-
Od Redakcji : Między porządkiem a chaosemp. 9 - 12Plain Text
Małgorzata Piasecka, Od Redakcji : Między porządkiem a chaosem , Podstawy Edukacji, 2015 / Tom 8, s. 9 - 12
BIBTEX@Article{ authors = "Małgorzata Piasecka", title = "Od Redakcji : Między porządkiem a chaosem ", journal = "Podstawy Edukacji", issue = "2015 / Tom 8", pages = "9 - 12" }
-
Dynamika, nieliniowość, niestabilność świata impulsami inicjującymi porządekp. 15 - 34Plain Text
Jacek Malikowski, Dynamika, nieliniowość, niestabilność świata impulsami inicjującymi porządek , Podstawy Edukacji, 2015 / Tom 8, s. 15 - 34
BIBTEX@Article{ authors = "Jacek Malikowski", title = "Dynamika, nieliniowość, niestabilność świata impulsami inicjującymi porządek ", journal = "Podstawy Edukacji", issue = "2015 / Tom 8", pages = "15 - 34" }
-
Aplikacje teorii chaosu w rozważaniach nad edukacją jako drogą do szczęściap. 35 - 47Plain Text
Kazimierz Wenta, Aplikacje teorii chaosu w rozważaniach nad edukacją jako drogą do szczęścia , Podstawy Edukacji, 2015 / Tom 8, s. 35 - 47
BIBTEX@Article{ authors = "Kazimierz Wenta", title = "Aplikacje teorii chaosu w rozważaniach nad edukacją jako drogą do szczęścia ", journal = "Podstawy Edukacji", issue = "2015 / Tom 8", pages = "35 - 47" }
-
Chaos w świecie wartości a wyzwania dla edukacjip. 49 - 59Plain Text
Anna Marek-Bieniasz, Chaos w świecie wartości a wyzwania dla edukacji , Podstawy Edukacji, 2015 / Tom 8, s. 49 - 59
BIBTEX@Article{ authors = "Anna Marek-Bieniasz", title = "Chaos w świecie wartości a wyzwania dla edukacji ", journal = "Podstawy Edukacji", issue = "2015 / Tom 8", pages = "49 - 59" }
-
Alegoria w powieściach W. Goldinga jako perspektywa rozwoju etycznego według E. Honingap. 61 - 71Plain Text
Małgorzata Muszyńska, Alegoria w powieściach W. Goldinga jako perspektywa rozwoju etycznego według E. Honinga , Podstawy Edukacji, 2015 / Tom 8, s. 61 - 71
BIBTEX@Article{ authors = "Małgorzata Muszyńska", title = "Alegoria w powieściach W. Goldinga jako perspektywa rozwoju etycznego według E. Honinga ", journal = "Podstawy Edukacji", issue = "2015 / Tom 8", pages = "61 - 71" }
-
Globalizacja przestrzeni komunikacyjnej : między dialogiem a chaosemp. 73 - 93Plain Text
Tomasz Tadeusz Brzozowski, Globalizacja przestrzeni komunikacyjnej : między dialogiem a chaosem , Podstawy Edukacji, 2015 / Tom 8, s. 73 - 93
BIBTEX@Article{ authors = "Tomasz Tadeusz Brzozowski", title = "Globalizacja przestrzeni komunikacyjnej : między dialogiem a chaosem ", journal = "Podstawy Edukacji", issue = "2015 / Tom 8", pages = "73 - 93" }
-
Chaos a edukacja refleksyjnap. 95 - 103Plain Text
Beata Łukasik, Chaos a edukacja refleksyjna , Podstawy Edukacji, 2015 / Tom 8, s. 95 - 103
BIBTEX@Article{ authors = "Beata Łukasik", title = "Chaos a edukacja refleksyjna ", journal = "Podstawy Edukacji", issue = "2015 / Tom 8", pages = "95 - 103" }
-
Chaos i porządek w przestrzeni szkołyp. 105 - 117Plain Text
Maria Janukowicz, Chaos i porządek w przestrzeni szkoły , Podstawy Edukacji, 2015 / Tom 8, s. 105 - 117
BIBTEX@Article{ authors = "Maria Janukowicz", title = "Chaos i porządek w przestrzeni szkoły ", journal = "Podstawy Edukacji", issue = "2015 / Tom 8", pages = "105 - 117" }
