-
CZYSTY TEKST
Od Redakcji, Pedagogika Szkoły Wyższej, 2011 / Numer 1, s. 9 - 13
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Od Redakcji", journal = "Pedagogika Szkoły Wyższej", issue = "2011 / Numer 1", pages = "9 - 13" }
-
CZYSTY TEKST
Włodzimierz Krysiak, Profesor Kazimierz Jaskot – uczony, organizator, społecznik, Pedagogika Szkoły Wyższej, 2011 / Numer 1, s. 17 - 21
BIBTEX@Article{ authors = " Włodzimierz Krysiak", title = "Profesor Kazimierz Jaskot – uczony, organizator, społecznik", journal = "Pedagogika Szkoły Wyższej", issue = "2011 / Numer 1", pages = "17 - 21" }
-
Kazimierz Jaskot i jego czas historyczny w procesie tworzenia Uniwersytetu Szczecińskiegos. 23 - 37CZYSTY TEKST
Kazimierz Kozłowski, Kazimierz Jaskot i jego czas historyczny w procesie tworzenia Uniwersytetu Szczecińskiego, Pedagogika Szkoły Wyższej, 2011 / Numer 1, s. 23 - 37
BIBTEX@Article{ authors = " Kazimierz Kozłowski", title = "Kazimierz Jaskot i jego czas historyczny w procesie tworzenia Uniwersytetu Szczecińskiego", journal = "Pedagogika Szkoły Wyższej", issue = "2011 / Numer 1", pages = "23 - 37" }
-
Droga do Uniwersytetu Szczecińskiego na łamach „Rzeczpospolitej” w latach 1984–1985 : uwagi do mariażu polityki, racji stanu i nauki w późnej Polsce Ludowejs. 39 - 67CZYSTY TEKST
Włodzimierz Stępiński, Droga do Uniwersytetu Szczecińskiego na łamach „Rzeczpospolitej” w latach 1984–1985 : uwagi do mariażu polityki, racji stanu i nauki w późnej Polsce Ludowej, Pedagogika Szkoły Wyższej, 2011 / Numer 1, s. 39 - 67
BIBTEX@Article{ authors = " Włodzimierz Stępiński", title = "Droga do Uniwersytetu Szczecińskiego na łamach „Rzeczpospolitej” w latach 1984–1985 : uwagi do mariażu polityki, racji stanu i nauki w późnej Polsce Ludowej", journal = "Pedagogika Szkoły Wyższej", issue = "2011 / Numer 1", pages = "39 - 67" }
-
CZYSTY TEKST
Kazimierz Wenta, Akademia jako źródło wiedzy oraz przestrzeń kształcenia i wychowania, Pedagogika Szkoły Wyższej, 2011 / Numer 1, s. 91 - 109
BIBTEX@Article{ authors = " Kazimierz Wenta", title = "Akademia jako źródło wiedzy oraz przestrzeń kształcenia i wychowania", journal = "Pedagogika Szkoły Wyższej", issue = "2011 / Numer 1", pages = "91 - 109" }
-
"Edukacja akademicka wobec prawdy", Anna Murawska, Ilona Kość, Szczecin 2010 : [recenzja]s. 117 - 128CZYSTY TEKST
Anna Murawska, Ilona Kość, Lucyna Dziaczkowska, "Edukacja akademicka wobec prawdy", Anna Murawska, Ilona Kość, Szczecin 2010 : [recenzja], Pedagogika Szkoły Wyższej, 2011 / Numer 1, s. 117 - 128
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Murawska, Ilona Kość, Lucyna Dziaczkowska", title = ""Edukacja akademicka wobec prawdy", Anna Murawska, Ilona Kość, Szczecin 2010 : [recenzja]", journal = "Pedagogika Szkoły Wyższej", issue = "2011 / Numer 1", pages = "117 - 128" }
-
"Ku odpowiedzialności w studiowaniu pedagogiki", Lidia Marek, Toruń 2010 : [recenzja]s. 135 - 141CZYSTY TEKST
