-
Współczesne przedszkole jako miejsce kształtowania kompetencji międzykulturowych = Contemporary Nursery School as the Place of the Formation of Intercultural Competencess. 17 - 24CZYSTY TEKST
Urszula Ordon, Współczesne przedszkole jako miejsce kształtowania kompetencji międzykulturowych = Contemporary Nursery School as the Place of the Formation of Intercultural Competences , Edukacja - Technika - Informatyka, 2019 / Numer 4(30), s. 17 - 24
BIBTEX@Article{ authors = " Urszula Ordon", title = "Współczesne przedszkole jako miejsce kształtowania kompetencji międzykulturowych = Contemporary Nursery School as the Place of the Formation of Intercultural Competences ", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2019 / Numer 4(30)", pages = "17 - 24" }
-
Wspólna edukacja rodziców, uczniów i nauczycieli w ramach projektu "Twórcze dzieci - w poszukiwaniu indywidualności" = Education of Parents, Students and Teachers in the Framework of the Project "Creative Children - Searching for Individuality"s. 25 - 31CZYSTY TEKST
Barbara Lulek, Wspólna edukacja rodziców, uczniów i nauczycieli w ramach projektu "Twórcze dzieci - w poszukiwaniu indywidualności" = Education of Parents, Students and Teachers in the Framework of the Project "Creative Children - Searching for Individuality", Edukacja - Technika - Informatyka, 2019 / Numer 4(30), s. 25 - 31
BIBTEX@Article{ authors = " Barbara Lulek", title = "Wspólna edukacja rodziców, uczniów i nauczycieli w ramach projektu "Twórcze dzieci - w poszukiwaniu indywidualności" = Education of Parents, Students and Teachers in the Framework of the Project "Creative Children - Searching for Individuality"", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2019 / Numer 4(30)", pages = "25 - 31" }
-
Organizacja przestrzeni klasy szkolnej a efektywność nauczania = The Organization of the Classroom Space and the Effectiveness of Teachings. 32 - 37CZYSTY TEKST
Danuta Ochojska, Organizacja przestrzeni klasy szkolnej a efektywność nauczania = The Organization of the Classroom Space and the Effectiveness of Teaching , Edukacja - Technika - Informatyka, 2019 / Numer 4(30), s. 32 - 37
BIBTEX@Article{ authors = " Danuta Ochojska", title = "Organizacja przestrzeni klasy szkolnej a efektywność nauczania = The Organization of the Classroom Space and the Effectiveness of Teaching ", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2019 / Numer 4(30)", pages = "32 - 37" }
-
Technické vzdelávanie a profesijná orientácia žiakov základných škol = Technical Education and Professional Orientation of Primary School Pupilss. 85 - 91CZYSTY TEKST
Michaela Ažaltovičová, Viera Tomková, Technické vzdelávanie a profesijná orientácia žiakov základných škol = Technical Education and Professional Orientation of Primary School Pupils , Edukacja - Technika - Informatyka, 2019 / Numer 4(30), s. 85 - 91
BIBTEX@Article{ authors = " Michaela Ažaltovičová, Viera Tomková", title = "Technické vzdelávanie a profesijná orientácia žiakov základných škol = Technical Education and Professional Orientation of Primary School Pupils ", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2019 / Numer 4(30)", pages = "85 - 91" }
-
Technické vzdelávanie v kontexte vplyvu faktorov na priebeh edukačného procesu = Technical Education in the Context of the Influence of Factors on the Educational Processs. 92 - 97CZYSTY TEKST
Jana Depešová, Technické vzdelávanie v kontexte vplyvu faktorov na priebeh edukačného procesu = Technical Education in the Context of the Influence of Factors on the Educational Process , Edukacja - Technika - Informatyka, 2019 / Numer 4(30), s. 92 - 97
BIBTEX@Article{ authors = " Jana Depešová", title = "Technické vzdelávanie v kontexte vplyvu faktorov na priebeh edukačného procesu = Technical Education in the Context of the Influence of Factors on the Educational Process ", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2019 / Numer 4(30)", pages = "92 - 97" }
-
Architektoniczna przestrzeń edukacyjna szkoły - oczekiwania uczniów, nauczycieli i rodziców = Architectural Educational Space of the School - Expactations of Students, Teachers and Parentss. 38 - 45CZYSTY TEKST
Anna Solecka, Wojciech Walat, Architektoniczna przestrzeń edukacyjna szkoły - oczekiwania uczniów, nauczycieli i rodziców = Architectural Educational Space of the School - Expactations of Students, Teachers and Parents , Edukacja - Technika - Informatyka, 2019 / Numer 4(30), s. 38 - 45
