-
CZYSTY TEKST
Jarosław Jagieła, Od redakcji, Edukacyjna Analiza Transakcyjna, 2015 / Tom 4, s. 7 - 10
BIBTEX@Article{ authors = " Jarosław Jagieła", title = "Od redakcji", journal = "Edukacyjna Analiza Transakcyjna", issue = "2015 / Tom 4", pages = "7 - 10" }
-
CZYSTY TEKST
Włodzimierz Świątek, Lider w niewoli Trójkąta Dramatycznego, Edukacyjna Analiza Transakcyjna, 2015 / Tom 4, s. 13 - 33
BIBTEX@Article{ authors = " Włodzimierz Świątek", title = "Lider w niewoli Trójkąta Dramatycznego", journal = "Edukacyjna Analiza Transakcyjna", issue = "2015 / Tom 4", pages = "13 - 33" }
-
CZYSTY TEKST
Kateryna Bulhakova, Zarina Sevalneva, Работа с телесным сценарием с помощью любимой детской сказки, Edukacyjna Analiza Transakcyjna, 2015 / Tom 4, s. 35 - 44
BIBTEX@Article{ authors = " Kateryna Bulhakova, Zarina Sevalneva", title = "Работа с телесным сценарием с помощью любимой детской сказки", journal = "Edukacyjna Analiza Transakcyjna", issue = "2015 / Tom 4", pages = "35 - 44" }
-
CZYSTY TEKST
Aleksandra Wieczorek, Wykorzystanie analizy transakcyjnej w pracy z młodzieżą, Edukacyjna Analiza Transakcyjna, 2015 / Tom 4, s. 45 - 51
BIBTEX@Article{ authors = " Aleksandra Wieczorek", title = "Wykorzystanie analizy transakcyjnej w pracy z młodzieżą", journal = "Edukacyjna Analiza Transakcyjna", issue = "2015 / Tom 4", pages = "45 - 51" }
-
Zamki na piasku... czyli fenomen kłamstwa w perspektywie analizy transakcyjnejs. 55 - 66CZYSTY TEKST
Zbigniew Wieczorek, Zamki na piasku... czyli fenomen kłamstwa w perspektywie analizy transakcyjnej, Edukacyjna Analiza Transakcyjna, 2015 / Tom 4, s. 55 - 66
BIBTEX@Article{ authors = " Zbigniew Wieczorek", title = "Zamki na piasku... czyli fenomen kłamstwa w perspektywie analizy transakcyjnej", journal = "Edukacyjna Analiza Transakcyjna", issue = "2015 / Tom 4", pages = "55 - 66" }
-
W gąszczu wiedzy i kultury, czyli człowiek „buszujący” w sieci – o szansach na samokształcenie w cyberprzestrzenis. 67 - 85CZYSTY TEKST
Izabela Chróst-Jóźwiak, W gąszczu wiedzy i kultury, czyli człowiek „buszujący” w sieci – o szansach na samokształcenie w cyberprzestrzeni, Edukacyjna Analiza Transakcyjna, 2015 / Tom 4, s. 67 - 85
BIBTEX@Article{ authors = " Izabela Chróst-Jóźwiak", title = "W gąszczu wiedzy i kultury, czyli człowiek „buszujący” w sieci – o szansach na samokształcenie w cyberprzestrzeni", journal = "Edukacyjna Analiza Transakcyjna", issue = "2015 / Tom 4", pages = "67 - 85" }
-
CZYSTY TEKST
Agnieszka Mokrzycka, Zabawa jako dodatkowa kategoria strukturalizacji czasu, Edukacyjna Analiza Transakcyjna, 2015 / Tom 4, s. 89 - 99
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Mokrzycka", title = "Zabawa jako dodatkowa kategoria strukturalizacji czasu", journal = "Edukacyjna Analiza Transakcyjna", issue = "2015 / Tom 4", pages = "89 - 99" }
-
