-
CZYSTY TEKST
Anna Suwalska-Kołecka, Wstęp, Społeczeństwo. Edukacja. Język, 2017 / Tom 5, s. 9 - 10
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Suwalska-Kołecka", title = "Wstęp", journal = "Społeczeństwo. Edukacja. Język", issue = "2017 / Tom 5", pages = "9 - 10" }
-
CZYSTY TEKST
Anna Suwalska-Kołecka, Introduction, Społeczeństwo. Edukacja. Język, 2017 / Tom 5, s. 11 - 12
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Suwalska-Kołecka", title = "Introduction", journal = "Społeczeństwo. Edukacja. Język", issue = "2017 / Tom 5", pages = "11 - 12" }
-
Konflikt i przemoc w koncepcjach polityki Chantal Mouffe oraz Carla Schmitta = Conflict and Violence in Chantal Mouffe and Carl Schmitt's Political Conceptss. 15 - 28CZYSTY TEKST
Arkadiusz Lewandowski, Konflikt i przemoc w koncepcjach polityki Chantal Mouffe oraz Carla Schmitta = Conflict and Violence in Chantal Mouffe and Carl Schmitt's Political Concepts , Społeczeństwo. Edukacja. Język, 2017 / Tom 5, s. 15 - 28
BIBTEX@Article{ authors = " Arkadiusz Lewandowski", title = "Konflikt i przemoc w koncepcjach polityki Chantal Mouffe oraz Carla Schmitta = Conflict and Violence in Chantal Mouffe and Carl Schmitt's Political Concepts ", journal = "Społeczeństwo. Edukacja. Język", issue = "2017 / Tom 5", pages = "15 - 28" }
-
From Violence to Terror : Beyond Instrumental Violence in Hannah Arendt's Political Thought = Od przemocy do terroru : wyjście poza ideę przemocy jako narzędzia w myśli politycznej Hanny Arendts. 29 - 38CZYSTY TEKST
Agustina Varela, From Violence to Terror : Beyond Instrumental Violence in Hannah Arendt's Political Thought = Od przemocy do terroru : wyjście poza ideę przemocy jako narzędzia w myśli politycznej Hanny Arendt , Społeczeństwo. Edukacja. Język, 2017 / Tom 5, s. 29 - 38
BIBTEX@Article{ authors = " Agustina Varela", title = "From Violence to Terror : Beyond Instrumental Violence in Hannah Arendt's Political Thought = Od przemocy do terroru : wyjście poza ideę przemocy jako narzędzia w myśli politycznej Hanny Arendt ", journal = "Społeczeństwo. Edukacja. Język", issue = "2017 / Tom 5", pages = "29 - 38" }
-
Prison Nation : African Americans and the Violence of Modern Neoliberal State = Przemysł więzienny : przemoc strukturalna wobec mniejszości etnicznych Stanach Zjednoczonychs. 39 - 51CZYSTY TEKST
Izabella Penier, Prison Nation : African Americans and the Violence of Modern Neoliberal State = Przemysł więzienny : przemoc strukturalna wobec mniejszości etnicznych Stanach Zjednoczonych , Społeczeństwo. Edukacja. Język, 2017 / Tom 5, s. 39 - 51
BIBTEX@Article{ authors = " Izabella Penier", title = "Prison Nation : African Americans and the Violence of Modern Neoliberal State = Przemysł więzienny : przemoc strukturalna wobec mniejszości etnicznych Stanach Zjednoczonych ", journal = "Społeczeństwo. Edukacja. Język", issue = "2017 / Tom 5", pages = "39 - 51" }
-
CZYSTY TEKST
Tomasz Wiśniewski, Images of Violence in Complicite = Obrazy przemocy w Complicite , Społeczeństwo. Edukacja. Język, 2017 / Tom 5, s. 53 - 60
BIBTEX@Article{ authors = " Tomasz Wiśniewski", title = "Images of Violence in Complicite = Obrazy przemocy w Complicite ", journal = "Społeczeństwo. Edukacja. Język", issue = "2017 / Tom 5", pages = "53 - 60" }
-
