-
Integracja środowiska akademickiego : zysk symboliczny versus rytualizacja pozoróws. 43 - 55CZYSTY TEKST
Ewa Bilińska-Suchanek, Integracja środowiska akademickiego : zysk symboliczny versus rytualizacja pozorów, Pedagogika Szkoły Wyższej, 2012 / Numer 1, s. 43 - 55
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Bilińska-Suchanek", title = "Integracja środowiska akademickiego : zysk symboliczny versus rytualizacja pozorów", journal = "Pedagogika Szkoły Wyższej", issue = "2012 / Numer 1", pages = "43 - 55" }
-
Edukacja ustawiczna i andragogika w procesie modernizacji szkolnictwa wyższegos. 57 - 77CZYSTY TEKST
Józef Półturzycki, Edukacja ustawiczna i andragogika w procesie modernizacji szkolnictwa wyższego , Pedagogika Szkoły Wyższej, 2012 / Numer 1, s. 57 - 77
BIBTEX@Article{ authors = " Józef Półturzycki", title = "Edukacja ustawiczna i andragogika w procesie modernizacji szkolnictwa wyższego ", journal = "Pedagogika Szkoły Wyższej", issue = "2012 / Numer 1", pages = "57 - 77" }
-
Nauczyciel akademicki wobec dylematu: badacz – dydaktyk – wychowawca – organizators. 101 - 125CZYSTY TEKST
Dariusz Zając, Nauczyciel akademicki wobec dylematu: badacz – dydaktyk – wychowawca – organizator, Pedagogika Szkoły Wyższej, 2012 / Numer 1, s. 101 - 125
BIBTEX@Article{ authors = " Dariusz Zając", title = "Nauczyciel akademicki wobec dylematu: badacz – dydaktyk – wychowawca – organizator", journal = "Pedagogika Szkoły Wyższej", issue = "2012 / Numer 1", pages = "101 - 125" }
-
XXVI Letnia Szkoła Młodych Pedagogów Światy życia codziennego uczestników interakcji wychowawczych. Eksploracje, analizy, interpretacje Białystok–Supraśl 17–22.09.2012s. 137 - 142CZYSTY TEKST
Radosław Falkiewicz-Szult, XXVI Letnia Szkoła Młodych Pedagogów Światy życia codziennego uczestników interakcji wychowawczych. Eksploracje, analizy, interpretacje Białystok–Supraśl 17–22.09.2012, Pedagogika Szkoły Wyższej, 2012 / Numer 1, s. 137 - 142
BIBTEX@Article{ authors = " Radosław Falkiewicz-Szult", title = "XXVI Letnia Szkoła Młodych Pedagogów Światy życia codziennego uczestników interakcji wychowawczych. Eksploracje, analizy, interpretacje Białystok–Supraśl 17–22.09.2012", journal = "Pedagogika Szkoły Wyższej", issue = "2012 / Numer 1", pages = "137 - 142" }
-
"Przeszkody dla rozwoju humanistyki w szkołach wyższych (z pedagogiką w tle) : w perspektywie troski o uniwersytet, kulturę humanistyczną i podręcznik", Monika Jaworska-Witkowska, Lech Witkowski, Toruń 2011 : [recenzja]s. 143 - 148CZYSTY TEKST
Monika Jaworska-Witkowska, Lech Witkowski, Aleksandra Żukrowska, "Przeszkody dla rozwoju humanistyki w szkołach wyższych (z pedagogiką w tle) : w perspektywie troski o uniwersytet, kulturę humanistyczną i podręcznik", Monika Jaworska-Witkowska, Lech Witkowski, Toruń 2011 : [recenzja], Pedagogika Szkoły Wyższej, 2012 / Numer 1, s. 143 - 148
BIBTEX@Article{ authors = " Monika Jaworska-Witkowska, Lech Witkowski, Aleksandra Żukrowska", title = ""Przeszkody dla rozwoju humanistyki w szkołach wyższych (z pedagogiką w tle) : w perspektywie troski o uniwersytet, kulturę humanistyczną i podręcznik", Monika Jaworska-Witkowska, Lech Witkowski, Toruń 2011 : [recenzja]", journal = "Pedagogika Szkoły Wyższej", issue = "2012 / Numer 1", pages = "143 - 148" }
-
"Pedagogika, tom 4: Subdyscypliny i dziedziny wiedzy o edukacji", Bogusław Śliwerski, Gdańsk 2010 : [recenzja]s. 149 - 161CZYSTY TEKST
Bogusław Śliwerski, Wiesław Andrukowicz, "Pedagogika, tom 4: Subdyscypliny i dziedziny wiedzy o edukacji", Bogusław Śliwerski, Gdańsk 2010 : [recenzja], Pedagogika Szkoły Wyższej, 2012 / Numer 1, s. 149 - 161
BIBTEX@Article{ authors = " Bogusław Śliwerski, Wiesław Andrukowicz", title = ""Pedagogika, tom 4: Subdyscypliny i dziedziny wiedzy o edukacji", Bogusław Śliwerski, Gdańsk 2010 : [recenzja]", journal = "Pedagogika Szkoły Wyższej", issue = "2012 / Numer 1", pages = "149 - 161" }
-
CZYSTY TEKST
Wiesław Andrukowicz, Renata Towlson, Z żalem żegnamy Panią Profesor Janinę Parafiniuk-Soińską (1922–2012), Pedagogika Szkoły Wyższej, 2012 / Numer 1, s. 9 - 13
BIBTEX@Article{ authors = " Wiesław Andrukowicz, Renata Towlson", title = "Z żalem żegnamy Panią Profesor Janinę Parafiniuk-Soińską (1922–2012)", journal = "Pedagogika Szkoły Wyższej", issue = "2012 / Numer 1", pages = "9 - 13" }
-
CZYSTY TEKST
Mieczysław Malewski, Edukacja akademicka w pułapce pozornego egalitaryzmu, Pedagogika Szkoły Wyższej, 2012 / Numer 1, s. 17 - 41
BIBTEX@Article{ authors = " Mieczysław Malewski", title = "Edukacja akademicka w pułapce pozornego egalitaryzmu", journal = "Pedagogika Szkoły Wyższej", issue = "2012 / Numer 1", pages = "17 - 41" }
-
Społeczna rola profesora współczesnej uczelni – kontynuacja czy transformacja tradycjis. 81 - 100CZYSTY TEKST
Dorota Jankowska, Społeczna rola profesora współczesnej uczelni – kontynuacja czy transformacja tradycji, Pedagogika Szkoły Wyższej, 2012 / Numer 1, s. 81 - 100
BIBTEX@Article{ authors = " Dorota Jankowska", title = "Społeczna rola profesora współczesnej uczelni – kontynuacja czy transformacja tradycji", journal = "Pedagogika Szkoły Wyższej", issue = "2012 / Numer 1", pages = "81 - 100" }
-
Kultura organizacyjna szkoły wyższej – pozadydaktyczne formy funkcjonowania uczelnis. 129 - 136CZYSTY TEKST
Ewa Augustyniak, Kultura organizacyjna szkoły wyższej – pozadydaktyczne formy funkcjonowania uczelni, Pedagogika Szkoły Wyższej, 2012 / Numer 1, s. 129 - 136
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Augustyniak", title = "Kultura organizacyjna szkoły wyższej – pozadydaktyczne formy funkcjonowania uczelni", journal = "Pedagogika Szkoły Wyższej", issue = "2012 / Numer 1", pages = "129 - 136" }