-
Wartość współcześnie odczytywanego strukturalizmu dla międzykulturowego kształcenia studentóws. 41 - 61CZYSTY TEKST
Aneta Rogalska-Marasińska, Wartość współcześnie odczytywanego strukturalizmu dla międzykulturowego kształcenia studentów , Pedagogika Szkoły Wyższej, 2011 / Numer 2, s. 41 - 61
BIBTEX@Article{ authors = " Aneta Rogalska-Marasińska", title = "Wartość współcześnie odczytywanego strukturalizmu dla międzykulturowego kształcenia studentów ", journal = "Pedagogika Szkoły Wyższej", issue = "2011 / Numer 2", pages = "41 - 61" }
-
Wizje rozwoju sektora akademickiego w Polsce jako wyzwanie dla pedagogiki szkoły wyższej – wybrane zagadnienias. 75 - 88CZYSTY TEKST
Jacek Stachowicz, Wizje rozwoju sektora akademickiego w Polsce jako wyzwanie dla pedagogiki szkoły wyższej – wybrane zagadnienia , Pedagogika Szkoły Wyższej, 2011 / Numer 2, s. 75 - 88
BIBTEX@Article{ authors = " Jacek Stachowicz", title = "Wizje rozwoju sektora akademickiego w Polsce jako wyzwanie dla pedagogiki szkoły wyższej – wybrane zagadnienia ", journal = "Pedagogika Szkoły Wyższej", issue = "2011 / Numer 2", pages = "75 - 88" }
-
Zaufanie jako element kapitału społecznego i warunek społecznego funkcjonowania studentóws. 107 - 117CZYSTY TEKST
Krzysztof Zdziarski, Zaufanie jako element kapitału społecznego i warunek społecznego funkcjonowania studentów , Pedagogika Szkoły Wyższej, 2011 / Numer 2, s. 107 - 117
BIBTEX@Article{ authors = " Krzysztof Zdziarski", title = "Zaufanie jako element kapitału społecznego i warunek społecznego funkcjonowania studentów ", journal = "Pedagogika Szkoły Wyższej", issue = "2011 / Numer 2", pages = "107 - 117" }
-
Wyzwania dla pedagogiki szkoły wyższej w kontekście raportów z obrad Światowej Konferencji Szkolnictwa Wyższegos. 135 - 149CZYSTY TEKST
Anna Frąckowiak, Wyzwania dla pedagogiki szkoły wyższej w kontekście raportów z obrad Światowej Konferencji Szkolnictwa Wyższego, Pedagogika Szkoły Wyższej, 2011 / Numer 2, s. 135 - 149
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Frąckowiak", title = "Wyzwania dla pedagogiki szkoły wyższej w kontekście raportów z obrad Światowej Konferencji Szkolnictwa Wyższego", journal = "Pedagogika Szkoły Wyższej", issue = "2011 / Numer 2", pages = "135 - 149" }
-
XXV Letnia Szkoła Młodych Pedagogów : dążenie do mistrzostwa. Z doświadczeń warsztatu naukowego dużych, średnich i małych badaczy; Kazimierz Dolny, 12–17 września 2011s. 151 - 155CZYSTY TEKST
Maciej Sokołowski-Zgid, XXV Letnia Szkoła Młodych Pedagogów : dążenie do mistrzostwa. Z doświadczeń warsztatu naukowego dużych, średnich i małych badaczy; Kazimierz Dolny, 12–17 września 2011 , Pedagogika Szkoły Wyższej, 2011 / Numer 2, s. 151 - 155
BIBTEX@Article{ authors = " Maciej Sokołowski-Zgid", title = "XXV Letnia Szkoła Młodych Pedagogów : dążenie do mistrzostwa. Z doświadczeń warsztatu naukowego dużych, średnich i małych badaczy; Kazimierz Dolny, 12–17 września 2011 ", journal = "Pedagogika Szkoły Wyższej", issue = "2011 / Numer 2", pages = "151 - 155" }
-
"Uniwersytet : stabilność i zmiana", Maria Wójcicka, Warszawa 2010 : [recenzja]s. 159 - 163CZYSTY TEKST
