-
Zarządzanie wiedzą w świetle realizacji celów Strategii Lizbońskiejs. 9 - 22CZYSTY TEKST
Bogusław Kaczmarek, Zarządzanie wiedzą w świetle realizacji celów Strategii Lizbońskiej, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 27, s. 9 - 22
BIBTEX@Article{ authors = " Bogusław Kaczmarek", title = "Zarządzanie wiedzą w świetle realizacji celów Strategii Lizbońskiej", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 27", pages = "9 - 22" }
-
Zaawansowanie w rozwoju społeczeństwa informacyjnego a konkurencyjność Polski na arenie międzynarodowejs. 23 - 33CZYSTY TEKST
Magdalena Olender-Skorek, Zaawansowanie w rozwoju społeczeństwa informacyjnego a konkurencyjność Polski na arenie międzynarodowej, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 27, s. 23 - 33
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Olender-Skorek", title = "Zaawansowanie w rozwoju społeczeństwa informacyjnego a konkurencyjność Polski na arenie międzynarodowej", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 27", pages = "23 - 33" }
-
Problemy rozwoju społeczeństwa informacyjnego w Polsces. 47 - 57CZYSTY TEKST
Wiesław M. Maziarz, Problemy rozwoju społeczeństwa informacyjnego w Polsce, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 27, s. 47 - 57
BIBTEX@Article{ authors = " Wiesław M. Maziarz", title = "Problemy rozwoju społeczeństwa informacyjnego w Polsce", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 27", pages = "47 - 57" }
-
Oddziaływanie strajku pracowników na wizerunek Poczty Polskiej : próba diagnozys. 559 - 567CZYSTY TEKST
Arkadiusz Kołodziej, Oddziaływanie strajku pracowników na wizerunek Poczty Polskiej : próba diagnozy, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 27, s. 559 - 567
BIBTEX@Article{ authors = " Arkadiusz Kołodziej", title = "Oddziaływanie strajku pracowników na wizerunek Poczty Polskiej : próba diagnozy", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 27", pages = "559 - 567" }
-
Wpływ systemu komunikacji marketingowej na postępowanie konsumentas. 569 - 581CZYSTY TEKST
Sławomir Czarniewski, Wpływ systemu komunikacji marketingowej na postępowanie konsumenta, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 27, s. 569 - 581
BIBTEX@Article{ authors = " Sławomir Czarniewski", title = "Wpływ systemu komunikacji marketingowej na postępowanie konsumenta", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 27", pages = "569 - 581" }
-
Audyt wewnętrzny w PPUP Poczta Polskas. 583 - 588CZYSTY TEKST
Jolanta Białobrzewska, Audyt wewnętrzny w PPUP Poczta Polska, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 27, s. 583 - 588
BIBTEX@Article{ authors = " Jolanta Białobrzewska", title = "Audyt wewnętrzny w PPUP Poczta Polska", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 27", pages = "583 - 588" }
-
Miejsce i znaczenie audytu oraz kontroli instytucjonalnej w poprawie efektywności funkcjonowania Poczty Polskiejs. 589 - 597CZYSTY TEKST
Edward Michalik, Katarzyna Michalik, Miejsce i znaczenie audytu oraz kontroli instytucjonalnej w poprawie efektywności funkcjonowania Poczty Polskiej, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 27, s. 589 - 597
BIBTEX@Article{ authors = " Edward Michalik, Katarzyna Michalik", title = "Miejsce i znaczenie audytu oraz kontroli instytucjonalnej w poprawie efektywności funkcjonowania Poczty Polskiej", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 27", pages = "589 - 597" }
-
Jak ograniczyć uciążliwość stosowania zamówień publicznych w Poczcie Polskiej?s. 599 - 603CZYSTY TEKST
Sebastian Graczkowski, Jak ograniczyć uciążliwość stosowania zamówień publicznych w Poczcie Polskiej?, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 27, s. 599 - 603
BIBTEX@Article{ authors = " Sebastian Graczkowski", title = "Jak ograniczyć uciążliwość stosowania zamówień publicznych w Poczcie Polskiej?", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 27", pages = "599 - 603" }