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Solecka, Wojciech Walat", title = "Architektoniczna przestrzeń edukacyjna szkoły - oczekiwania uczniów, nauczycieli i rodziców = Architectural Educational Space of the School - Expactations of Students, Teachers and Parents ", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2019 / Numer 4(30)", pages = "38 - 45" }
-
Rozwijanie aktywności twórczej uczniów poprzez gry dydaktyczne = Developing of Creative Activity of Students through Didactic Gamess. 46 - 52CZYSTY TEKST
Agnieszka Długosz, Rozwijanie aktywności twórczej uczniów poprzez gry dydaktyczne = Developing of Creative Activity of Students through Didactic Games , Edukacja - Technika - Informatyka, 2019 / Numer 4(30), s. 46 - 52
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Długosz", title = "Rozwijanie aktywności twórczej uczniów poprzez gry dydaktyczne = Developing of Creative Activity of Students through Didactic Games ", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2019 / Numer 4(30)", pages = "46 - 52" }
-
Współczesne uwarunkowania wychowania moralnego dzieci : zarys problematyki = Contemporary Determinants of the Moral Education of Children : Outline of the Subject Matters. 53 - 59CZYSTY TEKST
Cecylia Langier, Współczesne uwarunkowania wychowania moralnego dzieci : zarys problematyki = Contemporary Determinants of the Moral Education of Children : Outline of the Subject Matter , Edukacja - Technika - Informatyka, 2019 / Numer 4(30), s. 53 - 59
BIBTEX@Article{ authors = " Cecylia Langier", title = "Współczesne uwarunkowania wychowania moralnego dzieci : zarys problematyki = Contemporary Determinants of the Moral Education of Children : Outline of the Subject Matter ", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2019 / Numer 4(30)", pages = "53 - 59" }
-
Integracja edukacyjna z rówieśnikami z niepełnosprawnością w percepcji młodzieży polskiej i ukraińskiej = Educational Integration with Peers with Disabilities in the Perception of Polish and Ukrainian Youths. 98 - 103CZYSTY TEKST
Zdzisław Kazanowski, Tetiana Martyniuk, Integracja edukacyjna z rówieśnikami z niepełnosprawnością w percepcji młodzieży polskiej i ukraińskiej = Educational Integration with Peers with Disabilities in the Perception of Polish and Ukrainian Youth , Edukacja - Technika - Informatyka, 2019 / Numer 4(30), s. 98 - 103
BIBTEX@Article{ authors = " Zdzisław Kazanowski, Tetiana Martyniuk", title = "Integracja edukacyjna z rówieśnikami z niepełnosprawnością w percepcji młodzieży polskiej i ukraińskiej = Educational Integration with Peers with Disabilities in the Perception of Polish and Ukrainian Youth ", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2019 / Numer 4(30)", pages = "98 - 103" }
-
Dialog i zaufanie w przestrzeni edukacyjnej = Dialogue and Trust in the Educational Spaces. 60 - 65CZYSTY TEKST
Mirosław Zbigniew Babiarz, Dialog i zaufanie w przestrzeni edukacyjnej = Dialogue and Trust in the Educational Space , Edukacja - Technika - Informatyka, 2019 / Numer 4(30), s. 60 - 65
BIBTEX@Article{ authors = " Mirosław Zbigniew Babiarz", title = "Dialog i zaufanie w przestrzeni edukacyjnej = Dialogue and Trust in the Educational Space ", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2019 / Numer 4(30)", pages = "60 - 65" }
-
Poznać, aby zrozumieć : idea tolerancji we współczesnej edukacji = Know to Understand : The Idea of Tolerance in Modern Educations. 66 - 71CZYSTY TEKST
Paweł Garbuzik, Poznać, aby zrozumieć : idea tolerancji we współczesnej edukacji = Know to Understand : The Idea of Tolerance in Modern Education , Edukacja - Technika - Informatyka, 2019 / Numer 4(30), s. 66 - 71
BIBTEX@Article{ authors = " Paweł Garbuzik", title = "Poznać, aby zrozumieć : idea tolerancji we współczesnej edukacji = Know to Understand : The Idea of Tolerance in Modern Education ", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2019 / Numer 4(30)", pages = "66 - 71" }
-
Poszerzanie wiedzy technicznej uczniów szkół podstawowych przez lekturę "Małego Gościa Niedzielnego" i poznawanie Szlaku Zabytków Techniki = Expanding Technical Knowledge of Primary School Students through Reading "Little Sunday Guest" and Exploring the Technical Monuments Routes. 72 - 78CZYSTY TEKST
Edyta Skoczylas-Krotla, Poszerzanie wiedzy technicznej uczniów szkół podstawowych przez lekturę "Małego Gościa Niedzielnego" i poznawanie Szlaku Zabytków Techniki = Expanding Technical Knowledge of Primary School Students through Reading "Little Sunday Guest" and Exploring the Technical Monuments Route, Edukacja - Technika - Informatyka, 2019 / Numer 4(30), s. 72 - 78
