-
CZYSTY TEKST
Wiesław Andrukowicz, Geniusz : tradycja i wyzwania współczesności, Rocznik Naukowy Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy. Transdyscyplinarne Studia o Kulturze (i) Edukacji, 2012-2013 / Numer 7-8, s. 149 - 169
BIBTEX@Article{ authors = " Wiesław Andrukowicz", title = "Geniusz : tradycja i wyzwania współczesności", journal = "Rocznik Naukowy Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy. Transdyscyplinarne Studia o Kulturze (i) Edukacji", issue = "2012-2013 / Numer 7-8", pages = "149 - 169" }
-
„Estetyka możliwości” w jej konkretyzowanym otwarciu na efekt „widzenia binokularnego” ironicznego alegorykas. 171 - 186CZYSTY TEKST
Małgorzata Muszyńska, „Estetyka możliwości” w jej konkretyzowanym otwarciu na efekt „widzenia binokularnego” ironicznego alegoryka, Rocznik Naukowy Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy. Transdyscyplinarne Studia o Kulturze (i) Edukacji, 2012-2013 / Numer 7-8, s. 171 - 186
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Muszyńska", title = "„Estetyka możliwości” w jej konkretyzowanym otwarciu na efekt „widzenia binokularnego” ironicznego alegoryka", journal = "Rocznik Naukowy Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy. Transdyscyplinarne Studia o Kulturze (i) Edukacji", issue = "2012-2013 / Numer 7-8", pages = "171 - 186" }
-
CZYSTY TEKST
Monika Jaworska-Witkowska, Między kulturą i edukacją : słowo od redakcji, Rocznik Naukowy Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy. Transdyscyplinarne Studia o Kulturze (i) Edukacji, 2012-2013 / Numer 7-8, s. 5 - 7
BIBTEX@Article{ authors = " Monika Jaworska-Witkowska", title = "Między kulturą i edukacją : słowo od redakcji", journal = "Rocznik Naukowy Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy. Transdyscyplinarne Studia o Kulturze (i) Edukacji", issue = "2012-2013 / Numer 7-8", pages = "5 - 7" }
-
Défis de l’autorité et compétences parentales: point de vue du philosophe (colloque AIFI, Montréal, 6-8 juin 2013)s. 51 - 59CZYSTY TEKST
Lech Witkowski, Défis de l’autorité et compétences parentales: point de vue du philosophe (colloque AIFI, Montréal, 6-8 juin 2013), Rocznik Naukowy Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy. Transdyscyplinarne Studia o Kulturze (i) Edukacji, 2012-2013 / Numer 7-8, s. 51 - 59
BIBTEX@Article{ authors = " Lech Witkowski", title = "Défis de l’autorité et compétences parentales: point de vue du philosophe (colloque AIFI, Montréal, 6-8 juin 2013)", journal = "Rocznik Naukowy Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy. Transdyscyplinarne Studia o Kulturze (i) Edukacji", issue = "2012-2013 / Numer 7-8", pages = "51 - 59" }
-
Koncepcja polityki życia – jednostka w społeczeństwie : między lokalnością a globalnościąs. 207 - 217CZYSTY TEKST
Karolina Slovenko, Koncepcja polityki życia – jednostka w społeczeństwie : między lokalnością a globalnością, Rocznik Naukowy Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy. Transdyscyplinarne Studia o Kulturze (i) Edukacji, 2012-2013 / Numer 7-8, s. 207 - 217
BIBTEX@Article{ authors = " Karolina Slovenko", title = "Koncepcja polityki życia – jednostka w społeczeństwie : między lokalnością a globalnością", journal = "Rocznik Naukowy Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy. Transdyscyplinarne Studia o Kulturze (i) Edukacji", issue = "2012-2013 / Numer 7-8", pages = "207 - 217" }
-
Nienasycenie i „niewygasła żywotność” Archetypu Wielkiej Matki. Misterium „rodzącego łona” jako symbol uniwersalizmu tworzenias. 91 - 106CZYSTY TEKST
Monika Jaworska-Witkowska, Nienasycenie i „niewygasła żywotność” Archetypu Wielkiej Matki. Misterium „rodzącego łona” jako symbol uniwersalizmu tworzenia, Rocznik Naukowy Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy. Transdyscyplinarne Studia o Kulturze (i) Edukacji, 2012-2013 / Numer 7-8, s. 91 - 106
BIBTEX@Article{ authors = " Monika Jaworska-Witkowska", title = "Nienasycenie i „niewygasła żywotność” Archetypu Wielkiej Matki. Misterium „rodzącego łona” jako symbol uniwersalizmu tworzenia", journal = "Rocznik Naukowy Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy. Transdyscyplinarne Studia o Kulturze (i) Edukacji", issue = "2012-2013 / Numer 7-8", pages = "91 - 106" }
-
CZYSTY TEKST
Julita Orzelska, Pedagogika istotna egzystencjalnie : tropy niewidziane a (od)zyskane, Rocznik Naukowy Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy. Transdyscyplinarne Studia o Kulturze (i) Edukacji, 2012-2013 / Numer 7-8, s. 107 - 125