-
Infrastruktura logistyczna w procesie świadczenia usług pocztowych na przykładzie publicznego operatora pocztowego w Polsces. 607 - 621CZYSTY TEKST
Teresa Gądek-Hawlena, Marek Wróbel, Infrastruktura logistyczna w procesie świadczenia usług pocztowych na przykładzie publicznego operatora pocztowego w Polsce, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 27, s. 607 - 621
BIBTEX@Article{ authors = " Teresa Gądek-Hawlena, Marek Wróbel", title = "Infrastruktura logistyczna w procesie świadczenia usług pocztowych na przykładzie publicznego operatora pocztowego w Polsce", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 27", pages = "607 - 621" }
-
Wybrane rozwiązania technologiczne i organizacyjne stosowane przez europejskich publicznych operatorów pocztowychs. 623 - 632CZYSTY TEKST
Marek Gogołkiewicz, Wybrane rozwiązania technologiczne i organizacyjne stosowane przez europejskich publicznych operatorów pocztowych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 27, s. 623 - 632
BIBTEX@Article{ authors = " Marek Gogołkiewicz", title = "Wybrane rozwiązania technologiczne i organizacyjne stosowane przez europejskich publicznych operatorów pocztowych", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 27", pages = "623 - 632" }
-
Struktury organizacyjne w zarządzaniu usługami ekspresowymi POCZTEXs. 633 - 641CZYSTY TEKST
Grzegorz Grodecki, Struktury organizacyjne w zarządzaniu usługami ekspresowymi POCZTEX, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 27, s. 633 - 641
BIBTEX@Article{ authors = " Grzegorz Grodecki", title = "Struktury organizacyjne w zarządzaniu usługami ekspresowymi POCZTEX", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 27", pages = "633 - 641" }
-
Zastosowanie technologii RFID w usługach pocztowych i kurierskichs. 643 - 654CZYSTY TEKST
Marek Gogołkiewicz, Zastosowanie technologii RFID w usługach pocztowych i kurierskich, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 27, s. 643 - 654
BIBTEX@Article{ authors = " Marek Gogołkiewicz", title = "Zastosowanie technologii RFID w usługach pocztowych i kurierskich", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 27", pages = "643 - 654" }
-
Zintegrowany system teleinformatycznego śledzenia przesyłek WiEmPost w Poczcie Polskiej i jego funkcjonowanie w województwie lubuskims. 655 - 667CZYSTY TEKST
Michał Kuściński, Zintegrowany system teleinformatycznego śledzenia przesyłek WiEmPost w Poczcie Polskiej i jego funkcjonowanie w województwie lubuskim, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 27, s. 655 - 667
BIBTEX@Article{ authors = " Michał Kuściński", title = "Zintegrowany system teleinformatycznego śledzenia przesyłek WiEmPost w Poczcie Polskiej i jego funkcjonowanie w województwie lubuskim", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 27", pages = "655 - 667" }
-
Powszechne wdrożenie systemu monitorowania przesyłek WiEmPOST koniecznością Poczty Polskiej w epoce społeczeństwa informacyjnegos. 669 - 679CZYSTY TEKST
Andrzej Duda, Powszechne wdrożenie systemu monitorowania przesyłek WiEmPOST koniecznością Poczty Polskiej w epoce społeczeństwa informacyjnego, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 27, s. 669 - 679
BIBTEX@Article{ authors = " Andrzej Duda", title = "Powszechne wdrożenie systemu monitorowania przesyłek WiEmPOST koniecznością Poczty Polskiej w epoce społeczeństwa informacyjnego", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 27", pages = "669 - 679" }
-
Rozwój usług telefonii mobilnej stymulatorem rozwoju społeczeństwa informacyjnegos. 35 - 45CZYSTY TEKST
Barbara Bartoszewska, Magdalena Olender-Skorek, Rozwój usług telefonii mobilnej stymulatorem rozwoju społeczeństwa informacyjnego, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 27, s. 35 - 45
BIBTEX@Article{ authors = " Barbara Bartoszewska, Magdalena Olender-Skorek", title = "Rozwój usług telefonii mobilnej stymulatorem rozwoju społeczeństwa informacyjnego", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 27", pages = "35 - 45" }