Violent Spaces, Violated Bodies : The Representations of Violence in Angela Carter's "The Passion of the New Eve" = Przestrzenie przemocy, skrzywdzone ciała : obrazy przemocy w powieści Angeli Carter "The Passion of the New Eve"s. 61 - 72CZYSTY TEKST
Papatya Alkan-Genca, Violent Spaces, Violated Bodies : The Representations of Violence in Angela Carter's "The Passion of the New Eve" = Przestrzenie przemocy, skrzywdzone ciała : obrazy przemocy w powieści Angeli Carter "The Passion of the New Eve", Społeczeństwo. Edukacja. Język, 2017 / Tom 5, s. 61 - 72
BIBTEX@Article{ authors = " Papatya Alkan-Genca", title = "Violent Spaces, Violated Bodies : The Representations of Violence in Angela Carter's "The Passion of the New Eve" = Przestrzenie przemocy, skrzywdzone ciała : obrazy przemocy w powieści Angeli Carter "The Passion of the New Eve"", journal = "Społeczeństwo. Edukacja. Język", issue = "2017 / Tom 5", pages = "61 - 72" }
-
The Character of Anton Chigurh in the Coen Brothers' "No Country for Old Men" as an Expression of Reflections on Evil and Violence in American Culture = Postać Antona Chigurha w obrazie "To nie jest kraj dla starych ludzi" braci Coenów jako próba refleksji nad miejscem zła i przemocy w kulturze amerykańskiejs. 73 - 86CZYSTY TEKST
Jakub Ligor, The Character of Anton Chigurh in the Coen Brothers' "No Country for Old Men" as an Expression of Reflections on Evil and Violence in American Culture = Postać Antona Chigurha w obrazie "To nie jest kraj dla starych ludzi" braci Coenów jako próba refleksji nad miejscem zła i przemocy w kulturze amerykańskiej , Społeczeństwo. Edukacja. Język, 2017 / Tom 5, s. 73 - 86
BIBTEX@Article{ authors = " Jakub Ligor", title = "The Character of Anton Chigurh in the Coen Brothers' "No Country for Old Men" as an Expression of Reflections on Evil and Violence in American Culture = Postać Antona Chigurha w obrazie "To nie jest kraj dla starych ludzi" braci Coenów jako próba refleksji nad miejscem zła i przemocy w kulturze amerykańskiej ", journal = "Społeczeństwo. Edukacja. Język", issue = "2017 / Tom 5", pages = "73 - 86" }
-
War and Peace in the Rhetoric of the Psychodelic Revolution in the United States and the United Kingdom = Wojna i pokój w retoryce rewolucji hipisowskiej w Stanach Zjednoczonych i Wielkiej Brytaniis. 87 - 96CZYSTY TEKST
Andrzej Dorobek, War and Peace in the Rhetoric of the Psychodelic Revolution in the United States and the United Kingdom = Wojna i pokój w retoryce rewolucji hipisowskiej w Stanach Zjednoczonych i Wielkiej Brytanii , Społeczeństwo. Edukacja. Język, 2017 / Tom 5, s. 87 - 96
BIBTEX@Article{ authors = " Andrzej Dorobek", title = "War and Peace in the Rhetoric of the Psychodelic Revolution in the United States and the United Kingdom = Wojna i pokój w retoryce rewolucji hipisowskiej w Stanach Zjednoczonych i Wielkiej Brytanii ", journal = "Społeczeństwo. Edukacja. Język", issue = "2017 / Tom 5", pages = "87 - 96" }
-
Violence and Sexuality - from Transgressive de Sade to Consumerist Grey = Przemoc i seksualność - od transgresywnego de Sade do konsumenckiego Greyas. 97 - 112CZYSTY TEKST
Marcin Sroczyński, Violence and Sexuality - from Transgressive de Sade to Consumerist Grey = Przemoc i seksualność - od transgresywnego de Sade do konsumenckiego Greya, Społeczeństwo. Edukacja. Język, 2017 / Tom 5, s. 97 - 112
