-
Od Redakcjis. 5 - 6CZYSTY TEKST
Kazimierz Wenta, Ireneusz Ziemiński, Od Redakcji, Edukacja Humanistyczna, 2006 / Numer 2 (15), s. 5 - 6
BIBTEX@Article{ authors = " Kazimierz Wenta, Ireneusz Ziemiński", title = "Od Redakcji", journal = "Edukacja Humanistyczna", issue = "2006 / Numer 2 (15)", pages = "5 - 6" }
-
Tendencje kulturalne w integracji nauk humanistycznychs. 7 - 11CZYSTY TEKST
Teresa Wróblewska, Tendencje kulturalne w integracji nauk humanistycznych, Edukacja Humanistyczna, 2006 / Numer 2 (15), s. 7 - 11
BIBTEX@Article{ authors = " Teresa Wróblewska", title = "Tendencje kulturalne w integracji nauk humanistycznych", journal = "Edukacja Humanistyczna", issue = "2006 / Numer 2 (15)", pages = "7 - 11" }
-
Edukacja wobec współczesnych uwarunkowańs. 12 - 16CZYSTY TEKST
Janina Parafiniuk-Soińska, Edukacja wobec współczesnych uwarunkowań, Edukacja Humanistyczna, 2006 / Numer 2 (15), s. 12 - 16
BIBTEX@Article{ authors = " Janina Parafiniuk-Soińska", title = "Edukacja wobec współczesnych uwarunkowań", journal = "Edukacja Humanistyczna", issue = "2006 / Numer 2 (15)", pages = "12 - 16" }
-
Kultura duchowa nauczycielas. 17 - 20CZYSTY TEKST
Jekaterina I. Artamonowa, Kultura duchowa nauczyciela, Edukacja Humanistyczna, 2006 / Numer 2 (15), s. 17 - 20
BIBTEX@Article{ authors = " Jekaterina I. Artamonowa", title = "Kultura duchowa nauczyciela", journal = "Edukacja Humanistyczna", issue = "2006 / Numer 2 (15)", pages = "17 - 20" }
-
Korzenie rodzimej pogardy : szkic socjologicznys. 21 - 31CZYSTY TEKST
Ireneusz Jeziorski, Korzenie rodzimej pogardy : szkic socjologiczny, Edukacja Humanistyczna, 2006 / Numer 2 (15), s. 21 - 31
BIBTEX@Article{ authors = " Ireneusz Jeziorski", title = "Korzenie rodzimej pogardy : szkic socjologiczny", journal = "Edukacja Humanistyczna", issue = "2006 / Numer 2 (15)", pages = "21 - 31" }
-
Moralność i sprawność: współczesny spór o wartościs. 32 - 40CZYSTY TEKST
Jolanta Miluska, Moralność i sprawność: współczesny spór o wartości, Edukacja Humanistyczna, 2006 / Numer 2 (15), s. 32 - 40
BIBTEX@Article{ authors = " Jolanta Miluska", title = "Moralność i sprawność: współczesny spór o wartości", journal = "Edukacja Humanistyczna", issue = "2006 / Numer 2 (15)", pages = "32 - 40" }
-
Relacja zbiorowość - jednostka jako wyznacznik wartości i norms. 41 - 45CZYSTY TEKST
Józef Kowalewski, Relacja zbiorowość - jednostka jako wyznacznik wartości i norm, Edukacja Humanistyczna, 2006 / Numer 2 (15), s. 41 - 45
BIBTEX@Article{ authors = " Józef Kowalewski", title = "Relacja zbiorowość - jednostka jako wyznacznik wartości i norm", journal = "Edukacja Humanistyczna", issue = "2006 / Numer 2 (15)", pages = "41 - 45" }
-
Socjologia mniejszego zła, czyli o ustanawianiu ładu społecznego w warunkach pluraryzmu akcjonormatywnegos. 46 - 54CZYSTY TEKST
Marcin Korzewski, Socjologia mniejszego zła, czyli o ustanawianiu ładu społecznego w warunkach pluraryzmu akcjonormatywnego , Edukacja Humanistyczna, 2006 / Numer 2 (15), s. 46 - 54
BIBTEX@Article{ authors = " Marcin Korzewski", title = "Socjologia mniejszego zła, czyli o ustanawianiu ładu społecznego w warunkach pluraryzmu akcjonormatywnego ", journal = "Edukacja Humanistyczna", issue = "2006 / Numer 2 (15)", pages = "46 - 54" }
-
Rola rodziny w kształtowaniu systemu aksjonormatywnego człowieka w dobie eskalacja zła moralnegos. 55 - 60CZYSTY TEKST
Andrzej Kokiel, Rola rodziny w kształtowaniu systemu aksjonormatywnego człowieka w dobie eskalacja zła moralnego, Edukacja Humanistyczna, 2006 / Numer 2 (15), s. 55 - 60