Lidia Marek, Teresa Siudyło, "Ku odpowiedzialności w studiowaniu pedagogiki", Lidia Marek, Toruń 2010 : [recenzja], Pedagogika Szkoły Wyższej, 2011 / Numer 1, s. 135 - 141
BIBTEX@Article{ authors = " Lidia Marek, Teresa Siudyło", title = ""Ku odpowiedzialności w studiowaniu pedagogiki", Lidia Marek, Toruń 2010 : [recenzja]", journal = "Pedagogika Szkoły Wyższej", issue = "2011 / Numer 1", pages = "135 - 141" }
-
Pedagogika szkoły wyższej wobec tradycji i współczesności Jubileuszowy XX Zjazd Naukowy Ogólnopolskiego Seminarium Pedagogiki Szkoły Wyższej Międzyzdroje, 30–31.05.2011s. 145 - 149CZYSTY TEKST
Teresa Andrzejewska, Sylwia Gwardys-Szczęsna, Pedagogika szkoły wyższej wobec tradycji i współczesności Jubileuszowy XX Zjazd Naukowy Ogólnopolskiego Seminarium Pedagogiki Szkoły Wyższej Międzyzdroje, 30–31.05.2011, Pedagogika Szkoły Wyższej, 2011 / Numer 1, s. 145 - 149
BIBTEX@Article{ authors = " Teresa Andrzejewska, Sylwia Gwardys-Szczęsna", title = "Pedagogika szkoły wyższej wobec tradycji i współczesności Jubileuszowy XX Zjazd Naukowy Ogólnopolskiego Seminarium Pedagogiki Szkoły Wyższej Międzyzdroje, 30–31.05.2011", journal = "Pedagogika Szkoły Wyższej", issue = "2011 / Numer 1", pages = "145 - 149" }
-
Uniwersytet: miejsce edukacji całożyciowej czy salon profesora Higginsa? : perspektywa pedagogicznas. 69 - 90CZYSTY TEKST
Maria Czerepaniak-Walczak, Uniwersytet: miejsce edukacji całożyciowej czy salon profesora Higginsa? : perspektywa pedagogiczna, Pedagogika Szkoły Wyższej, 2011 / Numer 1, s. 69 - 90
BIBTEX@Article{ authors = " Maria Czerepaniak-Walczak", title = "Uniwersytet: miejsce edukacji całożyciowej czy salon profesora Higginsa? : perspektywa pedagogiczna", journal = "Pedagogika Szkoły Wyższej", issue = "2011 / Numer 1", pages = "69 - 90" }
-
CZYSTY TEKST
Waldemar Tarczyński, Ekonomiczny wymiar pedagogiki, Pedagogika Szkoły Wyższej, 2011 / Numer 1, s. 111 - 114
BIBTEX@Article{ authors = " Waldemar Tarczyński", title = "Ekonomiczny wymiar pedagogiki", journal = "Pedagogika Szkoły Wyższej", issue = "2011 / Numer 1", pages = "111 - 114" }
-
"Doświadczenia szkolne pierwszego rocznika reformy edukacji : studium teoretyczno-empiryczne", Maria Dudzikowa, Renata Wawrzyniak-Beszterda, Kraków 2010 : [recenzja]s. 129 - 134CZYSTY TEKST
Maria Dudzikowa, Renata Wawrzyniak-Beszterda, Joanna Nawój-Połoczańska, "Doświadczenia szkolne pierwszego rocznika reformy edukacji : studium teoretyczno-empiryczne", Maria Dudzikowa, Renata Wawrzyniak-Beszterda, Kraków 2010 : [recenzja], Pedagogika Szkoły Wyższej, 2011 / Numer 1, s. 129 - 134
BIBTEX@Article{ authors = " Maria Dudzikowa, Renata Wawrzyniak-Beszterda, Joanna Nawój-Połoczańska", title = ""Doświadczenia szkolne pierwszego rocznika reformy edukacji : studium teoretyczno-empiryczne", Maria Dudzikowa, Renata Wawrzyniak-Beszterda, Kraków 2010 : [recenzja]", journal = "Pedagogika Szkoły Wyższej", issue = "2011 / Numer 1", pages = "129 - 134" }