-
Inteligencja społeczna nauczycieli akademickich a ich ukryte teorie na temat osobowości studentek/studentóws. 131 - 144CZYSTY TEKST
Janusz Ślusarski, Inteligencja społeczna nauczycieli akademickich a ich ukryte teorie na temat osobowości studentek/studentów, Pedagogika Szkoły Wyższej, 2015 / Numer 2, s. 131 - 144
BIBTEX@Article{ authors = " Janusz Ślusarski", title = "Inteligencja społeczna nauczycieli akademickich a ich ukryte teorie na temat osobowości studentek/studentów", journal = "Pedagogika Szkoły Wyższej", issue = "2015 / Numer 2", pages = "131 - 144" }
-
Determinanty różnicujące poczucie sensu życia studentóws. 145 - 156CZYSTY TEKST
Katarzyna Wojciechowska, Determinanty różnicujące poczucie sensu życia studentów, Pedagogika Szkoły Wyższej, 2015 / Numer 2, s. 145 - 156
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Wojciechowska", title = "Determinanty różnicujące poczucie sensu życia studentów", journal = "Pedagogika Szkoły Wyższej", issue = "2015 / Numer 2", pages = "145 - 156" }
-
Dialogiczność w kształceniu pedagogicznym studentów resocjalizacjis. 157 - 177CZYSTY TEKST
Hubert Kupiec, Dialogiczność w kształceniu pedagogicznym studentów resocjalizacji, Pedagogika Szkoły Wyższej, 2015 / Numer 2, s. 157 - 177
BIBTEX@Article{ authors = " Hubert Kupiec", title = "Dialogiczność w kształceniu pedagogicznym studentów resocjalizacji", journal = "Pedagogika Szkoły Wyższej", issue = "2015 / Numer 2", pages = "157 - 177" }
-
Student/studentka pedagogiki człowiekiem (bez) nadziei?s. 179 - 193CZYSTY TEKST
Regina Pazdur, Student/studentka pedagogiki człowiekiem (bez) nadziei?, Pedagogika Szkoły Wyższej, 2015 / Numer 2, s. 179 - 193
BIBTEX@Article{ authors = " Regina Pazdur", title = "Student/studentka pedagogiki człowiekiem (bez) nadziei?", journal = "Pedagogika Szkoły Wyższej", issue = "2015 / Numer 2", pages = "179 - 193" }
-
Uczelnia jako miejsce współpracy opiekuna naukowego/promotora i doktorantas. 195 - 214CZYSTY TEKST
Teresa Joanna Andrzejewska, Uczelnia jako miejsce współpracy opiekuna naukowego/promotora i doktoranta, Pedagogika Szkoły Wyższej, 2015 / Numer 2, s. 195 - 214
BIBTEX@Article{ authors = " Teresa Joanna Andrzejewska", title = "Uczelnia jako miejsce współpracy opiekuna naukowego/promotora i doktoranta", journal = "Pedagogika Szkoły Wyższej", issue = "2015 / Numer 2", pages = "195 - 214" }
-
Mobile Learning Concept and Infrastructure in Higher Educations. 217 - 228CZYSTY TEKST
Hussein Bougsiaa, Mobile Learning Concept and Infrastructure in Higher Education, Pedagogika Szkoły Wyższej, 2015 / Numer 2, s. 217 - 228
BIBTEX@Article{ authors = " Hussein Bougsiaa", title = "Mobile Learning Concept and Infrastructure in Higher Education", journal = "Pedagogika Szkoły Wyższej", issue = "2015 / Numer 2", pages = "217 - 228" }
-
Kształcenie specjalne personelu latającego w "Szkole Orląt" w latach 1925–1939s. 229 - 246CZYSTY TEKST
Andrzej Marciniuk, Kształcenie specjalne personelu latającego w "Szkole Orląt" w latach 1925–1939, Pedagogika Szkoły Wyższej, 2015 / Numer 2, s. 229 - 246
BIBTEX@Article{ authors = " Andrzej Marciniuk", title = "Kształcenie specjalne personelu latającego w "Szkole Orląt" w latach 1925–1939", journal = "Pedagogika Szkoły Wyższej", issue = "2015 / Numer 2", pages = "229 - 246" }
-
Świat korowodu w spektaklu Jerzego N. Grzegorka "Korowód w Fado" i w jego możliwym zasięgus. 249 - 253CZYSTY TEKST
Oxana Kozlova, Świat korowodu w spektaklu Jerzego N. Grzegorka "Korowód w Fado" i w jego możliwym zasięgu, Pedagogika Szkoły Wyższej, 2015 / Numer 2, s. 249 - 253