-
Analiza społeczeństwa informacyjnego w Polsce : wybrane aspektys. 59 - 75CZYSTY TEKST
Urszula Maria Grześkowiak, Analiza społeczeństwa informacyjnego w Polsce : wybrane aspekty, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 27, s. 59 - 75
BIBTEX@Article{ authors = " Urszula Maria Grześkowiak", title = "Analiza społeczeństwa informacyjnego w Polsce : wybrane aspekty", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 27", pages = "59 - 75" }
-
Czynniki kreujące rozwój społeczeństwa informacyjnegos. 77 - 87CZYSTY TEKST
Jerzy Wąchol, Czynniki kreujące rozwój społeczeństwa informacyjnego, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 27, s. 77 - 87
BIBTEX@Article{ authors = " Jerzy Wąchol", title = "Czynniki kreujące rozwój społeczeństwa informacyjnego", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 27", pages = "77 - 87" }
-
Kształtowanie się wskaźników dostępności terytorialnej w krajach Unii Europejskiej w latach 2001-2006s. 89 - 104CZYSTY TEKST
Anna Stolarczyk, Kształtowanie się wskaźników dostępności terytorialnej w krajach Unii Europejskiej w latach 2001-2006, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 27, s. 89 - 104
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Stolarczyk", title = "Kształtowanie się wskaźników dostępności terytorialnej w krajach Unii Europejskiej w latach 2001-2006", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 27", pages = "89 - 104" }
-
Kształtowanie się wskaźników dostępności terytorialnej w Polsce w latach 2001-2007s. 105 - 119CZYSTY TEKST
Anna Stolarczyk, Kształtowanie się wskaźników dostępności terytorialnej w Polsce w latach 2001-2007, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 27, s. 105 - 119
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Stolarczyk", title = "Kształtowanie się wskaźników dostępności terytorialnej w Polsce w latach 2001-2007", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 27", pages = "105 - 119" }
-
Rola wolnego dostępu do zasobów naukowych (Open Access) w rozwoju społeczeństw informacyjnychs. 121 - 129CZYSTY TEKST
Radosław Gluba, Rola wolnego dostępu do zasobów naukowych (Open Access) w rozwoju społeczeństw informacyjnych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 27, s. 121 - 129
BIBTEX@Article{ authors = " Radosław Gluba", title = "Rola wolnego dostępu do zasobów naukowych (Open Access) w rozwoju społeczeństw informacyjnych", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 27", pages = "121 - 129" }
-
Rola e-usług w kształtowaniu społeczeństwa informacyjnego w Polsces. 133 - 145CZYSTY TEKST
Magdalena Olender-Skorek, Robert Czarnecki, Rola e-usług w kształtowaniu społeczeństwa informacyjnego w Polsce, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 27, s. 133 - 145
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Olender-Skorek, Robert Czarnecki", title = "Rola e-usług w kształtowaniu społeczeństwa informacyjnego w Polsce", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 27", pages = "133 - 145" }
-
Analiza rozwoju handlu internetowego w Polsces. 147 - 158CZYSTY TEKST
Anna Drab-Kurowska, Analiza rozwoju handlu internetowego w Polsce, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 27, s. 147 - 158
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Drab-Kurowska", title = "Analiza rozwoju handlu internetowego w Polsce", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 27", pages = "147 - 158" }
-
Sposoby wchodzenia w rozwiązania e-biznesowe na rynku ubezpieczeń gospodarczychs. 159 - 166CZYSTY TEKST
Maciej Czaplewski, Sposoby wchodzenia w rozwiązania e-biznesowe na rynku ubezpieczeń gospodarczych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 27, s. 159 - 166
BIBTEX@Article{ authors = " Maciej Czaplewski", title = "Sposoby wchodzenia w rozwiązania e-biznesowe na rynku ubezpieczeń gospodarczych", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 27", pages = "159 - 166" }