BIBTEX@Article{ authors = " Andrzej Kokiel", title = "Rola rodziny w kształtowaniu systemu aksjonormatywnego człowieka w dobie eskalacja zła moralnego", journal = "Edukacja Humanistyczna", issue = "2006 / Numer 2 (15)", pages = "55 - 60" }
-
Kształcenie postaw humanistycznych studentów w uczącym się społeczeństwies. 61 - 68CZYSTY TEKST
Maria Kozielska, Kształcenie postaw humanistycznych studentów w uczącym się społeczeństwie, Edukacja Humanistyczna, 2006 / Numer 2 (15), s. 61 - 68
BIBTEX@Article{ authors = " Maria Kozielska", title = "Kształcenie postaw humanistycznych studentów w uczącym się społeczeństwie", journal = "Edukacja Humanistyczna", issue = "2006 / Numer 2 (15)", pages = "61 - 68" }
-
Wartości i antywartości w interakcyjnym modelu edukacjis. 69 - 75CZYSTY TEKST
Józefa Krupa, Wartości i antywartości w interakcyjnym modelu edukacji, Edukacja Humanistyczna, 2006 / Numer 2 (15), s. 69 - 75
BIBTEX@Article{ authors = " Józefa Krupa", title = "Wartości i antywartości w interakcyjnym modelu edukacji", journal = "Edukacja Humanistyczna", issue = "2006 / Numer 2 (15)", pages = "69 - 75" }
-
Zarządzanie potencjałem ucznia w procesie mentoringu rozwojowegos. 76 - 85CZYSTY TEKST
Monika Jaworska, Zarządzanie potencjałem ucznia w procesie mentoringu rozwojowego, Edukacja Humanistyczna, 2006 / Numer 2 (15), s. 76 - 85
BIBTEX@Article{ authors = " Monika Jaworska", title = "Zarządzanie potencjałem ucznia w procesie mentoringu rozwojowego", journal = "Edukacja Humanistyczna", issue = "2006 / Numer 2 (15)", pages = "76 - 85" }
-
Filozofia japońskiego budo jako fundament rozwoju osobowego uprawiających wschodnie sztuki walkis. 86 - 95CZYSTY TEKST
Bartosz Ciechanowicz, Bartosz Łuszczyński, Leszek Myśliwiec, Marian Sygit, Filozofia japońskiego budo jako fundament rozwoju osobowego uprawiających wschodnie sztuki walki, Edukacja Humanistyczna, 2006 / Numer 2 (15), s. 86 - 95
BIBTEX@Article{ authors = " Bartosz Ciechanowicz, Bartosz Łuszczyński, Leszek Myśliwiec, Marian Sygit", title = "Filozofia japońskiego budo jako fundament rozwoju osobowego uprawiających wschodnie sztuki walki", journal = "Edukacja Humanistyczna", issue = "2006 / Numer 2 (15)", pages = "86 - 95" }
-
Bariery aktywnego i twórczego zaangażowania studentów w procesie edukacji szkoły wyższejszkołys. 96 - 101CZYSTY TEKST
Józefa Krupa, Bariery aktywnego i twórczego zaangażowania studentów w procesie edukacji szkoły wyższejszkoły, Edukacja Humanistyczna, 2006 / Numer 2 (15), s. 96 - 101
BIBTEX@Article{ authors = " Józefa Krupa", title = "Bariery aktywnego i twórczego zaangażowania studentów w procesie edukacji szkoły wyższejszkoły", journal = "Edukacja Humanistyczna", issue = "2006 / Numer 2 (15)", pages = "96 - 101" }
-
Etyka biznesu wobec problemu zła we współczesnym świecies. 102 - 114CZYSTY TEKST
Anna Wachowiak, Etyka biznesu wobec problemu zła we współczesnym świecie , Edukacja Humanistyczna, 2006 / Numer 2 (15), s. 102 - 114
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Wachowiak", title = "Etyka biznesu wobec problemu zła we współczesnym świecie ", journal = "Edukacja Humanistyczna", issue = "2006 / Numer 2 (15)", pages = "102 - 114" }
-
Samopoznanie jako znacząca kategoria edukacji humanistycznejs. 115 - 118CZYSTY TEKST
Joanna Król, Samopoznanie jako znacząca kategoria edukacji humanistycznej, Edukacja Humanistyczna, 2006 / Numer 2 (15), s. 115 - 118
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Król", title = "Samopoznanie jako znacząca kategoria edukacji humanistycznej", journal = "Edukacja Humanistyczna", issue = "2006 / Numer 2 (15)", pages = "115 - 118" }
-