BIBTEX@Article{ authors = " Oxana Kozlova", title = "Świat korowodu w spektaklu Jerzego N. Grzegorka "Korowód w Fado" i w jego możliwym zasięgu", journal = "Pedagogika Szkoły Wyższej", issue = "2015 / Numer 2", pages = "249 - 253" }
-
Sprawozdanie z XXIX Letniej Szkoły Młodych Pedagogów, 14–19 września 2015 r., Pułtusk–Warszawas. 255 - 259CZYSTY TEKST
Barbara Chojnacka, Julia Magdalena Karapuda, Sprawozdanie z XXIX Letniej Szkoły Młodych Pedagogów, 14–19 września 2015 r., Pułtusk–Warszawa, Pedagogika Szkoły Wyższej, 2015 / Numer 2, s. 255 - 259
BIBTEX@Article{ authors = " Barbara Chojnacka, Julia Magdalena Karapuda", title = "Sprawozdanie z XXIX Letniej Szkoły Młodych Pedagogów, 14–19 września 2015 r., Pułtusk–Warszawa", journal = "Pedagogika Szkoły Wyższej", issue = "2015 / Numer 2", pages = "255 - 259" }
-
Uniwersytet – wolność – bezinteresowność : tradycyjny etos i współczesne przemiany tożsamości uniwersytetus. 11 - 48CZYSTY TEKST
Marek Rembierz, Uniwersytet – wolność – bezinteresowność : tradycyjny etos i współczesne przemiany tożsamości uniwersytetu, Pedagogika Szkoły Wyższej, 2015 / Numer 2, s. 11 - 48
BIBTEX@Article{ authors = " Marek Rembierz", title = "Uniwersytet – wolność – bezinteresowność : tradycyjny etos i współczesne przemiany tożsamości uniwersytetu", journal = "Pedagogika Szkoły Wyższej", issue = "2015 / Numer 2", pages = "11 - 48" }
-
Nauczyciel akademicki : dylematy, napięcia, ambiwalencja rolis. 49 - 65CZYSTY TEKST
Anna Sajdak, Nauczyciel akademicki : dylematy, napięcia, ambiwalencja roli, Pedagogika Szkoły Wyższej, 2015 / Numer 2, s. 49 - 65
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Sajdak", title = "Nauczyciel akademicki : dylematy, napięcia, ambiwalencja roli", journal = "Pedagogika Szkoły Wyższej", issue = "2015 / Numer 2", pages = "49 - 65" }
-
Czy dialog sokratejski może być konstruktywistyczny?s. 69 - 77CZYSTY TEKST
Jacek Moroz, Czy dialog sokratejski może być konstruktywistyczny?, Pedagogika Szkoły Wyższej, 2015 / Numer 2, s. 69 - 77
BIBTEX@Article{ authors = " Jacek Moroz", title = "Czy dialog sokratejski może być konstruktywistyczny?", journal = "Pedagogika Szkoły Wyższej", issue = "2015 / Numer 2", pages = "69 - 77" }
-
Pop-rytualne oblicze uniwersytetus. 79 - 97CZYSTY TEKST
Sylwia Jaskulska, Pop-rytualne oblicze uniwersytetu, Pedagogika Szkoły Wyższej, 2015 / Numer 2, s. 79 - 97
BIBTEX@Article{ authors = " Sylwia Jaskulska", title = "Pop-rytualne oblicze uniwersytetu", journal = "Pedagogika Szkoły Wyższej", issue = "2015 / Numer 2", pages = "79 - 97" }
-
Portfolio uczenia się jako metoda wspomagająca rozwój kompetencji do nauczania młodej kadry akademickiejs. 99 - 113CZYSTY TEKST
Anna Wach-Kąkolewicz, Mariusz Kąkolewicz, Portfolio uczenia się jako metoda wspomagająca rozwój kompetencji do nauczania młodej kadry akademickiej, Pedagogika Szkoły Wyższej, 2015 / Numer 2, s. 99 - 113
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Wach-Kąkolewicz, Mariusz Kąkolewicz", title = "Portfolio uczenia się jako metoda wspomagająca rozwój kompetencji do nauczania młodej kadry akademickiej", journal = "Pedagogika Szkoły Wyższej", issue = "2015 / Numer 2", pages = "99 - 113" }
-
Niepowodzenia szkolne w retrospekcji studentów pedagogikis. 117 - 130CZYSTY TEKST
Anna Karpińska, Niepowodzenia szkolne w retrospekcji studentów pedagogiki, Pedagogika Szkoły Wyższej, 2015 / Numer 2, s. 117 - 130
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Karpińska", title = "Niepowodzenia szkolne w retrospekcji studentów pedagogiki", journal = "Pedagogika Szkoły Wyższej", issue = "2015 / Numer 2", pages = "117 - 130" }