-
E-government w Polsces. 167 - 175CZYSTY TEKST
Joanna Drobiazgiewicz, E-government w Polsce, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 27, s. 167 - 175
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Drobiazgiewicz", title = "E-government w Polsce", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 27", pages = "167 - 175" }
-
E-usługi publiczne jako kierunek rozwoju działalności usługowej administracji publicznejs. 177 - 185CZYSTY TEKST
Agnieszka Tomaszewicz, E-usługi publiczne jako kierunek rozwoju działalności usługowej administracji publicznej, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 27, s. 177 - 185
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Tomaszewicz", title = "E-usługi publiczne jako kierunek rozwoju działalności usługowej administracji publicznej", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 27", pages = "177 - 185" }
-
Stan rozwoju e-usług administracji publicznej w polskim społeczeństwie informacyjnyms. 187 - 199CZYSTY TEKST
Agnieszka Budziewicz-Guźlecka, Stan rozwoju e-usług administracji publicznej w polskim społeczeństwie informacyjnym, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 27, s. 187 - 199
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Budziewicz-Guźlecka", title = "Stan rozwoju e-usług administracji publicznej w polskim społeczeństwie informacyjnym", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 27", pages = "187 - 199" }
-
E-health jako nowoczesne podejście do usług medycznychs. 201 - 214CZYSTY TEKST
E-health jako nowoczesne podejście do usług medycznych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 27, s. 201 - 214
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "E-health jako nowoczesne podejście do usług medycznych", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 27", pages = "201 - 214" }
-
Nowe narzędzia komunikacji w społeczeństwie informacyjnym : charakterystyka i ocena efektywności projektu e-learning'owegos. 215 - 229CZYSTY TEKST
Adam Stecyk, Nowe narzędzia komunikacji w społeczeństwie informacyjnym : charakterystyka i ocena efektywności projektu e-learning'owego, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 27, s. 215 - 229
BIBTEX@Article{ authors = " Adam Stecyk", title = "Nowe narzędzia komunikacji w społeczeństwie informacyjnym : charakterystyka i ocena efektywności projektu e-learning'owego", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 27", pages = "215 - 229" }
-
Wpływ rozwoju społeczeństwa informacyjnego na działalność operatorów pocztowychs. 233 - 247CZYSTY TEKST
Wpływ rozwoju społeczeństwa informacyjnego na działalność operatorów pocztowych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 27, s. 233 - 247
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Wpływ rozwoju społeczeństwa informacyjnego na działalność operatorów pocztowych", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 27", pages = "233 - 247" }
-
Powszechne usługi pocztowe jako szczególny rodzaj dóbr gwarantowanych przez państwos. 249 - 264CZYSTY TEKST
Jacek Buko, Powszechne usługi pocztowe jako szczególny rodzaj dóbr gwarantowanych przez państwo, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 27, s. 249 - 264
BIBTEX@Article{ authors = " Jacek Buko", title = "Powszechne usługi pocztowe jako szczególny rodzaj dóbr gwarantowanych przez państwo", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 27", pages = "249 - 264" }
-
Aspekty prawne dostępności terytorialnej do powszechnej usługi pocztowej na rynku pocztowym Wspólnotys. 265 - 276CZYSTY TEKST
Anna Stolarczyk, Aspekty prawne dostępności terytorialnej do powszechnej usługi pocztowej na rynku pocztowym Wspólnoty, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 27, s. 265 - 276