Zmiany systemów motywowania ludzi do pracy wobec rozwoju edukacji humanistycznej : paradoksy postępus. 119 - 131CZYSTY TEKST
Anna Wachowiak, Zmiany systemów motywowania ludzi do pracy wobec rozwoju edukacji humanistycznej : paradoksy postępu, Edukacja Humanistyczna, 2006 / Numer 2 (15), s. 119 - 131
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Wachowiak", title = "Zmiany systemów motywowania ludzi do pracy wobec rozwoju edukacji humanistycznej : paradoksy postępu", journal = "Edukacja Humanistyczna", issue = "2006 / Numer 2 (15)", pages = "119 - 131" }
-
Człowiek stary wobec zagrożeń współczesnościs. 132 - 138CZYSTY TEKST
Beata Bugajska, Człowiek stary wobec zagrożeń współczesności, Edukacja Humanistyczna, 2006 / Numer 2 (15), s. 132 - 138
BIBTEX@Article{ authors = " Beata Bugajska", title = "Człowiek stary wobec zagrożeń współczesności", journal = "Edukacja Humanistyczna", issue = "2006 / Numer 2 (15)", pages = "132 - 138" }
-
Przedszkole miejscem przemocy symbolicznej a stawiane mu wyzywania humanistykis. 139 - 148CZYSTY TEKST
Małgorzata Falkiewicz-Szult, Przedszkole miejscem przemocy symbolicznej a stawiane mu wyzywania humanistyki, Edukacja Humanistyczna, 2006 / Numer 2 (15), s. 139 - 148
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Falkiewicz-Szult", title = "Przedszkole miejscem przemocy symbolicznej a stawiane mu wyzywania humanistyki", journal = "Edukacja Humanistyczna", issue = "2006 / Numer 2 (15)", pages = "139 - 148" }
-
Przeciwdziałanie wykluczeniu społecznemu osób z niepełnosprawnością w Unii Europejskiejs. 149 - 155CZYSTY TEKST
Teresa Żółkowska, Przeciwdziałanie wykluczeniu społecznemu osób z niepełnosprawnością w Unii Europejskiej , Edukacja Humanistyczna, 2006 / Numer 2 (15), s. 149 - 155
BIBTEX@Article{ authors = " Teresa Żółkowska", title = "Przeciwdziałanie wykluczeniu społecznemu osób z niepełnosprawnością w Unii Europejskiej ", journal = "Edukacja Humanistyczna", issue = "2006 / Numer 2 (15)", pages = "149 - 155" }
-
Rola psychologa w tworzeniu programu profilaktyki zachowań społecznych dzieci i młodzieży upośledzonej umysłowos. 156 - 160CZYSTY TEKST
Ilona Sowińska-Gługiewicz, Rola psychologa w tworzeniu programu profilaktyki zachowań społecznych dzieci i młodzieży upośledzonej umysłowo , Edukacja Humanistyczna, 2006 / Numer 2 (15), s. 156 - 160
BIBTEX@Article{ authors = " Ilona Sowińska-Gługiewicz", title = "Rola psychologa w tworzeniu programu profilaktyki zachowań społecznych dzieci i młodzieży upośledzonej umysłowo ", journal = "Edukacja Humanistyczna", issue = "2006 / Numer 2 (15)", pages = "156 - 160" }
-
Młodzież wobec jej wizerunku w kulturze masowejs. 161 - 169CZYSTY TEKST
Janina Parafiniuk-Soińska, Młodzież wobec jej wizerunku w kulturze masowej, Edukacja Humanistyczna, 2006 / Numer 2 (15), s. 161 - 169
BIBTEX@Article{ authors = " Janina Parafiniuk-Soińska", title = "Młodzież wobec jej wizerunku w kulturze masowej", journal = "Edukacja Humanistyczna", issue = "2006 / Numer 2 (15)", pages = "161 - 169" }
-
Wpływ telewizyjnych obrazów przemocy na dziecis. 170 - 174CZYSTY TEKST
Krzysztof Juszczak, Wpływ telewizyjnych obrazów przemocy na dzieci, Edukacja Humanistyczna, 2006 / Numer 2 (15), s. 170 - 174
BIBTEX@Article{ authors = " Krzysztof Juszczak", title = "Wpływ telewizyjnych obrazów przemocy na dzieci", journal = "Edukacja Humanistyczna", issue = "2006 / Numer 2 (15)", pages = "170 - 174" }
-
Aspiracje poznawcze studentów kierunków humanistycznychs. 175 - 182CZYSTY TEKST
Mirosława Saczmarczyk-Sowa, Aspiracje poznawcze studentów kierunków humanistycznych, Edukacja Humanistyczna, 2006 / Numer 2 (15), s. 175 - 182
