-
Wstęps. 5CZYSTY TEKST
Paweł Płusa, Wstęp, Prace Naukowe Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Częstochowie. Studia Neofilologiczne, 2003 / Tom 4, s. 5
BIBTEX@Article{ authors = " Paweł Płusa", title = "Wstęp", journal = "Prace Naukowe Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Częstochowie. Studia Neofilologiczne", issue = "2003 / Tom 4", pages = "5" }
-
Reforma edukacji i jej realizacja — konsekwencje dla uczenia się i nauczania języków obcychs. 9 - 17CZYSTY TEKST
Elżbieta Zawadzka, Reforma edukacji i jej realizacja — konsekwencje dla uczenia się i nauczania języków obcych , Prace Naukowe Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Częstochowie. Studia Neofilologiczne, 2003 / Tom 4, s. 9 - 17
BIBTEX@Article{ authors = " Elżbieta Zawadzka", title = "Reforma edukacji i jej realizacja — konsekwencje dla uczenia się i nauczania języków obcych ", journal = "Prace Naukowe Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Częstochowie. Studia Neofilologiczne", issue = "2003 / Tom 4", pages = "9 - 17" }
-
Cele i zadania gimnazjów, a stopień przygotowania nauczycieli do kooperacji z europejskimi instytucjami edukacyjnymi (w trzy lata po rozpoczęciu wdrażania reformy edukacji)s. 19 - 26CZYSTY TEKST
Renata Matsili, Cele i zadania gimnazjów, a stopień przygotowania nauczycieli do kooperacji z europejskimi instytucjami edukacyjnymi (w trzy lata po rozpoczęciu wdrażania reformy edukacji) , Prace Naukowe Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Częstochowie. Studia Neofilologiczne, 2003 / Tom 4, s. 19 - 26
BIBTEX@Article{ authors = " Renata Matsili", title = "Cele i zadania gimnazjów, a stopień przygotowania nauczycieli do kooperacji z europejskimi instytucjami edukacyjnymi (w trzy lata po rozpoczęciu wdrażania reformy edukacji) ", journal = "Prace Naukowe Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Częstochowie. Studia Neofilologiczne", issue = "2003 / Tom 4", pages = "19 - 26" }
-
Struktura i funkcjonowanie Regionalnego Ośrodka Doskonalenia Nauczycieli „WOM" w Częstochowie. Osiągnięcia i wkład w reformę systemu edukacjis. 27 - 30CZYSTY TEKST
Jerzy Zdański, Struktura i funkcjonowanie Regionalnego Ośrodka Doskonalenia Nauczycieli „WOM" w Częstochowie. Osiągnięcia i wkład w reformę systemu edukacji , Prace Naukowe Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Częstochowie. Studia Neofilologiczne, 2003 / Tom 4, s. 27 - 30
BIBTEX@Article{ authors = " Jerzy Zdański", title = "Struktura i funkcjonowanie Regionalnego Ośrodka Doskonalenia Nauczycieli „WOM" w Częstochowie. Osiągnięcia i wkład w reformę systemu edukacji ", journal = "Prace Naukowe Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Częstochowie. Studia Neofilologiczne", issue = "2003 / Tom 4", pages = "27 - 30" }
-
Religion et éducation interculturelle à l'école polonaises. 31 - 41CZYSTY TEKST
Bethuel Matsili, Religion et éducation interculturelle à l'école polonaise , Prace Naukowe Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Częstochowie. Studia Neofilologiczne, 2003 / Tom 4, s. 31 - 41
BIBTEX@Article{ authors = " Bethuel Matsili", title = "Religion et éducation interculturelle à l'école polonaise ", journal = "Prace Naukowe Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Częstochowie. Studia Neofilologiczne", issue = "2003 / Tom 4", pages = "31 - 41" }
-
Problematyka interkulturowa w dydaktyce i w negocjacjach handlowychs. 43 - 51CZYSTY TEKST
Zofia Krzysztoforska-Weisswasser, Problematyka interkulturowa w dydaktyce i w negocjacjach handlowych , Prace Naukowe Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Częstochowie. Studia Neofilologiczne, 2003 / Tom 4, s. 43 - 51