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Stolarczyk", title = "Aspekty prawne dostępności terytorialnej do powszechnej usługi pocztowej na rynku pocztowym Wspólnoty", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 27", pages = "265 - 276" }
-
Rozwiązania strukturalne w obszarze rynku usług pocztowych na przykładzie Niemiecs. 277 - 286CZYSTY TEKST
Grażyna Wolska, Rozwiązania strukturalne w obszarze rynku usług pocztowych na przykładzie Niemiec, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 27, s. 277 - 286
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Wolska", title = "Rozwiązania strukturalne w obszarze rynku usług pocztowych na przykładzie Niemiec", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 27", pages = "277 - 286" }
-
Pocztowe władze regulacyjne w krajach UEs. 287 - 298CZYSTY TEKST
Hanna Pawlak, Roman Nierebiński, Pocztowe władze regulacyjne w krajach UE, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 27, s. 287 - 298
BIBTEX@Article{ authors = " Hanna Pawlak, Roman Nierebiński", title = "Pocztowe władze regulacyjne w krajach UE", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 27", pages = "287 - 298" }
-
Karnoadministracyjna odpowiedzialność za nielegalne wykonywanie działalności pocztowejs. 299 - 311CZYSTY TEKST
Mariusz Czyżak, Karnoadministracyjna odpowiedzialność za nielegalne wykonywanie działalności pocztowej, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 27, s. 299 - 311
BIBTEX@Article{ authors = " Mariusz Czyżak", title = "Karnoadministracyjna odpowiedzialność za nielegalne wykonywanie działalności pocztowej", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 27", pages = "299 - 311" }
-
Wieloaspektowość i zróżnicowanie czynników wpływających na jakość świadczonych usług przez publicznego operatora pocztowego w Polsce : zarys problemus. 313 - 321CZYSTY TEKST
Marek Wróbel, Wieloaspektowość i zróżnicowanie czynników wpływających na jakość świadczonych usług przez publicznego operatora pocztowego w Polsce : zarys problemu, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 27, s. 313 - 321
BIBTEX@Article{ authors = " Marek Wróbel", title = "Wieloaspektowość i zróżnicowanie czynników wpływających na jakość świadczonych usług przez publicznego operatora pocztowego w Polsce : zarys problemu", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 27", pages = "313 - 321" }
-
Programy jakości jako narzędzie doskonalenia usług pocztowychs. 323 - 333CZYSTY TEKST
Programy jakości jako narzędzie doskonalenia usług pocztowych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 27, s. 323 - 333
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Programy jakości jako narzędzie doskonalenia usług pocztowych", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 27", pages = "323 - 333" }
-
Specyfika działalności Państwowego Przedsiębiorstwa Użyteczności Publicznej Poczta Polska w gospodarce rynkowejs. 335 - 351CZYSTY TEKST
Sławomir Kotylak, Specyfika działalności Państwowego Przedsiębiorstwa Użyteczności Publicznej Poczta Polska w gospodarce rynkowej, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 27, s. 335 - 351
BIBTEX@Article{ authors = " Sławomir Kotylak", title = "Specyfika działalności Państwowego Przedsiębiorstwa Użyteczności Publicznej Poczta Polska w gospodarce rynkowej", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 27", pages = "335 - 351" }
-
Mechanizm poprawy konkurencyjności przedsiębiorstwa Poczta Polskas. 353 - 362CZYSTY TEKST
Sławomir Czarnecki, Mechanizm poprawy konkurencyjności przedsiębiorstwa Poczta Polska, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 27, s. 353 - 362
BIBTEX@Article{ authors = " Sławomir Czarnecki", title = "Mechanizm poprawy konkurencyjności przedsiębiorstwa Poczta Polska", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 27", pages = "353 - 362" }
-
Regulacja rynku komunikacji elektronicznej w Unii Europejskiej w opinii operatoróws. 365 - 378CZYSTY TEKST