BIBTEX@Article{ authors = " Edyta Skoczylas-Krotla", title = "Poszerzanie wiedzy technicznej uczniów szkół podstawowych przez lekturę "Małego Gościa Niedzielnego" i poznawanie Szlaku Zabytków Techniki = Expanding Technical Knowledge of Primary School Students through Reading "Little Sunday Guest" and Exploring the Technical Monuments Route", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2019 / Numer 4(30)", pages = "72 - 78" }
-
Idea sprawiedliwości naprawczej w mediacji = The Idea of Restorative Justice in Mediations. 79 - 84CZYSTY TEKST
Magda Urbańska, Idea sprawiedliwości naprawczej w mediacji = The Idea of Restorative Justice in Mediation , Edukacja - Technika - Informatyka, 2019 / Numer 4(30), s. 79 - 84
BIBTEX@Article{ authors = " Magda Urbańska", title = "Idea sprawiedliwości naprawczej w mediacji = The Idea of Restorative Justice in Mediation ", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2019 / Numer 4(30)", pages = "79 - 84" }
-
Od Redakcjis. 11 - 12CZYSTY TEKST
Od Redakcji, Edukacja - Technika - Informatyka, 2019 / Numer 4(30), s. 11 - 12
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Od Redakcji", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2019 / Numer 4(30)", pages = "11 - 12" }
-
Editorials. 13CZYSTY TEKST
Editorial , Edukacja - Technika - Informatyka, 2019 / Numer 4(30), s. 13
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Editorial ", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2019 / Numer 4(30)", pages = "13" }
-
Kontakty z niepełnosprawnymi rówieśnikami w szkole podstawowej a gotowość młodzieży polskiej i ukraińskiej do integracji edukacyjnej = contacts with Disabled Peers in Primary School and the Readiness of Polish and Ukrainian Youth for Educational Integrations. 104 - 109CZYSTY TEKST
Zdzisław Kazanowski, Tetiana Martyniuk, Kontakty z niepełnosprawnymi rówieśnikami w szkole podstawowej a gotowość młodzieży polskiej i ukraińskiej do integracji edukacyjnej = contacts with Disabled Peers in Primary School and the Readiness of Polish and Ukrainian Youth for Educational Integration , Edukacja - Technika - Informatyka, 2019 / Numer 4(30), s. 104 - 109
BIBTEX@Article{ authors = " Zdzisław Kazanowski, Tetiana Martyniuk", title = "Kontakty z niepełnosprawnymi rówieśnikami w szkole podstawowej a gotowość młodzieży polskiej i ukraińskiej do integracji edukacyjnej = contacts with Disabled Peers in Primary School and the Readiness of Polish and Ukrainian Youth for Educational Integration ", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2019 / Numer 4(30)", pages = "104 - 109" }
-
Wizerunek nauczyciela akademickiego w percepcji studentów specjalności edukacja przedszkolna i wczesnoszkolna = The Image of University Teacher Perceived by the Students of Specialization Pre-School and Early School Educations. 113 - 121CZYSTY TEKST
Urszula Ordon, Wizerunek nauczyciela akademickiego w percepcji studentów specjalności edukacja przedszkolna i wczesnoszkolna = The Image of University Teacher Perceived by the Students of Specialization Pre-School and Early School Education , Edukacja - Technika - Informatyka, 2019 / Numer 4(30), s. 113 - 121
BIBTEX@Article{ authors = " Urszula Ordon", title = "Wizerunek nauczyciela akademickiego w percepcji studentów specjalności edukacja przedszkolna i wczesnoszkolna = The Image of University Teacher Perceived by the Students of Specialization Pre-School and Early School Education ", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2019 / Numer 4(30)", pages = "113 - 121" }
-
Ocenianie kształtujące w kształceniu akademickim = Formative Assessment in Academic Educations. 122 - 127CZYSTY TEKST
Justyna Bojanowicz, Ocenianie kształtujące w kształceniu akademickim = Formative Assessment in Academic Education , Edukacja - Technika - Informatyka, 2019 / Numer 4(30), s. 122 - 127
BIBTEX@Article{ authors = " Justyna Bojanowicz", title = "Ocenianie kształtujące w kształceniu akademickim = Formative Assessment in Academic Education ", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2019 / Numer 4(30)", pages = "122 - 127" }
-
Obserwacja klasowa jako narzędzie kompetencyjnego wspierania nauczyciela - doświadczenia polskie i wybranych krajów Unii Europejskiej = Class Observation as a Tool for Competent Teacher Support : Polish Experience and other EU Countriess. 128 - 136CZYSTY TEKST
Justyna Bluszcz, Obserwacja klasowa jako narzędzie kompetencyjnego wspierania nauczyciela - doświadczenia polskie i wybranych krajów Unii Europejskiej = Class Observation as a Tool for Competent Teacher Support : Polish Experience and other EU Countries , Edukacja - Technika - Informatyka, 2019 / Numer 4(30), s. 128 - 136
