-
CZYSTY TEKST
Mieczysław Malewski, O korporatyzacji uniwersytetu, Pedagogika Szkoły Wyższej, 2014 / Numer 2, s. 11 - 29
BIBTEX@Article{ authors = " Mieczysław Malewski", title = "O korporatyzacji uniwersytetu", journal = "Pedagogika Szkoły Wyższej", issue = "2014 / Numer 2", pages = "11 - 29" }
-
CZYSTY TEKST
Małgorzata Wałejko, Ile punktów za etos?, Pedagogika Szkoły Wyższej, 2014 / Numer 2, s. 55 - 72
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Wałejko", title = "Ile punktów za etos?", journal = "Pedagogika Szkoły Wyższej", issue = "2014 / Numer 2", pages = "55 - 72" }
-
CZYSTY TEKST
Agnieszka Jankowska, Studia doktoranckie jako przestrzeń refleksyjności?, Pedagogika Szkoły Wyższej, 2014 / Numer 2, s. 75 - 90
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Jankowska", title = "Studia doktoranckie jako przestrzeń refleksyjności?", journal = "Pedagogika Szkoły Wyższej", issue = "2014 / Numer 2", pages = "75 - 90" }
-
(Jaki?) Doktorat i co dalej? : rzecz o wysoko wykwalifikowanych specjalistach w społecznościach lokalnychs. 109 - 121CZYSTY TEKST
Włodzimierz Olszewski, (Jaki?) Doktorat i co dalej? : rzecz o wysoko wykwalifikowanych specjalistach w społecznościach lokalnych, Pedagogika Szkoły Wyższej, 2014 / Numer 2, s. 109 - 121
BIBTEX@Article{ authors = " Włodzimierz Olszewski", title = "(Jaki?) Doktorat i co dalej? : rzecz o wysoko wykwalifikowanych specjalistach w społecznościach lokalnych", journal = "Pedagogika Szkoły Wyższej", issue = "2014 / Numer 2", pages = "109 - 121" }
-
Edukacja ponad różnicami, czyli szkic o międzykulturowość w nauczaniu studentóws. 137 - 148CZYSTY TEKST
Aleksandra Sander, Edukacja ponad różnicami, czyli szkic o międzykulturowość w nauczaniu studentów, Pedagogika Szkoły Wyższej, 2014 / Numer 2, s. 137 - 148
BIBTEX@Article{ authors = " Aleksandra Sander", title = "Edukacja ponad różnicami, czyli szkic o międzykulturowość w nauczaniu studentów", journal = "Pedagogika Szkoły Wyższej", issue = "2014 / Numer 2", pages = "137 - 148" }
-
CZYSTY TEKST
Patrycja Jeziorowska, Niemieckie „Frauenforschung” na przykładzie Uniwersytetu w Dortmundzie, Pedagogika Szkoły Wyższej, 2014 / Numer 2, s. 187 - 194
BIBTEX@Article{ authors = " Patrycja Jeziorowska", title = "Niemieckie „Frauenforschung” na przykładzie Uniwersytetu w Dortmundzie", journal = "Pedagogika Szkoły Wyższej", issue = "2014 / Numer 2", pages = "187 - 194" }
-
"Proces kształcenia w uniwersytecie w perspektywie potrzeb nauczycieli akademickich i oczekiwań studentów : raport z badań", Teresa Bauman, Gdańsk 2011 : [recenzja]s. 197 - 203CZYSTY TEKST
Teresa Bauman, Janina Świrko-Pilipczuk, "Proces kształcenia w uniwersytecie w perspektywie potrzeb nauczycieli akademickich i oczekiwań studentów : raport z badań", Teresa Bauman, Gdańsk 2011 : [recenzja], Pedagogika Szkoły Wyższej, 2014 / Numer 2, s. 197 - 203
BIBTEX@Article{ authors = " Teresa Bauman, Janina Świrko-Pilipczuk", title = ""Proces kształcenia w uniwersytecie w perspektywie potrzeb nauczycieli akademickich i oczekiwań studentów : raport z badań", Teresa Bauman, Gdańsk 2011 : [recenzja]", journal = "Pedagogika Szkoły Wyższej", issue = "2014 / Numer 2", pages = "197 - 203" }
-
CZYSTY TEKST
Beata Gola, Dorota Pauluk, Student w środowisku akademickim w świetle wybranych teorii i badań, Pedagogika Szkoły Wyższej, 2014 / Numer 2, s. 31 - 51
BIBTEX@Article{ authors = " Beata Gola, Dorota Pauluk", title = "Student w środowisku akademickim w świetle wybranych teorii i badań", journal = "Pedagogika Szkoły Wyższej", issue = "2014 / Numer 2", pages = "31 - 51" }
