzie, "Znak", 1947, nr 4 : [przedruk] , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2005 / Numer 1 (29), s. 7 - 19
BIBTEX@Article{ authors = " Bogdan Suchodolski", title = "O prawdzie, "Znak", 1947, nr 4 : [przedruk] ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2005 / Numer 1 (29)", pages = "7 - 19" }
-
Wolność a stygmatyzacjas. 21 - 35CZYSTY TEKST
Magda Lejzerowicz, Wolność a stygmatyzacja , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2005 / Numer 1 (29), s. 21 - 35
BIBTEX@Article{ authors = " Magda Lejzerowicz", title = "Wolność a stygmatyzacja ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2005 / Numer 1 (29)", pages = "21 - 35" }
-
O teorii tożsamości w naukach społecznych w kontekście współczesnościs. 37 - 59CZYSTY TEKST
Tomasz Leszniewski, O teorii tożsamości w naukach społecznych w kontekście współczesności , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2005 / Numer 1 (29), s. 37 - 59
BIBTEX@Article{ authors = " Tomasz Leszniewski", title = "O teorii tożsamości w naukach społecznych w kontekście współczesności ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2005 / Numer 1 (29)", pages = "37 - 59" }
-
Wykluczenia osób o nienormatywnych orientacjach seksualnych z dyskursu pedagogiki i praktyki edukacyjnejs. 61 - 80CZYSTY TEKST
Piotr Skuza, Wykluczenia osób o nienormatywnych orientacjach seksualnych z dyskursu pedagogiki i praktyki edukacyjnej , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2005 / Numer 1 (29), s. 61 - 80
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Skuza", title = "Wykluczenia osób o nienormatywnych orientacjach seksualnych z dyskursu pedagogiki i praktyki edukacyjnej ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2005 / Numer 1 (29)", pages = "61 - 80" }
-
Niedorosłość czy dorosłość alternatywna? Rozważania w kontekście odraczania dorosłościs. 83 - 94CZYSTY TEKST
Eliza Czerka, Niedorosłość czy dorosłość alternatywna? Rozważania w kontekście odraczania dorosłości , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2005 / Numer 1 (29), s. 83 - 94
BIBTEX@Article{ authors = " Eliza Czerka", title = "Niedorosłość czy dorosłość alternatywna? Rozważania w kontekście odraczania dorosłości ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2005 / Numer 1 (29)", pages = "83 - 94" }
-
Antyglobalizm - edukacja ulicys. 95 - 103CZYSTY TEKST
Paweł Rudnicki, Antyglobalizm - edukacja ulicy , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2005 / Numer 1 (29), s. 95 - 103
BIBTEX@Article{ authors = " Paweł Rudnicki", title = "Antyglobalizm - edukacja ulicy ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2005 / Numer 1 (29)", pages = "95 - 103" }
-
List do Redaktora Naczelnego Kwartalnika z dnia 15 listopada 2004 r.s. 107 - 108CZYSTY TEKST
Irena Wojnar, List do Redaktora Naczelnego Kwartalnika z dnia 15 listopada 2004 r. , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2005 / Numer 1 (29), s. 107 - 108
BIBTEX@Article{ authors = " Irena Wojnar", title = "List do Redaktora Naczelnego Kwartalnika z dnia 15 listopada 2004 r. ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2005 / Numer 1 (29)", pages = "107 - 108" }
-
List do Redaktora Naczelnego Kwartalnika z dnia 7 marca 2005 r.s. 109 - 112CZYSTY TEKST
Irena Wojnar, List do Redaktora Naczelnego Kwartalnika z dnia 7 marca 2005 r. , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2005 / Numer 1 (29), s. 109 - 112
BIBTEX@Article{ authors = " Irena Wojnar", title = "List do Redaktora Naczelnego Kwartalnika z dnia 7 marca 2005 r. ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2005 / Numer 1 (29)", pages = "109 - 112" }
-
Rytuały przejścia ze sfery prywatnej w sferę publiczną dzieci przedszkolnychs. 115 - 121CZYSTY TEKST
Jolanta Zwiernik, Rytuały przejścia ze sfery prywatnej w sferę publiczną dzieci przedszkolnych , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2005 / Numer 1 (29), s. 115 - 121
BIBTEX@Article{ authors = " Jolanta Zwiernik", title = "Rytuały przejścia ze sfery prywatnej w sferę publiczną dzieci przedszkolnych ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2005 / Numer 1 (29)", pages = "115 - 121" }
-
"Biographical research and practice as a setting for personal and social change". Międzynarodowe seminarium ESREA network "Life history and biography", Libera Universita dell'Autobiografia, Anghiari, Włochy, 3-6 marca 2005 r.s. 125 - 128CZYSTY TEKST
Beata Zamorska, "Biographical research and practice as a setting for personal and social change". Międzynarodowe seminarium ESREA network "Life history and biography", Libera Universita dell'Autobiografia, Anghiari, Włochy, 3-6 marca 2005 r. , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2005 / Numer 1 (29), s. 125 - 128