Struktura osobowości użytkownika komputera z perspektywy analizy transakcyjnejs. 101 - 116CZYSTY TEKST
Zbigniew Łęski, Struktura osobowości użytkownika komputera z perspektywy analizy transakcyjnej, Edukacyjna Analiza Transakcyjna, 2015 / Tom 4, s. 101 - 116
BIBTEX@Article{ authors = " Zbigniew Łęski", title = "Struktura osobowości użytkownika komputera z perspektywy analizy transakcyjnej", journal = "Edukacyjna Analiza Transakcyjna", issue = "2015 / Tom 4", pages = "101 - 116" }
-
CZYSTY TEKST
J. Ł., Edukacyjna analiza transakcyjna na XXI Konferencji PTDE, Edukacyjna Analiza Transakcyjna, 2015 / Tom 4, s. 119 - 121
BIBTEX@Article{ authors = " J. Ł.", title = "Edukacyjna analiza transakcyjna na XXI Konferencji PTDE", journal = "Edukacyjna Analiza Transakcyjna", issue = "2015 / Tom 4", pages = "119 - 121" }
-
"Dlaczego analiza transakcyjna? Rozmowa o zastosowaniu analizy transakcyjnej w pracy nauczyciela i wychowawcy", Jarosław Jagieła, Adrianna Sarnat-Ciastko, Częstochowa 2015 : [recenzja]s. 125 - 127CZYSTY TEKST
Wiga Bednarkowa, Jarosław Jagieła, Adrianna Sarnat-Ciastko, "Dlaczego analiza transakcyjna? Rozmowa o zastosowaniu analizy transakcyjnej w pracy nauczyciela i wychowawcy", Jarosław Jagieła, Adrianna Sarnat-Ciastko, Częstochowa 2015 : [recenzja], Edukacyjna Analiza Transakcyjna, 2015 / Tom 4, s. 125 - 127
BIBTEX@Article{ authors = " Wiga Bednarkowa, Jarosław Jagieła, Adrianna Sarnat-Ciastko", title = ""Dlaczego analiza transakcyjna? Rozmowa o zastosowaniu analizy transakcyjnej w pracy nauczyciela i wychowawcy", Jarosław Jagieła, Adrianna Sarnat-Ciastko, Częstochowa 2015 : [recenzja]", journal = "Edukacyjna Analiza Transakcyjna", issue = "2015 / Tom 4", pages = "125 - 127" }
-
CZYSTY TEKST
Jarosław Jagieła, T. White, "Working with Drug and Alcohol Users", T. White, London 2012 : [recenzja], Edukacyjna Analiza Transakcyjna, 2015 / Tom 4, s. 129 - 132
BIBTEX@Article{ authors = " Jarosław Jagieła, T. White", title = ""Working with Drug and Alcohol Users", T. White, London 2012 : [recenzja]", journal = "Edukacyjna Analiza Transakcyjna", issue = "2015 / Tom 4", pages = "129 - 132" }
-
CZYSTY TEKST
Noty biograficzne autorów, Edukacyjna Analiza Transakcyjna, 2015 / Tom 4, s. 135 - 136
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Noty biograficzne autorów", journal = "Edukacyjna Analiza Transakcyjna", issue = "2015 / Tom 4", pages = "135 - 136" }
-
CZYSTY TEKST
Zapowiedzi wydawnicze, Edukacyjna Analiza Transakcyjna, 2015 / Tom 4, s. 139 - 141
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Zapowiedzi wydawnicze", journal = "Edukacyjna Analiza Transakcyjna", issue = "2015 / Tom 4", pages = "139 - 141" }
-
CZYSTY TEKST
Czytelnia, Edukacyjna Analiza Transakcyjna, 2015 / Tom 4, s. 145
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Czytelnia", journal = "Edukacyjna Analiza Transakcyjna", issue = "2015 / Tom 4", pages = "145" }