BIBTEX@Article{ authors = " Justyna Bluszcz", title = "Obserwacja klasowa jako narzędzie kompetencyjnego wspierania nauczyciela - doświadczenia polskie i wybranych krajów Unii Europejskiej = Class Observation as a Tool for Competent Teacher Support : Polish Experience and other EU Countries ", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2019 / Numer 4(30)", pages = "128 - 136" }
-
Trudności w pracy z dzieckiem nieśmiałym w perspektywie nauczycieli = Difficulties in Working with a Shy Child, in the Eyes of Teacherss. 163 - 171CZYSTY TEKST
Joanna Wrótniak, Trudności w pracy z dzieckiem nieśmiałym w perspektywie nauczycieli = Difficulties in Working with a Shy Child, in the Eyes of Teachers , Edukacja - Technika - Informatyka, 2019 / Numer 4(30), s. 163 - 171
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Wrótniak", title = "Trudności w pracy z dzieckiem nieśmiałym w perspektywie nauczycieli = Difficulties in Working with a Shy Child, in the Eyes of Teachers ", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2019 / Numer 4(30)", pages = "163 - 171" }
-
Blogi jako forma komunikowania w kulturze konwergencji - raport z badań własnych = Blogs as a Form of Communication in a Convergence Culture - Own Research Reports. 184 - 191CZYSTY TEKST
Marta Wrońska, Blogi jako forma komunikowania w kulturze konwergencji - raport z badań własnych = Blogs as a Form of Communication in a Convergence Culture - Own Research Report , Edukacja - Technika - Informatyka, 2019 / Numer 4(30), s. 184 - 191
BIBTEX@Article{ authors = " Marta Wrońska", title = "Blogi jako forma komunikowania w kulturze konwergencji - raport z badań własnych = Blogs as a Form of Communication in a Convergence Culture - Own Research Report ", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2019 / Numer 4(30)", pages = "184 - 191" }
-
Aktywność rad młodzieżowych na portalu społecznościowym Facebook - analiza porównawcza = Activity of Councils on the Social Networking Site Facebook - Comparative Analysiss. 192 - 197CZYSTY TEKST
Dominik Boratyn, Aktywność rad młodzieżowych na portalu społecznościowym Facebook - analiza porównawcza = Activity of Councils on the Social Networking Site Facebook - Comparative Analysis , Edukacja - Technika - Informatyka, 2019 / Numer 4(30), s. 192 - 197
BIBTEX@Article{ authors = " Dominik Boratyn", title = "Aktywność rad młodzieżowych na portalu społecznościowym Facebook - analiza porównawcza = Activity of Councils on the Social Networking Site Facebook - Comparative Analysis ", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2019 / Numer 4(30)", pages = "192 - 197" }
-
Kultura organizacyjna dyrektora przedszkola w kontekście budowania kapitału społeczności lokalnej = Organizational Culture of Kindergarten Director in Terms of Building a Local Community's Social Capitals. 137 - 144CZYSTY TEKST
Małgorzata Pietrzycka, Kultura organizacyjna dyrektora przedszkola w kontekście budowania kapitału społeczności lokalnej = Organizational Culture of Kindergarten Director in Terms of Building a Local Community's Social Capital , Edukacja - Technika - Informatyka, 2019 / Numer 4(30), s. 137 - 144
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Pietrzycka", title = "Kultura organizacyjna dyrektora przedszkola w kontekście budowania kapitału społeczności lokalnej = Organizational Culture of Kindergarten Director in Terms of Building a Local Community's Social Capital ", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2019 / Numer 4(30)", pages = "137 - 144" }
-
Project Management of Teachers and Teachers in Educational Institutionss. 145 - 150CZYSTY TEKST
Olga Petrovskaya, Dmitro Pavlenko, Dmitro Zaiets, Project Management of Teachers and Teachers in Educational Institutions , Edukacja - Technika - Informatyka, 2019 / Numer 4(30), s. 145 - 150
BIBTEX@Article{ authors = " Olga Petrovskaya, Dmitro Pavlenko, Dmitro Zaiets", title = "Project Management of Teachers and Teachers in Educational Institutions ", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2019 / Numer 4(30)", pages = "145 - 150" }
-
Development of Scientific and Natural Competence of Technology teachers in the System of Postgraduate Education by Means of Information and Communication Supports. 151 - 155CZYSTY TEKST
Ganna Kashyna, Karina Nazarova, Valentina Burak, Development of Scientific and Natural Competence of Technology teachers in the System of Postgraduate Education by Means of Information and Communication Support , Edukacja - Technika - Informatyka, 2019 / Numer 4(30), s. 151 - 155
