-
CZYSTY TEKST
Leah O’Toole, Cooperative learning in Initial Teacher Education: student experiences, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2014 / Tom 10 / Numer 2(25), s. 7 - 20
BIBTEX@Article{ authors = " Leah O’Toole", title = "Cooperative learning in Initial Teacher Education: student experiences", journal = "Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education", issue = "2014 / Tom 10 / Numer 2(25)", pages = "7 - 20" }
-
W poszukiwaniu modelu praktyk nauczycielskich – z doświadczeń i refleksji nauczyciela akademickiego : pedagoga praktyks. 21 - 44CZYSTY TEKST
Małgorzata Wójcik, W poszukiwaniu modelu praktyk nauczycielskich – z doświadczeń i refleksji nauczyciela akademickiego : pedagoga praktyk, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2014 / Tom 10 / Numer 2(25), s. 21 - 44
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Wójcik", title = "W poszukiwaniu modelu praktyk nauczycielskich – z doświadczeń i refleksji nauczyciela akademickiego : pedagoga praktyk", journal = "Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education", issue = "2014 / Tom 10 / Numer 2(25)", pages = "21 - 44" }
-
Kategoria rodziny w słowniku dzieci okresu średniego dzieciństwa : ujęcie diachronicznes. 45 - 59CZYSTY TEKST
Katarzyna Stawiarska, Maria Kielar-Turska, Kategoria rodziny w słowniku dzieci okresu średniego dzieciństwa : ujęcie diachroniczne, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2014 / Tom 10 / Numer 2(25), s. 45 - 59
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Stawiarska, Maria Kielar-Turska", title = "Kategoria rodziny w słowniku dzieci okresu średniego dzieciństwa : ujęcie diachroniczne", journal = "Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education", issue = "2014 / Tom 10 / Numer 2(25)", pages = "45 - 59" }
-
Knowledge in the teaching-learning process – from meeting standards to reflecting on standardss. 73 - 85CZYSTY TEKST
Anne Ryan, Agnieszka Nowak-Łojewska, Knowledge in the teaching-learning process – from meeting standards to reflecting on standards, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2014 / Tom 10 / Numer 2(25), s. 73 - 85
BIBTEX@Article{ authors = " Anne Ryan, Agnieszka Nowak-Łojewska", title = "Knowledge in the teaching-learning process – from meeting standards to reflecting on standards", journal = "Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education", issue = "2014 / Tom 10 / Numer 2(25)", pages = "73 - 85" }
-
Metoda projektów jako strategia wcielania w praktykę idei wyłaniającego się programus. 86 - 98CZYSTY TEKST
Aleksandra Maj, Metoda projektów jako strategia wcielania w praktykę idei wyłaniającego się programu, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2014 / Tom 10 / Numer 2(25), s. 86 - 98
BIBTEX@Article{ authors = " Aleksandra Maj", title = "Metoda projektów jako strategia wcielania w praktykę idei wyłaniającego się programu", journal = "Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education", issue = "2014 / Tom 10 / Numer 2(25)", pages = "86 - 98" }
-
The concept of teachers’ learning in the field of early education. From the Freinet pedagogy to the training of academic teacherss. 101 - 106CZYSTY TEKST
Zdzisław Aleksander, The concept of teachers’ learning in the field of early education. From the Freinet pedagogy to the training of academic teachers, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2014 / Tom 10 / Numer 2(25), s. 101 - 106
BIBTEX@Article{ authors = " Zdzisław Aleksander", title = "The concept of teachers’ learning in the field of early education. From the Freinet pedagogy to the training of academic teachers", journal = "Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education", issue = "2014 / Tom 10 / Numer 2(25)", pages = "101 - 106" }
-
Sprawozdanie z XI Walnego Zjazdu Delegatów Polskiego Towarzystwa Pedagogicznego : Warszawa, 3 kwietnia 2014 r.s. 118 - 119CZYSTY TEKST
Halina Rotkiewicz, Sprawozdanie z XI Walnego Zjazdu Delegatów Polskiego Towarzystwa Pedagogicznego : Warszawa, 3 kwietnia 2014 r., Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2014 / Tom 10 / Numer 2(25), s. 118 - 119
BIBTEX@Article{ authors = " Halina Rotkiewicz", title = "Sprawozdanie z XI Walnego Zjazdu Delegatów Polskiego Towarzystwa Pedagogicznego : Warszawa, 3 kwietnia 2014 r.", journal = "Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education", issue = "2014 / Tom 10 / Numer 2(25)", pages = "118 - 119" }
-
CZYSTY TEKST
Informacje dla Autorów, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2014 / Tom 10 / Numer 2(25), s. 121 - 122
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Informacje dla Autorów", journal = "Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education", issue = "2014 / Tom 10 / Numer 2(25)", pages = "121 - 122" }
-
CZYSTY TEKST
Information for Authors, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2014 / Tom 10 / Numer 2(25), s. 123 - 124
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Information for Authors", journal = "Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education", issue = "2014 / Tom 10 / Numer 2(25)", pages = "123 - 124" }
-
CZYSTY TEKST
Hanna Stadlerowa, An integration of art education into preschool instruction, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2014 / Tom 10 / Numer 2(25), s. 60 - 72
BIBTEX@Article{ authors = " Hanna Stadlerowa", title = "An integration of art education into preschool instruction", journal = "Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education", issue = "2014 / Tom 10 / Numer 2(25)", pages = "60 - 72" }
-
Sprawozdanie z 6th Biennial Conference of International Froebel Society : Canterbury, 26–28 czerwca 2014 r.s. 109 - 117CZYSTY TEKST
Barbara Bilewicz-Kuźnia, Sprawozdanie z 6th Biennial Conference of International Froebel Society : Canterbury, 26–28 czerwca 2014 r., Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2014 / Tom 10 / Numer 2(25), s. 109 - 117
BIBTEX@Article{ authors = " Barbara Bilewicz-Kuźnia", title = "Sprawozdanie z 6th Biennial Conference of International Froebel Society : Canterbury, 26–28 czerwca 2014 r.", journal = "Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education", issue = "2014 / Tom 10 / Numer 2(25)", pages = "109 - 117" }
-
CZYSTY TEKST
Autorzy/Authors, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2014 / Tom 10 / Numer 2(25), s. 120
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Autorzy/Authors", journal = "Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education", issue = "2014 / Tom 10 / Numer 2(25)", pages = "120" }