-
Kilka uwag o przydatności chaosu w szkolep. 119 - 130Plain Text
Kazimierz Czerwiński, Kilka uwag o przydatności chaosu w szkole , Podstawy Edukacji, 2015 / Tom 8, s. 119 - 130
BIBTEX@Article{ authors = "Kazimierz Czerwiński", title = "Kilka uwag o przydatności chaosu w szkole ", journal = "Podstawy Edukacji", issue = "2015 / Tom 8", pages = "119 - 130" }
-
Szkoła na krawędzi chaosu : projekt możliwy?p. 131 - 140Plain Text
Karol Motyl, Szkoła na krawędzi chaosu : projekt możliwy? , Podstawy Edukacji, 2015 / Tom 8, s. 131 - 140
BIBTEX@Article{ authors = "Karol Motyl", title = "Szkoła na krawędzi chaosu : projekt możliwy? ", journal = "Podstawy Edukacji", issue = "2015 / Tom 8", pages = "131 - 140" }
-
Tutoring, coaching i mentoring w polskiej szkole? : między chaosem a autentyczną potrzebąp. 141 - 152Plain Text
Adrianna Sarnat-Ciastko, Tutoring, coaching i mentoring w polskiej szkole? : między chaosem a autentyczną potrzebą, Podstawy Edukacji, 2015 / Tom 8, s. 141 - 152
BIBTEX@Article{ authors = "Adrianna Sarnat-Ciastko", title = "Tutoring, coaching i mentoring w polskiej szkole? : między chaosem a autentyczną potrzebą", journal = "Podstawy Edukacji", issue = "2015 / Tom 8", pages = "141 - 152" }
-
Jaka wizja edukacji wyłania się z transhumanistycznego chaosu?p. 155 - 171Plain Text
Paulina Głowacka, Małgorzata Janczarczyk, Michał Klichowski, Klaudia Kowalska, Hanna Walkowiak, Jaka wizja edukacji wyłania się z transhumanistycznego chaosu? , Podstawy Edukacji, 2015 / Tom 8, s. 155 - 171
BIBTEX@Article{ authors = "Paulina Głowacka, Małgorzata Janczarczyk, Michał Klichowski, Klaudia Kowalska, Hanna Walkowiak", title = "Jaka wizja edukacji wyłania się z transhumanistycznego chaosu? ", journal = "Podstawy Edukacji", issue = "2015 / Tom 8", pages = "155 - 171" }
-
Encoded for Kindness : Beyond Order and Chaosp. 173 - 185Plain Text
Oscar Frederick Donaldson, Encoded for Kindness : Beyond Order and Chaos , Podstawy Edukacji, 2015 / Tom 8, s. 173 - 185
BIBTEX@Article{ authors = "Oscar Frederick Donaldson", title = "Encoded for Kindness : Beyond Order and Chaos ", journal = "Podstawy Edukacji", issue = "2015 / Tom 8", pages = "173 - 185" }
-
Ocenianie zachowania uczniów na stopień : szkolna obsesja porządku w świetle matematycznej teorii chaosup. 187 - 197Plain Text
Sylwia Jaskulska, Ocenianie zachowania uczniów na stopień : szkolna obsesja porządku w świetle matematycznej teorii chaosu , Podstawy Edukacji, 2015 / Tom 8, s. 187 - 197
BIBTEX@Article{ authors = "Sylwia Jaskulska", title = "Ocenianie zachowania uczniów na stopień : szkolna obsesja porządku w świetle matematycznej teorii chaosu ", journal = "Podstawy Edukacji", issue = "2015 / Tom 8", pages = "187 - 197" }
-
Marzenia o narracji autobiograficznej : między porządkiem a chaosemp. 199 - 215Plain Text
Małgorzata Piasecka, Marzenia o narracji autobiograficznej : między porządkiem a chaosem , Podstawy Edukacji, 2015 / Tom 8, s. 199 - 215
BIBTEX@Article{ authors = "Małgorzata Piasecka", title = "Marzenia o narracji autobiograficznej : między porządkiem a chaosem ", journal = "Podstawy Edukacji", issue = "2015 / Tom 8", pages = "199 - 215" }