BIBTEX@Article{ authors = " Ganna Kashyna, Karina Nazarova, Valentina Burak", title = "Development of Scientific and Natural Competence of Technology teachers in the System of Postgraduate Education by Means of Information and Communication Support ", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2019 / Numer 4(30)", pages = "151 - 155" }
-
Begriff des Lehrers und seine sozialen Rollen = Concept of Teacher and their Social Roles. 156 - 162CZYSTY TEKST
Jaromír Basler, Begriff des Lehrers und seine sozialen Rollen = Concept of Teacher and their Social Role , Edukacja - Technika - Informatyka, 2019 / Numer 4(30), s. 156 - 162
BIBTEX@Article{ authors = " Jaromír Basler", title = "Begriff des Lehrers und seine sozialen Rollen = Concept of Teacher and their Social Role ", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2019 / Numer 4(30)", pages = "156 - 162" }
-
Medialna kultura szybkości i jej konsekwencje - sztuka koncentracji jako konieczne antidotum chwili = Media Culture of Speed and its Consequences - The Art of Concentration as a Necessary Antidote of the Moments. 175 - 183CZYSTY TEKST
Janusz Miąsko, Medialna kultura szybkości i jej konsekwencje - sztuka koncentracji jako konieczne antidotum chwili = Media Culture of Speed and its Consequences - The Art of Concentration as a Necessary Antidote of the Moment , Edukacja - Technika - Informatyka, 2019 / Numer 4(30), s. 175 - 183
BIBTEX@Article{ authors = " Janusz Miąsko", title = "Medialna kultura szybkości i jej konsekwencje - sztuka koncentracji jako konieczne antidotum chwili = Media Culture of Speed and its Consequences - The Art of Concentration as a Necessary Antidote of the Moment ", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2019 / Numer 4(30)", pages = "175 - 183" }
-
E-senior = E-Seniors. 198 - 204CZYSTY TEKST
Małgorzata Orłowska, E-senior = E-Senior , Edukacja - Technika - Informatyka, 2019 / Numer 4(30), s. 198 - 204
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Orłowska", title = "E-senior = E-Senior ", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2019 / Numer 4(30)", pages = "198 - 204" }
-
Internetowa wizualizacja życia rodzinnego na przykładzie zjawiska sharentingu = Online Visualization of Family Life on the Phenomenon of Sharentings. 205 - 210CZYSTY TEKST
Paulina Forma, Internetowa wizualizacja życia rodzinnego na przykładzie zjawiska sharentingu = Online Visualization of Family Life on the Phenomenon of Sharenting , Edukacja - Technika - Informatyka, 2019 / Numer 4(30), s. 205 - 210
BIBTEX@Article{ authors = " Paulina Forma", title = "Internetowa wizualizacja życia rodzinnego na przykładzie zjawiska sharentingu = Online Visualization of Family Life on the Phenomenon of Sharenting ", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2019 / Numer 4(30)", pages = "205 - 210" }
-
Z technologią informacyjną do matematyczno-przyrodniczej krainy : raport z projektu = With Information Technology to the Mathematics and Nature of the Land : Project Reports. 211 - 217CZYSTY TEKST
Joanna Kandzia, Z technologią informacyjną do matematyczno-przyrodniczej krainy : raport z projektu = With Information Technology to the Mathematics and Nature of the Land : Project Report , Edukacja - Technika - Informatyka, 2019 / Numer 4(30), s. 211 - 217
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Kandzia", title = "Z technologią informacyjną do matematyczno-przyrodniczej krainy : raport z projektu = With Information Technology to the Mathematics and Nature of the Land : Project Report ", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2019 / Numer 4(30)", pages = "211 - 217" }
-
A Computer Tech «Pedaguge» : The Cultural Linguistic Perspectives. 218 - 224CZYSTY TEKST
Anna Dziama, A Computer Tech «Pedaguge» : The Cultural Linguistic Perspective , Edukacja - Technika - Informatyka, 2019 / Numer 4(30), s. 218 - 224
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Dziama", title = "A Computer Tech «Pedaguge» : The Cultural Linguistic Perspective ", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2019 / Numer 4(30)", pages = "218 - 224" }
-
Geograficzny rozkład afiliacji członków rad redakcyjnych dziesięciu najwyżej rangowanych czasopism z Europy Wschodniej z obszaru «Education» według wskaźnika SCImago Journal Rank w 2018 roku = Geographical Representation of the Editorial Board Members of the Top Ten Journals from Eastern Europe, from the «Education» Area, According to the SCImago Journal Rank Index in 2018 Processs. 225 - 232CZYSTY TEKST
