-
Skuteczność osiągania efektów kształcenia w ocenie studentów wybranego kierunku studióws. 3 - 19CZYSTY TEKST
Anna Goliszek, Skuteczność osiągania efektów kształcenia w ocenie studentów wybranego kierunku studiów , Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2014 / Numer 2(12), s. 3 - 19
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Goliszek", title = "Skuteczność osiągania efektów kształcenia w ocenie studentów wybranego kierunku studiów ", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2014 / Numer 2(12)", pages = "3 - 19" }
-
Kontekst kulturowy w komunikacji marketingowej na rynkach międzynarodowychs. 3 - 20CZYSTY TEKST
Dominika Hirsch, Kontekst kulturowy w komunikacji marketingowej na rynkach międzynarodowych, Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2014 / Numer 2(12), s. 3 - 20
BIBTEX@Article{ authors = " Dominika Hirsch", title = "Kontekst kulturowy w komunikacji marketingowej na rynkach międzynarodowych", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2014 / Numer 2(12)", pages = "3 - 20" }
-
Sposoby komunikowania się instytucji naukowej z otoczeniems. 3 - 22CZYSTY TEKST
Joanna Pruchnicka, Sposoby komunikowania się instytucji naukowej z otoczeniem , Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2014 / Numer 2(12), s. 3 - 22
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Pruchnicka", title = "Sposoby komunikowania się instytucji naukowej z otoczeniem ", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2014 / Numer 2(12)", pages = "3 - 22" }
-
Finansowanie społecznościowe a nowe trendy w zachowaniach konsumenckichs. 3 - 24CZYSTY TEKST
Joanna Pieniążek, Finansowanie społecznościowe a nowe trendy w zachowaniach konsumenckich , Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2014 / Numer 2(12), s. 3 - 24
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Pieniążek", title = "Finansowanie społecznościowe a nowe trendy w zachowaniach konsumenckich ", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2014 / Numer 2(12)", pages = "3 - 24" }
-
Inbound marketing jako integralny element strategii marketingowej współczesnego przedsiębiorstwas. 3 - 24CZYSTY TEKST
Witold Świeczak, Inbound marketing jako integralny element strategii marketingowej współczesnego przedsiębiorstwa , Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2014 / Numer 2(12), s. 3 - 24
BIBTEX@Article{ authors = " Witold Świeczak", title = "Inbound marketing jako integralny element strategii marketingowej współczesnego przedsiębiorstwa ", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2014 / Numer 2(12)", pages = "3 - 24" }