-
Edukacyjny zwrot aksjologiczny i cyfrowy : wprowadzenie do publikacji "Szkoła i polonistyka szkolna wobce przemian XXI wieku"s. 9 - 17CZYSTY TEKST
Jolanta Fiszbak, Edukacyjny zwrot aksjologiczny i cyfrowy : wprowadzenie do publikacji "Szkoła i polonistyka szkolna wobce przemian XXI wieku", Acta Universitatis Lodziensis. Folia Litteraria Polonica, 2020 / Tom 56, s. 9 - 17
BIBTEX@Article{ authors = " Jolanta Fiszbak", title = "Edukacyjny zwrot aksjologiczny i cyfrowy : wprowadzenie do publikacji "Szkoła i polonistyka szkolna wobce przemian XXI wieku"", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Litteraria Polonica", issue = "2020 / Tom 56", pages = "9 - 17" }
-
Linguistic and Communication Education of Polish Lessens during the Period of Cultural Change : Musing on the Curriculums. 19 - 30CZYSTY TEKST
Jolanta Nocoń, Linguistic and Communication Education of Polish Lessens during the Period of Cultural Change : Musing on the Curriculum , Acta Universitatis Lodziensis. Folia Litteraria Polonica, 2020 / Tom 56, s. 19 - 30
BIBTEX@Article{ authors = " Jolanta Nocoń", title = "Linguistic and Communication Education of Polish Lessens during the Period of Cultural Change : Musing on the Curriculum ", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Litteraria Polonica", issue = "2020 / Tom 56", pages = "19 - 30" }
-
Funkcjonowanie wiedzy o języku w szkole : (na tle tradycji dydaktycznej)s. 31 - 51CZYSTY TEKST
Helena Synowiec, Funkcjonowanie wiedzy o języku w szkole : (na tle tradycji dydaktycznej), Acta Universitatis Lodziensis. Folia Litteraria Polonica, 2020 / Tom 56, s. 31 - 51
BIBTEX@Article{ authors = " Helena Synowiec", title = "Funkcjonowanie wiedzy o języku w szkole : (na tle tradycji dydaktycznej)", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Litteraria Polonica", issue = "2020 / Tom 56", pages = "31 - 51" }
-
Teaching the Learners with a Migrant Background - Teachers' Perspectivess. 53 - 70CZYSTY TEKST
Małgorzata Pamuła-Behrens, Marta Szymańska, Teaching the Learners with a Migrant Background - Teachers' Perspectives , Acta Universitatis Lodziensis. Folia Litteraria Polonica, 2020 / Tom 56, s. 53 - 70
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Pamuła-Behrens, Marta Szymańska", title = "Teaching the Learners with a Migrant Background - Teachers' Perspectives ", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Litteraria Polonica", issue = "2020 / Tom 56", pages = "53 - 70" }
-
Zarządzanie głosem w perspektywie edukacyjnejs. 71 - 87CZYSTY TEKST
Anna Tobisz, Zarządzanie głosem w perspektywie edukacyjnej , Acta Universitatis Lodziensis. Folia Litteraria Polonica, 2020 / Tom 56, s. 71 - 87
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Tobisz", title = "Zarządzanie głosem w perspektywie edukacyjnej ", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Litteraria Polonica", issue = "2020 / Tom 56", pages = "71 - 87" }
-
Czy emotikony zagrażają uczuciom? : wpływ komunikacji niewerbalnej na kompetencje interpersonalne młodzieży gimnazjalnejs. 89 - 97CZYSTY TEKST
Urszula Izabela Napieraj, Czy emotikony zagrażają uczuciom? : wpływ komunikacji niewerbalnej na kompetencje interpersonalne młodzieży gimnazjalnej , Acta Universitatis Lodziensis. Folia Litteraria Polonica, 2020 / Tom 56, s. 89 - 97
BIBTEX@Article{ authors = " Urszula Izabela Napieraj", title = "Czy emotikony zagrażają uczuciom? : wpływ komunikacji niewerbalnej na kompetencje interpersonalne młodzieży gimnazjalnej ", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Litteraria Polonica", issue = "2020 / Tom 56", pages = "89 - 97" }
-
Cyfryzacja szkoły w społeczeństwie informacyjnym : (na przykładzie polskich rządowych dokumentów i projektów)s. 101 - 126CZYSTY TEKST
Adam Mazurkiewicz, Cyfryzacja szkoły w społeczeństwie informacyjnym : (na przykładzie polskich rządowych dokumentów i projektów), Acta Universitatis Lodziensis. Folia Litteraria Polonica, 2020 / Tom 56, s. 101 - 126
BIBTEX@Article{ authors = " Adam Mazurkiewicz", title = "Cyfryzacja szkoły w społeczeństwie informacyjnym : (na przykładzie polskich rządowych dokumentów i projektów)", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Litteraria Polonica", issue = "2020 / Tom 56", pages = "101 - 126" }