BIBTEX@Article{ authors = " Beata Zamorska", title = ""Biographical research and practice as a setting for personal and social change". Międzynarodowe seminarium ESREA network "Life history and biography", Libera Universita dell'Autobiografia, Anghiari, Włochy, 3-6 marca 2005 r. ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2005 / Numer 1 (29)", pages = "125 - 128" }
-
"Teraźniejszość jako impuls dla pytań o "ogólność" pedagogiki". Ogólnopolskie seminarium, Uniwersytet Gdański, Gdańsk-Sobieszewo, 13-14 grudnia 2004 r.s. 129 - 133CZYSTY TEKST
Karolina Starego, "Teraźniejszość jako impuls dla pytań o "ogólność" pedagogiki". Ogólnopolskie seminarium, Uniwersytet Gdański, Gdańsk-Sobieszewo, 13-14 grudnia 2004 r. , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2005 / Numer 1 (29), s. 129 - 133
BIBTEX@Article{ authors = " Karolina Starego", title = ""Teraźniejszość jako impuls dla pytań o "ogólność" pedagogiki". Ogólnopolskie seminarium, Uniwersytet Gdański, Gdańsk-Sobieszewo, 13-14 grudnia 2004 r. ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2005 / Numer 1 (29)", pages = "129 - 133" }
-
"Learning Participation and Democracy in Late Modernity Work Life". Międzynarodowe seminarium ESREA network "Working life and learning", Barnsley, Wielka Brytania, 12-14 listopada 2004 r.s. 135 - 139CZYSTY TEKST
Adrianna Nizińska, "Learning Participation and Democracy in Late Modernity Work Life". Międzynarodowe seminarium ESREA network "Working life and learning", Barnsley, Wielka Brytania, 12-14 listopada 2004 r. , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2005 / Numer 1 (29), s. 135 - 139
BIBTEX@Article{ authors = " Adrianna Nizińska", title = ""Learning Participation and Democracy in Late Modernity Work Life". Międzynarodowe seminarium ESREA network "Working life and learning", Barnsley, Wielka Brytania, 12-14 listopada 2004 r. ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2005 / Numer 1 (29)", pages = "135 - 139" }
-
"Zagrożenia okresu dorastania". Ogólnopolska konferencja naukowa, Zielona Góra, 19-20 października 2004 r.s. 141 - 149CZYSTY TEKST
Daria Flaczyńska, "Zagrożenia okresu dorastania". Ogólnopolska konferencja naukowa, Zielona Góra, 19-20 października 2004 r. , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2005 / Numer 1 (29), s. 141 - 149
BIBTEX@Article{ authors = " Daria Flaczyńska", title = ""Zagrożenia okresu dorastania". Ogólnopolska konferencja naukowa, Zielona Góra, 19-20 października 2004 r. ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2005 / Numer 1 (29)", pages = "141 - 149" }
-
"O teorii i praktyce poradnictwa. Odmiany poradoznawczego dyskursu", Alicja Kargulowa, Warszawa, 2004 : [recenzja]s. 153 - 156CZYSTY TEKST
Alicja Kargulowa, Edyta Zierkiewicz, "O teorii i praktyce poradnictwa. Odmiany poradoznawczego dyskursu", Alicja Kargulowa, Warszawa, 2004 : [recenzja] , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2005 / Numer 1 (29), s. 153 - 156
BIBTEX@Article{ authors = " Alicja Kargulowa, Edyta Zierkiewicz", title = ""O teorii i praktyce poradnictwa. Odmiany poradoznawczego dyskursu", Alicja Kargulowa, Warszawa, 2004 : [recenzja] ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2005 / Numer 1 (29)", pages = "153 - 156" }
-
"Razem osobno", Zygmunt Bauman, tł. Tomasz Kunz, Kraków 2003 : [recenzja]s. 159 - 164CZYSTY TEKST
Zygmunt Bauman, Jarosław Klebaniuk, Tomasz Kunz, "Razem osobno", Zygmunt Bauman, tł. Tomasz Kunz, Kraków 2003 : [recenzja] , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2005 / Numer 1 (29), s. 159 - 164
BIBTEX@Article{ authors = " Zygmunt Bauman, Jarosław Klebaniuk, Tomasz Kunz", title = ""Razem osobno", Zygmunt Bauman, tł. Tomasz Kunz, Kraków 2003 : [recenzja] ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2005 / Numer 1 (29)", pages = "159 - 164" }
-
"Pragmatism and Values : The Central European Pragmatist Forum", Vol. 1, ed. John Ryder, Emil Višnovský, Amsterdam-New York 2004 ; "Deconstruction and Reconstruction : The Central European Pragmatist Forum", Vol. 2, ed. John Ryder, Krystyna Wilkoszewska, Amsterdam-New York 2004 : [recenzje]s. 165 - 170CZYSTY TEKST
Łukasz Nysler, John Ryder, Emil Višňovský, Krystyna Wilkoszewska, "Pragmatism and Values : The Central European Pragmatist Forum", Vol. 1, ed. John Ryder, Emil Višnovský, Amsterdam-New York 2004 ; "Deconstruction and Reconstruction : The Central European Pragmatist Forum", Vol. 2, ed. John Ryder, Krystyna Wilkoszewska, Amsterdam-New York 2004 : [recenzje] , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2005 / Numer 1 (29), s. 165 - 170
BIBTEX@Article{ authors = " Łukasz Nysler, John Ryder, Emil Višňovský, Krystyna Wilkoszewska", title = ""Pragmatism and Values : The Central European Pragmatist Forum", Vol. 1, ed. John Ryder, Emil Višnovský, Amsterdam-New York 2004 ; "Deconstruction and Reconstruction : The Central European Pragmatist Forum", Vol. 2, ed. John Ryder, Krystyna Wilkoszewska, Amsterdam-New York 2004 : [recenzje] ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2005 / Numer 1 (29)", pages = "165 - 170" }