-
Wstęps. 5 - 6CZYSTY TEKST
Aleksander Panasiuk, Adam Pawlicz, Wstęp, Ekonomiczne Problemy Turystyki, 2011 / Numer 15, s. 5 - 6
BIBTEX@Article{ authors = " Aleksander Panasiuk, Adam Pawlicz", title = "Wstęp", journal = "Ekonomiczne Problemy Turystyki", issue = "2011 / Numer 15", pages = "5 - 6" }
-
Kraków miastem kongresów : stan obecny i perspektywy rozwoju : na przykładzie badań turystyki MICE w 2008 rokus. 7 - 19CZYSTY TEKST
Jadwiga Berbeka, Krzysztof Borodako, Katarzyna Klimek, Agata Niemczyk, Renata Seweryn, Kraków miastem kongresów : stan obecny i perspektywy rozwoju : na przykładzie badań turystyki MICE w 2008 roku, Ekonomiczne Problemy Turystyki, 2011 / Numer 15, s. 7 - 19
BIBTEX@Article{ authors = " Jadwiga Berbeka, Krzysztof Borodako, Katarzyna Klimek, Agata Niemczyk, Renata Seweryn", title = "Kraków miastem kongresów : stan obecny i perspektywy rozwoju : na przykładzie badań turystyki MICE w 2008 roku", journal = "Ekonomiczne Problemy Turystyki", issue = "2011 / Numer 15", pages = "7 - 19" }
-
Badanie wielkości rynku spotkań i wydarzeń biznesowych w 2009 roku w Polsces. 21 - 33CZYSTY TEKST
Krzysztof Celuch, Badanie wielkości rynku spotkań i wydarzeń biznesowych w 2009 roku w Polsce, Ekonomiczne Problemy Turystyki, 2011 / Numer 15, s. 21 - 33
BIBTEX@Article{ authors = " Krzysztof Celuch", title = "Badanie wielkości rynku spotkań i wydarzeń biznesowych w 2009 roku w Polsce", journal = "Ekonomiczne Problemy Turystyki", issue = "2011 / Numer 15", pages = "21 - 33" }
-
Województwo śląskie jako atrakcyjna destynacja na rynku turystyki konferencyjnejs. 35 - 46CZYSTY TEKST
Krzysztof Cieślikowski, Województwo śląskie jako atrakcyjna destynacja na rynku turystyki konferencyjnej, Ekonomiczne Problemy Turystyki, 2011 / Numer 15, s. 35 - 46
BIBTEX@Article{ authors = " Krzysztof Cieślikowski", title = "Województwo śląskie jako atrakcyjna destynacja na rynku turystyki konferencyjnej", journal = "Ekonomiczne Problemy Turystyki", issue = "2011 / Numer 15", pages = "35 - 46" }
-
The use of customer relationship management and direct marketing tools by convention bureauss. 47 - 52CZYSTY TEKST
Rob Davidson, The use of customer relationship management and direct marketing tools by convention bureaus, Ekonomiczne Problemy Turystyki, 2011 / Numer 15, s. 47 - 52
BIBTEX@Article{ authors = " Rob Davidson", title = "The use of customer relationship management and direct marketing tools by convention bureaus", journal = "Ekonomiczne Problemy Turystyki", issue = "2011 / Numer 15", pages = "47 - 52" }
-
Convention Bureau Szczecin jako nowe biuro turystyki biznesowej na polskim rynkus. 53 - 63CZYSTY TEKST
Alicja Jankowska, Convention Bureau Szczecin jako nowe biuro turystyki biznesowej na polskim rynku, Ekonomiczne Problemy Turystyki, 2011 / Numer 15, s. 53 - 63
BIBTEX@Article{ authors = " Alicja Jankowska", title = "Convention Bureau Szczecin jako nowe biuro turystyki biznesowej na polskim rynku", journal = "Ekonomiczne Problemy Turystyki", issue = "2011 / Numer 15", pages = "53 - 63" }
-