BIBTEX@Article{ authors = " Zofia Krzysztoforska-Weisswasser", title = "Problematyka interkulturowa w dydaktyce i w negocjacjach handlowych ", journal = "Prace Naukowe Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Częstochowie. Studia Neofilologiczne", issue = "2003 / Tom 4", pages = "43 - 51" }
-
Архетип в диалоге культур: к проблеме иитертекстуального освидетельствоваиия современностиs. 53 - 57CZYSTY TEKST
Гавро Шкриванић, Архетип в диалоге культур: к проблеме иитертекстуального освидетельствоваиия современности , Prace Naukowe Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Częstochowie. Studia Neofilologiczne, 2003 / Tom 4, s. 53 - 57
BIBTEX@Article{ authors = " Гавро Шкриванић", title = "Архетип в диалоге культур: к проблеме иитертекстуального освидетельствоваиия современности ", journal = "Prace Naukowe Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Częstochowie. Studia Neofilologiczne", issue = "2003 / Tom 4", pages = "53 - 57" }
-
Strategie czytania ze zrozumieniem tekstów obcojęzycznych (na przykładzie języka francuskiego)s. 61 - 66CZYSTY TEKST
Paweł Płusa, Strategie czytania ze zrozumieniem tekstów obcojęzycznych (na przykładzie języka francuskiego) , Prace Naukowe Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Częstochowie. Studia Neofilologiczne, 2003 / Tom 4, s. 61 - 66
BIBTEX@Article{ authors = " Paweł Płusa", title = "Strategie czytania ze zrozumieniem tekstów obcojęzycznych (na przykładzie języka francuskiego) ", journal = "Prace Naukowe Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Częstochowie. Studia Neofilologiczne", issue = "2003 / Tom 4", pages = "61 - 66" }
-
Teaching Independence in a 2nd year ESL writing classs. 67 - 73CZYSTY TEKST
Hélène Suzanne, Teaching Independence in a 2nd year ESL writing class, Prace Naukowe Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Częstochowie. Studia Neofilologiczne, 2003 / Tom 4, s. 67 - 73
BIBTEX@Article{ authors = " Hélène Suzanne", title = "Teaching Independence in a 2nd year ESL writing class", journal = "Prace Naukowe Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Częstochowie. Studia Neofilologiczne", issue = "2003 / Tom 4", pages = "67 - 73" }
-
The role of advertising text in teaching English to advanced studentss. 75 - 81CZYSTY TEKST
Olga Glebova, The role of advertising text in teaching English to advanced students , Prace Naukowe Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Częstochowie. Studia Neofilologiczne, 2003 / Tom 4, s. 75 - 81
BIBTEX@Article{ authors = " Olga Glebova", title = "The role of advertising text in teaching English to advanced students ", journal = "Prace Naukowe Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Częstochowie. Studia Neofilologiczne", issue = "2003 / Tom 4", pages = "75 - 81" }
-
The effectiveness of the Helen Doron method — work in progresss. 83 - 91CZYSTY TEKST
Katarzyna Rokoszewska, The effectiveness of the Helen Doron method — work in progress , Prace Naukowe Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Częstochowie. Studia Neofilologiczne, 2003 / Tom 4, s. 83 - 91
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Rokoszewska", title = "The effectiveness of the Helen Doron method — work in progress ", journal = "Prace Naukowe Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Częstochowie. Studia Neofilologiczne", issue = "2003 / Tom 4", pages = "83 - 91" }
-
Polish dyslexics in the world of English spellings. 93 - 104CZYSTY TEKST
Irena Iwankowicz-Błoszczyńska, Polish dyslexics in the world of English spelling , Prace Naukowe Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Częstochowie. Studia Neofilologiczne, 2003 / Tom 4, s. 93 - 104
BIBTEX@Article{ authors = " Irena Iwankowicz-Błoszczyńska", title = "Polish dyslexics in the world of English spelling ", journal = "Prace Naukowe Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Częstochowie. Studia Neofilologiczne", issue = "2003 / Tom 4", pages = "93 - 104" }