BIBTEX@Article{ authors = " Julita Orzelska", title = "Pedagogika istotna egzystencjalnie : tropy niewidziane a (od)zyskane", journal = "Rocznik Naukowy Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy. Transdyscyplinarne Studia o Kulturze (i) Edukacji", issue = "2012-2013 / Numer 7-8", pages = "107 - 125" }
-
CZYSTY TEKST
Zygmunt Bauman, On Facebook, Intimacy and Extimacy , Rocznik Naukowy Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy. Transdyscyplinarne Studia o Kulturze (i) Edukacji, 2012-2013 / Numer 7-8, s. 17 - 30
BIBTEX@Article{ authors = " Zygmunt Bauman", title = "On Facebook, Intimacy and Extimacy ", journal = "Rocznik Naukowy Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy. Transdyscyplinarne Studia o Kulturze (i) Edukacji", issue = "2012-2013 / Numer 7-8", pages = "17 - 30" }
-
CZYSTY TEKST
Piotr Krakowiak, Wolontariat narzędziem wsparcia społecznego i edukacji w cyklu życia, Rocznik Naukowy Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy. Transdyscyplinarne Studia o Kulturze (i) Edukacji, 2012-2013 / Numer 7-8, s. 187 - 205
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Krakowiak", title = "Wolontariat narzędziem wsparcia społecznego i edukacji w cyklu życia", journal = "Rocznik Naukowy Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy. Transdyscyplinarne Studia o Kulturze (i) Edukacji", issue = "2012-2013 / Numer 7-8", pages = "187 - 205" }
-
CZYSTY TEKST
Henry A. Giroux, Punishment Creep and the Crisis of Youth in the Age of Disposability, Rocznik Naukowy Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy. Transdyscyplinarne Studia o Kulturze (i) Edukacji, 2012-2013 / Numer 7-8, s. 31 - 49
BIBTEX@Article{ authors = " Henry A. Giroux", title = "Punishment Creep and the Crisis of Youth in the Age of Disposability", journal = "Rocznik Naukowy Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy. Transdyscyplinarne Studia o Kulturze (i) Edukacji", issue = "2012-2013 / Numer 7-8", pages = "31 - 49" }
-
Szachy Bachelarda czyli gra o oddech teoretyczny pedagogiki jako metahumanistyki : wokół "Historii autorytetu wobec kultury i edukacji Lecha Witkowskiego"s. 127 - 146CZYSTY TEKST
Łukasz Michalski, Szachy Bachelarda czyli gra o oddech teoretyczny pedagogiki jako metahumanistyki : wokół "Historii autorytetu wobec kultury i edukacji Lecha Witkowskiego", Rocznik Naukowy Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy. Transdyscyplinarne Studia o Kulturze (i) Edukacji, 2012-2013 / Numer 7-8, s. 127 - 146
BIBTEX@Article{ authors = " Łukasz Michalski", title = "Szachy Bachelarda czyli gra o oddech teoretyczny pedagogiki jako metahumanistyki : wokół "Historii autorytetu wobec kultury i edukacji Lecha Witkowskiego"", journal = "Rocznik Naukowy Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy. Transdyscyplinarne Studia o Kulturze (i) Edukacji", issue = "2012-2013 / Numer 7-8", pages = "127 - 146" }
-
CZYSTY TEKST
Zygmunt Bauman, Czy Twitter i Facebook pomagają propagować demokrację i prawa człowieka? , Rocznik Naukowy Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy. Transdyscyplinarne Studia o Kulturze (i) Edukacji, 2012-2013 / Numer 7-8, s. 11 - 15
BIBTEX@Article{ authors = " Zygmunt Bauman", title = "Czy Twitter i Facebook pomagają propagować demokrację i prawa człowieka? ", journal = "Rocznik Naukowy Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy. Transdyscyplinarne Studia o Kulturze (i) Edukacji", issue = "2012-2013 / Numer 7-8", pages = "11 - 15" }
-
CZYSTY TEKST
Marian Bybluk, Janusz Korczak i Rosja, Rocznik Naukowy Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy. Transdyscyplinarne Studia o Kulturze (i) Edukacji, 2012-2013 / Numer 7-8, s. 61 - 75
BIBTEX@Article{ authors = " Marian Bybluk", title = "Janusz Korczak i Rosja", journal = "Rocznik Naukowy Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy. Transdyscyplinarne Studia o Kulturze (i) Edukacji", issue = "2012-2013 / Numer 7-8", pages = "61 - 75" }
-
CZYSTY TEKST
Krzysztof Maliszewski, Zwichnięty czas uczenia się – paideia o rozwidlających się ścieżkach, Rocznik Naukowy Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy. Transdyscyplinarne Studia o Kulturze (i) Edukacji, 2012-2013 / Numer 7-8, s. 79 - 90
BIBTEX@Article{ authors = " Krzysztof Maliszewski", title = "Zwichnięty czas uczenia się – paideia o rozwidlających się ścieżkach", journal = "Rocznik Naukowy Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy. Transdyscyplinarne Studia o Kulturze (i) Edukacji", issue = "2012-2013 / Numer 7-8", pages = "79 - 90" }