-
CZYSTY TEKST
Autorzy/Authors, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2015 / Tom 11 / Numer 3(30), s. 143
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Autorzy/Authors", journal = "Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education", issue = "2015 / Tom 11 / Numer 3(30)", pages = "143" }
-
CZYSTY TEKST
Informacje dla Autorów, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2015 / Tom 11 / Numer 3(30), s. 145 - 146
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Informacje dla Autorów", journal = "Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education", issue = "2015 / Tom 11 / Numer 3(30)", pages = "145 - 146" }
-
Wyjść poza reżim imperatywu rozwojowego : między inspiracjami Rousseau a wpływem myśli Foucaulta na współczesne studia nad dzieciństwems. 7 - 22CZYSTY TEKST
Dorota Klus-Stańska, Wyjść poza reżim imperatywu rozwojowego : między inspiracjami Rousseau a wpływem myśli Foucaulta na współczesne studia nad dzieciństwem, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2015 / Tom 11 / Numer 3(30), s. 7 - 22
BIBTEX@Article{ authors = " Dorota Klus-Stańska", title = "Wyjść poza reżim imperatywu rozwojowego : między inspiracjami Rousseau a wpływem myśli Foucaulta na współczesne studia nad dzieciństwem", journal = "Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education", issue = "2015 / Tom 11 / Numer 3(30)", pages = "7 - 22" }
-
CZYSTY TEKST
Peter Gray, Rousseau’s errors: they persist today in educational theory, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2015 / Tom 11 / Numer 3(30), s. 23 - 28
BIBTEX@Article{ authors = " Peter Gray", title = "Rousseau’s errors: they persist today in educational theory", journal = "Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education", issue = "2015 / Tom 11 / Numer 3(30)", pages = "23 - 28" }
-
Pojęcie ukształcalności i jego miejsce w teorii wychowania Jeana Jacquesa Rousseaus. 39 - 51CZYSTY TEKST
Dietrich Benner, Dariusz Stępkowski, Pojęcie ukształcalności i jego miejsce w teorii wychowania Jeana Jacquesa Rousseau, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2015 / Tom 11 / Numer 3(30), s. 39 - 51
BIBTEX@Article{ authors = " Dietrich Benner, Dariusz Stępkowski", title = "Pojęcie ukształcalności i jego miejsce w teorii wychowania Jeana Jacquesa Rousseau", journal = "Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education", issue = "2015 / Tom 11 / Numer 3(30)", pages = "39 - 51" }
-
CZYSTY TEKST
Małgorzata Kowalik-Olubińska, Jeśli nie naiwność, to co? Próba rekonstrukcji idei dziecka u J.J. Rousseau, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2015 / Tom 11 / Numer 3(30), s. 63 - 74
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Kowalik-Olubińska", title = "Jeśli nie naiwność, to co? Próba rekonstrukcji idei dziecka u J.J. Rousseau", journal = "Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education", issue = "2015 / Tom 11 / Numer 3(30)", pages = "63 - 74" }
-
Zwodnicza szczerość(?) Jana Jakuba Rousseau czyli narracja jako kreacja i doświadczanie światas. 75 - 86CZYSTY TEKST
Małgorzata Dagiel, Zwodnicza szczerość(?) Jana Jakuba Rousseau czyli narracja jako kreacja i doświadczanie świata, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2015 / Tom 11 / Numer 3(30), s. 75 - 86
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Dagiel", title = "Zwodnicza szczerość(?) Jana Jakuba Rousseau czyli narracja jako kreacja i doświadczanie świata", journal = "Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education", issue = "2015 / Tom 11 / Numer 3(30)", pages = "75 - 86" }
-
CZYSTY TEKST
Sylwester Zielka, Rousseau i nowożytne spotkanie z Innym, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2015 / Tom 11 / Numer 3(30), s. 104 - 112
BIBTEX@Article{ authors = " Sylwester Zielka", title = "Rousseau i nowożytne spotkanie z Innym", journal = "Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education", issue = "2015 / Tom 11 / Numer 3(30)", pages = "104 - 112" }
-
CZYSTY TEKST
Wojciech Siegień, Pisarstwo i masochizm Jana Jakuba Rousseau, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2015 / Tom 11 / Numer 3(30), s. 113 - 120