-
Nauczanie metodyki w NKJO w okresie transformacjis. 105 - 111CZYSTY TEKST
Katarzyna Pogłodzińska, Nauczanie metodyki w NKJO w okresie transformacji , Prace Naukowe Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Częstochowie. Studia Neofilologiczne, 2003 / Tom 4, s. 105 - 111
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Pogłodzińska", title = "Nauczanie metodyki w NKJO w okresie transformacji ", journal = "Prace Naukowe Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Częstochowie. Studia Neofilologiczne", issue = "2003 / Tom 4", pages = "105 - 111" }
-
Kilka uwag o Montessoriańskim pojmowaniu wolności i dyscyplinys. 113 - 117CZYSTY TEKST
Mieczysława Materniak, Kilka uwag o Montessoriańskim pojmowaniu wolności i dyscypliny , Prace Naukowe Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Częstochowie. Studia Neofilologiczne, 2003 / Tom 4, s. 113 - 117
BIBTEX@Article{ authors = " Mieczysława Materniak", title = "Kilka uwag o Montessoriańskim pojmowaniu wolności i dyscypliny ", journal = "Prace Naukowe Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Częstochowie. Studia Neofilologiczne", issue = "2003 / Tom 4", pages = "113 - 117" }
-
Wizerunek nauczyciela w nauczaniu dwujęzycznyms. 119 - 124CZYSTY TEKST
Małgorzata Niemiec-Knaś, Wizerunek nauczyciela w nauczaniu dwujęzycznym , Prace Naukowe Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Częstochowie. Studia Neofilologiczne, 2003 / Tom 4, s. 119 - 124
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Niemiec-Knaś", title = "Wizerunek nauczyciela w nauczaniu dwujęzycznym ", journal = "Prace Naukowe Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Częstochowie. Studia Neofilologiczne", issue = "2003 / Tom 4", pages = "119 - 124" }
-
Деловые игры в процессе обучения польских студентов русскому языку как языку бизнесаs. 125 - 132CZYSTY TEKST
Гавро Шкриванић, Деловые игры в процессе обучения польских студентов русскому языку как языку бизнеса , Prace Naukowe Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Częstochowie. Studia Neofilologiczne, 2003 / Tom 4, s. 125 - 132
BIBTEX@Article{ authors = " Гавро Шкриванић", title = "Деловые игры в процессе обучения польских студентов русскому языку как языку бизнеса ", journal = "Prace Naukowe Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Częstochowie. Studia Neofilologiczne", issue = "2003 / Tom 4", pages = "125 - 132" }
-
Риторигка торговли как средство обучения иностранному языку (русскому языку как иностранному)s. 133 - 139CZYSTY TEKST
Гавро Шкриванић, Риторигка торговли как средство обучения иностранному языку (русскому языку как иностранному) , Prace Naukowe Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Częstochowie. Studia Neofilologiczne, 2003 / Tom 4, s. 133 - 139
BIBTEX@Article{ authors = " Гавро Шкриванић", title = "Риторигка торговли как средство обучения иностранному языку (русскому языку как иностранному) ", journal = "Prace Naukowe Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Częstochowie. Studia Neofilologiczne", issue = "2003 / Tom 4", pages = "133 - 139" }
-
Из опыта преподавания белорусского языка польским студентамs. 141 - 144CZYSTY TEKST
Гавро Шкриванић, Из опыта преподавания белорусского языка польским студентам , Prace Naukowe Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Częstochowie. Studia Neofilologiczne, 2003 / Tom 4, s. 141 - 144
BIBTEX@Article{ authors = " Гавро Шкриванић", title = "Из опыта преподавания белорусского языка польским студентам ", journal = "Prace Naukowe Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Częstochowie. Studia Neofilologiczne", issue = "2003 / Tom 4", pages = "141 - 144" }
-
Текстовая деятельность как один из способов усвоения норм русского литературного языка иностранными студентамиs. 145 - 149CZYSTY TEKST