-
Polish Philology Education in the Digital Age : Is It Still Present at Polish Schools and Universities?s. 127 - 141CZYSTY TEKST
Agnieszka Wierzbicka, Polish Philology Education in the Digital Age : Is It Still Present at Polish Schools and Universities?, Acta Universitatis Lodziensis. Folia Litteraria Polonica, 2020 / Tom 56, s. 127 - 141
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Wierzbicka", title = "Polish Philology Education in the Digital Age : Is It Still Present at Polish Schools and Universities?", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Litteraria Polonica", issue = "2020 / Tom 56", pages = "127 - 141" }
-
The Blogosphere as a Medium for the Professional Stimulation of Teachers : Initial Studys. 143 - 162CZYSTY TEKST
Anna Podemska-Kałuża, The Blogosphere as a Medium for the Professional Stimulation of Teachers : Initial Study , Acta Universitatis Lodziensis. Folia Litteraria Polonica, 2020 / Tom 56, s. 143 - 162
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Podemska-Kałuża", title = "The Blogosphere as a Medium for the Professional Stimulation of Teachers : Initial Study ", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Litteraria Polonica", issue = "2020 / Tom 56", pages = "143 - 162" }
-
Peri-Literary Communication Games of High School Studentss. 163 - 202CZYSTY TEKST
Anna Ślósarz, Peri-Literary Communication Games of High School Students , Acta Universitatis Lodziensis. Folia Litteraria Polonica, 2020 / Tom 56, s. 163 - 202
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Ślósarz", title = "Peri-Literary Communication Games of High School Students ", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Litteraria Polonica", issue = "2020 / Tom 56", pages = "163 - 202" }
-
Gdy różnice istnieją jedna obok drugiej : wychowywanie do różnorodności jako wyzwanie szkolnej polonistykis. 205 - 229CZYSTY TEKST
Zofia Budrewicz, Gdy różnice istnieją jedna obok drugiej : wychowywanie do różnorodności jako wyzwanie szkolnej polonistyki , Acta Universitatis Lodziensis. Folia Litteraria Polonica, 2020 / Tom 56, s. 205 - 229
BIBTEX@Article{ authors = " Zofia Budrewicz", title = "Gdy różnice istnieją jedna obok drugiej : wychowywanie do różnorodności jako wyzwanie szkolnej polonistyki ", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Litteraria Polonica", issue = "2020 / Tom 56", pages = "205 - 229" }
-
Different Faces of Old Age as Perceived by the Students of Polish Studiess. 231 - 252CZYSTY TEKST
Małgorzata Gajak-Toczek, Different Faces of Old Age as Perceived by the Students of Polish Studies , Acta Universitatis Lodziensis. Folia Litteraria Polonica, 2020 / Tom 56, s. 231 - 252
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Gajak-Toczek", title = "Different Faces of Old Age as Perceived by the Students of Polish Studies ", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Litteraria Polonica", issue = "2020 / Tom 56", pages = "231 - 252" }
-
Od empatii do sprawczości : jak kształtować wrażliwość młodzieży we współczesnej szkole?s. 253 - 270CZYSTY TEKST
Katarzyna Maria Pławecka, Od empatii do sprawczości : jak kształtować wrażliwość młodzieży we współczesnej szkole? , Acta Universitatis Lodziensis. Folia Litteraria Polonica, 2020 / Tom 56, s. 253 - 270
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Maria Pławecka", title = "Od empatii do sprawczości : jak kształtować wrażliwość młodzieży we współczesnej szkole? ", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Litteraria Polonica", issue = "2020 / Tom 56", pages = "253 - 270" }
-
Świat wartości współczesnej młodzieży a klasyka literacka - świadectwa szkolenego odbioru lekturys. 271 - 286CZYSTY TEKST
Paweł Sporek, Świat wartości współczesnej młodzieży a klasyka literacka - świadectwa szkolenego odbioru lektury , Acta Universitatis Lodziensis. Folia Litteraria Polonica, 2020 / Tom 56, s. 271 - 286