BIBTEX@Article{ authors = " Wojciech Siegień", title = "Pisarstwo i masochizm Jana Jakuba Rousseau", journal = "Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education", issue = "2015 / Tom 11 / Numer 3(30)", pages = "113 - 120" }
-
W poszukiwaniu wspólnego języka : Sprawozdanie z Konferencji Naukowej: Pomyśleć szkołę inaczej/ (Re)thinking school : Uniwersytet Gdański, 25–26 września 2015 r.s. 129 - 137CZYSTY TEKST
Joanna Dziekońska, Janina Karoń, W poszukiwaniu wspólnego języka : Sprawozdanie z Konferencji Naukowej: Pomyśleć szkołę inaczej/ (Re)thinking school : Uniwersytet Gdański, 25–26 września 2015 r., Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2015 / Tom 11 / Numer 3(30), s. 129 - 137
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Dziekońska, Janina Karoń", title = "W poszukiwaniu wspólnego języka : Sprawozdanie z Konferencji Naukowej: Pomyśleć szkołę inaczej/ (Re)thinking school : Uniwersytet Gdański, 25–26 września 2015 r.", journal = "Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education", issue = "2015 / Tom 11 / Numer 3(30)", pages = "129 - 137" }
-
Sprawozdanie z Międzynarodowej Konferencji Semiotycznej: ZNAK – MYŚL – SŁOWO – DZIEŁO (ze specjalnym udziałem Umberto Eco) : Uniwersytet Łódzki, 24–27 września 2015 r.s. 138 - 142CZYSTY TEKST
Marta Zwichrowska, Sprawozdanie z Międzynarodowej Konferencji Semiotycznej: ZNAK – MYŚL – SŁOWO – DZIEŁO (ze specjalnym udziałem Umberto Eco) : Uniwersytet Łódzki, 24–27 września 2015 r., Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2015 / Tom 11 / Numer 3(30), s. 138 - 142
BIBTEX@Article{ authors = " Marta Zwichrowska", title = "Sprawozdanie z Międzynarodowej Konferencji Semiotycznej: ZNAK – MYŚL – SŁOWO – DZIEŁO (ze specjalnym udziałem Umberto Eco) : Uniwersytet Łódzki, 24–27 września 2015 r.", journal = "Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education", issue = "2015 / Tom 11 / Numer 3(30)", pages = "138 - 142" }
-
CZYSTY TEKST
Maksymilian Chutorański, Emilu rozwijaj się, albo… Poza edukacyjną dyscyplinę, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2015 / Tom 11 / Numer 3(30), s. 29 - 38
BIBTEX@Article{ authors = " Maksymilian Chutorański", title = "Emilu rozwijaj się, albo… Poza edukacyjną dyscyplinę", journal = "Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education", issue = "2015 / Tom 11 / Numer 3(30)", pages = "29 - 38" }
-
CZYSTY TEKST
Information for Authors, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2015 / Tom 11 / Numer 3(30), s. 147 - 148
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Information for Authors", journal = "Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education", issue = "2015 / Tom 11 / Numer 3(30)", pages = "147 - 148" }
-
CZYSTY TEKST
Sylwia Różycka-Jaroś, Historyczno-prawna analiza sytuacji dzieci w epoce Rousseau, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2015 / Tom 11 / Numer 3(30), s. 52 - 62
BIBTEX@Article{ authors = " Sylwia Różycka-Jaroś", title = "Historyczno-prawna analiza sytuacji dzieci w epoce Rousseau", journal = "Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education", issue = "2015 / Tom 11 / Numer 3(30)", pages = "52 - 62" }
-
Myśli Jana Jakuba Rousseau o wychowaniu i muzyce – ich reminiscencje w rytmice Emila Jaques-Dalcroze’as. 87 - 103CZYSTY TEKST
Ewa Szatan, Myśli Jana Jakuba Rousseau o wychowaniu i muzyce – ich reminiscencje w rytmice Emila Jaques-Dalcroze’a, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2015 / Tom 11 / Numer 3(30), s. 87 - 103
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Szatan", title = "Myśli Jana Jakuba Rousseau o wychowaniu i muzyce – ich reminiscencje w rytmice Emila Jaques-Dalcroze’a", journal = "Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education", issue = "2015 / Tom 11 / Numer 3(30)", pages = "87 - 103" }
-
CZYSTY TEKST
Alina Kalinowska, Adam Stański, Po co matematykom Jan Jakub Rousseau?, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2015 / Tom 11 / Numer 3(30), s. 121 - 125
BIBTEX@Article{ authors = " Alina Kalinowska, Adam Stański", title = "Po co matematykom Jan Jakub Rousseau?", journal = "Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education", issue = "2015 / Tom 11 / Numer 3(30)", pages = "121 - 125" }