Гавро Шкриванић, Текстовая деятельность как один из способов усвоения норм русского литературного языка иностранными студентами , Prace Naukowe Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Częstochowie. Studia Neofilologiczne, 2003 / Tom 4, s. 145 - 149
BIBTEX@Article{ authors = " Гавро Шкриванић", title = "Текстовая деятельность как один из способов усвоения норм русского литературного языка иностранными студентами ", journal = "Prace Naukowe Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Częstochowie. Studia Neofilologiczne", issue = "2003 / Tom 4", pages = "145 - 149" }
-
Эффективность иоэтвческих текстов в лингводидагстикеs. 151 - 156CZYSTY TEKST
Гавро Шкриванић, Эффективность иоэтвческих текстов в лингводидагстике , Prace Naukowe Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Częstochowie. Studia Neofilologiczne, 2003 / Tom 4, s. 151 - 156
BIBTEX@Article{ authors = " Гавро Шкриванић", title = "Эффективность иоэтвческих текстов в лингводидагстике ", journal = "Prace Naukowe Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Częstochowie. Studia Neofilologiczne", issue = "2003 / Tom 4", pages = "151 - 156" }
-
Проблема лексвческого минимума в методике преподавания русского языка как неродного во второй половине ХХ векаs. 157 - 165CZYSTY TEKST
Зинаида Владимировнa Удальцова, Проблема лексвческого минимума в методике преподавания русского языка как неродного во второй половине ХХ века , Prace Naukowe Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Częstochowie. Studia Neofilologiczne, 2003 / Tom 4, s. 157 - 165
BIBTEX@Article{ authors = " Зинаида Владимировнa Удальцова", title = "Проблема лексвческого минимума в методике преподавания русского языка как неродного во второй половине ХХ века ", journal = "Prace Naukowe Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Częstochowie. Studia Neofilologiczne", issue = "2003 / Tom 4", pages = "157 - 165" }
-
Die Texte von Kurt Drawert an der Pädagogischen Hochschule in Czestochowas. 169 - 177CZYSTY TEKST
Gizela Kurpanik-Malinowska, Die Texte von Kurt Drawert an der Pädagogischen Hochschule in Czestochowa, Prace Naukowe Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Częstochowie. Studia Neofilologiczne, 2003 / Tom 4, s. 169 - 177
BIBTEX@Article{ authors = " Gizela Kurpanik-Malinowska", title = "Die Texte von Kurt Drawert an der Pädagogischen Hochschule in Czestochowa", journal = "Prace Naukowe Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Częstochowie. Studia Neofilologiczne", issue = "2003 / Tom 4", pages = "169 - 177" }
-
Dzieje dramatu rosyjskiego w drugiej polowie XIX wieku na przykladzie twórczości A. Ostrowskiego (1823-1886)s. 179 - 184CZYSTY TEKST
Cezary Marcinkiewicz, Dzieje dramatu rosyjskiego w drugiej polowie XIX wieku na przykladzie twórczości A. Ostrowskiego (1823-1886), Prace Naukowe Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Częstochowie. Studia Neofilologiczne, 2003 / Tom 4, s. 179 - 184
BIBTEX@Article{ authors = " Cezary Marcinkiewicz", title = "Dzieje dramatu rosyjskiego w drugiej polowie XIX wieku na przykladzie twórczości A. Ostrowskiego (1823-1886)", journal = "Prace Naukowe Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Częstochowie. Studia Neofilologiczne", issue = "2003 / Tom 4", pages = "179 - 184" }
-
Тематсэлогическое исследование литератур: стратегия минимизации семантических аберраций в контексте проблемы интеграции культурs. 185 - 194CZYSTY TEKST
Гавро Шкриванић, Тематсэлогическое исследование литератур: стратегия минимизации семантических аберраций в контексте проблемы интеграции культур, Prace Naukowe Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Częstochowie. Studia Neofilologiczne, 2003 / Tom 4, s. 185 - 194