Franciszek Kamiński, Regulacja rynku komunikacji elektronicznej w Unii Europejskiej w opinii operatorów, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 27, s. 365 - 378
BIBTEX@Article{ authors = " Franciszek Kamiński", title = "Regulacja rynku komunikacji elektronicznej w Unii Europejskiej w opinii operatorów", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 27", pages = "365 - 378" }
-
Modele biznesowe wdrażania nowych usług pilotażowych w sieciach PNs. 379 - 392CZYSTY TEKST
Iwona Windekilde, Modele biznesowe wdrażania nowych usług pilotażowych w sieciach PN, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 27, s. 379 - 392
BIBTEX@Article{ authors = " Iwona Windekilde", title = "Modele biznesowe wdrażania nowych usług pilotażowych w sieciach PN", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 27", pages = "379 - 392" }
-
Regulacja cen usług telekomunikacyjnychs. 393 - 408CZYSTY TEKST
Jerzy Kubasik, Regulacja cen usług telekomunikacyjnych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 27, s. 393 - 408
BIBTEX@Article{ authors = " Jerzy Kubasik", title = "Regulacja cen usług telekomunikacyjnych", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 27", pages = "393 - 408" }
-
Model otoczenia klienta indywidualnego na rynku usług telekomunikacyjnych w Polsces. 409 - 420CZYSTY TEKST
Piotr Gutowski, Model otoczenia klienta indywidualnego na rynku usług telekomunikacyjnych w Polsce, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 27, s. 409 - 420
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Gutowski", title = "Model otoczenia klienta indywidualnego na rynku usług telekomunikacyjnych w Polsce", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 27", pages = "409 - 420" }
-
Sposoby nawiązywania służbowych kontaktów przez firmowych użytkowników Internetus. 421 - 432CZYSTY TEKST
Hanna Pawlak, Roman Nierebiński, Sposoby nawiązywania służbowych kontaktów przez firmowych użytkowników Internetu, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 27, s. 421 - 432
BIBTEX@Article{ authors = " Hanna Pawlak, Roman Nierebiński", title = "Sposoby nawiązywania służbowych kontaktów przez firmowych użytkowników Internetu", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 27", pages = "421 - 432" }
-
Portale społecznościowe jako stymulatory komunikacji międzyludzkiejs. 433 - 442CZYSTY TEKST
Portale społecznościowe jako stymulatory komunikacji międzyludzkiej, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 27, s. 433 - 442
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Portale społecznościowe jako stymulatory komunikacji międzyludzkiej", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 27", pages = "433 - 442" }
-
Teoria efektywności działalności przedsiębiorstwa a praktyka Poczty Polskiejs. 445 - 452CZYSTY TEKST
Wojciech Pokora, Teoria efektywności działalności przedsiębiorstwa a praktyka Poczty Polskiej, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 27, s. 445 - 452
BIBTEX@Article{ authors = " Wojciech Pokora", title = "Teoria efektywności działalności przedsiębiorstwa a praktyka Poczty Polskiej", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 27", pages = "445 - 452" }
-
"Quo vadis" Poczto Polskas. 453 - 461CZYSTY TEKST
Kazimierz Hirsz, "Quo vadis" Poczto Polska, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 27, s. 453 - 461
BIBTEX@Article{ authors = " Kazimierz Hirsz", title = ""Quo vadis" Poczto Polska", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 27", pages = "453 - 461" }
-
Ryzyko i sposoby radzenia sobie z ryzykiems. 463 - 473CZYSTY TEKST
Sebastian Graczkowski, Ryzyko i sposoby radzenia sobie z ryzykiem, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 27, s. 463 - 473
BIBTEX@Article{ authors = " Sebastian Graczkowski", title = "Ryzyko i sposoby radzenia sobie z ryzykiem", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 27", pages = "463 - 473" }
-
Metody ustalania oraz czynniki wpływające na efektywność sieci placówek Poczty Polskiejs. 475 - 484CZYSTY TEKST