BIBTEX@Article{ authors = " Marcin Sroczyński", title = "Violence and Sexuality - from Transgressive de Sade to Consumerist Grey = Przemoc i seksualność - od transgresywnego de Sade do konsumenckiego Greya", journal = "Społeczeństwo. Edukacja. Język", issue = "2017 / Tom 5", pages = "97 - 112" }
-
Offsetting the 'Violence' of the Male Gaze through the Box-Assemblage = Łagodzenie "przemocy" męskiego spojrzenia poprzez asamblażs. 113 - 121CZYSTY TEKST
Lawrence Buttigieg, Offsetting the 'Violence' of the Male Gaze through the Box-Assemblage = Łagodzenie "przemocy" męskiego spojrzenia poprzez asamblaż , Społeczeństwo. Edukacja. Język, 2017 / Tom 5, s. 113 - 121
BIBTEX@Article{ authors = " Lawrence Buttigieg", title = "Offsetting the 'Violence' of the Male Gaze through the Box-Assemblage = Łagodzenie "przemocy" męskiego spojrzenia poprzez asamblaż ", journal = "Społeczeństwo. Edukacja. Język", issue = "2017 / Tom 5", pages = "113 - 121" }
-
Doświadczenie przeżyte czy rytualne wdrożenie : propozycja edukacji religijnej w epoce ponowoczesnej = Experience or Ritual Inculcation : The Variants of New Understanding of Religious Education in the Epoch of Postmodernitys. 125 - 136CZYSTY TEKST
Jarosław Michalski, Doświadczenie przeżyte czy rytualne wdrożenie : propozycja edukacji religijnej w epoce ponowoczesnej = Experience or Ritual Inculcation : The Variants of New Understanding of Religious Education in the Epoch of Postmodernity, Społeczeństwo. Edukacja. Język, 2017 / Tom 5, s. 125 - 136
BIBTEX@Article{ authors = " Jarosław Michalski", title = "Doświadczenie przeżyte czy rytualne wdrożenie : propozycja edukacji religijnej w epoce ponowoczesnej = Experience or Ritual Inculcation : The Variants of New Understanding of Religious Education in the Epoch of Postmodernity", journal = "Społeczeństwo. Edukacja. Język", issue = "2017 / Tom 5", pages = "125 - 136" }
-
W kierunku integralnego wychowania człowieka : propozycja Anselma Grüna = Towards Integral Human Upbringing : Anselm Grün's Proposals. 137 - 146CZYSTY TEKST
Zbigniew Kulesz, W kierunku integralnego wychowania człowieka : propozycja Anselma Grüna = Towards Integral Human Upbringing : Anselm Grün's Proposal, Społeczeństwo. Edukacja. Język, 2017 / Tom 5, s. 137 - 146
BIBTEX@Article{ authors = " Zbigniew Kulesz", title = "W kierunku integralnego wychowania człowieka : propozycja Anselma Grüna = Towards Integral Human Upbringing : Anselm Grün's Proposal", journal = "Społeczeństwo. Edukacja. Język", issue = "2017 / Tom 5", pages = "137 - 146" }
-
Spostrzeganie błędów wychowawczych nauczycieli przez uczniów szkoły średniej = The Perception of Teachers' Pedagogic Mistakes by Secondary School Studentss. 147 - 162CZYSTY TEKST
Beata Cieśleńska, Agnieszka Głowala, Spostrzeganie błędów wychowawczych nauczycieli przez uczniów szkoły średniej = The Perception of Teachers' Pedagogic Mistakes by Secondary School Students, Społeczeństwo. Edukacja. Język, 2017 / Tom 5, s. 147 - 162
BIBTEX@Article{ authors = " Beata Cieśleńska, Agnieszka Głowala", title = "Spostrzeganie błędów wychowawczych nauczycieli przez uczniów szkoły średniej = The Perception of Teachers' Pedagogic Mistakes by Secondary School Students", journal = "Społeczeństwo. Edukacja. Język", issue = "2017 / Tom 5", pages = "147 - 162" }
-
CZYSTY TEKST