Sławomir Rębisz, Geograficzny rozkład afiliacji członków rad redakcyjnych dziesięciu najwyżej rangowanych czasopism z Europy Wschodniej z obszaru «Education» według wskaźnika SCImago Journal Rank w 2018 roku = Geographical Representation of the Editorial Board Members of the Top Ten Journals from Eastern Europe, from the «Education» Area, According to the SCImago Journal Rank Index in 2018 Process , Edukacja - Technika - Informatyka, 2019 / Numer 4(30), s. 225 - 232
BIBTEX@Article{ authors = " Sławomir Rębisz", title = "Geograficzny rozkład afiliacji członków rad redakcyjnych dziesięciu najwyżej rangowanych czasopism z Europy Wschodniej z obszaru «Education» według wskaźnika SCImago Journal Rank w 2018 roku = Geographical Representation of the Editorial Board Members of the Top Ten Journals from Eastern Europe, from the «Education» Area, According to the SCImago Journal Rank Index in 2018 Process ", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2019 / Numer 4(30)", pages = "225 - 232" }
-
Problem Pages of History and Development Prospects in the International Space of Ukraine and the Republic of Polands. 234 - 238CZYSTY TEKST
Iuliia Siekunova, Problem Pages of History and Development Prospects in the International Space of Ukraine and the Republic of Poland , Edukacja - Technika - Informatyka, 2019 / Numer 4(30), s. 234 - 238
BIBTEX@Article{ authors = " Iuliia Siekunova", title = "Problem Pages of History and Development Prospects in the International Space of Ukraine and the Republic of Poland ", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2019 / Numer 4(30)", pages = "234 - 238" }
-
Professional and Pedagogical Culture and Teachers' Professional Competence as Components od their Professionalisms. 241 - 246CZYSTY TEKST
Oksana Voitovska, Svitlana Tolochko, Nataliia Ridei, Professional and Pedagogical Culture and Teachers' Professional Competence as Components od their Professionalism , Edukacja - Technika - Informatyka, 2019 / Numer 4(30), s. 241 - 246
BIBTEX@Article{ authors = " Oksana Voitovska, Svitlana Tolochko, Nataliia Ridei", title = "Professional and Pedagogical Culture and Teachers' Professional Competence as Components od their Professionalism ", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2019 / Numer 4(30)", pages = "241 - 246" }
-
Professional Adaptation of the Future Agronomist as a Psychological and Pedagogical Problems. 247 - 253CZYSTY TEKST
Oksana Tonkha, Nataliia Mehbaliyeva, Oksana Nagorniuk, Nadiya Minyalo, Professional Adaptation of the Future Agronomist as a Psychological and Pedagogical Problem , Edukacja - Technika - Informatyka, 2019 / Numer 4(30), s. 247 - 253
BIBTEX@Article{ authors = " Oksana Tonkha, Nataliia Mehbaliyeva, Oksana Nagorniuk, Nadiya Minyalo", title = "Professional Adaptation of the Future Agronomist as a Psychological and Pedagogical Problem ", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2019 / Numer 4(30)", pages = "247 - 253" }
-
Trudności w funkcjonowaniu zawodowym młodych dorosłych = Difficulties in the Young Adults' Professional Careers. 254 - 260CZYSTY TEKST
Katarzyna Klimkowska, Trudności w funkcjonowaniu zawodowym młodych dorosłych = Difficulties in the Young Adults' Professional Career , Edukacja - Technika - Informatyka, 2019 / Numer 4(30), s. 254 - 260
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Klimkowska", title = "Trudności w funkcjonowaniu zawodowym młodych dorosłych = Difficulties in the Young Adults' Professional Career ", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2019 / Numer 4(30)", pages = "254 - 260" }
-
Osobista analiza SWOT narzędziem motywowania i planowania wyborów edukacyjno-zawodowych młodzieży = Professional SWOT Analysis as a Tool of Motivating and Planning Educational and Vocational Choices of Young Peoples. 261 - 266CZYSTY TEKST
Marta Ciesielska, Osobista analiza SWOT narzędziem motywowania i planowania wyborów edukacyjno-zawodowych młodzieży = Professional SWOT Analysis as a Tool of Motivating and Planning Educational and Vocational Choices of Young People , Edukacja - Technika - Informatyka, 2019 / Numer 4(30), s. 261 - 266
BIBTEX@Article{ authors = " Marta Ciesielska", title = "Osobista analiza SWOT narzędziem motywowania i planowania wyborów edukacyjno-zawodowych młodzieży = Professional SWOT Analysis as a Tool of Motivating and Planning Educational and Vocational Choices of Young People ", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2019 / Numer 4(30)", pages = "261 - 266" }
-
Formation of Management-Qualitological Competences among Specialists in Educational Quality Problems. 267 - 271CZYSTY TEKST
Oksana Kondur, Nataliia Ridei, Yevhen Kuzmenko, Formation of Management-Qualitological Competences among Specialists in Educational Quality Problem , Edukacja - Technika - Informatyka, 2019 / Numer 4(30), s. 267 - 271