BIBTEX@Article{ authors = " Paweł Sporek", title = "Świat wartości współczesnej młodzieży a klasyka literacka - świadectwa szkolenego odbioru lektury ", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Litteraria Polonica", issue = "2020 / Tom 56", pages = "271 - 286" }
-
Lektura szkolna jako nośnik wartości : na przykładzie powieści Johna Ronalda Reuela Tolkiena "Hobbit, czyli tam i z powrotem"s. 287 - 310CZYSTY TEKST
Edyta Wójcicka, Lektura szkolna jako nośnik wartości : na przykładzie powieści Johna Ronalda Reuela Tolkiena "Hobbit, czyli tam i z powrotem" , Acta Universitatis Lodziensis. Folia Litteraria Polonica, 2020 / Tom 56, s. 287 - 310
BIBTEX@Article{ authors = " Edyta Wójcicka", title = "Lektura szkolna jako nośnik wartości : na przykładzie powieści Johna Ronalda Reuela Tolkiena "Hobbit, czyli tam i z powrotem" ", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Litteraria Polonica", issue = "2020 / Tom 56", pages = "287 - 310" }
-
Literackie podróże, czyli o przestrzeni i miejscu w literaturze polskiej przełomu XX i XXI wieku : (na przykładzie poezji Adama Zagajewskiego i prozy Andrzeja Stasiuka)s. 311 - 330CZYSTY TEKST
Elżbieta Mazur, Literackie podróże, czyli o przestrzeni i miejscu w literaturze polskiej przełomu XX i XXI wieku : (na przykładzie poezji Adama Zagajewskiego i prozy Andrzeja Stasiuka) , Acta Universitatis Lodziensis. Folia Litteraria Polonica, 2020 / Tom 56, s. 311 - 330
BIBTEX@Article{ authors = " Elżbieta Mazur", title = "Literackie podróże, czyli o przestrzeni i miejscu w literaturze polskiej przełomu XX i XXI wieku : (na przykładzie poezji Adama Zagajewskiego i prozy Andrzeja Stasiuka) ", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Litteraria Polonica", issue = "2020 / Tom 56", pages = "311 - 330" }
-
The Literary and Cultural Education of "Screen Readers" : Reflections Inspired by the New Core Curriculum and Mores. 333 - 357CZYSTY TEKST
Iwona Morawska, The Literary and Cultural Education of "Screen Readers" : Reflections Inspired by the New Core Curriculum and More , Acta Universitatis Lodziensis. Folia Litteraria Polonica, 2020 / Tom 56, s. 333 - 357
BIBTEX@Article{ authors = " Iwona Morawska", title = "The Literary and Cultural Education of "Screen Readers" : Reflections Inspired by the New Core Curriculum and More ", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Litteraria Polonica", issue = "2020 / Tom 56", pages = "333 - 357" }
-
"I Remember when at School..." : On the Importance of Autobiographical Elements not Only for their Authors - the Students of Polish Studiess. 359 - 375CZYSTY TEKST
Danuta Łazarska, "I Remember when at School..." : On the Importance of Autobiographical Elements not Only for their Authors - the Students of Polish Studies , Acta Universitatis Lodziensis. Folia Litteraria Polonica, 2020 / Tom 56, s. 359 - 375
BIBTEX@Article{ authors = " Danuta Łazarska", title = ""I Remember when at School..." : On the Importance of Autobiographical Elements not Only for their Authors - the Students of Polish Studies ", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Litteraria Polonica", issue = "2020 / Tom 56", pages = "359 - 375" }
-
Polonistyka szkolna w świetle uczniowskich wypowiedzi ankietowychs. 377 - 397CZYSTY TEKST
Jolanta Fiszbak, Polonistyka szkolna w świetle uczniowskich wypowiedzi ankietowych, Acta Universitatis Lodziensis. Folia Litteraria Polonica, 2020 / Tom 56, s. 377 - 397
BIBTEX@Article{ authors = " Jolanta Fiszbak", title = "Polonistyka szkolna w świetle uczniowskich wypowiedzi ankietowych", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Litteraria Polonica", issue = "2020 / Tom 56", pages = "377 - 397" }
-
Jak "obudzić szkołę"? : o nowyc trendach w edukacji nie tylko polonistycznejs. 399 - 419CZYSTY TEKST
Małgorzata Latoch-Zielińska, Jak "obudzić szkołę"? : o nowyc trendach w edukacji nie tylko polonistycznej , Acta Universitatis Lodziensis. Folia Litteraria Polonica, 2020 / Tom 56, s. 399 - 419
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Latoch-Zielińska", title = "Jak "obudzić szkołę"? : o nowyc trendach w edukacji nie tylko polonistycznej ", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Litteraria Polonica", issue = "2020 / Tom 56", pages = "399 - 419" }