-
Od Redakcji : Kurs na ignorancję (Giroux)s. 1 - 6CZYSTY TEKST
Krzysztof Maliszewski, Od Redakcji : Kurs na ignorancję (Giroux), Chowanna, 2020 / Tom 1, s. 1 - 6
BIBTEX@Article{ authors = " Krzysztof Maliszewski", title = "Od Redakcji : Kurs na ignorancję (Giroux)", journal = "Chowanna", issue = "2020 / Tom 1", pages = "1 - 6" }
-
"Pasja i tożsamość naukowa : o władzy i wolności umysłu", Zbyszko Melosik, Poznań 2019 : [recenzja]s. 1 - 6CZYSTY TEKST
Zbyszko Melosik, Rafał Włodarczyk, "Pasja i tożsamość naukowa : o władzy i wolności umysłu", Zbyszko Melosik, Poznań 2019 : [recenzja] , Chowanna, 2020 / Tom 1, s. 1 - 6
BIBTEX@Article{ authors = " Zbyszko Melosik, Rafał Włodarczyk", title = ""Pasja i tożsamość naukowa : o władzy i wolności umysłu", Zbyszko Melosik, Poznań 2019 : [recenzja] ", journal = "Chowanna", issue = "2020 / Tom 1", pages = "1 - 6" }
-
Krytyka opór, nardzieja : wokół publicystyki zaangażowanej Henry'ego A. Girouxs. 1 - 11CZYSTY TEKST
Michał Kruszelnicki, Krytyka opór, nardzieja : wokół publicystyki zaangażowanej Henry'ego A. Giroux , Chowanna, 2020 / Tom 1, s. 1 - 11
BIBTEX@Article{ authors = " Michał Kruszelnicki", title = "Krytyka opór, nardzieja : wokół publicystyki zaangażowanej Henry'ego A. Giroux ", journal = "Chowanna", issue = "2020 / Tom 1", pages = "1 - 11" }
-
Thinking Dangerously : The Role of Higher Education in Authoritarian Timess. 1 - 12CZYSTY TEKST
Henry A. Giroux, Thinking Dangerously : The Role of Higher Education in Authoritarian Times , Chowanna, 2020 / Tom 1, s. 1 - 12
BIBTEX@Article{ authors = " Henry A. Giroux", title = "Thinking Dangerously : The Role of Higher Education in Authoritarian Times ", journal = "Chowanna", issue = "2020 / Tom 1", pages = "1 - 12" }
-
O wyzyskiwanie impulsów płynących z przełomu dwoistości dla rozwoju pedagogiki zdrowia : drugi głos w dyskusjis. 1 - 19CZYSTY TEKST
Małgorzata Kaliszewska, O wyzyskiwanie impulsów płynących z przełomu dwoistości dla rozwoju pedagogiki zdrowia : drugi głos w dyskusji , Chowanna, 2020 / Tom 1, s. 1 - 19
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Kaliszewska", title = "O wyzyskiwanie impulsów płynących z przełomu dwoistości dla rozwoju pedagogiki zdrowia : drugi głos w dyskusji ", journal = "Chowanna", issue = "2020 / Tom 1", pages = "1 - 19" }
-
Higher Education and the Politics of Disruptions. 1 - 20CZYSTY TEKST
Henry A. Giroux, Higher Education and the Politics of Disruption , Chowanna, 2020 / Tom 1, s. 1 - 20
BIBTEX@Article{ authors = " Henry A. Giroux", title = "Higher Education and the Politics of Disruption ", journal = "Chowanna", issue = "2020 / Tom 1", pages = "1 - 20" }
-
The Curse of Totalitarianism and the Challenge of Critical Pedagogys. 1 - 22CZYSTY TEKST
Henry A. Giroux, The Curse of Totalitarianism and the Challenge of Critical Pedagogy, Chowanna, 2020 / Tom 1, s. 1 - 22
BIBTEX@Article{ authors = " Henry A. Giroux", title = "The Curse of Totalitarianism and the Challenge of Critical Pedagogy", journal = "Chowanna", issue = "2020 / Tom 1", pages = "1 - 22" }
-
Recepcja idei postmodernizmu w pedagogice radykalnej Petera McLarenas. 1 - 37CZYSTY TEKST
Wojciech Kruszelnicki, Recepcja idei postmodernizmu w pedagogice radykalnej Petera McLarena , Chowanna, 2020 / Tom 1, s. 1 - 37
BIBTEX@Article{ authors = " Wojciech Kruszelnicki", title = "Recepcja idei postmodernizmu w pedagogice radykalnej Petera McLarena ", journal = "Chowanna", issue = "2020 / Tom 1", pages = "1 - 37" }
-
Jaka pedagogika krytyczna jest (nie)możliwa w Polsce i dlaczego? : (esej metakrytyczny z Henrym A. Giroux w tle)s. 1 - 40CZYSTY TEKST
Lech Witkowski, Jaka pedagogika krytyczna jest (nie)możliwa w Polsce i dlaczego? : (esej metakrytyczny z Henrym A. Giroux w tle), Chowanna, 2020 / Tom 1, s. 1 - 40
BIBTEX@Article{ authors = " Lech Witkowski", title = "Jaka pedagogika krytyczna jest (nie)możliwa w Polsce i dlaczego? : (esej metakrytyczny z Henrym A. Giroux w tle)", journal = "Chowanna", issue = "2020 / Tom 1", pages = "1 - 40" }