BIBTEX@Article{ authors = " Oksana Kondur, Nataliia Ridei, Yevhen Kuzmenko", title = "Formation of Management-Qualitological Competences among Specialists in Educational Quality Problem ", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2019 / Numer 4(30)", pages = "267 - 271" }
-
Methodology System Management and Expert Assessments. 272 - 276CZYSTY TEKST
Yurii Bogutskyi, Oleksandr Kozliuk, Nataliia Ridei, Methodology System Management and Expert Assessment , Edukacja - Technika - Informatyka, 2019 / Numer 4(30), s. 272 - 276
BIBTEX@Article{ authors = " Yurii Bogutskyi, Oleksandr Kozliuk, Nataliia Ridei", title = "Methodology System Management and Expert Assessment ", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2019 / Numer 4(30)", pages = "272 - 276" }
-
Sociocultural Activity Managers' Professional Training in the Conditions of Information and Educational Environments. 277 - 282CZYSTY TEKST
Vladislava Lubarets, Svitlana Litovska-Demenina, Viktoria Nehodenko, Sociocultural Activity Managers' Professional Training in the Conditions of Information and Educational Environment , Edukacja - Technika - Informatyka, 2019 / Numer 4(30), s. 277 - 282
BIBTEX@Article{ authors = " Vladislava Lubarets, Svitlana Litovska-Demenina, Viktoria Nehodenko", title = "Sociocultural Activity Managers' Professional Training in the Conditions of Information and Educational Environment ", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2019 / Numer 4(30)", pages = "277 - 282" }
-
Psychological-Pedagogical Training of Professional Education in Ukraines. 283 - 288CZYSTY TEKST
Nataliia Tytova, Oksana Katsero, Valentina Yatsenko, Psychological-Pedagogical Training of Professional Education in Ukraine , Edukacja - Technika - Informatyka, 2019 / Numer 4(30), s. 283 - 288
BIBTEX@Article{ authors = " Nataliia Tytova, Oksana Katsero, Valentina Yatsenko", title = "Psychological-Pedagogical Training of Professional Education in Ukraine ", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2019 / Numer 4(30)", pages = "283 - 288" }
-
Studiujące osoby niepełnosprawne w opinii studentów Uniwersytetu Rzeszowskiego - Opinions of the University of Rzeszów Students' on their Peers : Students with Disabilitiess. 291 - 297CZYSTY TEKST
Gabriela Szczepanik, Wojciech Walat, Studiujące osoby niepełnosprawne w opinii studentów Uniwersytetu Rzeszowskiego - Opinions of the University of Rzeszów Students' on their Peers : Students with Disabilities , Edukacja - Technika - Informatyka, 2019 / Numer 4(30), s. 291 - 297
BIBTEX@Article{ authors = " Gabriela Szczepanik, Wojciech Walat", title = "Studiujące osoby niepełnosprawne w opinii studentów Uniwersytetu Rzeszowskiego - Opinions of the University of Rzeszów Students' on their Peers : Students with Disabilities ", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2019 / Numer 4(30)", pages = "291 - 297" }
-
Motywy wyboru studiów przez studentów - sprawozdanie z badań pilotażowych = Students' Motives in Choosing Higher Education - Report on Pilot Studiess. 298 - 303CZYSTY TEKST
Anna Czerwonka, Waldemar Lib, Motywy wyboru studiów przez studentów - sprawozdanie z badań pilotażowych = Students' Motives in Choosing Higher Education - Report on Pilot Studies , Edukacja - Technika - Informatyka, 2019 / Numer 4(30), s. 298 - 303
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Czerwonka, Waldemar Lib", title = "Motywy wyboru studiów przez studentów - sprawozdanie z badań pilotażowych = Students' Motives in Choosing Higher Education - Report on Pilot Studies ", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2019 / Numer 4(30)", pages = "298 - 303" }
-
Internet w życiu polskiego studenta = The Internet in the Life of a Students. 304 - 310CZYSTY TEKST
Damian Basara, Tomasz Warzocha, Internet w życiu polskiego studenta = The Internet in the Life of a Student , Edukacja - Technika - Informatyka, 2019 / Numer 4(30), s. 304 - 310
BIBTEX@Article{ authors = " Damian Basara, Tomasz Warzocha", title = "Internet w życiu polskiego studenta = The Internet in the Life of a Student ", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2019 / Numer 4(30)", pages = "304 - 310" }
-
Czynniki wpływające na wybór kierunku studiów przez studentów - badania pilotażowe = Factors Influencing Students' Choice of their Studies - Pilot Research Studiess. 311 - 317CZYSTY TEKST
Małgorzata Michno, Waldemar Lib, Czynniki wpływające na wybór kierunku studiów przez studentów - badania pilotażowe = Factors Influencing Students' Choice of their Studies - Pilot Research Studies , Edukacja - Technika - Informatyka, 2019 / Numer 4(30), s. 311 - 317