BIBTEX@Article{ authors = " Mirosława Saczmarczyk-Sowa", title = "Aspiracje poznawcze studentów kierunków humanistycznych", journal = "Edukacja Humanistyczna", issue = "2006 / Numer 2 (15)", pages = "175 - 182" }
-
Zaniedbany obszar demokratyzacji polskiej oświaty - edukacja przedszkolnas. 182 - 194CZYSTY TEKST
Ilona Kość, Zaniedbany obszar demokratyzacji polskiej oświaty - edukacja przedszkolna , Edukacja Humanistyczna, 2006 / Numer 2 (15), s. 182 - 194
BIBTEX@Article{ authors = " Ilona Kość", title = "Zaniedbany obszar demokratyzacji polskiej oświaty - edukacja przedszkolna ", journal = "Edukacja Humanistyczna", issue = "2006 / Numer 2 (15)", pages = "182 - 194" }
-
Patologie w polskich rodzinach : określenie przyczyns. 195 - 204CZYSTY TEKST
Mirosława Kaczmarczyk-Sowa, Patologie w polskich rodzinach : określenie przyczyn, Edukacja Humanistyczna, 2006 / Numer 2 (15), s. 195 - 204
BIBTEX@Article{ authors = " Mirosława Kaczmarczyk-Sowa", title = "Patologie w polskich rodzinach : określenie przyczyn", journal = "Edukacja Humanistyczna", issue = "2006 / Numer 2 (15)", pages = "195 - 204" }
-
Humanizacja pracy w warunkach wysokiego bezrobocias. 205 - 210CZYSTY TEKST
Józef Kowalewski, Humanizacja pracy w warunkach wysokiego bezrobocia, Edukacja Humanistyczna, 2006 / Numer 2 (15), s. 205 - 210
BIBTEX@Article{ authors = " Józef Kowalewski", title = "Humanizacja pracy w warunkach wysokiego bezrobocia", journal = "Edukacja Humanistyczna", issue = "2006 / Numer 2 (15)", pages = "205 - 210" }
-
Bezpieczeństwo publiczne : empiria i poszukiwanie modelu zarządzanias. 211 - 223CZYSTY TEKST
Tomasz Kopczyński, Jan Nikołajew, Anna Ociesa, Waldemar Urbanik, Bezpieczeństwo publiczne : empiria i poszukiwanie modelu zarządzania, Edukacja Humanistyczna, 2006 / Numer 2 (15), s. 211 - 223
BIBTEX@Article{ authors = " Tomasz Kopczyński, Jan Nikołajew, Anna Ociesa, Waldemar Urbanik", title = "Bezpieczeństwo publiczne : empiria i poszukiwanie modelu zarządzania", journal = "Edukacja Humanistyczna", issue = "2006 / Numer 2 (15)", pages = "211 - 223" }
-
Samoocena i samoakceptacja kobiet i mężczyzn w okresie starościs. 224 - 230CZYSTY TEKST
Ilona Sowińska-Gługiewicz, Samoocena i samoakceptacja kobiet i mężczyzn w okresie starości, Edukacja Humanistyczna, 2006 / Numer 2 (15), s. 224 - 230
BIBTEX@Article{ authors = " Ilona Sowińska-Gługiewicz", title = "Samoocena i samoakceptacja kobiet i mężczyzn w okresie starości", journal = "Edukacja Humanistyczna", issue = "2006 / Numer 2 (15)", pages = "224 - 230" }
-
Zaburzenia psychosomatyczne dzieci i młodzieży w kontekście wyników badań nauk przyrodniczych i humanisytycznychs. 231 - 237CZYSTY TEKST
Karol Mausch, Zaburzenia psychosomatyczne dzieci i młodzieży w kontekście wyników badań nauk przyrodniczych i humanisytycznych, Edukacja Humanistyczna, 2006 / Numer 2 (15), s. 231 - 237
BIBTEX@Article{ authors = " Karol Mausch", title = "Zaburzenia psychosomatyczne dzieci i młodzieży w kontekście wyników badań nauk przyrodniczych i humanisytycznych", journal = "Edukacja Humanistyczna", issue = "2006 / Numer 2 (15)", pages = "231 - 237" }
-
"Ku dobrej edukacji", Kazimierz Denek, Toruń - Leszno 2005 : [recenzja]s. 238 - 240CZYSTY TEKST
Kazimierz Denek, Kazimierz Wenta, "Ku dobrej edukacji", Kazimierz Denek, Toruń - Leszno 2005 : [recenzja] , Edukacja Humanistyczna, 2006 / Numer 2 (15), s. 238 - 240
BIBTEX@Article{ authors = " Kazimierz Denek, Kazimierz Wenta", title = ""Ku dobrej edukacji", Kazimierz Denek, Toruń - Leszno 2005 : [recenzja] ", journal = "Edukacja Humanistyczna", issue = "2006 / Numer 2 (15)", pages = "238 - 240" }