BIBTEX@Article{ authors = " Гавро Шкриванић", title = "Тематсэлогическое исследование литератур: стратегия минимизации семантических аберраций в контексте проблемы интеграции культур", journal = "Prace Naukowe Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Częstochowie. Studia Neofilologiczne", issue = "2003 / Tom 4", pages = "185 - 194" }
-
Использование метода кампаративного анализа при изучении произведений современной литературы в школе и вузаs. 195 - 200CZYSTY TEKST
Гавро Шкриванић, Использование метода кампаративного анализа при изучении произведений современной литературы в школе и вуза, Prace Naukowe Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Częstochowie. Studia Neofilologiczne, 2003 / Tom 4, s. 195 - 200
BIBTEX@Article{ authors = " Гавро Шкриванић", title = "Использование метода кампаративного анализа при изучении произведений современной литературы в школе и вуза", journal = "Prace Naukowe Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Częstochowie. Studia Neofilologiczne", issue = "2003 / Tom 4", pages = "195 - 200" }
-
Некоторые проблемы преподавания современной русской литературы в вузахs. 201 - 208CZYSTY TEKST
Гавро Шкриванић, Некоторые проблемы преподавания современной русской литературы в вузах , Prace Naukowe Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Częstochowie. Studia Neofilologiczne, 2003 / Tom 4, s. 201 - 208
BIBTEX@Article{ authors = " Гавро Шкриванић", title = "Некоторые проблемы преподавания современной русской литературы в вузах ", journal = "Prace Naukowe Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Częstochowie. Studia Neofilologiczne", issue = "2003 / Tom 4", pages = "201 - 208" }
-
Пурвствческие взгляды „архаистов" и ,,новаторов" на роль народной поэзии в развитии языка русской художественной литературы начала XIX векаs. 209 - 216CZYSTY TEKST
Гавро Шкриванић, Пурвствческие взгляды „архаистов" и ,,новаторов" на роль народной поэзии в развитии языка русской художественной литературы начала XIX века , Prace Naukowe Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Częstochowie. Studia Neofilologiczne, 2003 / Tom 4, s. 209 - 216
BIBTEX@Article{ authors = " Гавро Шкриванић", title = "Пурвствческие взгляды „архаистов" и ,,новаторов" на роль народной поэзии в развитии языка русской художественной литературы начала XIX века ", journal = "Prace Naukowe Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Częstochowie. Studia Neofilologiczne", issue = "2003 / Tom 4", pages = "209 - 216" }
-
Литературная автобиография и ее дидактвческие потенцииs. 217 - 224CZYSTY TEKST
Гавро Шкриванић, Литературная автобиография и ее дидактвческие потенции , Prace Naukowe Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Częstochowie. Studia Neofilologiczne, 2003 / Tom 4, s. 217 - 224
BIBTEX@Article{ authors = " Гавро Шкриванић", title = "Литературная автобиография и ее дидактвческие потенции ", journal = "Prace Naukowe Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Częstochowie. Studia Neofilologiczne", issue = "2003 / Tom 4", pages = "217 - 224" }
-
Способы и формы развития самостоятельности и творческой активности студентов (из опыта преподавания русской литературы ХIХ. века)s. 225 - 231CZYSTY TEKST
Гавро Шкриванић, Способы и формы развития самостоятельности и творческой активности студентов (из опыта преподавания русской литературы ХIХ. века) , Prace Naukowe Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Częstochowie. Studia Neofilologiczne, 2003 / Tom 4, s. 225 - 231
BIBTEX@Article{ authors = " Гавро Шкриванић", title = "Способы и формы развития самостоятельности и творческой активности студентов (из опыта преподавания русской литературы ХIХ. века) ", journal = "Prace Naukowe Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Częstochowie. Studia Neofilologiczne", issue = "2003 / Tom 4", pages = "225 - 231" }