Małgorzata Pietrzak, "Skok w dorosłość" = "The Leap into Adulthood", Społeczeństwo. Edukacja. Język, 2017 / Tom 5, s. 163 - 187
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Pietrzak", title = ""Skok w dorosłość" = "The Leap into Adulthood"", journal = "Społeczeństwo. Edukacja. Język", issue = "2017 / Tom 5", pages = "163 - 187" }
-
Autonomia pracy studentów filologii angielskiej PWSZ w Płocku w realizacji praktyki zawodowej w szkole podstawowej = Students' Autonomy in Professional Practice Performed in Płock Primary Schools over the Academic Year of 2015/2016s. 189 - 197CZYSTY TEKST
Olga Puzia-Sobieska, Autonomia pracy studentów filologii angielskiej PWSZ w Płocku w realizacji praktyki zawodowej w szkole podstawowej = Students' Autonomy in Professional Practice Performed in Płock Primary Schools over the Academic Year of 2015/2016 , Społeczeństwo. Edukacja. Język, 2017 / Tom 5, s. 189 - 197
BIBTEX@Article{ authors = " Olga Puzia-Sobieska", title = "Autonomia pracy studentów filologii angielskiej PWSZ w Płocku w realizacji praktyki zawodowej w szkole podstawowej = Students' Autonomy in Professional Practice Performed in Płock Primary Schools over the Academic Year of 2015/2016 ", journal = "Społeczeństwo. Edukacja. Język", issue = "2017 / Tom 5", pages = "189 - 197" }
-
Діяльність як основа розвитку людини = Activity as the Basis of Human Developments. 199 - 214CZYSTY TEKST
Yuri Pavlov, Діяльність як основа розвитку людини = Activity as the Basis of Human Development, Społeczeństwo. Edukacja. Język, 2017 / Tom 5, s. 199 - 214
BIBTEX@Article{ authors = " Yuri Pavlov", title = "Діяльність як основа розвитку людини = Activity as the Basis of Human Development", journal = "Społeczeństwo. Edukacja. Język", issue = "2017 / Tom 5", pages = "199 - 214" }
-
Razem czy osobno? : instytucjonalizacja etnicznych podmiotów politycznych w Galicji Habsburskiej na przełomie XIX i XX wieku = Together or Separately? : Institutionalization of Ethnic Political Etnities in Habsburg's Galicia at the Turn of the 19th and 20th Centuriess. 217 - 232CZYSTY TEKST
Ivan Monolatii, Razem czy osobno? : instytucjonalizacja etnicznych podmiotów politycznych w Galicji Habsburskiej na przełomie XIX i XX wieku = Together or Separately? : Institutionalization of Ethnic Political Etnities in Habsburg's Galicia at the Turn of the 19th and 20th Centuries, Społeczeństwo. Edukacja. Język, 2017 / Tom 5, s. 217 - 232
BIBTEX@Article{ authors = " Ivan Monolatii", title = "Razem czy osobno? : instytucjonalizacja etnicznych podmiotów politycznych w Galicji Habsburskiej na przełomie XIX i XX wieku = Together or Separately? : Institutionalization of Ethnic Political Etnities in Habsburg's Galicia at the Turn of the 19th and 20th Centuries", journal = "Społeczeństwo. Edukacja. Język", issue = "2017 / Tom 5", pages = "217 - 232" }
-
Ku budowie nowych Niemiec - państwo i jego idea w doktrynie socjalizmu narodowego Ottona Strassera = Towards the New Germany - the State and its Vision in the Doctrine of Otton Strassers National Socialisms. 233 - 250CZYSTY TEKST
Tomasz Kosiński, Ku budowie nowych Niemiec - państwo i jego idea w doktrynie socjalizmu narodowego Ottona Strassera = Towards the New Germany - the State and its Vision in the Doctrine of Otton Strassers National Socialism , Społeczeństwo. Edukacja. Język, 2017 / Tom 5, s. 233 - 250