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Michno, Waldemar Lib", title = "Czynniki wpływające na wybór kierunku studiów przez studentów - badania pilotażowe = Factors Influencing Students' Choice of their Studies - Pilot Research Studies ", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2019 / Numer 4(30)", pages = "311 - 317" }
-
YouTube w edukacji polonistycznej : rekonesans = YouTube in Polish Language Education : The Reconnaissances. 318 - 323CZYSTY TEKST
Dariusz Żółtowski, YouTube w edukacji polonistycznej : rekonesans = YouTube in Polish Language Education : The Reconnaissance , Edukacja - Technika - Informatyka, 2019 / Numer 4(30), s. 318 - 323
BIBTEX@Article{ authors = " Dariusz Żółtowski", title = "YouTube w edukacji polonistycznej : rekonesans = YouTube in Polish Language Education : The Reconnaissance ", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2019 / Numer 4(30)", pages = "318 - 323" }
-
Lifelong Learning jako proces systematycznego podnoszenia kwalifikacji = Lifelong Learning as a Process of Continuous Improvement of Qualificationss. 324 - 330CZYSTY TEKST
Joanna Opiela, Lifelong Learning jako proces systematycznego podnoszenia kwalifikacji = Lifelong Learning as a Process of Continuous Improvement of Qualifications , Edukacja - Technika - Informatyka, 2019 / Numer 4(30), s. 324 - 330
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Opiela", title = "Lifelong Learning jako proces systematycznego podnoszenia kwalifikacji = Lifelong Learning as a Process of Continuous Improvement of Qualifications ", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2019 / Numer 4(30)", pages = "324 - 330" }
-
Wykorzystanie modeli wytrzymałych konstrukcji na przykładzie mostów w dydaktyce w klasach I-III = The Use of Models of Durable Structures on Example of Bridges in Grades I-III Didacticss. 331 - 336CZYSTY TEKST
Agnieszka Drozd, Wioletta Pietraszek, Tomasz Warzocha, Wykorzystanie modeli wytrzymałych konstrukcji na przykładzie mostów w dydaktyce w klasach I-III = The Use of Models of Durable Structures on Example of Bridges in Grades I-III Didactics , Edukacja - Technika - Informatyka, 2019 / Numer 4(30), s. 331 - 336
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Drozd, Wioletta Pietraszek, Tomasz Warzocha", title = "Wykorzystanie modeli wytrzymałych konstrukcji na przykładzie mostów w dydaktyce w klasach I-III = The Use of Models of Durable Structures on Example of Bridges in Grades I-III Didactics ", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2019 / Numer 4(30)", pages = "331 - 336" }
-
Wykorzystanie modeli wytrzymałych konstrukcji na przykładzie mostów w dydaktyce w klasach I-III = The Use of Models of Durable Structures on Example of Bridges in Grades I-III Didacticss. 331 - 336CZYSTY TEKST
Agnieszka Drozd, Wioletta Pietraszek, Tomasz Warzocha, Wykorzystanie modeli wytrzymałych konstrukcji na przykładzie mostów w dydaktyce w klasach I-III = The Use of Models of Durable Structures on Example of Bridges in Grades I-III Didactics , Edukacja - Technika - Informatyka, 2019 / Numer 4(30), s. 331 - 336
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Drozd, Wioletta Pietraszek, Tomasz Warzocha", title = "Wykorzystanie modeli wytrzymałych konstrukcji na przykładzie mostów w dydaktyce w klasach I-III = The Use of Models of Durable Structures on Example of Bridges in Grades I-III Didactics ", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2019 / Numer 4(30)", pages = "331 - 336" }
-
Od wełny do stroju, czyli średniowieczna moda - propozycja rozwiązań metodycznych w klasach I-III = From Wool to Costume, or Medieval Fashion - A Proposal for Methodological Concepts in Early Education Classes I-III Solutionss. 337 - 344CZYSTY TEKST
Maria Kurecka, Waldemar Lib, Od wełny do stroju, czyli średniowieczna moda - propozycja rozwiązań metodycznych w klasach I-III = From Wool to Costume, or Medieval Fashion - A Proposal for Methodological Concepts in Early Education Classes I-III Solutions , Edukacja - Technika - Informatyka, 2019 / Numer 4(30), s. 337 - 344
BIBTEX@Article{ authors = " Maria Kurecka, Waldemar Lib", title = "Od wełny do stroju, czyli średniowieczna moda - propozycja rozwiązań metodycznych w klasach I-III = From Wool to Costume, or Medieval Fashion - A Proposal for Methodological Concepts in Early Education Classes I-III Solutions ", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2019 / Numer 4(30)", pages = "337 - 344" }