-
Kształtowanie własnego środowiska edukacyjnego w okresie późnej dorosłościp. 217 - 237Plain Text
Agnieszka Kozerska, Kształtowanie własnego środowiska edukacyjnego w okresie późnej dorosłości , Podstawy Edukacji, 2015 / Tom 8, s. 217 - 237
BIBTEX@Article{ authors = "Agnieszka Kozerska", title = "Kształtowanie własnego środowiska edukacyjnego w okresie późnej dorosłości ", journal = "Podstawy Edukacji", issue = "2015 / Tom 8", pages = "217 - 237" }
-
Wybrane aspekty genezy pedagogiki społecznejp. 241 - 258Plain Text
Robert Janik, Wybrane aspekty genezy pedagogiki społecznej , Podstawy Edukacji, 2015 / Tom 8, s. 241 - 258
BIBTEX@Article{ authors = "Robert Janik", title = "Wybrane aspekty genezy pedagogiki społecznej ", journal = "Podstawy Edukacji", issue = "2015 / Tom 8", pages = "241 - 258" }
-
Refleksje nad powstaniem Völkerpsychologie w kontekście jej wpływu na psychologię, socjologię i pedagogikęp. 259 - 268Plain Text
Robert Janik, Refleksje nad powstaniem Völkerpsychologie w kontekście jej wpływu na psychologię, socjologię i pedagogikę, Podstawy Edukacji, 2015 / Tom 8, s. 259 - 268
BIBTEX@Article{ authors = "Robert Janik", title = "Refleksje nad powstaniem Völkerpsychologie w kontekście jej wpływu na psychologię, socjologię i pedagogikę", journal = "Podstawy Edukacji", issue = "2015 / Tom 8", pages = "259 - 268" }
-
Praca kuratora sądowego z nieletnimp. 269 - 281Plain Text
Partyk Kujan, Praca kuratora sądowego z nieletnim , Podstawy Edukacji, 2015 / Tom 8, s. 269 - 281
BIBTEX@Article{ authors = "Partyk Kujan", title = "Praca kuratora sądowego z nieletnim ", journal = "Podstawy Edukacji", issue = "2015 / Tom 8", pages = "269 - 281" }
-
"Szkoło, jaka jesteś? : problemy nauczycieli i uczniów we współczesnej szkole", red. Małgorzata Banasiak i Agata Wołowska, Warszawa 2015 : [recenzja]p. 285 - 289Plain Text
Małgorzata Banasiak, Maria Janukowicz, Agata Wołowska, "Szkoło, jaka jesteś? : problemy nauczycieli i uczniów we współczesnej szkole", red. Małgorzata Banasiak i Agata Wołowska, Warszawa 2015 : [recenzja] , Podstawy Edukacji, 2015 / Tom 8, s. 285 - 289
BIBTEX@Article{ authors = "Małgorzata Banasiak, Maria Janukowicz, Agata Wołowska", title = ""Szkoło, jaka jesteś? : problemy nauczycieli i uczniów we współczesnej szkole", red. Małgorzata Banasiak i Agata Wołowska, Warszawa 2015 : [recenzja] ", journal = "Podstawy Edukacji", issue = "2015 / Tom 8", pages = "285 - 289" }
-
Sprawozdanie z Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej "Nauczanie i uczenie się polskiego języka migowego jako języka obcego"p. 291 - 294Plain Text
Anna Irasiak, Sprawozdanie z Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej "Nauczanie i uczenie się polskiego języka migowego jako języka obcego", Podstawy Edukacji, 2015 / Tom 8, s. 291 - 294
BIBTEX@Article{ authors = "Anna Irasiak", title = "Sprawozdanie z Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej "Nauczanie i uczenie się polskiego języka migowego jako języka obcego"", journal = "Podstawy Edukacji", issue = "2015 / Tom 8", pages = "291 - 294" }