BIBTEX@Article{ authors = " Tomasz Kosiński", title = "Ku budowie nowych Niemiec - państwo i jego idea w doktrynie socjalizmu narodowego Ottona Strassera = Towards the New Germany - the State and its Vision in the Doctrine of Otton Strassers National Socialism ", journal = "Społeczeństwo. Edukacja. Język", issue = "2017 / Tom 5", pages = "233 - 250" }
-
Specyfika rozwoju zawodowego kobiet w Policji - rola płci w strukturach dyspozycyjnych = The Specificity of the Professional Develoment of Women in the Police - the Role of Gender in the Dispositional Structuress. 251 - 259CZYSTY TEKST
Magdalena Rudnicka, Specyfika rozwoju zawodowego kobiet w Policji - rola płci w strukturach dyspozycyjnych = The Specificity of the Professional Develoment of Women in the Police - the Role of Gender in the Dispositional Structures , Społeczeństwo. Edukacja. Język, 2017 / Tom 5, s. 251 - 259
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Rudnicka", title = "Specyfika rozwoju zawodowego kobiet w Policji - rola płci w strukturach dyspozycyjnych = The Specificity of the Professional Develoment of Women in the Police - the Role of Gender in the Dispositional Structures ", journal = "Społeczeństwo. Edukacja. Język", issue = "2017 / Tom 5", pages = "251 - 259" }
-
Płock chce być smart : idea inteligentnego miasta = Płock Wants to be Smart : The Idea of an Intelligent Citys. 261 - 276CZYSTY TEKST
Edyta Mierzejewska, Daniel Urbański, Płock chce być smart : idea inteligentnego miasta = Płock Wants to be Smart : The Idea of an Intelligent City, Społeczeństwo. Edukacja. Język, 2017 / Tom 5, s. 261 - 276
BIBTEX@Article{ authors = " Edyta Mierzejewska, Daniel Urbański", title = "Płock chce być smart : idea inteligentnego miasta = Płock Wants to be Smart : The Idea of an Intelligent City", journal = "Społeczeństwo. Edukacja. Język", issue = "2017 / Tom 5", pages = "261 - 276" }
-
Public relations jako istotny aspekt działalności instytucji nieustrukturyzowanej : case study = Public Relation as an Important Aspect of the Operation of the Unstructured Institution : Case Studys. 277 - 292CZYSTY TEKST
Paulina Chmielecka, Public relations jako istotny aspekt działalności instytucji nieustrukturyzowanej : case study = Public Relation as an Important Aspect of the Operation of the Unstructured Institution : Case Study , Społeczeństwo. Edukacja. Język, 2017 / Tom 5, s. 277 - 292
BIBTEX@Article{ authors = " Paulina Chmielecka", title = "Public relations jako istotny aspekt działalności instytucji nieustrukturyzowanej : case study = Public Relation as an Important Aspect of the Operation of the Unstructured Institution : Case Study ", journal = "Społeczeństwo. Edukacja. Język", issue = "2017 / Tom 5", pages = "277 - 292" }
-
"Igrzyska demokracji : amerykańska kultura wyborcza", Zbigniew Lewicki, Warszawa 2016 : [recenzja]s. 295 - 298CZYSTY TEKST
Krzysztof Gorlewski, Zbigniew Lewicki, "Igrzyska demokracji : amerykańska kultura wyborcza", Zbigniew Lewicki, Warszawa 2016 : [recenzja], Społeczeństwo. Edukacja. Język, 2017 / Tom 5, s. 295 - 298
BIBTEX@Article{ authors = " Krzysztof Gorlewski, Zbigniew Lewicki", title = ""Igrzyska demokracji : amerykańska kultura wyborcza", Zbigniew Lewicki, Warszawa 2016 : [recenzja]", journal = "Społeczeństwo. Edukacja. Język", issue = "2017 / Tom 5", pages = "295 - 298" }