Rozwój turystyki biznesowej : cel strategiczny w skali całego regionu : na przykładzie województwa śląskiegos. 65 - 71CZYSTY TEKST
Anna Kalinowska-Żeleźnik, Rozwój turystyki biznesowej : cel strategiczny w skali całego regionu : na przykładzie województwa śląskiego, Ekonomiczne Problemy Turystyki, 2011 / Numer 15, s. 65 - 71
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Kalinowska-Żeleźnik", title = "Rozwój turystyki biznesowej : cel strategiczny w skali całego regionu : na przykładzie województwa śląskiego", journal = "Ekonomiczne Problemy Turystyki", issue = "2011 / Numer 15", pages = "65 - 71" }
-
Business tourism development in L'vivs. 73 - 81CZYSTY TEKST
Nazar Kudla, Olha Vuytsik, Business tourism development in L'viv, Ekonomiczne Problemy Turystyki, 2011 / Numer 15, s. 73 - 81
BIBTEX@Article{ authors = " Nazar Kudla, Olha Vuytsik", title = "Business tourism development in L'viv", journal = "Ekonomiczne Problemy Turystyki", issue = "2011 / Numer 15", pages = "73 - 81" }
-
Gospodarka turystyczna miasta Szczecina w aspekcie rozwoju turystyki biznesowejs. 83 - 94CZYSTY TEKST
Dawid Milewski, Aleksander Panasiuk, Gospodarka turystyczna miasta Szczecina w aspekcie rozwoju turystyki biznesowej, Ekonomiczne Problemy Turystyki, 2011 / Numer 15, s. 83 - 94
BIBTEX@Article{ authors = " Dawid Milewski, Aleksander Panasiuk", title = "Gospodarka turystyczna miasta Szczecina w aspekcie rozwoju turystyki biznesowej", journal = "Ekonomiczne Problemy Turystyki", issue = "2011 / Numer 15", pages = "83 - 94" }
-
Wybrane aspekty funkcjonowania Convention Bureau : ujęcie instytucjonalnes. 95 - 105CZYSTY TEKST
Adam Pawlicz, Wybrane aspekty funkcjonowania Convention Bureau : ujęcie instytucjonalne, Ekonomiczne Problemy Turystyki, 2011 / Numer 15, s. 95 - 105
BIBTEX@Article{ authors = " Adam Pawlicz", title = "Wybrane aspekty funkcjonowania Convention Bureau : ujęcie instytucjonalne", journal = "Ekonomiczne Problemy Turystyki", issue = "2011 / Numer 15", pages = "95 - 105" }
-
Regionalny program operacyjny województwa opolskiego 2007-2013 a rozwój turystyki biznesowejs. 107 - 116CZYSTY TEKST
Kazimierz Mrozowicz, Daniel Puciato, Regionalny program operacyjny województwa opolskiego 2007-2013 a rozwój turystyki biznesowej, Ekonomiczne Problemy Turystyki, 2011 / Numer 15, s. 107 - 116
BIBTEX@Article{ authors = " Kazimierz Mrozowicz, Daniel Puciato", title = "Regionalny program operacyjny województwa opolskiego 2007-2013 a rozwój turystyki biznesowej", journal = "Ekonomiczne Problemy Turystyki", issue = "2011 / Numer 15", pages = "107 - 116" }
-
Miejsca na organizację biznesowych imprez zbiorowych w województwie zachodniopomorskims. 117 - 127CZYSTY TEKST
Marta Sidorkiewicz, Miejsca na organizację biznesowych imprez zbiorowych w województwie zachodniopomorskim, Ekonomiczne Problemy Turystyki, 2011 / Numer 15, s. 117 - 127
BIBTEX@Article{ authors = " Marta Sidorkiewicz", title = "Miejsca na organizację biznesowych imprez zbiorowych w województwie zachodniopomorskim", journal = "Ekonomiczne Problemy Turystyki", issue = "2011 / Numer 15", pages = "117 - 127" }