-
Raportuj, bloguj i wyznawaj : o karierze akademickiej w społeczeństwie konfesyjnyms. 91 - 107CZYSTY TEKST
Helena Ostrowicka, Raportuj, bloguj i wyznawaj : o karierze akademickiej w społeczeństwie konfesyjnym, Pedagogika Szkoły Wyższej, 2014 / Numer 2, s. 91 - 107
BIBTEX@Article{ authors = " Helena Ostrowicka", title = "Raportuj, bloguj i wyznawaj : o karierze akademickiej w społeczeństwie konfesyjnym", journal = "Pedagogika Szkoły Wyższej", issue = "2014 / Numer 2", pages = "91 - 107" }
-
Zaufanie do e-learningu w kształceniu akademickim na przykładzie doświadczeń w Nesna University Colleges. 123 - 133CZYSTY TEKST
Elżbieta Perzycka, Zaufanie do e-learningu w kształceniu akademickim na przykładzie doświadczeń w Nesna University College, Pedagogika Szkoły Wyższej, 2014 / Numer 2, s. 123 - 133
BIBTEX@Article{ authors = " Elżbieta Perzycka", title = "Zaufanie do e-learningu w kształceniu akademickim na przykładzie doświadczeń w Nesna University College", journal = "Pedagogika Szkoły Wyższej", issue = "2014 / Numer 2", pages = "123 - 133" }
-
CZYSTY TEKST
Beata Bugajska, Szkoła wyższa jako przestrzeń edukacji gerontologicznej, Pedagogika Szkoły Wyższej, 2014 / Numer 2, s. 149 - 165
BIBTEX@Article{ authors = " Beata Bugajska", title = "Szkoła wyższa jako przestrzeń edukacji gerontologicznej", journal = "Pedagogika Szkoły Wyższej", issue = "2014 / Numer 2", pages = "149 - 165" }
-
Studenckie adaptacje sztuki, czyli aksjologiczne i emancypacyjne wymiary animacji kulturalnej w Akademickim Centrum Kultury Uniwersytetu Szczecińskiegos. 167 - 186CZYSTY TEKST
Jerzy Norbert Grzegorek, Studenckie adaptacje sztuki, czyli aksjologiczne i emancypacyjne wymiary animacji kulturalnej w Akademickim Centrum Kultury Uniwersytetu Szczecińskiego, Pedagogika Szkoły Wyższej, 2014 / Numer 2, s. 167 - 186
BIBTEX@Article{ authors = " Jerzy Norbert Grzegorek", title = "Studenckie adaptacje sztuki, czyli aksjologiczne i emancypacyjne wymiary animacji kulturalnej w Akademickim Centrum Kultury Uniwersytetu Szczecińskiego", journal = "Pedagogika Szkoły Wyższej", issue = "2014 / Numer 2", pages = "167 - 186" }
-
Sprawozdanie z konferencji naukowej Kultura edukacji szkoły wyższej – różnorodne perspektywy, Centrum Edukacji Ustawicznej Uniwersytetu w Białymstoku, 14–15 listopada 2014 rokus. 205 - 212CZYSTY TEKST
Małgorzata Głoskowska-Sołdatow, Sprawozdanie z konferencji naukowej Kultura edukacji szkoły wyższej – różnorodne perspektywy, Centrum Edukacji Ustawicznej Uniwersytetu w Białymstoku, 14–15 listopada 2014 roku , Pedagogika Szkoły Wyższej, 2014 / Numer 2, s. 205 - 212
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Głoskowska-Sołdatow", title = "Sprawozdanie z konferencji naukowej Kultura edukacji szkoły wyższej – różnorodne perspektywy, Centrum Edukacji Ustawicznej Uniwersytetu w Białymstoku, 14–15 listopada 2014 roku ", journal = "Pedagogika Szkoły Wyższej", issue = "2014 / Numer 2", pages = "205 - 212" }
-
Ogólnopolska konferencja naukowa Szkoła wyższa – (r)e-wolucje: kariery akademickie Międzyzdroje, 4–5 września 2014 rokus. 213 - 217CZYSTY TEKST
Maksymilian Chutorański, Ogólnopolska konferencja naukowa Szkoła wyższa – (r)e-wolucje: kariery akademickie Międzyzdroje, 4–5 września 2014 roku , Pedagogika Szkoły Wyższej, 2014 / Numer 2, s. 213 - 217
BIBTEX@Article{ authors = " Maksymilian Chutorański", title = "Ogólnopolska konferencja naukowa Szkoła wyższa – (r)e-wolucje: kariery akademickie Międzyzdroje, 4–5 września 2014 roku ", journal = "Pedagogika Szkoły Wyższej", issue = "2014 / Numer 2", pages = "213 - 217" }