Maria Wójcicka, Aneta Makowska, "Uniwersytet : stabilność i zmiana", Maria Wójcicka, Warszawa 2010 : [recenzja], Pedagogika Szkoły Wyższej, 2011 / Numer 2, s. 159 - 163
BIBTEX@Article{ authors = " Maria Wójcicka, Aneta Makowska", title = ""Uniwersytet : stabilność i zmiana", Maria Wójcicka, Warszawa 2010 : [recenzja]", journal = "Pedagogika Szkoły Wyższej", issue = "2011 / Numer 2", pages = "159 - 163" }
-
Wychowanie w szkole wyższej − przeżytek czy nadal potrzeba? : o zapomnianych obszarach refleksji w pedagogice szkoły wyższejs. 11 - 26CZYSTY TEKST
Ewa Kubiak-Szymborska, Wychowanie w szkole wyższej − przeżytek czy nadal potrzeba? : o zapomnianych obszarach refleksji w pedagogice szkoły wyższej , Pedagogika Szkoły Wyższej, 2011 / Numer 2, s. 11 - 26
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Kubiak-Szymborska", title = "Wychowanie w szkole wyższej − przeżytek czy nadal potrzeba? : o zapomnianych obszarach refleksji w pedagogice szkoły wyższej ", journal = "Pedagogika Szkoły Wyższej", issue = "2011 / Numer 2", pages = "11 - 26" }
-
CZYSTY TEKST
Ryszard Parzęcki, Zmiany w rozwoju profesjonalnym nauczyciela implikacją edukacji akademickiej , Pedagogika Szkoły Wyższej, 2011 / Numer 2, s. 27 - 40
BIBTEX@Article{ authors = " Ryszard Parzęcki", title = "Zmiany w rozwoju profesjonalnym nauczyciela implikacją edukacji akademickiej ", journal = "Pedagogika Szkoły Wyższej", issue = "2011 / Numer 2", pages = "27 - 40" }
-
Razem czy osobno, czyli refleksje nad tradycyjną koncepcją wykładu akademickiego Kazimierza Brodzińskiego i współczesny wykład on-lines. 65 - 74CZYSTY TEKST
Jadwiga Suchmiel, Razem czy osobno, czyli refleksje nad tradycyjną koncepcją wykładu akademickiego Kazimierza Brodzińskiego i współczesny wykład on-line, Pedagogika Szkoły Wyższej, 2011 / Numer 2, s. 65 - 74
BIBTEX@Article{ authors = " Jadwiga Suchmiel", title = "Razem czy osobno, czyli refleksje nad tradycyjną koncepcją wykładu akademickiego Kazimierza Brodzińskiego i współczesny wykład on-line", journal = "Pedagogika Szkoły Wyższej", issue = "2011 / Numer 2", pages = "65 - 74" }
-
CZYSTY TEKST
Dorota Skrocka, Cele życiowe studentów w kontekście śmierci jako problemu egzystencjalnego , Pedagogika Szkoły Wyższej, 2011 / Numer 2, s. 91 - 105
BIBTEX@Article{ authors = " Dorota Skrocka", title = "Cele życiowe studentów w kontekście śmierci jako problemu egzystencjalnego ", journal = "Pedagogika Szkoły Wyższej", issue = "2011 / Numer 2", pages = "91 - 105" }
-
Uczelnia jako instytucja edukacyjna przygotowująca absolwentów do zawodów, w których dominują sytuacje trudnes. 119 - 131CZYSTY TEKST
Janusz Ślusarski, Uczelnia jako instytucja edukacyjna przygotowująca absolwentów do zawodów, w których dominują sytuacje trudne , Pedagogika Szkoły Wyższej, 2011 / Numer 2, s. 119 - 131
BIBTEX@Article{ authors = " Janusz Ślusarski", title = "Uczelnia jako instytucja edukacyjna przygotowująca absolwentów do zawodów, w których dominują sytuacje trudne ", journal = "Pedagogika Szkoły Wyższej", issue = "2011 / Numer 2", pages = "119 - 131" }