Metody ustalania oraz czynniki wpływające na efektywność sieci placówek Poczty Polskiej, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 27, s. 475 - 484
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Metody ustalania oraz czynniki wpływające na efektywność sieci placówek Poczty Polskiej", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 27", pages = "475 - 484" }
-
Ocena zmian organizacyjnych w Poczcie Polskiej i ich wpływu na sprawność działania przedsiębiorstwas. 485 - 494CZYSTY TEKST
Joanna Sikorska, Ocena zmian organizacyjnych w Poczcie Polskiej i ich wpływu na sprawność działania przedsiębiorstwa, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 27, s. 485 - 494
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Sikorska", title = "Ocena zmian organizacyjnych w Poczcie Polskiej i ich wpływu na sprawność działania przedsiębiorstwa", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 27", pages = "485 - 494" }
-
Partycypacja pracownicza elementem poprawy efektywności funkcjonowania Poczty Polskiejs. 495 - 505CZYSTY TEKST
Edward Michalik, Katarzyna Michalik, Partycypacja pracownicza elementem poprawy efektywności funkcjonowania Poczty Polskiej, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 27, s. 495 - 505
BIBTEX@Article{ authors = " Edward Michalik, Katarzyna Michalik", title = "Partycypacja pracownicza elementem poprawy efektywności funkcjonowania Poczty Polskiej", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 27", pages = "495 - 505" }
-
Negatywne aspekty nadmiernej dywersyfikacji działalności pocztowejs. 507 - 515CZYSTY TEKST
Robert Pasek, Negatywne aspekty nadmiernej dywersyfikacji działalności pocztowej, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 27, s. 507 - 515
BIBTEX@Article{ authors = " Robert Pasek", title = "Negatywne aspekty nadmiernej dywersyfikacji działalności pocztowej", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 27", pages = "507 - 515" }
-
Rynkowe zachowania Poczty Polskiej w warunkach społeczeństwa informacyjnegos. 517 - 528CZYSTY TEKST
Krystyna Stańczak, Rynkowe zachowania Poczty Polskiej w warunkach społeczeństwa informacyjnego, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 27, s. 517 - 528
BIBTEX@Article{ authors = " Krystyna Stańczak", title = "Rynkowe zachowania Poczty Polskiej w warunkach społeczeństwa informacyjnego", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 27", pages = "517 - 528" }
-
Nowe koncepcje zarządzania jako narzędzia poprawy sprawności działania przedsiębiorstwa Poczta Polskas. 531 - 540CZYSTY TEKST
Nowe koncepcje zarządzania jako narzędzia poprawy sprawności działania przedsiębiorstwa Poczta Polska, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 27, s. 531 - 540
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Nowe koncepcje zarządzania jako narzędzia poprawy sprawności działania przedsiębiorstwa Poczta Polska", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 27", pages = "531 - 540" }
-
Koncepcja Lean-thinking, czyli jak odchudzić Pocztę Polskąs. 541 - 549CZYSTY TEKST
Anna Malitka, Koncepcja Lean-thinking, czyli jak odchudzić Pocztę Polską, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 27, s. 541 - 549
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Malitka", title = "Koncepcja Lean-thinking, czyli jak odchudzić Pocztę Polską", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 27", pages = "541 - 549" }
-
Metoda Activity-Based Costing jako narzędzie poprawy zarządzania w Poczcie Polskiejs. 551 - 557CZYSTY TEKST
Mariusz Miś, Metoda Activity-Based Costing jako narzędzie poprawy zarządzania w Poczcie Polskiej, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 27, s. 551 - 557
BIBTEX@Article{ authors = " Mariusz Miś", title = "Metoda Activity-Based Costing jako narzędzie poprawy zarządzania w Poczcie Polskiej", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 27", pages = "551 - 557" }